Je zal er nog wel langer mee zitten. Zoals ik al zei het is niet eits wat je in 123 *knip* een plekje kan gevenquote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:38 schreef WatskeZegt het volgende:
Mensen, echt bedankt! Ik zit er nu nog steeds mee, kan niet beseffen dat het zo werkelijk is...
Ja vanavond komt een vriend, hoop dat het inderdaad veel scheelt als ik met hem erover kan praten..
Super mensen!
Dat vroeg ik mij ook al af.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:05 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hoe weet je dat a.d.h.v. de OP?
Mijn ouders zeggen dat het van z'n verre verste niet aan ons lag, puur strugles in de relatie.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:09 schreef grindfreakje het volgende:
[..]
Dat vroeg ik mij ook al af.
Maar in 99,9% van de gevallen heeft ze wel gelijk.
En TS ik hoop voor je dat het in de toekomst beter zal zijn, ouders die thuis steeds ruzie hebben is in elk geval een vreselijke situatie.
Goede kanten?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:22 schreef Copycat het volgende:
Heb je vrienden waar je even je hart kunt luchten? Of iemand in je familie?
Sterkte. Na verloop van tijd leer je met die nieuwe situatie omgaan en zie je de goeie kanten ervan, maar nu is het gewoon zwaar ruk.
Een scheiding is niet het einde van de wereld.. en ze doen het om een reden dus kan er ook veel goeds uitkomenquote:
2x zoveel spullen van je ouders?quote:
Het is niet het einde van de wereld, maar om over goede kanten te praten vind ik wat vergezocht.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:21 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Een scheiding is niet het einde van de wereld.. en ze doen het om een reden dus kan er ook veel goeds uitkomen
Mijn ouders zijn gescheiden en geloof me, sinds die scheiding is het leven voor m'n vader, moeder en ik alleen maar beter gewordenquote:Op zondag 5 juni 2011 11:09 schreef Dastan het volgende:
[..]
Het is niet het einde van de wereld, maar om over goede kanten te praten vind ik wat vergezocht.
Het is realistisch genoeg om zowel goede als slechte kanten te benoemen. Een scheiding heeft niet alleen maar goede of slechte kanten. Ik denk dat TS zich kan berusten in de slechte kanten, maar hoop kan putten uit de goede.quote:Op zondag 5 juni 2011 11:14 schreef Dastan het volgende:
Wat voor jou geldt hoeft niet voor iedereen te gelden. Bij mij is het er allesbehalve beter op geworden.
Ik denk niet dat TS zit te wachten op de 'goede kanten' van de scheiding, want dat vind ik echt een soort ongepast optimisme hier.
Wacht maar, als je zelf allang het huis uit bent en je nog steeds geconfronteerd wordt met de ruzies tussen ma en pa, eerst de 1 dan de ander aan moet horen en geen mening kan hebben. Nooit eens een bakkie kan doen, zonder weer verzeild te raken in 1 of ander conflict. Noem dit maar een dilemma.quote:Op zondag 5 juni 2011 12:11 schreef Dastan het volgende:
Ik vind het valse dilemma dat hier geplaatst wordt nogal krom.
Het is niet een keuze tussen ruzies of een scheiding.
Gevalletje het kan slechter, zoals ik al eerder aanhaalde.
okee dat kan, leg het nogeens uit alsjeblieftquote:Op zondag 5 juni 2011 12:30 schreef Dastan het volgende:
Waar heb je het over. Volgens mij snap je mijn punt niet.
http://www.let.ru.nl/worl(...)/chapter_232_393.htmquote:Op zondag 5 juni 2011 12:33 schreef Dastan het volgende:
Hier wordt de schijn gewekt dat het ofwel ruzie in huis is, ofwel een scheiding. Terwijl vergeten wordt dat ouders het ook gewoon gelukkig met elkaar kunnen hebben.
Beide gevallen zijn gewoon klote en ook al 'verbetert' de situatie misschien na een scheiding - dat je het kunt hebben over 'goede kanten' vind ik erg misplaatst.
Vals dilemma:
http://www.let.ru.nl/worl(...)/chapter_232_393.htm
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |