Dat hoop ik toch niet? Even kijken.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:20 schreef Ezell het volgende:
[..]
Buienradar laat bij mij veel regen zien.
Hoef je dus niet te douchenquote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:20 schreef Ezell het volgende:
[..]
Buienradar laat bij mij veel regen zien.
Ik ben er over 15 minuten.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:22 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Vet het blijft hier droog vanavondDan wordt het dus wel een tuinfeest.
quote:
Je bent welkom. Behalve dat het niet mijn feest is.quote:
Beter. Bij mij regent het al zo'n beetje de hele dag. Mooi begin van de vakantie..quote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:22 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Vet het blijft hier droog vanavondDan wordt het dus wel een tuinfeest.
quote:
Hier regent het ook al bijna de hele dag ja, vanavond gelukkig niet... En echt balen ja. Ik vind dit weer echt deprimerend.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:22 schreef Ezell het volgende:
[..]
Beter. Bij mij regent het al zo'n beetje de hele dag. Mooi begin van de vakantie..
Dat gebruik jij elke dagquote:
Geen idee, ik heb geen wiskunde meer wat mij betreft.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:23 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
Dat gebruik jij elke dag![]()
Wat voor reactie zouden jullie geven als je tijdens bijv. Wiskunde opeens de leraar ziet snuiven
quote:
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:23 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
Dat gebruik jij elke dag![]()
Wat voor reactie zouden jullie geven als je tijdens bijv. Wiskunde opeens de leraar ziet snuiven
Of als een leerling naar de wc is en de leraar moet verplicht mee, en dat de leraar dan terug komt met sperma of poep op de mond?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |