Geen idee, vond ze niet echt dun of zo, maar ik weet het niet, het is niet alsof ik vaak sigaren zie. Ik weet ook niet of ze een filter haddenquote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:26 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
Wat voor sigaren waren het dan? Van die dunne dingen? Hadden ze een filter? Ja, dan vond je het misschien niks inderdaad + waarschijnlijk waren jullie lam
Eensch.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:28 schreef Pino112 het volgende:
Eckte bazen slagen met twee 5'en en gemiddeld een 6.00.
Dat leer je heeeel snelquote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:28 schreef Etsu het volgende:
Overigens vond ik ook lastig om in het midden van de weg te blijven.Ik ging elke keer iets te links, of iets te rechts.
Ja, inderdaad. Om stoer te doen dit dat. Tikten ze de as de hele tijd eraf alsof het een sigaret was?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:27 schreef Dastan het volgende:
[..]
Hm, ik heb het niet zo op die sigaarrokende jongeren. Bij mij op school was er ook een aantal dat een sigaar opstak bij het eindfeest. Zo'n groot, goedkoop omhooggevallen ding waarvan ze de as aftikten () en oprookten tot het eind ongeveer. Sneu wel. Verheven types.
Ja, ze deden alsof het een sigaret was inderdaad.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:30 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Om stoer te doen dit dat. Tikten ze de as de hele tijd eraf alsof het een sigaret was?Die types willen gewoon heel graag op Tony Monta etc... lijken. Zogenaamde bazen dit dat
Na een tijdje merk je dat gewoon, als je meer op de weg gaat letten en zo. Krijg je meer inzicht, gaat een beetje vanzelf.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:30 schreef Etsu het volgende:
Maar hoe kan je zien dat je in het midden rijdt?________!
Midden van de weg? Als tegemoetkomende auto's aan de kant gaan en toeterenquote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:30 schreef Etsu het volgende:
Maar hoe kan je zien dat je in het midden rijdt?________!
Ik zal erop letten.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:31 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Midden van de weg? Als tegemoetkomende auto's aan de kant gaan en toeteren.
Denk dat hij het midden van zijn eigen rijbaan bedoelt?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:32 schreef Dastan het volgende:
Ik heb altijd geleerd dat je rechts moet houden.
Oooh, op je weghelft? Zeg dat dan!quote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:33 schreef Etsu het volgende:
Op een rijstrookding zeg maar? Nee, in het midden.
Tja dat is jammer, maar waarschijnlijk konden ze er toch niet echt van genieten gezien de kwaliteit van dat dingquote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:31 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ja, ze deden alsof het een sigaret was inderdaad.
Nee?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:35 schreef Dastan het volgende:
Ik word hier een beetje in de maling genomen volgens mij.
Je moet in Engeland rijles volgen en dan je eerste rit met je eigen auto in de Randstad(of gewoon ergens waar het druk is) makenquote:
Zou ik niet durven.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:35 schreef Dastan het volgende:
Ik word hier een beetje in de maling genomen volgens mij.
Dat moet gewoon, deal with it.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:36 schreef Dastan het volgende:
[..]
Waarom moet je ineens in het midden rijden?
Moet van de wet? Geen idee, ik ben nog geen 18.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:36 schreef Dastan het volgende:
[..]
Waarom moet je ineens in het midden rijden?
ziequote:
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:34 schreef Citizen_Kane het volgende:
Maar ja, ik kan als 17-jarige toch wel genieten van een sigaar? Ik kan ook gewoon genieten van goede kwaliteit drank maar daar doet men nooit moeilijk over. Ook veel sigarettenrokers (van mijn leeftijd) zeggen vaak tegen mij: 'waarom rook je een sigaar man, ga sigaretten roken' dat is toch veel triester dan dat ik geniet van kwaliteit?
Dan is het goed.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
nejJ wnt iiCk fInd d@$t@n lieV 3n S0uw dT h3m N00it @2nD0ewn :$:$
O dat is niet leuk man.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:37 schreef Dastan het volgende:
[..]
"Jij bent eng" zeggen alle chickies op school altijd tegen mij![]()
Mijn moeder ging nog met mijn vader overleggen... wil wel dat ze even snel beslissen. Maar mijn vader vindt dergelijke dingen eerder goed dan mijn moeder. Dus eigenlijk is het enige probleem nog dat mijn moeder op nieuwe bezwaren zou kunnen stuiten.quote:
Ik begrijp niet waar je dat vandaan haalt.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:39 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
O dat is niet leuk man.
En oke, mooi.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |