ok dan, de middelste
't is m'n eerste Toyota, maar zéker niet m'n laatste.
Hele betrouwbare auto, heeft nu al 249.847 km gereden, maar doet 't nog als de beste, heeft me nog nooit laten staan
quote:
Op vrijdag 21 juni 2002 21:37 schreef insaniac_2oo1 het volgende:
quote:mr2 roeleerd
Op vrijdag 21 juni 2002 21:42 schreef Qlo0n het volgende:
Tja, tof vind ik dat je hier trots op bent, kan je nagaan als je binnenkort een MR 2 hebt
[Dit bericht is gewijzigd door JK op 21-06-2002 21:54]
quote:die is errrrrg vet
Op vrijdag 21 juni 2002 21:45 schreef RaTz het volgende:
Dit is pas een vette Toyota:
De Supra uit The Fast And The Furious![]()
heb je details?
toyota trueno... (=japanse uitvoering van de corolla)
oud model, hier nooit geleverd... rijden in NL stuk of wat rond (op een hand te tellen)
ook wel bekend als de hachiroku ...
160pk FR
geweldig!!!!
quote:EG6, Silvia, S13, S14 & FC, FD, SW20?
Op zaterdag 22 juni 2002 20:51 schreef b16a1 het volgende:
toyota trueno... ook wel bekend als de hachiroku ...
rijden er twee rond in NL waar ik van weet... leuk hoor...
en wat betreft betrouwbaarheid: japans he... veel honda's en toyota's e.d. zie je alleen langs de weg staan als het slecht onderhoud betreft... is zo ongeveer de enige zwakte ...
quote:Deze is ook wel aardig:
Op vrijdag 21 juni 2002 21:45 schreef RaTz het volgende:
Dit is pas een vette Toyota:
De Supra uit The Fast And The Furious![]()
quote:wel duh, hoeveel vasn die auto's rijden er in Nederland rond en hoeveel Toyota's ?
Op zondag 23 juni 2002 21:05 schreef DaafAzuil het volgende:
volgens mij staat Toyota synoniem voor betrouwbaarheid.
't zijn niet altijd de mooiste auto's, maar zie bijna nooit een Toyota langs de weg met pech staan, zijn vaak opels, alfa's, citroënen, Renaults....
btw ik heb ook nog nooit een ferrari met pech zien staan, maar dat zijn heus geen betere auto's!
quote:Er rijden echt heel veel Toyota's rond hoor.
Op maandag 24 juni 2002 20:39 schreef GizartFRL het volgende:
wel duh, hoeveel vasn die auto's rijden er in Nederland rond en hoeveel Toyota's ?
quote:
Op dinsdag 25 juni 2002 08:37 schreef Kuupke het volgende:
kuupke heeft deze toyota
Ik dacht al, waar blijftie nou.
Ben zelf trotse eigenaar van een 'Rolla, zoals al vaker gepost in autothreadzzzz...
Heb nog wel veeeel meer foto's dan deze, maar deze zijn toch het leukst:
* Tjabbo is trouwens helemaal gek van de celica. welk bouwjaar dan ook!.
Celica's:
Corolla:
Mr2:
Mr2: The Beast (bron: www.mr2beast.com)
Edit: Boostertuning.com corolla toegevoegd.
[Dit bericht is gewijzigd door Kreator op 31-07-2002 22:17]
Dit mag mijn volgende auto wel worden
edit: link dan maar
(of iedere andere Celica uit die periode, met die dubbele koplampen )
quote:Jaah!.
Op woensdag 26 juni 2002 09:18 schreef MrTorture het volgende:
http://www.toyotaextreme.dk/galalldb.asp?id=177Dit mag mijn volgende auto wel worden
edit: link dan maar
(of iedere andere Celica uit die periode, met die dubbele koplampen
)
Oudere Celica Veilside:
Nieuwere Celica Veilside:
Nieuwste Celica Veilside:
[Dit bericht is gewijzigd door Tjabbo op 26-06-2002 09:40]
quote:k Had ze al wel gezien ja
Op woensdag 26 juni 2002 09:34 schreef Tjabbo het volgende:[..]
Jaah!.
Dat is echt de mooiste. Die met Veilside kappen.
De veilside kappen voor de nieuwe celica al gezien?
quote:Gemaakt van '94 tot '99.
Op woensdag 26 juni 2002 09:54 schreef MrTorture het volgende:[..]
k Had ze al wel gezien ja
op toyotaextreme.com
Maar vooral die middelste generatie (Celica T20) vind ik erg mooi. Weet iemand tot welk jaar deze zijn gebouwd? Het gaat dus om dat type met die dubbele ronde koplampen. Mijn favo, maar ik heb zelf een '90er Carina en ik zou niet willen inruilen voor een oudere auto
quote:
Op woensdag 26 juni 2002 10:50 schreef Tjabbo het volgende:
En als je dan toch een wilt, neem dan een GT4.
zoiets??
wat is daar zo speciaal aan?
(thnx voor de bouwjaren)
Dit betekend voluit "GT Turbo 4Wheel Drive."
Deze auto heeft een 2.0i motor met een turbo en levert
242Pk (178 Kw)
hij weegt 1400KG, en zit daarmee in 6,1Sec. op de 100km/h
Ze worden nogaleens gebruikt voor rally doeleinden, en dat is ook wel te begrijpen als je de specs van deze car ziet.
Bron: www.autoweek.nl
http://www.autoweek.nl/carbasedata.php?id=12215
Mijn Starlet, na een "Paintjob" Het is op krijt basis, met stiften die ik voor mijn verjaardag had gekregen.
quote:Heey, is het een starlet? Volgens mij heb ik precies dezelfde.
Op vrijdag 21 juni 2002 21:23 schreef DaafAzuil het volgende:
* DaafAzuil is trotse eigenaar van 1 van deze 3
[afbeelding]ok dan, de middelste
't is m'n eerste Toyota, maar zéker niet m'n laatste.
Hele betrouwbare auto, heeft nu al 249.847 km gereden, maar doet 't nog als de beste, heeft me nog nooit laten staan
quote:zou heel goed kunnen, er rijden ZO erg veel van dit soort karretjes rond he
Op woensdag 26 juni 2002 13:24 schreef greesy het volgende:[..]
Heey, is het een starlet? Volgens mij heb ik precies dezelfde.
quote:k Was nooit zo'n autofreak, tot ik die Celica zag
Op woensdag 26 juni 2002 11:28 schreef Tjabbo het volgende:
GT4, oftewel AllTrac:Dit betekend voluit "GT Turbo 4Wheel Drive."
Deze auto heeft een 2.0i motor met een turbo en levert
242Pk (178 Kw)hij weegt 1400KG, en zit daarmee in 6,1Sec. op de 100km/h
quote:* Tjabbo kan zich dat goed voorstellen.
Op woensdag 26 juni 2002 19:08 schreef MrTorture het volgende:[..]
k Was nooit zo'n autofreak, tot ik die Celica zag
De autogekte heeft bij mij ook toegeslagen vanwege Toyota, en dan wel door mijn eigen Corolla GTSi (zie 1e bladzijde), maar de Celica blijft toch echt mijn favoriete auto.
quote:F&F Supra details:
Op vrijdag 21 juni 2002 21:53 schreef DaafAzuil het volgende:[..]
die is errrrrg vet
heb je details?
Engine:
Valvetrain N/a
Bore/Stroke (mm) N/a
Cubic Capacity (cc) N/a
Compression Ratio N/a
Configuration N/a
Drivetrain layout N/a
Max. RPM 7700
Engine Output:
Max Power (kW) 405
Power peak (r/min) 6800
Max Torque (N.m) N/a
Torque Peak (r/min) N/a
Transmission:
Forward Speeds Gertrag Six-Speed gearbox with Stillway sequential adapter
1st Gear 3.59:1
2nd Gear 2.19;1
3rd Gear 1.41:1
4th Gear 1.00:1
5th gear 0.83:1
Reverse gear N/a
Final drive 2.82:1
Dimensions:
Wheelbase (mm) N/a
Length (mm) N/a
Width (mm) N/a
Height (mm) N/a
Mass (Kg) 1633
Wheels and Tyres:
Wheel Diameter x Width(mm) N/a
N/a
Brakes:
Type Stillen/AP Racing 14" front racing brakes, 6 piston caliper, w/slotted/drilled rotors
Front (mm) 355
Rear (mm) N/a
Steering:
Type N/a
Lock to lock N/a
Turning Circle N/a
Performance:
Top Speed (km/h) 297
0-60 (km/h) N/a
0-100 (km/h) 4.3
0-160 (km/h) 9.2
100 - 0 (km/h) N/a
Power/mass (W/Kg) N/a
quote:Goeie staat zeg! hoeveel heeft ie gereden?
Op vrijdag 28 juni 2002 20:04 schreef Canard het volgende:
de mijne mag hier ook niet ontbreken!!
quote:Toen ik 'm 2 jaar geleden kocht 80.000, nu 120.000, hij is van 1986...
Op zaterdag 29 juni 2002 10:17 schreef DaafAzuil het volgende:[..]
Goeie staat zeg! hoeveel heeft ie gereden?
hij rijdt als een tiet! Weinig kosten... volgende week APK, ben benieuwd...
quote:Starlets rijden altijd als een tiet
Op zaterdag 29 juni 2002 13:50 schreef Canard het volgende:[..]
Toen ik 'm 2 jaar geleden kocht 80.000, nu 120.000, hij is van 1986...
hij rijdt als een tiet! Weinig kosten... volgende week APK, ben benieuwd...
quote:Laat ik nu eens de eigenaar zijn van zo'n beestje. Dwz ik heb de "carlos Sainz" uitvoering, met wrc intake en vloeistofgekoelde intercooler. Hier een foto van mij en mijn 'liefdesbaby':
Op woensdag 26 juni 2002 11:28 schreef Tjabbo het volgende:
GT4, oftewel AllTrac:Dit betekend voluit "GT Turbo 4Wheel Drive."
Deze auto heeft een 2.0i motor met een turbo en levert
242Pk (178 Kw)hij weegt 1400KG, en zit daarmee in 6,1Sec. op de 100km/h
Ze worden nogaleens gebruikt voor rally doeleinden, en dat is ook wel te begrijpen als je de specs van deze car ziet.
Bron: www.autoweek.nl
http://www.autoweek.nl/carbasedata.php?id=12215
en mijn wheels:
quote:Dat is geen toyota meer man!
Op dinsdag 30 juli 2002 18:00 schreef Steve-O het volgende:
[afbeelding]
specs:
-Turbocharged Inline-6
-3065 cc
-775.5 kw / 1039.9 bhp @ 7950 rpm
-1050 nm / 774.4 ft lbs @ 6900 rpm
quote:sjeez... dat is meer dan 300pk/liter
Op dinsdag 30 juli 2002 18:00 schreef Steve-O het volgende:
[afbeelding]
specs:
-Turbocharged Inline-6
-3065 cc
-775.5 kw / 1039.9 bhp @ 7950 rpm
-1050 nm / 774.4 ft lbs @ 6900 rpm
hoeveel doen ze in de formule1? (das toch ook 3 litertjes?)
quote:ja 3 liter
Op dinsdag 30 juli 2002 19:34 schreef Threepio het volgende:[..]
sjeez... dat is meer dan 300pk/liter
hoeveel doen ze in de formule1? (das toch ook 3 litertjes?)
hoi,
ik heb vanmiddag deze auto gekocht wat vinden jullie er van.
TOYOTA COROLLA 1.6I G6-R
met:
ABS, Airconditioning, Alarmsysteem, Buitentemp. meter, Centr.vergrendeling, Dubbele Airbag, Elektr. ramen voor, Elektr. buitenspiegels, Getint glas, Lichtmetalen velgen, Metallic lak, Startonderbreker, Stuurbekrachtiging, Mistlampen, Sportstoelen, Bumpers in carrosseriekleur
http://www.autotrack.nl/owa_dima/owa//occlist.details?v_id=569960&v_called_by=ATT
nee niet die op bovenstaande link maar 1 met mooiere velgen.
quote:Ja, kewle bak he, zo'n Corolla G6...
Op woensdag 31 juli 2002 22:19 schreef Kreator het volgende:
Door: Ict-Boyhoi,
ik heb vanmiddag deze auto gekocht wat vinden jullie er van.
TOYOTA COROLLA 1.6I G6-R
met:
ABS, Airconditioning, Alarmsysteem, Buitentemp. meter, Centr.vergrendeling, Dubbele Airbag, Elektr. ramen voor, Elektr. buitenspiegels, Getint glas, Lichtmetalen velgen, Metallic lak, Startonderbreker, Stuurbekrachtiging, Mistlampen, Sportstoelen, Bumpers in carrosseriekleur
http://www.autotrack.nl/owa_dima/owa//occlist.details?v_id=569960&v_called_by=ATTnee niet die op bovenstaande link maar 1 met mooiere velgen.
quote:MR2 Turbo...is aardig...
Op maandag 24 juni 2002 20:29 schreef MoJo het volgende:
Mr-2 Turbo =
quote:Inderdaad hele vette auto.
Op zaterdag 22 juni 2002 20:51 schreef b16a1 het volgende:
als je een leuke toyota wilt:toyota trueno... (=japanse uitvoering van de corolla)
oud model, hier nooit geleverd... rijden in NL stuk of wat rond (op een hand te tellen)
ook wel bekend als de hachiroku ...
160pk FR
geweldig!!!!
kijk je trouwens de serie Initial D?
ik wist niet dat ze in nederland reden.
bij Toyota Nederland kenden ze de auto niet eens.
ik had hem dan ook opgegeven als Toyota Corolla AE86 Trueno,
dit zijn alle auto van 1st en 2nd Stage.
op volgorde natuurlijk.
de volgorde is waarin de auto's van de personen genoemd worden.
Toyota Sprinter Trueno GT APEX
Nissan S13 Silvia
Mazda RX7-FD3S
[img]http://www.holomedia.com/~solid/gt1/image/rx7/fd_aspec_yellow.jpg[/img
sorry voor het kleine plaatje maar ik kan geen betere vinden. niet van een gele FD dan.
Nissan Skyline GT-R R32 Turbo
Nissan S180
Toyota Levin 85
Honda Civic EG-6
Nissan SilEighty
Nissan S14 Silvia
Mazda RX7-FC3S
weet niet zeker of het de FC is.
Mitsubishi Lancer Evolution (LanEvo) IV
Mitsubishi Lancer Evolution (LanEvo) III
maar dan zwart.
Toyota Levin 86 Turbo
Zijn er ook Fok!kers lid van de Corolla Club Nederland?
En zo ja, gaan jullie wel eens naar bijeenkomsten?
quote:dat is geen 10 second car, zoals ze in film zeggen. ik had wel gedacht eigk dat het een echte was, maar niet dus. jammer. kweet niet eens zeker of ie de 11 haalt. maagoe, jammer.
Op donderdag 27 juni 2002 08:35 schreef Tjabbo het volgende:[..]
F&F Supra details:
Engine:
Valvetrain N/a
Bore/Stroke (mm) N/a
Cubic Capacity (cc) N/a
Compression Ratio N/a
Configuration N/a
Drivetrain layout N/a
Max. RPM 7700Engine Output:
Max Power (kW) 405
Power peak (r/min) 6800
Max Torque (N.m) N/a
Torque Peak (r/min) N/aTransmission:
Forward Speeds Gertrag Six-Speed gearbox with Stillway sequential adapter
1st Gear 3.59:1
2nd Gear 2.19;1
3rd Gear 1.41:1
4th Gear 1.00:1
5th gear 0.83:1
Reverse gear N/a
Final drive 2.82:1Dimensions:
Wheelbase (mm) N/a
Length (mm) N/a
Width (mm) N/a
Height (mm) N/a
Mass (Kg) 1633Wheels and Tyres:
Wheel Diameter x Width(mm) N/a
N/aBrakes:
Type Stillen/AP Racing 14" front racing brakes, 6 piston caliper, w/slotted/drilled rotors
Front (mm) 355
Rear (mm) N/aSteering:
Type N/a
Lock to lock N/a
Turning Circle N/aPerformance:
Top Speed (km/h) 297
0-60 (km/h) N/a
0-100 (km/h) 4.3
0-160 (km/h) 9.2
100 - 0 (km/h) N/a
Power/mass (W/Kg) N/a
quote:das zeker een toyota, een hele rare supra zo te zien. die Turbocharged Inline-6 3065 cc cc is het twinturbo van de supra uit '94 denk ik. alleen dan super opgevoerd. want standaard (in '94) levert dat blok 330 pk.
Op dinsdag 30 juli 2002 18:03 schreef SwissCom het volgende:[..]
Dat is geen toyota meer man!
jah sorry autofreak.
oh en in de formule een halen ze nu denk ik wel de 300 pk per liter (minder kan ook maar t moet ook veilig blijven, 300pk per liter kan best nu), alleen dat is zonder turbo's he. en die supra is met, das wel een groot verschil.
kip
quote:Subaru sucks, akkoord, heel goeie bakken, maar de afwerking trekt op niks...
Op dinsdag 25 juni 2002 08:27 schreef Dwergje het volgende:
Volgens Autoweek en het Duitse Auto Tüff (of zoiets) zijn Toyota's inderdaad de meest betrouwbare auto's die er zijn. Samen met Mazda en Subaru... De Aziaten doen het goed
quote:Das de kaminari samurai kit. Mooie bodykit.
Op vrijdag 16 augustus 2002 12:23 schreef Kreator het volgende:
[afbeelding]
Leuke Supra...
quote:Nice
Op vrijdag 21 juni 2002 21:23 schreef DaafAzuil het volgende:
* DaafAzuil is trotse eigenaar van 1 van deze 3
[afbeelding]ok dan, de middelste
't is m'n eerste Toyota, maar zéker niet m'n laatste.
Hele betrouwbare auto, heeft nu al 249.847 km gereden, maar doet 't nog als de beste, heeft me nog nooit laten staan
Mag ik vragen wat je per maand kwijt bent (verzekering enz. ) ?
* dadinanduZ is van plan om een betrouwbaar, goedkoop auto'tje aan te schaffen & dit type Starlet staat hoog genoteerd
quote:En volgens mij is dat de Veilside kit. Tenminste, zo out the top of my head. Ik meende dat de laatste Kaminari kit voor de supra van bouwjaar '86-92 is.
Op maandag 19 augustus 2002 15:40 schreef Plaguebearer het volgende:[..]
Das de kaminari samurai kit. Mooie bodykit.
Edit: ff opgezocht op kaminari.com. de laatste aangeboden kit is idd voor bovenstaand bouwjaar.
mijn vaders nieuwe auto (wel int donkerblauw metallic en met 5 deuren btw)
, eerst hebben we een toyota carina || gehad (grijs)
maar die was na 12 jaar dringend aan vervanging toe
[Dit bericht is gewijzigd door knuffeldees op 21-08-2002 14:20]
quote:
Op woensdag 21 augustus 2002 13:58 schreef Tjabbo het volgende:[..]
En volgens mij is dat de Veilside kit. Tenminste, zo out the top of my head. Ik meende dat de laatste Kaminari kit voor de supra van bouwjaar '86-92 is.
Edit: ff opgezocht op kaminari.com. de laatste aangeboden kit is idd voor bovenstaand bouwjaar.
Edit 2: www.veilside.com, en dan kiezen voor USA. hij staat op de frontpage notabenehttp://www.veilside.com/veilsideusa/Aero/toyo/supracii.html
quote:Heeftie die met de afgebeelde kit van Booster?
Op woensdag 21 augustus 2002 14:03 schreef knuffeldees het volgende:
[afbeelding]mijn vaders nieuwe auto (wel int donkerblauw metallic en met 5 deuren btw)
[afbeelding]
, eerst hebben we een toyota carina || gehad (grijs)maar die was na 12 jaar dringend aan vervanging toe
quote:afgebeelde kit
Op woensdag 21 augustus 2002 15:06 schreef Tjabbo het volgende:[..]
Heeftie die met de afgebeelde kit van Booster?
of de standaard uitvoering?
quote:Heeft ie ook 4 uitlaten? Die zag ik hier laatst bij de
Op donderdag 22 augustus 2002 20:41 schreef knuffeldees het volgende:[..]
afgebeelde kit
maarja, ik kijk/heb initial D
:]
ooit ga ik voor de 200sx s13 =)
<-- initial D op divx.. 300 Mb per episode
ik heb ze allemaal nu.. dankzij een vriendelijk clanmember
...
quote:Ben wel lid van de Toyota Celica Club Nederland (tccn)...
Op maandag 12 augustus 2002 11:35 schreef Tjabbo het volgende:
Wat ik me zo afvroeg:Zijn er ook Fok!kers lid van de Corolla Club Nederland?
En zo ja, gaan jullie wel eens naar bijeenkomsten?
quote:Dat zou ik ook wel willen, maar dan moet ik eerst een celica aanschaffen
Op maandag 26 augustus 2002 08:51 schreef Plaguebearer het volgende:[..]
Ben wel lid van de Toyota Celica Club Nederland (tccn)...
ben eigenlijk een beetje op zoek naar contacten. wil wel naar zo'n dag, maar als ik alleen moet en niemand ken dan is er nix an.
quote:Kan wel staat stoer. Achterkant van de kit:
Op donderdag 22 augustus 2002 20:44 schreef Wisey het volgende:[..]
Heeft ie ook 4 uitlaten? Die zag ik hier laatst bij de
Toyota garage staan..
Edit: Moet je hem wel met dubbele eindpijpen uitrusten natuurlijk.
De Corolla 2003 joyride:
http://download.wildtangent.com/hp/corollajoyride/online_demo/index.html
Make Phun!
quote:Die kapjes over de achterlichten zijn wel fout, maar die dubbele uitlaat is okay!
Op maandag 26 augustus 2002 11:31 schreef Tjabbo het volgende:[..]
Kan wel staat stoer. Achterkant van de kit:[afbeelding]
Edit: Moet je hem wel met dubbele eindpijpen uitrusten natuurlijk.
Nog meer mensen die ondertussen een (andere) toyota aangeschaft hebben?
Ik heb nog steeds deze:
En sinds een half jaar ook deze:
Echt geil
Heb je nog andere velgen op het oog? Niet dat die niet mooi zijn hoor, maar met een exclusiever setje is je auto meteen 2x zo strak.
Als ik ooit nog een mk4 vind (ben ook bijzonder veeleisend en er komen er verdomd weinig te koop), dan moeten we ze een keertje bij een PTA meet naast mekaar zetten en fotograferen!
quote:mooie auto...
Op donderdag 7 augustus 2003 22:39 schreef MacroTough het volgende:
ff wat random pics van m'n toyotaatje(m'n vijfde alweer):
p.s. welke gen. 4A-GE blok zit erin?
quote:thanx man!
Op donderdag 7 augustus 2003 20:55 schreef StefanP het volgende:
Oeh geile bak man! Ik heb hem een hele tijd geleden langs zien komen, maar wist niet meer dat ie van een 'regular' was. Dat type vind ik de mooiste Celica, op de GT4 na van plaguebearer, maar die zijn ook op een hand te tellen dus doen niet echt mee.
quote:Hey thnx man! de carlos saintz van plaguebearer is ook errug mooi idd, hoewel ik dit model iets mooier vindt. hij is jammer genoeg niet zo snel als de CS van de Plague
Op donderdag 7 augustus 2003 20:55 schreef StefanP het volgende:
Oeh geile bak man! Ik heb hem een hele tijd geleden langs zien komen, maar wist niet meer dat ie van een 'regular' was. Dat type vind ik de mooiste Celica, op de GT4 na van plaguebearer, maar die zijn ook op een hand te tellen dus doen niet echt mee.Echt geil
![]()
quote:Zeker! maar financieel zit dat er eerst niet in. Ik wil er 17" wielen onder hebben, waarschijnlijk van AEZ racing. Velgen had ik ook gepost in je MK4 topic onder de vraag van velgen.
Heb je nog andere velgen op het oog? Niet dat die niet mooi zijn hoor, maar met een exclusiever setje is je auto meteen 2x zo strak.
quote:Dat lijkt me nu stoer. 2 van die bakken naast elkaar! helemaal top, doen we!
Als ik ooit nog een mk4 vind (ben ook bijzonder veeleisend en er komen er verdomd weinig te koop), dan moeten we ze een keertje bij een PTA meet naast mekaar zetten en fotograferen!
greetz
[Dit bericht is gewijzigd door Tjabbo op 08-08-2003 09:55]
quote:het staat erop
Op donderdag 7 augustus 2003 23:51 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:[..]
JA jouw MR2 heeft T-VIS
quote:dit ging over 1 vraag in een ander topic he
Op vrijdag 8 augustus 2003 09:56 schreef Tjabbo het volgende:[..]
het staat erop
maar idd het staat erop en daarom weet ik het nu ook
quote:Lachen
Op vrijdag 8 augustus 2003 09:58 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:[..]
dit ging over 1 vraag in een ander topic he
Plaats hier jouw REDLINE van je AUTOmaar idd het staat erop en daarom weet ik het nu ook
maar wat is t-vis eigenlijk?
Toyota gebruikte dat om de eerste 16v produktiemotoren van een beetje koppel in de lage toeren te voorzien. De eerste serie 4age motoren hadden per inlaatklep een aparte 'intake runner'(inlaat buis). Omdat de ports erg groot waren kreeg de lucht te weinig snelheid bij lage toeren om toch nog een beetje koppel te kunnen vormen. T-vis sluit een intake runner af per cilinder bij lage toeren. Dit wordt gedaan met een butterfly valve. Bij een bepaald toerental wordt deze klep geopend en draait de auto dus volledig op 16 kleppen. Bij de 4age was dit bij 4600 toeren. Vooral met een een open luchtfilter is dit moment duidelijk te horen, de motor lijkt bij dit toerental te gaan zingen en het zg zuiggeluid neemt nog meer toe .
Kort samenvattend, de 4age loopt dus het lekkerst tussen de 4600 en 7700 RPM. Het devies is dus, drive it like you stole it .
Oh ja, het is dus een Bigport bluetop zoals ie standaard werd geleverd in Europa. Dus, map-sensor en zonder milieubewuste technologie .
[Dit bericht is gewijzigd door MacroTough op 08-08-2003 10:52]
Ik moet nog es een 4A-GE kop hebben om een custom 7A-GE, of 7A-GZE te maken
if only my girlfriend let me....
quote:kan je beter de 5 klepper in die corolla hangen, de 4A-GTE
Op vrijdag 8 augustus 2003 11:04 schreef Tjabbo het volgende:
Cool zeg. bedankt voor de info!Ik moet nog es een 4A-GE kop hebben om een custom 7A-GE, of 7A-GZE te maken
if only my girlfriend let me....
quote:Die 20 klepper, die bedoel ik ja. wat een gaaf ding is dat. 160pk's uit een 1600cc blokje. Alleen niet in nederland geleverd. deden ze dat wel, hadden ze kunnen concurreren met de honda vtec machines.
Op zaterdag 9 augustus 2003 15:12 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:[..]
kan je beter de 5 klepper in die corolla hangen, de 4A-GTE [afbeelding].
quote:Waar staat de H voor eigenlijk? ik kan het niet vinden. en in de aanduiding zit geen Z (supercharged) of T (turbocharged).
Ik heb laatst iemand gezien met de 4A-FHE best geinig tis de 4A uit de '91 4WD Corolla Station(AE95G) met een turbo, kan je ook leuke dingen mee doen alleen de kop blijft een F kop he, das wel jammer...
en hoe doen ze dat met een F kop? die is veel te zwak, zelfs de jappen kregen geen turbo fatsoenlijk aan het rijden in een 4A-fe???
Weet je toevallig ook wat nu dat twin-cam is? ik dacht altijd heel gewoon een andere bewoording voor dohc, maar het schijnt toch te verschillen. sommige sites zeggen iets van "place a 4AGE head for "true" twincam technology..." ???
Ik vind het een geslaagde facelift.quote:De vernieuwde versie van de Toyota Corolla hatchback zal debuteren op de Birmingham Motor Show. De facelift van de Corolla komt kort nadat de vernieuwde Corolla Verso is gepresenteerd.
Toyota kiest voor een introductie in Birmingham omdat de Corolla hatchback in Groot-Brittannië wordt gebouwd. De veranderingen aan het uiterlijk van de Corolla volgen de trend die de Verso heeft gezet. De grille en koplampen verraden dat ze tot dezelfde soort behoren.
In de zomer gaat de vernieuwde Corolla in Groot Brittannië in de verkoop. In juli gaan de verschillende types van de vernieuwde Corolla in etappes in Nederland in de verkoop. De officiële dealer-introductie staat gepland in september.
quote:Op dinsdag 11 mei 2004 21:34 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
geen mening over de facelift?
Is ie gefacelift dan?quote:Op dinsdag 11 mei 2004 21:34 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
geen mening over de facelift?
Het is heel simpel. wanneer je denkt, "dat is de mooiste", dan is dat de Toyotaquote:Op woensdag 12 mei 2004 02:48 schreef PNG het volgende:
Nou hebben ze het echt voor mekaar in autoland. kZie nou echt geen verschil meer tussen Nissan Almera's, Opel Astra's en Toyota Corolla's.
bron: www.nu.nlquote:Nettowinst Toyota record
TOKIO - Het Japanse autoconcern Toyota heeft in het eind maart afgesloten boekjaar 2003/2004 een recordwinst behaald. Het nettoresultaat steeg van 750,9 miljard tot 1,16 biljoen yen (8,47 miljard euro), zo maakte het concern dinsdag bekend.
Op alle afzetmarkten nam de autoverkoop toe. Het aantal verkochte auto's steeg van 6,11 miljoen tot het record van 6,72 miljoen. De omzet van Toyota groeide van 15,5 biljoen tot 17,29 biljoen yen (126 miljard euro).
De Carina II is de beste Toyota die ooit gemaakt is.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 20:35 schreef Black_Jack het volgende:
Ik weet niet of ik hier goed zit, maar ik heb toch een paar vraagjes over het volgende:
Ik kan voor ¤ 1000 van een kennis een Toyota Carina 2 1.6 XLI Impact kopen uit 1992 en hij heeft 80.000 km gereden. De auto verkeerd in goede staat en is voorzien van alle gemakken (elektrische ramen voor/achter, sunroof (elektrisch), stuurbekrachtiging en metallic lak.
-Klopt het dat dit een hele gunstige prijs is (ik dacht zelf van wel iig)?
-Zijn er bekende mankementen die veel voorkomen bij deze auto (vooral ivm de elektrische 'snufjes')?
-Wat kan ik verwachten wat betreft onderhoudskosten bij deze auto?
Het wordt misschien mn eerste auto, vandaar dat ik van deze zaken nog niet goed op de hoogte ben.
Alvast bedankt...
Beginnersvraagje: welke brandstof kan ik het beste gebruiken? Superplus?quote:Op woensdag 26 mei 2004 01:17 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
De Carina II is de beste Toyota die ooit gemaakt is.
De prijs is zeker gunstig.
Die auto's zijn werkelijk oerdegelijk en mankeren bijna nooit iets. Lekke koppaking wil bij de MM's nog wel eens voorkomen, niet met jou type dus, op gas hebben ze soms na veeeel km's ook problemen.
De '92 impact is de laatste Carina II die gemaakt is en heeft idd alle luxe, je zal verbaast zijn over het comfort en deze auto's zijn nog redelijk snel ook..
Ik mag het eigenlijk niet zeggen maar een Carina II heeft eigenlijk geen onderhoud nodig. Ik heb mijne helaas weg moeten doen, omdat benzine voor mij te duur werd. De auto kwam met 70.000 km op de teller en is weggegaan met 150.000 km het enige wat er aan die auto gedaan is is de olie verversen![]()
Als je iets specifieks wil weten kan je het altijd vragen, aangezien ik de Carina II van binnen en van buiten ken.
[afbeelding]
gewoon euro95 ik heb zelf wel eens 98 gebruikt in frankrijk en moet zeggen dat ik daarmee iets zuiniger reed, over het algemeen is 95 oke, wordt ook geadviseert door de Toyota Motor Corp. als het iig maar ongelood isquote:Op woensdag 26 mei 2004 07:28 schreef Black_Jack het volgende:
[..]
Beginnersvraagje: welke brandstof kan ik het beste gebruiken? Superplus?
Het design gaat nu toch een andere kant op?? Behoorlijk europees om te zien..quote:Op woensdag 26 mei 2004 09:22 schreef pAin het volgende:
verhaal
De Avensis met de 2.2 bestaat niet , wel een 2.0 of een 2.4 (nieuwe model) en dat zijn zeker snelle auto's.quote:Op woensdag 26 mei 2004 11:17 schreef pAin het volgende:
De europese kant gaan ze nu wel op ja, maar dat is denk ik pas bij het nieuwe model Avensis. Toen ik die deuk in de Carina had gereden, kregen we een Avensis daarvoor terug, volgens mij de 2.2 benzine..... Damn mooie bak zeg, lekker luxe, snel en nog in een prachtige kleur ook (Champagne)
.... Mn vader gaat nu waarschijnlijk over op een Saab of een Volvo, maar dat weten we nog niet zeker, aangezien we niet helemaal tevreden zijn over de servicegerichtheid van de dealer. Toen we die problemen hadden met de aircopomp, was er eigenlijk nog iets stuk aan de airco (dacht een filter ofzoiets). Niet naar gekeken door de garage en later toch nog extra kosten vragen..... Na veel wikken en wegen toch maar terug gekregen die kosten.... Het was niet super veel volgens mij, maar toch, je hoord als dealer imho dan meteen heel de airco door te lichten.
Wij hebben de 1.8 4 cilinder benzine motor. Als ie koud is ie echt niet vooruit te branden, maar wanneer warm (wat ie trouwens lekker snel is), gaat ie als de brandweer. Mee komen op de autobahn is geen probleem, tot nu toe 3 of 4 keer met dat ding op wintersport geweest en 1 keer naar Italië (Venetië). Eventjes er voor gezorgt dat ie niet lui word. Stuurbekrachtiging trouwens nooit problemen mee gehad, die werkt nog altijd perfect.
Dat van die CRGB (Close Ratio GearBox) heb ik trouwens wel vaker gehoord, dat had de oude GTSi ook al volgens mij. Ik heb wel naar een GTSi gekeken bij een dealer, maar die zijn nog redelijk duur, had er gezien van 7500 euro!!!
En als ik eventueel een Toyota koop, dan zeg ik het
met jullie bedoel ik de ouders van pAinquote:Op woensdag 26 mei 2004 12:19 schreef Tjabbo het volgende:
Ik stap niet over op een ander merk, ik ga gewoon naar een andere dealer.
okayquote:Op woensdag 26 mei 2004 12:21 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
met jullie bedoel ik de ouders van pAin
alsof ik niet weet dat jij Toyota geil bentquote:Op woensdag 26 mei 2004 12:22 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
okay
quote:Op woensdag 26 mei 2004 12:23 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
alsof ik niet weet dat jij Toyota geil bent![]()
![]()
Volvo is ook mooiquote:Op woensdag 26 mei 2004 13:06 schreef pAin het volgende:
Weer wat geleerd, ik vond hem wel opvallend snel schakelen, ook al heb ik er zelf nooit in gereden.... G6R heeft inderdaad maar 110 PK volgens de carbase....
Die van ons lijkt idd op een leanburn, we hebben zon Economy lichtje op het dashboard. Druk je niet te ver je gas in, dan gaat het lampje ook niet uit. Heel onlogische redenering volgens mn broertje, maar die heeft ooit gezegt dat wanneer je minder gas geeft, er meer zuurstof bij de benzine komt en daardoor ook beter verbrand en dus minder bezine nodig heeft om te kunnen ontbranden. Mn vader heeft een keer 1 week lang 140 kilometer op een dag gereden en toen reed ie, over de week 1 op 17 (!!!!)..... Ik heb alleen nog moeite met het gas in bedwang houden (in de trend van "You've got a heavy foot" was getekend TFATF), maar ik rijd er ongeveer 1 op 12 mee, stadsverkeer that is.
Dat is idd erg jammer dat de dealer niet echt goed is. Het is trouwens een meespelende factor dat we misschien van merk switchen, mn vader en moeder vinden beide een Saab of een Volvo gewoon mooi.
Inderdaad dat economy lampie zit ook in mijn gtsi en dat is echt geen leanburnquote:Op woensdag 26 mei 2004 13:17 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Volvo is ook mooi
een leanburn is een process met een andere inlaat, wervelkleppen, computermanagment, lambda sonde en kleine modificatie's aan de uitlaat en dat resulteert zeker in een rustige en zuinige motor, dat lampje zit trouwens in zo'n beetje elke Toyota van na '84 en voor '96.
gelukkig nietquote:Op woensdag 26 mei 2004 13:30 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Inderdaad dat economy lampie zit ook in mijn gtsi en dat is echt geen leanburn
quote:Op woensdag 26 mei 2004 21:18 schreef the_sheep het volgende:
Wat dacht je van deze
http://www.xs4all.nl/~jacobs5/wpe217.jpg
een starlet p7 gt TURBO (orgineel jaa in japan)
Heeft maar liefst 133 pk
quote:Op woensdag 26 mei 2004 22:10 schreef D-FENS het volgende:
Toyota: The People that bring you the Hi-Lux. Klik HIER voor de Top Gear poging een Hilux te vernietigen.
En idd Toyota is de TUV-koning in Duitsland. Tuv had 5 lijstje met top 10 meest probleemloze auto's van 3, 5, 7, 9 en 11 jaar oud. Van die 50 waren er 19 van Toyota.
er staat een non-turbo ergens bij mijn werk met nagenoeg dezelfde bodykit. hij mist alleen de luchthapper. zit geen krasje op, helemaal mooi in het roodquote:Op woensdag 26 mei 2004 21:18 schreef the_sheep het volgende:
Wat dacht je van deze
http://www.xs4all.nl/~jacobs5/wpe217.jpg
een starlet p7 gt TURBO
Ik heb hem gekocht, tot nu toe rijdt ie echt super!!! Ik heb het idee dat ik geen spijt ga krijgen van m'n aankoop...........quote:Op woensdag 26 mei 2004 01:17 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
De Carina II is de beste Toyota die ooit gemaakt is.
De prijs is zeker gunstig.
Die auto's zijn werkelijk oerdegelijk en mankeren bijna nooit iets. Lekke koppaking wil bij de MM's nog wel eens voorkomen, niet met jou type dus, op gas hebben ze soms na veeeel km's ook problemen.
De '92 impact is de laatste Carina II die gemaakt is en heeft idd alle luxe, je zal verbaast zijn over het comfort en deze auto's zijn nog redelijk snel ook..
Ik mag het eigenlijk niet zeggen maar een Carina II heeft eigenlijk geen onderhoud nodig. Ik heb mijne helaas weg moeten doen, omdat benzine voor mij te duur werd. De auto kwam met 70.000 km op de teller en is weggegaan met 150.000 km het enige wat er aan die auto gedaan is is de olie verversen![]()
Als je iets specifieks wil weten kan je het altijd vragen, aangezien ik de Carina II van binnen en van buiten ken.
[afbeelding]
ik weet zeker dat je geen spijt ga krijgen...quote:Op vrijdag 28 mei 2004 17:48 schreef Black_Jack het volgende:
[..]
Ik heb hem gekocht, tot nu toe rijdt ie echt super!!! Ik heb het idee dat ik geen spijt ga krijgen van m'n aankoop...........
Veel veilige kilometers gewenst. je gaat er zoals Tommy zegt, vast geen spijt van krijgen.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 17:48 schreef Black_Jack het volgende:
[..]
Ik heb hem gekocht, tot nu toe rijdt ie echt super!!! Ik heb het idee dat ik geen spijt ga krijgen van m'n aankoop...........
Mijne ook ,valt erg tegen zo'n corolla G6.........quote:Op woensdag 26 mei 2004 11:31 schreef Tjabbo het volgende:
De G6R heeft maar 110 pk? dat is toch net zoveel als de gewone G6?
Dan gaat mijn gtsi harder![]()
Tja het blijft een aparte uitvoering, speciaal om de corolla gehomologeerd te krijgen voor de rally. Dus er zit wel wat 'gevoel' of 'charme' bij zo je wilt. Ze hadden alleen de corolla G6R met de 3S-GE of 3S-GTE (resp. 2.0i en 2.0i turbo) motoren moeten leveren.quote:Op maandag 31 mei 2004 18:43 schreef WittE_ReuS het volgende:
[..]
Mijne ook ,valt erg tegen zo'n corolla G6.........
[afbeelding]
het af moeten leggen tegen een STATIONWAGON...............................
p.s. is wel leuke wagen ,mist alleen wat pk's om "leuk"snel te zijn..
dan was het zeker leuk geweest nu is het een "gewone"auto ipv een hele leukequote:Op maandag 31 mei 2004 18:47 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Tja het blijft een aparte uitvoering, speciaal om de corolla gehomologeerd te krijgen voor de rally. Dus er zit wel wat 'gevoel' of 'charme' bij zo je wilt. Ze hadden alleen de corolla G6R met de 3S-GE of 3S-GTE (resp. 2.0i en 2.0i turbo) motoren moeten leveren.
voor de kenner is hij wel apart en ik vind hem zeker leuk.quote:Op maandag 31 mei 2004 18:52 schreef WittE_ReuS het volgende:
[..]
dan was het zeker leuk geweest nu is het een "gewone"auto ipv een hele leuke
ik weet wel wat van toyota. niet erg veel hoor.quote:Op maandag 31 mei 2004 18:56 schreef WittE_ReuS het volgende:
jij hebt verstand van toyota's? (tenminste ik zie je hele verhalen typen met veel informatie)
is de GTSi een dealer uitvoering ,omdat sommige modellen niet als GTSI op het kenteken staan?
weet je toevallig ook waar ik kan nakijken hoeveel toyota's er van mijn model geleverd zijn ....
p.s. Ik heb zelf een corolla GTSi uit 1990 gehad en dat model had zelfs een GTI met 125 pk die veel sneller is dan de huidige G6
grote verschil tussen de GTi en de GTSi is de motor in de GTi zit namelijk een 4A-GE met 125 (tot '90 met een ongeregelde cat.) en in de GTSi een 4A-FE, de GTSi is gewoon "aangekleed" als een GTi dus met andere bekleding e.d. alleen wat techniek betreft is het een "gewone" Corolla..quote:Op maandag 31 mei 2004 20:37 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
ik weet wel wat van toyota. niet erg veel hoor.
hier kun je alle door toyota in Nederland geleverde auto's bekijken
maar de GTSi is gewoon door de dealer uitgebracht ja. de GTi had 125 pk, dat komt o.a. doordat er geen katalysator onder zit. De GTSi is echter niet een extra snelle, maar een extra luxe uitvoering.
Van de Carina E is ook een GTi en een GTSi model gemaakt, waarbij de GTi sneller is dan de GTSi.
de 'huidige' G6 zoals door jou bestempelt wordt trouwens al een paar jaar niet meer gemaakt. daarvoor in de plaats gekomen is de Corolla VVT-i en de Corolla VVTL-i waarbij de laatste 192pk levert (T-sport model) en voor het eerst sinds het type GTi van '89 is er weer een echte snelle corolla.
Weet ik maar ik wilde niet te erg in details treden door te gooien met teveel motoraanduidingen die toch niemand anders dan jij snaptquote:Op dinsdag 1 juni 2004 01:15 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
grote verschil tussen de GTi en de GTSi is de motor in de GTi zit namelijk een 4A-GE met 125 (tot '90 met een ongeregelde cat.) en in de GTSi een 4A-FE, de GTSi is gewoon "aangekleed" als een GTi dus met andere bekleding e.d. alleen wat techniek betreft is het een "gewone" Corolla..
bedanktquote:Op dinsdag 1 juni 2004 08:58 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Weet ik maar ik wilde niet te erg in details treden door te gooien met teveel motoraanduidingen die toch niemand anders dan jij snapt
geintje enzoquote:Op dinsdag 1 juni 2004 10:24 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
bedankt
naja dan zo:
het grote verschil tussen de GTi en de GTSi is dat de GTi 125 pk heeft omdat er een andere cilinderkop opzit en de GTSi 110 pk heeft omdat die precies dezelfde motor heeft als de "gewone" Corolla (110 ~ 115 pk)
toch welquote:Op dinsdag 1 juni 2004 12:03 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
geintje enzo
Er zijn zover ik weet geen echt speciale dingen waar je op moet letten bij een "standaard" T18 dus AT180 of ST180quote:Op dinsdag 1 juni 2004 14:20 schreef fr0zen het volgende:
zo te zien zitten er hier een aantal toyota liefhebbers
ik ben opzoek naar een auto ik wou eerst voor een mazda mx-3 gaan alleen die zie ik teveel tegenwoordig.
ik heb me oog nu gelegd op een toyota celica t18
heeft iemand misschien tips voor me voor de aankoop en dingen waarop ik moet letten?
ik zou er iig heel blij mee zijn
ik ben niet van plan om naar een turbo te kijken maar gewoon naar de 1.6 sti of een 2.0quote:Op dinsdag 1 juni 2004 14:41 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Er zijn zover ik weet geen echt speciale dingen waar je op moet letten bij een "standaard" T18 dus AT180 of ST180
als je naar een turbo of CS gaat kijken is dit een ander verhaal, dan kan je het best de turbo checken, compressie e.d. hier zitten wat meer "rotte appels" tussen dan de "standaard" varianten.
iig check op roest, schade e.d. de stuurbekrachtigingspomp (stuurhuis) wil wel eens defect raken of lekken (bij een 1600) ook een aandachtspuntje verder natuurlijk alle standaard punten die je ook op dit forum kan vinden.. meestal zijn het meestal prima auto's.
succes![]()
quote:Op dinsdag 1 juni 2004 14:50 schreef Zw0rld het volgende:
.* Tjabbo vindt de Prius mooi!
Wat een prachtig karretje.
ze zijn er met en zonder stuurbekrachtiging.. maar autoweek is niet betrouwbaar natuurlijk.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 14:46 schreef fr0zen het volgende:
[..]
ik ben niet van plan om naar een turbo te kijken maar gewoon naar de 1.6 sti of een 2.0
de turbo zal net iets te duur worden voor mij voor de verzekering![]()
als ik deze op me eigen naam zet en wa-plus dan ben ik al 130 euro per maand kwijt dus bij de turbo zal die nog wel hoger liggen.
wat ik ook apart vindt is dat volgens autoweek er geen stuurbekrachtiging in zit terwijl iedere andere site zegt van wel![]()
iig bedankt voor de tips
als je een beetje gang heb merk je het niet zo erg...quote:Op dinsdag 1 juni 2004 15:13 schreef fr0zen het volgende:
dus als er bij de advertentie zie staan dat er stuurbekrachtiging opzit dan is dat 9 van de 10 keer het geval? want dat zou wel schelen iig
want om nou door almere te rijden zonder stuurbekrachtiging is volgens mij geen pretje met al die rotonde's
Over smaak valt niet te twisten.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 15:47 schreef fr0zen het volgende:
ik denk ook wel dat ik dat merk zou dan voor t eerst zijn dat ik zonder stuurbekrachtiging rij
maar als ik ga kijken neem ik sowieso wel iemand mee die er wat meer verstand van heeft als dat ik het hebdat is waarschijnlijk wel zo handig
ik vindt de t18 echt een heel mooi model de rest niet echt eerlijk gezegt ze zijn niet lelijk dat zeker niet maar t is niet mijn smaak
tip: www.tccn.nl (celica club nederland) heeft ook een forumquote:Op dinsdag 1 juni 2004 15:51 schreef fr0zen het volgende:
hehe bedankt
ik zal het zeker onthouden
als ik er eentje heb dan zul je mij wel wat vaker rond zien zwerven in PTA
voor tips over styling
ik zal nu is ff verder gaan werken
bron: www.nu.nlquote:TOKIO - Toyota Motor heeft in het eerste kwartaal van zijn gebroken boekjaar de winst met 28 procent opgevoerd. 's Werelds op een na grootste autofabrikant behaalde een nettowinst van 286,6 miljard yen (2,1 miljard euro) tegen 222,6 miljard een jaar geleden.
De omzet nam met 10 procent toe tot 4510 miljard yen (33,4 miljard euro), aldus Toyota dinsdag. Het Japanse concern blijft het goed doen in de Verenigde Staten, ondanks de verzwakking van de dollar. In de belangrijkste automarkt ter wereld heeft Toyota nu al veertien maanden achter elkaar de verkoop zien stijgen.
tjonge wat zal de directeur een zakgeld van zijn vrouw krijgen zegquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 20:03 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
bron: www.nu.nl
Niet verkeerd denk ik zo... 2,1 miljard euro in een kwartaal
Mister Toyodaquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 20:31 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
tjonge wat zal de directeur een zakgeld van zijn vrouw krijgen zeg
okay. ik doelde met import en de knipoog er eigenlijk op of je een turbo versie hebt.quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 12:19 schreef Ger-E het volgende:
3S-GE he.
Hij is wel duits geweest, tot de 67.000 KM ofzo.
LEZEN !!!!!!!!quote:Op donderdag 1 augustus 2002 05:04 schreef 100% Tukker het volgende:
Geen lid zit wel op't forum en ga naar de ITT in venloquote:Op maandag 12 augustus 2002 11:35 schreef Tjabbo het volgende:
Kewl de 2-de fokker met een G6-Rquote:Op woensdag 31 juli 2002 22:19 schreef Kreator het volgende:
Dude, Kreator heeft geen corolla!quote:Op maandag 9 augustus 2004 18:31 schreef Flying_Vee het volgende:
[..]
Kewl de 2-de fokker met een G6-R
![]()
kom ook naar de ITT in venlo lijkt me leuk kunnen we fok promoten met onze G6-R-ren![]()
quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 13:04 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Dude, Kreator heeft geen corolla!
Best een stevige Dieselquote:Toyota laat op de Autosalon van Parijs een concept car zien met een bijzondere dieselmotor. De D-4D Clean Power motor behoort volgens de Japanners tot de krachtigste en schoonste in zijn klasse.
De 2,2-liter D-4D 180 Clean Power diesel levert 180 pk en heeft een maximum koppel van 400 Nm. Geen alledaagse cijfers voor een 4-cilinder diesel. De uitstoot van roetdeeltjes ligt volgens Toyota ruim 50 procent onder de emissiewaarden die staan beschreven in de Euro IV-norm. Daarvoor zorgt Toyota´s D-CAT technologie.
Een foto van de concept car heeft Toyota nog niet vrijgegeven. Naar verwachting komt Toyota volgend jaar met een productieversie van deze motorconcept.
Corolla T-sport Dieselquote:Op donderdag 2 september 2004 12:08 schreef Tjabbo het volgende:
of in een corolla
de FAQ lezen, en de spaties tussen de [img] tags weglaten.quote:Op zondag 5 september 2004 13:18 schreef siekman het volgende:
nou laat ie alleen een link zien HELP
ik wil ok nog wat in gespot posten maar dan wil ik dat je hem meteen ziet hoedoeikdat???
T#r!ng, zou ie door de APK komen hier?quote:Op zondag 5 september 2004 09:01 schreef Tjabbo het volgende:
Een Corolla KE70 uit het jaar nul, maar nog wel rijden!
motor is hoogstwaarschijnlijk een 3TC
quote:Op zondag 5 september 2004 09:01 schreef Tjabbo het volgende:
Een Corolla KE70 uit het jaar nul, maar nog wel rijden!
motor is hoogstwaarschijnlijk een 3TC
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
tja het stond bij de bron.quote:Op zondag 5 september 2004 14:07 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
als het een KE70 is, zit er geen 3TC (1800) in maar waarschijnlijk een 4K(C) (1300).
in de TE70 kan er trouwens wel een 3T (of 2T) inzitten.
Het bord waar hij onderdoor rijdt is ook wel grappig: "together for a brighter future". Waar is die foto eigenlijk gemaak? Het valt op dat hij tussen vrij moderne auto's rijdt.quote:Op zondag 5 september 2004 09:01 schreef Tjabbo het volgende:
Een Corolla KE70 uit het jaar nul, maar nog wel rijden!
motor is hoogstwaarschijnlijk een 3TC
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
foutje van de bron dan.. eerste letter in het typenummer = motortype (simpel gezienquote:Op zondag 5 september 2004 21:32 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
tja het stond bij de bron.
http://www.zcar.com/forums/read.php?f=4&i=164433&t=164433
quote:hat reminds me of a video I saw on Real TV of this guys Corolla passing from 999,999 to 000,000 miles on the original engine
is dat nieuw voor je ofzoquote:Op woensdag 15 september 2004 21:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Een Toyota Bus
[afbeelding]
[afbeelding]
netjes...quote:Op woensdag 15 september 2004 22:22 schreef HaagseHarrie het volgende:
[afbeelding]
dit is trouwens de kapotte.......heb dezelfde nog in dezelfde kleur, ziet er beter uit en daarvan is de motor niet stukgegaan![]()
edit: is btw MKIII Supra
Non-Turbo de originele motor van die oude van me was een turbo, die is stukgegaan bij de vorige eigenaar dus die had een non-turbo erin gezet, die ging bij mij stuk dus toen moest ik een nieuwe EN ineens een automaat, is trouwens wel lekker cruisen maar ja kheb nog genoeg reserve onderdelen liggen laten we zeggenquote:Op woensdag 15 september 2004 23:28 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
netjes...
Die is van voor de facelift of niet? is het een turbo? of een N/A ???
dit is de mijne:
[afbeelding]
deze is niet zo zwaar..quote:Op woensdag 15 september 2004 21:40 schreef Alexxxxx het volgende:
Ja, is nieuw.. Ik dacht dat zware bussen onder de naam Hino de fabriek uit rolden....
Dan heb ik idd je auto bij de ITT 2004 gezien gave Car Dude!!quote:Op woensdag 15 september 2004 23:28 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
netjes...
Die is van voor de facelift of niet? is het een turbo? of een N/A ???
dit is de mijne:
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 17 september 2004 11:26 schreef Flying_Vee het volgende:
[..]
Dan heb ik idd je auto bij de ITT 2004 gezien gave Car Dude!!![]()
![]()
heb ik eerlijk gezegd nog niet eerder gehoord maar ja doe je niets tegen he als je ineens langs de snelweg staatquote:Op donderdag 16 september 2004 02:15 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
die 7M's gaan me net te vaak stuk
Thnx voor het compliment! De auto is 2.5 jaar terug uit duitsland gehaald door de vorige eigenaar en de auto is full options. Naast een paar roestplekjes is het enige waar ik mee zit dat de auto stationair net te weinig toeren draait. Nu kan ik dat simplel oplossen door de gaskabel iets te verzetten, maar dat is net niet de bedoeling dus ik wil hem binnenkort eens gaan bekijken. (met wat geluk is alleen de AFM smerig).quote:Op woensdag 22 september 2004 23:03 schreef HaagseHarrie het volgende:
[..]
heb ik eerlijk gezegd nog niet eerder gehoord maar ja doe je niets tegen he als je ineens langs de snelweg staat![]()
btw Tjabo zat ff je pics te kijken mooi ding man, ook uit duitsland, ook een automaat en een turbo....
had je nog bijzonderheden buiten de gebruikelijke roestplekjes toen je hem kocht?
euhm nou ja de eerste dus motor naar de klote....was een handgeschakelde ook van origine uit Duitsland maar met een kleine kanttekening dat de originele motor een turbo was (bij de toenmalige eigenaar kapot gegaan). Die heeft hem vervangen door een non-turbo. Auto was model 87 dus zonder de gedaansverandering (die ik overigs minder mooi vind als het model dat ik heb, maar dat terzijde). Auto was een opknapper, redelijke staat, gebruikelijke roestplekies.quote:Op woensdag 22 september 2004 23:14 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Thnx voor het compliment! De auto is 2.5 jaar terug uit duitsland gehaald door de vorige eigenaar en de auto is full options. Naast een paar roestplekjes is het enige waar ik mee zit dat de auto stationair net te weinig toeren draait. Nu kan ik dat simplel oplossen door de gaskabel iets te verzetten, maar dat is net niet de bedoeling dus ik wil hem binnenkort eens gaan bekijken. (met wat geluk is alleen de AFM smerig).
Oh ja en er zijn ook wat rubbertjes kapot bij de kofferklep dus ik had er wat water in staan. niet echt een noemenswaardig iets aangezien dit vaak gebeurt bij auto's van 15 jaar oud.
De 7M is best betrouwbaar hoor, maar je moet hem goed onderhouden en echt ooit de koppakking wisselen.
Maar je hebt nog nooit gehoord van kapotte 7M motoren? moet je voor de gein eens op www.supras.nl komen, en dan het forum bezoeken. Daar zit trouwens ook erg veel kennis over de Supra.
Jij problemen met de jouwe ?
quote:If you think that getting 165 hp out of a 1.6L motor isn't enough, check this out... There's a highly-tuned, normally-aspirated 4A-GE variant used in the Toyota Formula Atlantic Series. The displacement is still at 1.6L, but they fitted it with a fuel-injection/ignition system by TRD. In full-race trim, you can expect to get 240 beat-you-till-you're-senseless horsepower! At home in a 1,260 lb. race car, 0-60 passes by in 2.8 seconds! Quick calculations show that this monster of a motor develops 150 hp per liter. To put it into perspective, if the 5.7L Corvette engine was tuned to the same level of the 4A-GE race motor, it would make around 855 hp! And the F/A motor doesn't even have steel cylinder inserts! Umm, Hondacura motors don't seem to be as robust as Toyota's now, do they?!
Maar rijd je nu wel of niet met turbo op het moment?quote:Op woensdag 22 september 2004 23:30 schreef HaagseHarrie het volgende:
[..]
euhm nou ja de eerste dus motor naar de klote....was een handgeschakelde ook van origine uit Duitsland maar met een kleine kanttekening dat de originele motor een turbo was (bij de toenmalige eigenaar kapot gegaan). Die heeft hem vervangen door een non-turbo. Auto was model 87 dus zonder de gedaansverandering (die ik overigs minder mooi vind als het model dat ik heb, maar dat terzijde). Auto was een opknapper, redelijke staat, gebruikelijke roestplekies.
Tweede die ik kocht een maand nadat deze stuk was, was precies dezelfde kleur, model en bouwjaar. Met automaat, in 97 ingevoerd naar Nederland en is heel weinig gebruikt, hoofdzakelijk AutoBahn kilometers. Auto is in betere staat als die oude heeft linkervoorscherm een gaatje door de roest maar verder helemaal goed. Wordt nog wel een keer overgespoten omdat dat veel mooier was.
Maar ja kheb reserveonderdelen zullen we maar zeggen he dus als je wat nodig hebt LoL
En wat betreft je toerental dat ie stationair niet goed loopt heb ik ook, alleen als ie koud is dan he.
Geen turbo.quote:Op donderdag 23 september 2004 20:27 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Maar rijd je nu wel of niet met turbo op het moment?
Wel handig dat je er 2 hebt. Heb ik niet, moet alles van sloopauto's halen.
ben nog op zoek naa goed sluitende kofferkleprubbers
Maar die van mij loopt juist goed als hij koud is. zodra hij warm wordt komt de auto niet op de 650rpm.
650 RPM is inderdaad wel heel weinig jaquote:Op donderdag 23 september 2004 20:27 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Maar rijd je nu wel of niet met turbo op het moment?
Wel handig dat je er 2 hebt. Heb ik niet, moet alles van sloopauto's halen.
ben nog op zoek naa goed sluitende kofferkleprubbers
Maar die van mij loopt juist goed als hij koud is. zodra hij warm wordt komt de auto niet op de 650rpm.
strak ding hoorquote:Op zondag 26 september 2004 19:35 schreef Fiets-toeter het volgende:
hier mijn Celica-tje met de nieuwe velgen. Helaas is de foto bewogen.
[afbeelding]
Gefeliciteerdquote:Op zondag 26 september 2004 19:35 schreef Fiets-toeter het volgende:
hier mijn Celica-tje met de nieuwe velgen. Helaas is de foto bewogen.
[afbeelding]
why??quote:Op maandag 4 oktober 2004 11:37 schreef Tjabbo het volgende:
Okay np. bedankt voor het kijken.
De auto gaat zaterdag in de opslag
Omdat ik de auto alleen in de zomer ga rijden. Ik schors de auto vanwege de belasting, zo kost hij me geen geld wanneer ik er niet mee rijdt. ('k Heb nog 2 auto's moet je weten)quote:Op maandag 4 oktober 2004 18:00 schreef HaagseHarrie het volgende:
[..]
why??
btw verder nog wat nodig??![]()
haha ok dan, ja ik rijd er in principe elke dag in, is mijn enige auto.quote:Op maandag 4 oktober 2004 19:24 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Omdat ik de auto alleen in de zomer ga rijden. Ik schors de auto vanwege de belasting, zo kost hij me geen geld wanneer ik er niet mee rijdt. ('k Heb nog 2 auto's moet je weten)
Nieuwe bougies en een nieuwe distributieriem + spanrol komen er dit winter op. Ga ik zelf doen
Ook moet roest en wat andere dingen worden aangepakt.
Tja wat ben ik nodig... Een goede leren bestuurdersstoel, leer kleur blauw. Een stuurwiel dat nog goed met leer bekleed is, weet ik het allemaal![]()
Ik denk dat ik daar wel achter kom wanneer ik aan het sleutelen ga.
Maar ik houd je aanbod in het achterhoofd
Je mag mijn Express kopen.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 11:34 schreef yup het volgende:
$$$ groeit niet aan me rug
Moet ong. 1000-1500 kosten...
Wacht even met je express verkopen tot ik een rijbewijs hebquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 12:24 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Je mag mijn Express kopen.
Je kan hem NU kopen voor ¤ 1500, check [TK] Exclusieve Renault Express 1.9D55 + fansite.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 12:33 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Wacht even met je express verkopen tot ik een rijbewijs heb
Sneller dan je denktquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 12:38 schreef yup het volgende:
Een van mijn eisen is dat het snel moet zijn, die express van je is niet snel...
T16 als jij mij geld geeft koop ik hem gelijkquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 12:56 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Sneller dan je denkt![]()
koop een T16!
Hij is absoluut niet zo traag als je denkt.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 12:59 schreef yup het volgende:
[..]
T16 als jij mij geld geeft koop ik hem gelijk
Wat is sneller 900+ kilo met 55 pk of 1600 kilo met 90 pk... Ik wil best eens racen tegen zo een Express omdat 99% van het verkeer sneller is dan een L400
Ik wil de auto niet echt al te zwaar gaan opvoeren ivm FE kop en de verzekering(weet niet hoe dat zit met verzekeringen)quote:Ik zou persoonlijk een 7A blok niet echt gaan opvoeren, b.t.w. zal je er nooooit veel vermogen uithalen vanwege de FE kop.
Op toyotacelicaonline.com kwam ik het volgende artikel tegen: http://www.toyotacelicaonline.com/celica1/7ahybrid.htmquote:Dus als je perse het blok wilt houden kan je een 7A hybride proberen (met een GE kop v/d 4A)
Een motorswap lijkt me ook erg interessant maar ik heb ene klein punte wat me tegen houd:quote:Ik zou persoonlijk idd voor een swap gaan, als je een turbo wilt zou ik dan ook meteen een 3S-GTE zoeken.
Denk er wel aan dat je je motorsteunen, benzinepomp e.d. moet vervangen/aanpassen.
Was het maar zo'n feest dat ze dat gelijk een andere kop ering zetten, het is dus zonder kop!quote:Die turbo kit van 4000 euro, zal ongetwijfeld met een andere/aangepaste kop zijn, toch vind ik persoonlijk een 3S-GTE beter aangezien deze ook is ontworpen voor het gebruik met turbo's en de 7A's natuurlijk niet.
http://www.toyotacelicaonline.com/celica1/7ahybrid.htmquote:atectuning.nl site
Toyota
Dit zijn complete basis turbokits. De volgende onderdelen zijn inbegrepen in de basiskit: Garret Turbo, Internal wastegate, uitlaatspruitstuk, O2 sensorbehuizing, downpipe, inlaat, luchtfilter, brandstofregeleenheid RVS waterleidingen, RVS olietoevoerleidingen, Olie retourleiding, Aluminium gepolijste buizen, Silecone koppelingen, Silecone vacuumslang, slangenklemmen, pakkingen en klein materiaal.
2.099,00 EUR
+
extreme kit:
Apexi feulcomputer
Intercooler + piping
BOV
Klein materiaal
~1200,00 EUR
+
Invbouwkosten: ~700 Euro
Klopt, ik drukte mij in de verkeerde woorden uit. De turbo zelf maakt geen geluid.quote:Op zondag 10 oktober 2004 00:17 schreef Tjabbo het volgende:
Fietsbeltoeterarchanox,
Als eerste, uit de 7A zul je nooit zoveel geluid krijgen.
'Dik' geluid krijg je niet van een turbo. Sterker nog, een turbo is een behoorlijke demper.
Klopt, als ik zoveel geld erin stop wil ik er ook wel wat voor terug. Niet dat ik zovaak een 2.0 tegenkom maar het is dan wel een ontzettende domper mocht zo'n situatie zich voordoen.quote:Dat terzijde. vervolgens:
De 7AFE met turbo (of 7AGE hybride) zal nooit zo betrouwbaar zijn als een motor die erin geswapped is. (Dus een echte 3SGTE)
Daarnaast, waarom ga je het maken als je het (beter en betrouwbaarder) kunt kopen?
met een 7afe met turbo zit je max. aan 150 pk terwijl de 3SGE, dus zonder turbo al meer dan dat levert.
Als ik jou was ging ik wanneer je echt deze auto wilt behouden op zoek naar een 2nd of 3rd gen 3SGTE motor. Dan heb je een betrouwbare motor, en dat is een belangrijk punt wanneer je gaat tunen. Want reken er maar op, je gaat meer willen, en wanneer je zoveel geld erin pompt wil je er niet worden uitgetrokken door een standaard 2.0i celica zonder turbo.
150 pk is wel magertjes voor zo'n investering, dat is dan wel erg zuurquote:Geloof me, je krijgt onmogelijk veel meer pk's dan 150 uit dat 7A blok zonder in behoorlijke kosten te gaan zitten qua onderhoud. een 3S is wel even wat meer werk initieel, maar je krijgt er zo enorm veel méér voor terug.
Dat lijkt mij ook de beste oplossing, helaas zijn er maar weinig ST202's te koop.quote:Op zondag 10 oktober 2004 13:21 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Ik zou gewoon je AT202 verkopen en een ST202 terug kopen
Dan kan je ook je eventuele gemaakte kosten terug verdienen.
Punt is dat je dan je markt kleiner maakt, niet iedereen wil koni's op zijn Celica.quote:Op zondag 10 oktober 2004 13:25 schreef Fiets-toeter het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook de beste oplossing, helaas zijn er maar weinig ST202's te koop.
Het liefst heb ik toch een rode.
Ik kwma trouwens dit plaatje nog tegen:
[afbeelding]
Wie doet er mee met limbo dansen![]()
Even een andere vraag:
Stel, ik zou mijn schokbrekers gaan vervangen met de veren erbij voor koni's met goede veren erbij ~1000 euro.
Geeft dit ook een kleine meerwaarde tegen de tijd dat ik hem verkoop? of kun je zulk soort atributen niet echt erbij tellen bij de verkoop? (ik weet wel dat je niet het volledige bedrag er bovenop kan leggen)
AT200 dacht ik ?quote:Op zondag 10 oktober 2004 13:21 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Ik zou gewoon je AT202 verkopen en een ST202 terug kopen
Dan kan je ook je eventuele gemaakte kosten terug verdienen.
je hebt gelijkquote:Op zondag 10 oktober 2004 16:36 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
AT200 dacht ik ?
je kan ook een andere apk station opzoeken...quote:Op zondag 24 oktober 2004 00:41 schreef Tjabbo het volgende:
geen echte ervaringen. maar het is kut dat je bij elke apk het origineel er weer onder kan (laten) schroeven aangezien een catvervanger niet mag bij auto's van na 1993.
Welkom in het Toyota topic LoL, wat voor supra heb je dan?? MKIII of MKIV???quote:Op zondag 24 oktober 2004 00:45 schreef suprachick het volgende:
Me pa zegt turbo moet afgesteld worden (je hoort hem licht fluiten als je VOL gasgeeft, als je hem al uberhaupt kan horen tussen het motorgeluid)
je auto gaat pas fluiten als je een bov hebt gemonteerd...
En het belangrijkste... hij rijdt weer!quote:Op zondag 24 oktober 2004 18:11 schreef suprachick het volgende:
MKIII, zo vermogend ben ik helaas nog niet...
't Is wel een turbo, handgeschakeld, verder (nog) helemaal standaard...
En toen kreeg je een controle...quote:Op zondag 24 oktober 2004 00:44 schreef suprachick het volgende:
[..]
je kan ook een andere apk station opzoeken...
paar tientjes in de fooienpot en vrijwel iedere auto komt door de keuring heen![]()
Geen idee wat je nu bedoelt, of was die niet voor mij?quote:Op zondag 24 oktober 2004 18:39 schreef MicHELLo het volgende:
Jij hebt andere dingen aan je hoofd, bepaalde 'uitstoot' zou je nu niet meer willen
Dat keuringsstation weet wel waar ze mee bezig zijn lijkt me.quote:Op zondag 24 oktober 2004 18:41 schreef Tjabbo het volgende:
Ja maar je keuringsstation kan de APK licentie verliezen.
Maar goed dat is hun zorg dan ook nog eens.
Zelf heb ik het liefst wel alles volgens de APK regels, dan weet ik ook dat de auto echt goed is.
Much power komt wel als de auto echt goed loopt.
Ik zeg ook niet dat dat keuringsstation niet weet wat ze doen, maar het blijft een risico auto's die niet 100% apk goed zijn toch door te laten. (Tenminste, dat is wat ik van je begrijp)quote:Op zondag 24 oktober 2004 18:46 schreef suprachick het volgende:
[..]
Dat keuringsstation weet wel waar ze mee bezig zijn lijkt me.
Dat je auto echt goed is als alles volgens de APK regels is gekeurd, lijkt me wel een beetje (understatement) optimistisch.
Het blijft wel een supra natuurlijk.
Maar je hebt wel gelijk wat het laatste betreft. Auto moet goed lopen voordat je er extra power in gaat stoppen. En dan moet je ook nog eens heel goed weten wat je er in gaat stoppen, anders heeft het zo weinig zin...
Ik zie genoeg eigenwijze mensen (ik zal geen namen noemen) die lekker zelf doen wat ze willen, maar dan na verloop van tijd hun auto goed kapoet hebben gereden.
Dat is geen Toyota, maar een Mazda volgens mij..quote:
Op de shop staan geen heldere koplampen voor de T20.quote:Op maandag 25 oktober 2004 00:00 schreef suprachick het volgende:
kijk eens op de shop van supras.nl ?!
daar staan van die lampen met een e-keurmerk.
is gewoon toegestaan volgens mij hoor!
Wat doet die foto dan in het Toyota Topique?quote:Op maandag 25 oktober 2004 00:06 schreef mistermaniac het volgende:
Het IS een wankel met een grote turbo
Le-zen.quote:Op maandag 25 oktober 2004 11:34 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Wat doet die foto dan in het Toyota Topique?![]()
![]()
Klopt, supras.nl verkoopt ze nietquote:Op maandag 25 oktober 2004 08:48 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Op de shop staan geen heldere koplampen voor de T20.
Daarnaast zijn ze niet toegestaan omdat ze alleen voor RHD (Japan/Engeland) gemaakt zijn, en er dus iets is met de manier waarop ze schijnen. (Wat dat was weet ik ff niet, het is nog vroeg).
Maar die staan niet in de shop iig. Jij bedoelt denk ik deze. Maar dit zijn niet de lampen die hij bedoelt volgens mij.
Dat hoort dan in een mucho power topique..quote:Op maandag 25 oktober 2004 14:09 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Le-zen.
We hadden het over mucho power
ssst...Klik!quote:Op maandag 25 oktober 2004 23:15 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Dat hoort dan in een mucho power topique..
Een Toyota topic verknoeien met MAZDA en WANKEL foto's () is niet lief
![]()
De eer is aan jouquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 00:18 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Weer een Mazda
wel met een 13Bmaar kunnen we niet een [Centraal] Wankel topique openen?
Ik dacht dat daar een RB motor in kwam?quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 00:18 schreef noidea het volgende:
[afbeelding]
In de Nissan 200sx binnenkort. Totdat de 2JZ GTE er is dan........
Er zou een sr20det ik komen, maar zo'n 2jz gte is nog exclusiever in een sx.quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 08:45 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Ik dacht dat daar een RB motor in kwam?
Arnout toch veel overredingskracht?
Had ik maar een Suupquote:Op maandag 25 oktober 2004 23:22 schreef suprachick het volgende:
ok, ik heb niet goed gekeken, ik ging er automatisch van uit dat je ze voor een suup wilde hebben.
Ze staan niet op de shop inderdaad, maar "de shop" kan er wel aankomen heb ik uit betrouwbare bron vernomen.
Zo heel illegaal schijnen ze niet te zijn. Je hebt alleen kans dat als je bij je APK keuring een steekproef treft, dat je auto wordt afgekeurd...
![]()
quote:Op maandag 25 oktober 2004 23:32 schreef StefanP het volgende:
Ik vind die lampen op die celica hierboven wel heel mooi! En volgens mij als je een APK bij een grote beurt neemt, wat veel mensen doen, dan zal de dealer je auto heus niet afkeuren om zoiets. Volgens mij zien ze het niet eens.
een 2jz is sowieso erg exclusief om in je auto te hebben.quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 10:40 schreef noidea het volgende:
[..]
Er zou een sr20det ik komen, maar zo'n 2jz gte is nog exclusiever in een sx.
En dat ding heeft standaard dubbel zoveel koppel als een 1.8. Dus das echt niet normaal in een auto die dan 1250kg weegt.
Ja dat ook, maar in een sx nog exclusiever dan. Zover ik weet is er geen 1 in Nederland met een 2jz.quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 13:13 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
een 2jz is sowieso erg exclusief om in je auto te hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |