Dan moet je wel iets van hebben gesnapt.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:54 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
Bij mij is het anders, ik ga boven de acht scoren
Nog niet.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:53 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
In andere woorden, Ezell is onzijdig.
Ik ben baas in Engels mattiequote:
Coolquote:
Nee, ik ben Boss.quote:
Waarom zouden ze niet mogen seksen? Hun vriendin komt toch niet achter, tenzij ze ermee gaan pronken.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:53 schreef Dastan het volgende:
[..]
Andere jongens mogen niet seksen. Sander als enige wel. Hij playt die chicks en vernedert ze tussen de lakens van het tweepersoonsbed.
Dacht je toen meteen aan Charlie Sheen?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:55 schreef ThaTim het volgende:
'He thinks either that it can be aimed at like a bullseye on a dartboard, or that instant relief from financial constraint or anxiety, for example by winning the Lottery, is all that is required.
Ja, maar waarschijnlijk doen ze dat niet.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
Waarom zouden ze niet mogen seksen? Hun vriendin komt toch niet achter, tenzij ze ermee gaan pronken.
Ik ken genoeg mensen die vreemd zijn gegaan, terwijl zij de laatsten waren die je verwachtte.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:56 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ja, maar waarschijnlijk doen ze dat niet.
Jeweetwel, BI WINNING!quote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:56 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
Dacht je toen meteen aan Charlie Sheen?
Wat onaardig.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ken genoeg mensen die vreemd zijn gegaan, terwijl zij de laatsten waren die je verwachtte.
Ja, ik snap hetquote:
Ach ja, ze komen er toch niet achter en niet alles draait om hun. Ik ben nooit vreemd gegaan though.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:57 schreef Ezell het volgende:
[..]
Daar denken die vriendinnetje anders over.
Vreemdgaan blijft lullig.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:58 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
Ach ja, ze komen er toch niet achter en niet alles draait om hun. Ik ben nooit vreemd gegaan though.
Ja, met wolfbloodquote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:58 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
Ja, ik snap hetHeb je dat filmpje gezien waarbij hij op het gebouw van volgens mij Fox met een mes of zo staat(ben de naam ervan vergeten) te zwaaien terwijl hij dronken is
[..]
Ach ja, ze komen er toch niet achter en niet alles draait om hun. Ik ben nooit vreemd gegaan though.
Nooit vreemdgegaan mattie.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:59 schreef Etsu het volgende:
Volgens mij is Ismael een baas in vreemdgaan.
Mensen met een gewetenquote:
Vraag het aan mijn vriendenquote:
Met hoeveel mensen heb je gezoend/gesekst tot nu toe?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:01 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
Vraag het aan mijn vrienden![]()
En ik heb overigens ook maar één vriendin gehad tot nu toe, dus ja.
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:01 schreef Etsu het volgende:
Als het er meer dan 1 is, dan ben je vreemd gegaan.
Gast, dat slaat nergens op.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
Met hoeveel mensen heb je gezoend/gesekst tot nu toe?
Als het er meer dan 1 is, dan ben je vreemd gegaan.
Het is zo. Als Ismael met iemand zoent of wat dan ook, betekent het niet dat hij op dat moment een vriendinnetje heeft.quote:
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:04 schreef emzor1994 het volgende:
Wie zwijgt stemt toe, ga ik dan maar vanuit.
Weet ik toch, maar ik wist niks anders.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:04 schreef Ezell het volgende:
[..]
Het is zo. Als Ismael met iemand zoent of wat dan ook, betekent het niet dat hij op dat moment een vriendinnetje heeft.
Je zou hem wel willen hebben?quote:
Ik kwam net op het forum toen jullie het hierover hadden.. kan er niks aan doenquote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:05 schreef Etsu het volgende:
Ze is heel lang stil, en wanneer het aankomt op vreemdgaan, is ze de eerste die reageert. Dat wil iets zeggen.
Ik begin steeds meer te geloven dat je echt homo bentquote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:03 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Overigens dacht ik aan Alexis Jordan bij die tekst over Happiness.
Het enige topic in haar myAT buiten "Seksualiteit".quote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:05 schreef Etsu het volgende:
Ze is heel lang stil, en wanneer het aankomt op vreemdgaan, is ze de eerste die reageert. Dat wil iets zeggen.
Wat is er met dat nummer dan?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:06 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
Ik begin steeds meer te geloven dat je echt homo bent
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:06 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Het enige topic in haar myAT buiten "Seksualiteit".
Was een grapje mattiequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |