450 euro 8 dagen all in.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:34 schreef Citizen_Kane het volgende:
Sunny Beach boeken is niet duur neem ik aan?
Okay, nice nice.quote:
hjbquote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:35 schreef Dastan het volgende:
Leuke TT, alleen duidelijk niet door een NTG'er gemaakt, daar je eigenlijk*10^99 had moeten schrijven.
Dat weten wisA'ers en wisC'ers ook, omdat normale verdeling.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:35 schreef Dastan het volgende:
Leuke TT, alleen duidelijk niet door een NTG'er gemaakt, daar je eigenlijk*10^99 had moeten schrijven.
Ja, en wiD'ers hadden dat ook moeten weten, en wat is Samuel?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:35 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Dat weten wisA'ers en wisC'ers ook, omdat normale verdeling.
Oké.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:35 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Dat weten wisA'ers en wisC'ers ook, omdat normale verdeling.
quote:
Vlucht is ietsje duurder (langer vliegen) en hotels/appartementen verschillen in de prijs niet zoveel als Lloret of Cherso volgens mij, maar het uitgaan (met name drinken en eten) is daar stukken goedkoper! En het scheelt ook omdat wij niet in 't hoogseizoen gaanquote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:34 schreef Citizen_Kane het volgende:
Sunny Beach boeken is niet duur neem ik aan?
Ja, maar het heeft niet echt met een onderwerp te maken, hoorquote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja, en wiaD'ers hadden dat ook moeten weten, en wat is Samuel?
Ooh yeah ik hoorde al dat drinken en eten daar goedkoper is, is wel chill.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:36 schreef yosander het volgende:
[..]
Vlucht is ietsje duurder (langer vliegen) en hotels/appartementen verschillen in de prijs niet zoveel als Lloret of Cherso volgens mij, maar het uitgaan (met name drinken en eten) is daar stukken goedkoper! En het scheelt ook omdat wij niet in 't hoogseizoen gaan.
Boeit mij geen fuck. Accepteer nou maar aan het feit dat je 99x eenquote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:37 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ja, maar het heeft niet echt met een onderwerp te maken, hoor^3 =
3 terwijl
*10^3 =
![]()
![]()
![]()
...
(duizend maal).
Welk hotel zit je ook alweerquote:
Forum Opties | |
---|---|