Nicequote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:38 schreef koekjestrommel1 het volgende:
4 sterren vlakbij de kust en het centrum, dat is alles wat ik wou weten
Ja dat waren wij dus ook van plan. Villa huren voor 10 man kost in de maand juni geen drol: voor 1500 euro per week heb je al een villa met zwembad, vijf slaapkamers en twee badkamers enzo. En als je met Ryanair vliegt en op tijd boekt ben je inderdaad nog geen 150 euro aan tickets p.p. kwijtquote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:39 schreef Citizen_Kane het volgende:
Vorig jaar waren vrienden van mij naar Spanje geweest en hadden ze een villa gehuurd. Je kon daar een week lang uithouden met 150 euro, omdat de plek waar ze drank haalden kapot goedkope prijzen had.
En de tickets waren ook spotgoedkoop, er was een actie, het was in ieder geval onder de 150 euro. Maar ze waren met 30 mensen in totaal (helft chicks, helft jongens) en ze hadden twee villa's gehuurd.
Aah nice nice, wil ik een keer doen met een grote groep.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:43 schreef yosander het volgende:
[..]
Ja dat waren wij dus ook van plan. Villa huren voor 10 man kost in de maand juni geen drol: voor 1500 euro per week heb je al een villa met zwembad, vijf slaapkamers en twee badkamers enzo. En als je met Ryanair vliegt en op tijd boekt ben je inderdaad nog geen 150 euro aan tickets kwijt
Met EXA?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:44 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
Aah nice nice, wil ik een keer doen met een grote groep.
Pizza tijd![]()
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
Psst, kunnen we 's nachts bij elkaar slapen![]()
Dat is de naam van de prins in Prince of Persia.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:45 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Wat betekent jouw username eigenlijk Das?
O ja, dat is wel leuk op zich.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
Psst, kunnen we 's nachts bij elkaar slapen![]()
Eet smakelijkquote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:44 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
Aah nice nice, wil ik een keer doen met een grote groep.
Pizza tijd![]()
Ohquote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:45 schreef Dastan het volgende:
[..]
Dat is de naam van de prins in Prince of Persia.
Dat is echt fantastisch.quote:
Dat snap ik, maar is Prince of Persia een game?quote:
Si.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:47 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar is Prince of Persia een game?
Dit:quote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:47 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar is Prince of Persia een game?
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |