450 euro 8 dagen all in.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:34 schreef Citizen_Kane het volgende:
Sunny Beach boeken is niet duur neem ik aan?
Okay, nice nice.quote:
hjbquote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:35 schreef Dastan het volgende:
Leuke TT, alleen duidelijk niet door een NTG'er gemaakt, daar je eigenlijk*10^99 had moeten schrijven.
Dat weten wisA'ers en wisC'ers ook, omdat normale verdeling.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:35 schreef Dastan het volgende:
Leuke TT, alleen duidelijk niet door een NTG'er gemaakt, daar je eigenlijk*10^99 had moeten schrijven.
Ja, en wiD'ers hadden dat ook moeten weten, en wat is Samuel?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:35 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Dat weten wisA'ers en wisC'ers ook, omdat normale verdeling.
Oké.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:35 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Dat weten wisA'ers en wisC'ers ook, omdat normale verdeling.
quote:
Vlucht is ietsje duurder (langer vliegen) en hotels/appartementen verschillen in de prijs niet zoveel als Lloret of Cherso volgens mij, maar het uitgaan (met name drinken en eten) is daar stukken goedkoper! En het scheelt ook omdat wij niet in 't hoogseizoen gaanquote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:34 schreef Citizen_Kane het volgende:
Sunny Beach boeken is niet duur neem ik aan?
Ja, maar het heeft niet echt met een onderwerp te maken, hoorquote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja, en wiaD'ers hadden dat ook moeten weten, en wat is Samuel?
Ooh yeah ik hoorde al dat drinken en eten daar goedkoper is, is wel chill.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:36 schreef yosander het volgende:
[..]
Vlucht is ietsje duurder (langer vliegen) en hotels/appartementen verschillen in de prijs niet zoveel als Lloret of Cherso volgens mij, maar het uitgaan (met name drinken en eten) is daar stukken goedkoper! En het scheelt ook omdat wij niet in 't hoogseizoen gaan.
Boeit mij geen fuck. Accepteer nou maar aan het feit dat je 99x eenquote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:37 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ja, maar het heeft niet echt met een onderwerp te maken, hoor^3 =
3 terwijl
*10^3 =
![]()
![]()
![]()
...
(duizend maal).
Welk hotel zit je ook alweerquote:
Oké, als dat je bedoeling was: dank je wel.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
Boeit mij geen fuck. Accepteer nou maar aan het feit dat je 99x eenverdient, en niet meer.
Zekers. Halve liters bier bij het zwembad 1,5 - 2 euroquote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:37 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
Ooh yeah ik hoorde al dat drinken en eten daar goedkoper is, is wel chill.
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:38 schreef Dastan het volgende:
[..]
Oké, als dat je bedoeling was: dank je wel.![]()
Nicequote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:38 schreef koekjestrommel1 het volgende:
4 sterren vlakbij de kust en het centrum, dat is alles wat ik wou weten
Ja dat waren wij dus ook van plan. Villa huren voor 10 man kost in de maand juni geen drol: voor 1500 euro per week heb je al een villa met zwembad, vijf slaapkamers en twee badkamers enzo. En als je met Ryanair vliegt en op tijd boekt ben je inderdaad nog geen 150 euro aan tickets p.p. kwijtquote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:39 schreef Citizen_Kane het volgende:
Vorig jaar waren vrienden van mij naar Spanje geweest en hadden ze een villa gehuurd. Je kon daar een week lang uithouden met 150 euro, omdat de plek waar ze drank haalden kapot goedkope prijzen had.
En de tickets waren ook spotgoedkoop, er was een actie, het was in ieder geval onder de 150 euro. Maar ze waren met 30 mensen in totaal (helft chicks, helft jongens) en ze hadden twee villa's gehuurd.
Aah nice nice, wil ik een keer doen met een grote groep.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:43 schreef yosander het volgende:
[..]
Ja dat waren wij dus ook van plan. Villa huren voor 10 man kost in de maand juni geen drol: voor 1500 euro per week heb je al een villa met zwembad, vijf slaapkamers en twee badkamers enzo. En als je met Ryanair vliegt en op tijd boekt ben je inderdaad nog geen 150 euro aan tickets kwijt
Met EXA?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:44 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
Aah nice nice, wil ik een keer doen met een grote groep.
Pizza tijd![]()
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
Psst, kunnen we 's nachts bij elkaar slapen![]()
Dat is de naam van de prins in Prince of Persia.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:45 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Wat betekent jouw username eigenlijk Das?
O ja, dat is wel leuk op zich.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
Psst, kunnen we 's nachts bij elkaar slapen![]()
Eet smakelijkquote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:44 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
Aah nice nice, wil ik een keer doen met een grote groep.
Pizza tijd![]()
Ohquote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:45 schreef Dastan het volgende:
[..]
Dat is de naam van de prins in Prince of Persia.
Dat is echt fantastisch.quote:
Dat snap ik, maar is Prince of Persia een game?quote:
Si.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:47 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar is Prince of Persia een game?
Dit:quote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:47 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar is Prince of Persia een game?
quote:
tri00tjjquote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:48 schreef yosander het volgende:
[..].
Ik deel 't appartement met twee vrienden die al een chick hebben. 3x raden wat dat betekent
M'n moeder kwam erachter hoe dat zwaard te gebruiken!quote:
Chicks gaan niet meequote:
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:49 schreef ThaTim het volgende:
[..]
M'n moeder kwam erachter hoe dat zwaard te gebruiken!
O.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:49 schreef yosander het volgende:
[..]
Chicks gaan niet mee. Die hebben nog school
.
Pakt de prins automatisch.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:49 schreef ThaTim het volgende:
Of om hoe dat zwaard op te pakken, dat kan ook.
Dus een fap-festival tussen jullie 3?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:49 schreef yosander het volgende:
[..]
Chicks gaan niet mee. Die hebben nog school
.
Nee, je mag nog één keer radenquote:
quote:
Oh, kan. Ik was destijds echt superjong, dus kan het me niet zo heel goed herinnerenquote:
Noo moattie.quote:
Een piepjonge ThaTim. Wat schattig.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:50 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Oh, kan. Ik was destijds echt superjong, dus kan het me niet zo heel goed herinneren
Neequote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
Met z'n drie een chick hosselen die jullie met z'n allen gaan delen?
Tweepersoonsbed is voor mij, jeweetquote:
quote:
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:51 schreef ThaTim het volgende:
Trouwens, even terug over het examen Engels he. Moesten jullie ook aan Charlie Sheen denken in die tekst over Happiness?
Thanks mattiequote:
Nee, wat danquote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:51 schreef ThaTim het volgende:
Trouwens, even terug over het examen Engels he. Moesten jullie ook aan Charlie Sheen denken in die tekst over Happiness?
Ik weet serieus niet waar het Engels examen over ging (Engels)quote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:52 schreef yosander het volgende:
Weet sinds gisteravond niet meer waar o.a. dat examen overging (grapje).
Moment, ik zoek het even op in de tekst.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:52 schreef yosander het volgende:
[..]
Nee, wat dan?
Weet sinds gisteravond niet meer waar o.a. dat examen overging (grapje).
In andere woorden, Ezell is onzijdig.quote:
Andere jongens mogen niet seksen. Sander als enige wel. Hij playt die chicks en vernedert ze tussen de lakens van het tweepersoonsbed.quote:
Baas. Ik ook niet. Zal wel daarom een onvoldoende hebben.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:53 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
Ik weet serieus niet waar het Engels examen over ging (Engels)
Bij mij is het anders, ik ga boven de acht scorenquote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
Baas. Ik ook niet. Zal wel daarom een onvoldoende hebben.
Dan moet je wel iets van hebben gesnapt.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:54 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
Bij mij is het anders, ik ga boven de acht scoren
Nog niet.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:53 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
In andere woorden, Ezell is onzijdig.
Ik ben baas in Engels mattiequote:
Coolquote:
Nee, ik ben Boss.quote:
Waarom zouden ze niet mogen seksen? Hun vriendin komt toch niet achter, tenzij ze ermee gaan pronken.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:53 schreef Dastan het volgende:
[..]
Andere jongens mogen niet seksen. Sander als enige wel. Hij playt die chicks en vernedert ze tussen de lakens van het tweepersoonsbed.
Dacht je toen meteen aan Charlie Sheen?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:55 schreef ThaTim het volgende:
'He thinks either that it can be aimed at like a bullseye on a dartboard, or that instant relief from financial constraint or anxiety, for example by winning the Lottery, is all that is required.
Ja, maar waarschijnlijk doen ze dat niet.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
Waarom zouden ze niet mogen seksen? Hun vriendin komt toch niet achter, tenzij ze ermee gaan pronken.
Ik ken genoeg mensen die vreemd zijn gegaan, terwijl zij de laatsten waren die je verwachtte.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:56 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ja, maar waarschijnlijk doen ze dat niet.
Jeweetwel, BI WINNING!quote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:56 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
Dacht je toen meteen aan Charlie Sheen?
Wat onaardig.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ken genoeg mensen die vreemd zijn gegaan, terwijl zij de laatsten waren die je verwachtte.
Ja, ik snap hetquote:
Ach ja, ze komen er toch niet achter en niet alles draait om hun. Ik ben nooit vreemd gegaan though.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:57 schreef Ezell het volgende:
[..]
Daar denken die vriendinnetje anders over.
Vreemdgaan blijft lullig.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:58 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
Ach ja, ze komen er toch niet achter en niet alles draait om hun. Ik ben nooit vreemd gegaan though.
Ja, met wolfbloodquote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:58 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
Ja, ik snap hetHeb je dat filmpje gezien waarbij hij op het gebouw van volgens mij Fox met een mes of zo staat(ben de naam ervan vergeten) te zwaaien terwijl hij dronken is
[..]
Ach ja, ze komen er toch niet achter en niet alles draait om hun. Ik ben nooit vreemd gegaan though.
Nooit vreemdgegaan mattie.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:59 schreef Etsu het volgende:
Volgens mij is Ismael een baas in vreemdgaan.
Mensen met een gewetenquote:
Vraag het aan mijn vriendenquote:
Met hoeveel mensen heb je gezoend/gesekst tot nu toe?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:01 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
Vraag het aan mijn vrienden![]()
En ik heb overigens ook maar één vriendin gehad tot nu toe, dus ja.
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:01 schreef Etsu het volgende:
Als het er meer dan 1 is, dan ben je vreemd gegaan.
Gast, dat slaat nergens op.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
Met hoeveel mensen heb je gezoend/gesekst tot nu toe?
Als het er meer dan 1 is, dan ben je vreemd gegaan.
Het is zo. Als Ismael met iemand zoent of wat dan ook, betekent het niet dat hij op dat moment een vriendinnetje heeft.quote:
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:04 schreef emzor1994 het volgende:
Wie zwijgt stemt toe, ga ik dan maar vanuit.
Weet ik toch, maar ik wist niks anders.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:04 schreef Ezell het volgende:
[..]
Het is zo. Als Ismael met iemand zoent of wat dan ook, betekent het niet dat hij op dat moment een vriendinnetje heeft.
Je zou hem wel willen hebben?quote:
Ik kwam net op het forum toen jullie het hierover hadden.. kan er niks aan doenquote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:05 schreef Etsu het volgende:
Ze is heel lang stil, en wanneer het aankomt op vreemdgaan, is ze de eerste die reageert. Dat wil iets zeggen.
Ik begin steeds meer te geloven dat je echt homo bentquote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:03 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Overigens dacht ik aan Alexis Jordan bij die tekst over Happiness.
Het enige topic in haar myAT buiten "Seksualiteit".quote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:05 schreef Etsu het volgende:
Ze is heel lang stil, en wanneer het aankomt op vreemdgaan, is ze de eerste die reageert. Dat wil iets zeggen.
Wat is er met dat nummer dan?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:06 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
Ik begin steeds meer te geloven dat je echt homo bent
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:06 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Het enige topic in haar myAT buiten "Seksualiteit".
Was een grapje mattiequote:
In-der-daad.quote:
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:09 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
In-der-daad.
Iedereen is aan het fappeninclusief Ezell en Emzor
Nee, ik ben mijn kamer aan het opruimen.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:09 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
In-der-daad.
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:09 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
In-der-daad.
Fappen is toch wel leuk om te doen, niet dan?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:11 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Ik heb ook echt gewoon niets leuks te doen nu... heb wel zin in vanavond.
Mooi verhaalquote:
Ik moet nog douchen en biertjes in vriezer leggen dit datquote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:11 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Ik heb ook echt gewoon niets leuks te doen nu... heb wel zin in vanavond.
Jij bent het enige meisje met een gevoel voor humorquote:
Jouw gedachtenquote:
True.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:12 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
Jij bent het enige meisje met een gevoel voor humor![]()
Maar er bestaan geen meisjes op het internet dus het is onbetrouwbaar.
Aight is het bij jou?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:11 schreef Citizen_Kane het volgende:
Ik moet nog douchen en biertjes in vriezer leggen dit dat
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:11 schreef Etsu het volgende:
Fappen is toch wel leuk om te doen, niet dan?
Watte?quote:
Ooooh in een parkquote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:16 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
Watte?![]()
Die biertjes zijn voor mij, ik ga zo naar een park waar het feestje is maar het is aan het regenen
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:17 schreef Etsu het volgende:
Ga gewoon, dan ga je feesten én douchen tegelijk.
Haha, geen idee man, maar Nederland is qua weer een faal land dus waarschijnlijk welquote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:17 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Ooooh in een parkDacht dat het bij jou thuis was als je bier koud legde of zo. Dat wordt leuk
Gaat het vanavond regenen?
Heb je crack gebruikt of zo?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:17 schreef Etsu het volgende:
Ga gewoon, dan ga je feesten én douchen tegelijk.
Nee, hoezo?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:18 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
Haha, geen idee man, maar Nederland is qua weer een faal land dus waarschijnlijk wel
[..]
Heb je crack gebruikt of zo?
Buienradarquote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:18 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
Haha, geen idee man, maar Nederland is qua weer een faal land dus waarschijnlijk wel
[..]
Heb je crack gebruikt of zo?
Dat hoop ik toch niet? Even kijken.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:20 schreef Ezell het volgende:
[..]
Buienradar laat bij mij veel regen zien.
Hoef je dus niet te douchenquote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:20 schreef Ezell het volgende:
[..]
Buienradar laat bij mij veel regen zien.
Ik ben er over 15 minuten.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:22 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Vet het blijft hier droog vanavondDan wordt het dus wel een tuinfeest.
quote:
Je bent welkom. Behalve dat het niet mijn feest is.quote:
Beter. Bij mij regent het al zo'n beetje de hele dag. Mooi begin van de vakantie..quote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:22 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Vet het blijft hier droog vanavondDan wordt het dus wel een tuinfeest.
quote:
Hier regent het ook al bijna de hele dag ja, vanavond gelukkig niet... En echt balen ja. Ik vind dit weer echt deprimerend.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:22 schreef Ezell het volgende:
[..]
Beter. Bij mij regent het al zo'n beetje de hele dag. Mooi begin van de vakantie..
Dat gebruik jij elke dagquote:
Geen idee, ik heb geen wiskunde meer wat mij betreft.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:23 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
Dat gebruik jij elke dag![]()
Wat voor reactie zouden jullie geven als je tijdens bijv. Wiskunde opeens de leraar ziet snuiven
quote:
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:23 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
Dat gebruik jij elke dag![]()
Wat voor reactie zouden jullie geven als je tijdens bijv. Wiskunde opeens de leraar ziet snuiven
Of als een leerling naar de wc is en de leraar moet verplicht mee, en dat de leraar dan terug komt met sperma of poep op de mond?
Op TV ging iemand laatst guacamole snuivenquote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:24 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Een jongen bij wiskunde A ging paracetamol snuiven! Pijn...
ahaaaa smael hoor j e datquote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:24 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Een jongen bij wiskunde A ging paracetamol snuiven! Pijn...
BETER ANDERS KOMT ER WATER IN DE BERENKUIL!!!!!1!!1!!!11!!!!quote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:24 schreef Dastan het volgende:
Volgonde week met de meet wordt het mooi weer trouwens.
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:25 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
BETER ANDERS KOMT ER WATER IN DE BERENKUIL!!!!!1!!1!!!11!!!!
ahahahahahaha smael zie die grapquote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:25 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
BETER ANDERS KOMT ER WATER IN DE BERENKUIL!!!!!1!!1!!!11!!!!
quote:
Ouchquote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:25 schreef Citizen_Kane het volgende:
Twee vrienden van mij gingen Wasabi snuiven, ik zoek het filmpje wel op
Ik ga binnenkort nog een broodje wasabi eten.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:25 schreef Citizen_Kane het volgende:
Twee vrienden van mij gingen Wasabi snuiven, ik zoek het filmpje wel op
quote:
Ik denk dat dat voor iedereen geldt.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik verveel me dood hier, dus dan ga ik ook rare dingen zeggen.
Neenquote:
Niemand heeft iets te doen, het is slecht, deprimerend weer, de helft heeft een kater, iedereen heeft vanavond een feest en het vakantiegevoel heeft nog niet iedereen bereikt. Verder zijn mensen hun examenvakanties aan het voorbereiden en anderen zijn aan het balen dat ze geen examenvakantie met vrienden hebben...quote:
Ik wil wel een examenvakantie met jullie hoor.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:33 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Niemand heeft iets te doen, het is slecht, deprimerend weer, de helft heeft een kater, iedereen heeft vanavond een feest en het vakantiegevoel heeft nog niet iedereen bereikt. Verder zijn mensen hun examenvakanties aan het voorbereiden en anderen zijn aan het balen dat ze geen examenvakantie met vrienden hebben...
Inderdaadquote:
Impliceren dat je geen vibrator hebtquote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:32 schreef Ezell het volgende:
Ik gebruik nooit batterijen, maar toch heb ik er een stuk of 15 in mijn kamer gevonden.
ik vind diue reactie van smaell hier wel grappig opquote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:32 schreef Ezell het volgende:
Ik gebruik nooit batterijen, maar toch heb ik er een stuk of 15 in mijn kamer gevonden.
Oke.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:34 schreef Dastan het volgende:
[..]
ik vind diue reactie van smaell hier wel garppig op
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:34 schreef Dastan het volgende:
[..]
ik vind diue reactie van smaell hier wel grappig op
Etsu-opmerking.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:33 schreef Citizen_Kane het volgende:
Impliceren dat je geen vibrator hebt
Ik ookquote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:33 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik wil wel een examenvakantie met jullie hoor.
Jammer dat ik niet opkwam.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:35 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Etsu-opmerking.![]()
[..]
Ik ookMijn ouders betalen een deel voor mij. Ik vind het echt dom dat mijn vrienden geen zin meer hadden en dat we daarom nu niet gaan. Dat gevoel komt nog meer als mensen over hun Sunny Beach-vakantie gaan praten en links gaan posten van clubs die ziek zijn
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:36 schreef Citizen_Kane het volgende:
Ik zag de edit gebeuren, het was een prachtig aanzicht...
Ditquote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:53 schreef Dastan het volgende:
[..]
Andere jongens mogen niet seksen. Sander als enige wel. Hij playt die chicks en vernedert ze tussen de lakens van het tweepersoonsbed.
Dat is bijna een uur geleden manquote:
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:55 schreef ThaTim het volgende:
'He thinks either that it can be aimed at like a bullseye on a dartboard, or that instant relief from financial constraint or anxiety, for example by winning the Lottery, is all that is required.
Ik ging eten swa.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:37 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
Dat is bijna een uur geleden man
Nee, hoezo? En ik ben er al mee gekapt.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:38 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Ismael, krijg je betaald om die filmpjes te maken?
Neequote:
Waarom? Of is dat te privé?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:39 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
Nee, hoezo? En ik ben er al mee gekapt.
Een weekje of twee geleden.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:39 schreef yosander het volgende:
[..]
Nee. Wel patat.
Heb je de laatste tijd nog een kapsalon verorberd dan?
Dit is echt de onzin die de overheid zou subsidiėrenquote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:39 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
Nee, hoezo? En ik ben er al mee gekapt.
RT cuz truequote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:40 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Dit is echt de onzin die de overheid zou subsidiėren
Ja was veel te vroeg mang, had pas drie uur geleden m'n ontbijt opquote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:39 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Zo en zo, menson die om half 6 / 6 uur gaan eten
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:39 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Zo en zo, menson die om half 6 / 6 uur gaan eten
quote:
quote:
ik ookquote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:40 schreef yosander het volgende:
[..]
Ja was veel te vroeg mang, had pas drie uur geleden m'n ontbijt op
Jawel, maar als je nu klaar bent met eten, dan ben je om 6 uur of om 18:10 begonnen of zo.quote:
jHaįįquote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
Opwarmpannenkoeken voldoen. Is wel smerig, maar kan je vast wel toch?
Ik eet in een kwartier hoor, op z'n minst.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:42 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Jawel, maar als je nu klaar bent met eten, dan ben je om 6 uur of om 18:10 begonnen of zo.
Impliceren dat ik zelfrespect heb en een privélevenquote:
O, zo.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:42 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Jawel, maar als je nu klaar bent met eten, dan ben je om 6 uur of om 18:10 begonnen of zo.
Ja ik ook, maar je bent toch ook aan het praten en zo.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik eet in een kwartier hoor, op z'n minst.
NIET EENS DAG ETSOE?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:43 schreef Dastan het volgende:
eeee battieboys deze jongn gaat eten dag smael jong
Deoin en tot zoiquote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:43 schreef Dastan het volgende:
Ik snap het nog steeds nietquote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:43 schreef Dastan het volgende:
Mensen die pratenquote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:43 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Ja ik ook, maar je bent toch ook aan het praten en zo.
hoe kun je tijd eten :$ :$quote:
Mensen die communiceren.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:43 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
Ik snap het nog steeds niet
[..]
Mensen die praten
Lekkerquote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:40 schreef Ezell het volgende:
[..]
Waarom? Of is dat te privé?
[..]
Een weekje of twee geleden.
heb vaak discussies/gesprekken tot ruim een half uur na het etenquote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:43 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Ja ik ook, maar je bent toch ook aan het praten en zo.
Aha, oké. Duidelijk.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:42 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
Impliceren dat ik zelfrespect heb en een privéleven![]()
Ik was gestopt omdat ik liever een andere kant op wil qua film en vaak waren dingen verkeerd gepland, dan kon de ene wel en de andere niet etc... plus ik was ook wel wat te lui geworden. Ik hielp hem in eerste instantie alleen om ervoor te zorgen dat hij gewoon iemand had die hem kon ondersteunen.
IiCk o0wk.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:44 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
heb vaak discussies/gesprekken tot ruim een half uur na het eten
Knuffelenquote:
Omdat ik niets te doen hebquote:
Mooi!quote:
De meeste jongens hebben wel eens lagg tijdens het spelen van een videogame, jij in je levenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |