Wat een onzin.quote:Op zondag 29 mei 2011 23:57 schreef brood_met_aarbeien het volgende:
Jij bent echt het grootste stuk verdriet op emimich na wat ik ooit heb gezien op dit forum
ouchhquote:Op maandag 30 mei 2011 12:15 schreef Socios het volgende:
[..]
Wat een onzin.
Mensen die dit soort dingen zeggen, zullen zelf nooit op FOK!meets verschijnen omdat ze dat niet durven.
Lijkt me leukquote:Op maandag 30 mei 2011 12:04 schreef Dromenvangertje het volgende:
Bij deze open ik 050 meet op zaterdag 11 juni. Iedereen verzamelen om 0:00 bij de FEBO.
Ben ik met mn klas aan het feesten op Vlieland, dus dan kan ik er niet bij zijnquote:Op maandag 30 mei 2011 12:08 schreef Panzermaus het volgende:
Waarom niet dit weekend, zelfde dag en tijd.
Myraela is nog steeds, ik herhaal, nog steeds, één en dezelfde persoon.quote:Op maandag 30 mei 2011 12:16 schreef Zolder het volgende:
Het gebeurt mij elke week wel dat een vrouwelijke Fokker me aanspreekt, soms best irritant hoor. Heb er al 4 one night stands aan over gehouden.
Dit weekend is Nacht van de Wetenschap in Groningen.quote:Op maandag 30 mei 2011 12:20 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Lijkt me leuk
[..]
Ben ik met mn klas aan het feesten op Vlieland, dus dan kan ik er niet bij zijn
Is dat een goede reden waarom niet komend weekend?
Dan kunnen de meeste fokkers zich mentaal voorbereiden.quote:Op maandag 30 mei 2011 12:08 schreef Panzermaus het volgende:
Waarom niet dit weekend, zelfde dag en tijd.
quote:
Niet in de trein neukenquote:Op zaterdag 28 mei 2011 15:43 schreef Socios het volgende:
[..]
OOK NIET
Treinen en seks staan geheel los van elkaar.
Zal er zijn.quote:Op maandag 30 mei 2011 12:04 schreef Dromenvangertje het volgende:
Bij deze open ik 050 meet op zaterdag 11 juni. Iedereen verzamelen om 0:00 bij de FEBO.
Doe je niets aan.quote:Op maandag 30 mei 2011 16:58 schreef Flixxy het volgende:
Vriend van me is eens voor mij aangezien tijdens het uitgaan toen ik nog progamer wasNiet zo progamer eigenlijk dus, want hij zat er een beetje naast.
quote:Op maandag 30 mei 2011 16:58 schreef Flixxy het volgende:
Vriend van me is eens voor mij aangezien tijdens het uitgaan toen ik nog progamer wasNiet zo progamer eigenlijk dus, want hij zat er een beetje naast.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |