Bij het lezen van de OP wist ik dat deze reactie zou komenquote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:08 schreef Socios het volgende:
TS staat `stoer´ voor de automatiek een `snackje´ te trekken tijdens het `uitgaan´.

Waarom staat uitgaan tussen haakjes?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:08 schreef Socios het volgende:
TS staat `stoer´ voor de automatiek een `snackje´ te trekken tijdens het `uitgaan´.

Ja aids kan je maar beter gewoon gehad hebben. Net als de waterpokken.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:27 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Ik hoop altijd dat er AIDS in die kots zit

Omdat ie zelf geen idee heeft hoe dat in z'n werk gaat.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:31 schreef stroopdoosch het volgende:
[..]
Waarom staat uitgaan tussen haakjes?

Jahr00n, kijk eerst eens naar jezelf kneusje.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:33 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Omdat ie zelf geen idee heeft hoe dat in z'n werk gaat.

Ik ga ook nooit uit idd. Nou en nu weer oprotten.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:35 schreef K.A.Bouter het volgende:
[..]
Jahr00n, kijk eerst eens naar jezelf kneusje.

eh, nee.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:36 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Ik ga ook nooit uit idd. Nou en nu weer oprotten.

ja ging ineens slotje op?????/???quote:

Ja, welke mongol doet dat nou bij het uitgaan, dat moet na het treinspottenquote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:08 schreef Socios het volgende:

Haakjes.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:31 schreef stroopdoosch het volgende:
[..]
Waarom staat uitgaan tussen haakjes?

En als iemand dronken is en hij neemt een hap eruit! HAHAHAHHAAquote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:15 schreef Jahr00n het volgende:
haha moet je zo een dikke drol draaie en een kroket uitholle en dan die drol erin stoppe!!!!!!! HAHAHA

Beter tyf jij een eind op autist.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:37 schreef K.A.Bouter het volgende:
[..]
eh, nee.
Tevens laat anderen eens in hun waarde. Je bent echt niet grappig.

Okequote:

quote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:08 schreef Socios het volgende:

Jajaquote:Op zaterdag 28 mei 2011 15:22 schreef Dromenvangertje het volgende:
Niels. Ik zie jou ook vaak genoeg rondhuppelen op de grote markt knul.

Doe maar!quote:Op zaterdag 28 mei 2011 15:25 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Volgende keer begroet ik je wel.

| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |