In-der-daad.quote:
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:09 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
In-der-daad.
Iedereen is aan het fappeninclusief Ezell en Emzor
Nee, ik ben mijn kamer aan het opruimen.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:09 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
In-der-daad.
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:09 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
In-der-daad.
Fappen is toch wel leuk om te doen, niet dan?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:11 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Ik heb ook echt gewoon niets leuks te doen nu... heb wel zin in vanavond.
Mooi verhaalquote:
Ik moet nog douchen en biertjes in vriezer leggen dit datquote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:11 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Ik heb ook echt gewoon niets leuks te doen nu... heb wel zin in vanavond.
Jij bent het enige meisje met een gevoel voor humorquote:
Jouw gedachtenquote:
True.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:12 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
Jij bent het enige meisje met een gevoel voor humor![]()
Maar er bestaan geen meisjes op het internet dus het is onbetrouwbaar.
Aight is het bij jou?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:11 schreef Citizen_Kane het volgende:
Ik moet nog douchen en biertjes in vriezer leggen dit dat
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:11 schreef Etsu het volgende:
Fappen is toch wel leuk om te doen, niet dan?
Watte?quote:
Ooooh in een parkquote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:16 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
Watte?![]()
Die biertjes zijn voor mij, ik ga zo naar een park waar het feestje is maar het is aan het regenen
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:17 schreef Etsu het volgende:
Ga gewoon, dan ga je feesten én douchen tegelijk.
Haha, geen idee man, maar Nederland is qua weer een faal land dus waarschijnlijk welquote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:17 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Ooooh in een parkDacht dat het bij jou thuis was als je bier koud legde of zo. Dat wordt leuk
Gaat het vanavond regenen?
Heb je crack gebruikt of zo?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:17 schreef Etsu het volgende:
Ga gewoon, dan ga je feesten én douchen tegelijk.
Nee, hoezo?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:18 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
Haha, geen idee man, maar Nederland is qua weer een faal land dus waarschijnlijk wel
[..]
Heb je crack gebruikt of zo?
Buienradarquote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:18 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
Haha, geen idee man, maar Nederland is qua weer een faal land dus waarschijnlijk wel
[..]
Heb je crack gebruikt of zo?
Dat hoop ik toch niet? Even kijken.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:20 schreef Ezell het volgende:
[..]
Buienradar laat bij mij veel regen zien.
Hoef je dus niet te douchenquote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:20 schreef Ezell het volgende:
[..]
Buienradar laat bij mij veel regen zien.
Ik ben er over 15 minuten.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:22 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Vet het blijft hier droog vanavondDan wordt het dus wel een tuinfeest.
quote:
Je bent welkom. Behalve dat het niet mijn feest is.quote:
Beter. Bij mij regent het al zo'n beetje de hele dag. Mooi begin van de vakantie..quote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:22 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Vet het blijft hier droog vanavondDan wordt het dus wel een tuinfeest.
quote:
Hier regent het ook al bijna de hele dag ja, vanavond gelukkig niet... En echt balen ja. Ik vind dit weer echt deprimerend.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:22 schreef Ezell het volgende:
[..]
Beter. Bij mij regent het al zo'n beetje de hele dag. Mooi begin van de vakantie..
Dat gebruik jij elke dagquote:
Geen idee, ik heb geen wiskunde meer wat mij betreft.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:23 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
Dat gebruik jij elke dag![]()
Wat voor reactie zouden jullie geven als je tijdens bijv. Wiskunde opeens de leraar ziet snuiven
quote:
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:23 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
Dat gebruik jij elke dag![]()
Wat voor reactie zouden jullie geven als je tijdens bijv. Wiskunde opeens de leraar ziet snuiven
Of als een leerling naar de wc is en de leraar moet verplicht mee, en dat de leraar dan terug komt met sperma of poep op de mond?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |