Kwam door het kroketje man, daardoor neem je automatisch een `stoere´ houding aan.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:59 schreef Schalks. het volgende:
Ik heb niels ook gezien, maar zijn houding was dermate `stoer´ dat ik hem niet aan durfde te spreken.
Trouwens, dat wijf (zwerver) heeft een vriend van mij ooit aangevallen, trap niet in haar rare verhaaltjes.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:02 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Kwam door het kroketje man, daardoor neem je automatisch een `stoere´ houding aan.
Ja, ik wou best een gesprekje aanknopen, maar dat wordt op deze manier onmogelijk gemaakt.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:02 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Kwam door het kroketje man, daardoor neem je automatisch een `stoere´ houding aan.
Serieus? Ik kon er toch al geen touw aan vastknopen, gek wijfquote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:04 schreef Lysdexie het volgende:
[..]
Trouwens, dat wijf (zwerver) heeft een vriend van mij ooit aangevallen, trap niet in haar rare verhaaltjes.
Skylark.quote:Op zondag 29 mei 2011 10:27 schreef IrCute het volgende:
Ik zie Skylark weleensJammer genoeg is hij zo'n baas en de autist in mij durft hem niet aan te spreken
truggespot gr drinkyquote:
Die snacks bij de Febo gaan er aan de lopende band door, altijd druk daar.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:10 schreef ZureLucht het volgende:
[..]
Voor 15 euro kleingeld meenemen, wat snacks eruit trekken. Op spugen en weer terug leggen. Of op pissen, die verhalen ken ik ook.
En afwachten wie het dan zit te eten.
Daarom nooit uit de muur eten op de vrijdag- of zaterdagavond.
haha watquote:Op zondag 29 mei 2011 10:27 schreef IrCute het volgende:
Ik zie Skylark weleensJammer genoeg is hij zo'n baas en de autist in mij durft hem niet aan te spreken
Studeren en niet op Donderdag uitgaanquote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:16 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ben er vanmiddag nog ff langs geweest. Delletje uit de muur gehaald
[..]
HaiMe neither. Iets met werkstagestuderenenzo
Santanaquote:Op zondag 29 mei 2011 14:28 schreef PH-KCD het volgende:
ha ik was toen ook bij de febo nadat ik bij santana ben wezen poolen nou gr
Jijquote:
Nee, omdat je arm bent.quote:Op zondag 29 mei 2011 15:48 schreef Salvad0R het volgende:
Dat heb ik nooit, want mensen zijn bang van mijn real life manifestatie die nog stoerder is dan mijn internetidentiteit.
Hehe, lekkere krullebolquote:Op zondag 29 mei 2011 15:48 schreef Salvad0R het volgende:
Dat heb ik nooit, want mensen zijn bang van mijn real life manifestatie die nog stoerder is dan mijn internetidentiteit.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |