goed planquote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:41 schreef Tyrone_Biggums het volgende:
[..]
Goed idee als je voortaan de Nederlandse vlag wil vervangen voor deze:
[ afbeelding ]
Kankerajacieden die zichzelf joden noemen.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:59 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
goed plan![]()
SUPERJOODE WE ZIJN VOOR NIEMAND BANG AJAX AMSTERDAM HELE LEVE LANG
quote:
Berlijn. Rome. Madrid. Athene. Moskou. Tokio. Sydney.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:52 schreef o.us het volgende:
Kan iemand een paar wereldsteden in de Westerse wereld noemen waar autochtonen de meerderheid hebben?
mag ik je aanrakenquote:Op zaterdag 28 mei 2011 15:54 schreef ZuidGrens het volgende:
Wenen. Kopenhagen.
Topic verder niet gelezen trouwens
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 15:57 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Nee maar als je nog leuke vriendinnen hebt..?
Volg anders Fok! niet meer. Dat lijkt mij voor anderen een beter idee.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:40 schreef computerprobleem het volgende:
Dit wordt saai ik volg dit topic niet meer.
Denken dat Nederland ooit een identiteit hadquote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:39 schreef eight het volgende:
Op deze manier blijft er toch niets meer van Nederland over?
Nederland raakt zijn identiteit kwijt.
In het land van herkomst krijgen ze geen uitkering.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:26 schreef monkyyy het volgende:
Buitenlanders die hun eigen land helemaal geweldig vinden en dan toch in NL blijven wonen.![]()
Dat zijn de ergste!quote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:26 schreef monkyyy het volgende:
Buitenlanders die hun eigen land helemaal geweldig vinden en dan toch in NL blijven wonen.![]()
Mijn vader is hierheen gekomen om te werken en werkt nog steeds maar vind z'n eigen land veel beter om te leven op economisch gebied is het hier (nog) beterquote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:43 schreef Suphomes het volgende:
[..]
In het land van herkomst krijgen ze geen uitkering.
Men importeert nu toch vooral zeer blanke Polen ?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:51 schreef amenth het volgende:
gaat binnenkort nog harder niemand wilt hier weer het harde/vieze werk doen waardoor er weer nieuwe geimpoteerd moeten worden. De blankheid zal langzaam zijn land afstaan, waar niks mis mee is.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |