Op TV ging iemand laatst guacamole snuivenquote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:24 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Een jongen bij wiskunde A ging paracetamol snuiven! Pijn...
ahaaaa smael hoor j e datquote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:24 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Een jongen bij wiskunde A ging paracetamol snuiven! Pijn...
BETER ANDERS KOMT ER WATER IN DE BERENKUIL!!!!!1!!1!!!11!!!!quote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:24 schreef Dastan het volgende:
Volgonde week met de meet wordt het mooi weer trouwens.
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:25 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
BETER ANDERS KOMT ER WATER IN DE BERENKUIL!!!!!1!!1!!!11!!!!
ahahahahahaha smael zie die grapquote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:25 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
BETER ANDERS KOMT ER WATER IN DE BERENKUIL!!!!!1!!1!!!11!!!!
quote:
Ouchquote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:25 schreef Citizen_Kane het volgende:
Twee vrienden van mij gingen Wasabi snuiven, ik zoek het filmpje wel op
Ik ga binnenkort nog een broodje wasabi eten.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:25 schreef Citizen_Kane het volgende:
Twee vrienden van mij gingen Wasabi snuiven, ik zoek het filmpje wel op
quote:
Ik denk dat dat voor iedereen geldt.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik verveel me dood hier, dus dan ga ik ook rare dingen zeggen.
Neenquote:
Niemand heeft iets te doen, het is slecht, deprimerend weer, de helft heeft een kater, iedereen heeft vanavond een feest en het vakantiegevoel heeft nog niet iedereen bereikt. Verder zijn mensen hun examenvakanties aan het voorbereiden en anderen zijn aan het balen dat ze geen examenvakantie met vrienden hebben...quote:
Ik wil wel een examenvakantie met jullie hoor.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:33 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Niemand heeft iets te doen, het is slecht, deprimerend weer, de helft heeft een kater, iedereen heeft vanavond een feest en het vakantiegevoel heeft nog niet iedereen bereikt. Verder zijn mensen hun examenvakanties aan het voorbereiden en anderen zijn aan het balen dat ze geen examenvakantie met vrienden hebben...
Inderdaadquote:
Impliceren dat je geen vibrator hebtquote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:32 schreef Ezell het volgende:
Ik gebruik nooit batterijen, maar toch heb ik er een stuk of 15 in mijn kamer gevonden.
ik vind diue reactie van smaell hier wel grappig opquote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:32 schreef Ezell het volgende:
Ik gebruik nooit batterijen, maar toch heb ik er een stuk of 15 in mijn kamer gevonden.
Oke.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:34 schreef Dastan het volgende:
[..]
ik vind diue reactie van smaell hier wel garppig op
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:34 schreef Dastan het volgende:
[..]
ik vind diue reactie van smaell hier wel grappig op
Etsu-opmerking.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:33 schreef Citizen_Kane het volgende:
Impliceren dat je geen vibrator hebt
Ik ookquote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:33 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik wil wel een examenvakantie met jullie hoor.
Jammer dat ik niet opkwam.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:35 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Etsu-opmerking.![]()
[..]
Ik ookMijn ouders betalen een deel voor mij. Ik vind het echt dom dat mijn vrienden geen zin meer hadden en dat we daarom nu niet gaan. Dat gevoel komt nog meer als mensen over hun Sunny Beach-vakantie gaan praten en links gaan posten van clubs die ziek zijn
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:36 schreef Citizen_Kane het volgende:
Ik zag de edit gebeuren, het was een prachtig aanzicht...
Ditquote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:53 schreef Dastan het volgende:
[..]
Andere jongens mogen niet seksen. Sander als enige wel. Hij playt die chicks en vernedert ze tussen de lakens van het tweepersoonsbed.
Dat is bijna een uur geleden manquote:
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:55 schreef ThaTim het volgende:
'He thinks either that it can be aimed at like a bullseye on a dartboard, or that instant relief from financial constraint or anxiety, for example by winning the Lottery, is all that is required.
Ik ging eten swa.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:37 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
Dat is bijna een uur geleden man
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |