Ik had eerst echt geen idee wat het wasquote:Op zaterdag 28 mei 2011 12:02 schreef Flurry het volgende:
Ah, dat was het! Amsterdam zat ook vol met zonnebankgebruinde paupers in wit en goud.
Maar waarom helemaal naar Utrecht, man. Jij woont toch in Rotterdam?quote:
Wat een zuur persoon ben jijquote:Op zaterdag 28 mei 2011 12:30 schreef ZureLucht het volgende:
Begonnen ze ook te sissen en te spugen als je voorbij liep? Schelden ze je uit voor hoer? Keken ze je vies aan?
Oh nee, mensen die anders zijn dan TS. Tuig is dat
Mensen die naar de Toppers gaan zijn per definitie tokkies. Tokkies zijn per definitie tuig.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 12:30 schreef ZureLucht het volgende:
Begonnen ze ook te sissen en te spugen als je voorbij liep? Schelden ze je uit voor hoer? Keken ze je vies aan?
Oh nee, mensen die anders zijn dan TS. Tuig is dat
Ik woon tussen Utrecht en Rotterdamquote:Op zaterdag 28 mei 2011 12:09 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Maar waarom helemaal naar Utrecht, man. Jij woont toch in Rotterdam?
HA! Een Henk! Hoe is het met Ingrid? Al gehoord van al die klotemoslims in NL? Stem PVV!quote:Op zaterdag 28 mei 2011 12:47 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Mensen die naar de Toppers gaan zijn per definitie tokkies. Tokkies zijn per definitie tuig.
Suggereren dat ik PVV stemquote:Op zaterdag 28 mei 2011 12:51 schreef ZureLucht het volgende:
[..]
HA! Een Henk! Hoe is het met Ingrid? Al gehoord van al die klotemoslims in NL? Stem PVV!
De infantiliteit en mensen over één kam scheren, daar pas je prima tussen.quote:
PotCquote:
Heb jij toch geen last van.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:09 schreef Mishu het volgende:
Juist het volk wat naar de Toppers gaat stemt PVV schat ik zo in.
Ik zat in de trein naar Amsterdam en ik had ook een invasie van oudere vrouwen met wit goude kleding.
Wat ik mij afvroeg: waarom tutten ze zich zo op als er toch vrijwel geen mannen bij zijn?
Die mensen hadden allemaal vet dure feestkleding gekocht.
Hoe irritant.. ouwe relnichtquote:Op zaterdag 28 mei 2011 12:57 schreef ZureLucht het volgende:
[..]
De infantiliteit en mensen over één kam scheren, daar pas je prima tussen.
Omdat er geen allochtonen in de trein zaten, dus PVV volk?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:09 schreef Mishu het volgende:
Juist het volk wat naar de Toppers gaat stemt PVV schat ik zo in.
Ik zat in de trein naar Amsterdam en ik had ook een invasie van oudere vrouwen met wit goude kleding.
Wat ik mij afvroeg: waarom tutten ze zich zo op als er toch vrijwel geen mannen bij zijn?
Die mensen hadden allemaal vet dure feestkleding gekocht.
Zelf doe je ook vaak je best om er bij te horen hoor.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 12:57 schreef ZureLucht het volgende:
[..]
De infantiliteit en mensen over één kam scheren, daar pas je prima tussen.
Ik hoef nergens bij te horen.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:16 schreef Tyrone_Biggums het volgende:
[..]
Zelf doe je ook vaak je best om er bij te horen hoor.
Oow jij bent een klasse apart als het om infantiliteit en mensen over één kam scheren gaat?quote:
PVV volk geeft doorgaans helemaal niet toe dat ze PVV stemmen, dus jij kan dat allemaal helemaal niet weten.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:23 schreef Mishu het volgende:
PVV volk is juist gek op dingen die lelijk maar duur zijn. Omdat ze van een 'verzorgd uiterlijk' houden. Lekker zonnebankje enzo.
Ze werken vaak ook hard bij hun MBO baantje.
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:04 schreef hakunamatafaka het volgende:
Heb me prima vermaakt gister bij de toppers.
Niet haten ts.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |