SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hangt er vanaf wat je verwachtingen zijn....quote:Op zaterdag 28 mei 2011 15:49 schreef motorbloempje het volgende:
kleding kopen als je NIET afvalt zuigt
naar de kapper gaan minder..
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 15:57 schreef Chicolate het volgende:
Tralalala lekker verder met de afwas. Motivatie is een beetje weg en ik ben pas halverwege.
mweeh ChicoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is nog niet zo ver
![]()
Wij hebben zojuist een tukkie gedaan, ik doe het weer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
Het is niet zo ver als Australie zoals bij jou, maar ik hoef niet te doen alsof ik wekelijks naar het zuiden af ga reizen. Nouja, het duurt nog een maandje of 2 ofzo en dan heb ik er weer een vakantieadresje bij ofzo. Dit vind ik echt 10x erger dan mijn eigen plannen om het land voor een halfjaar te verlaten voor studie.quote:
Niks mis met spijkerbroeken van de C&A. Die zitten bij mij vaak heel goed. Had een paar prachtige, maar die zijn nu te groot, dus m'n moeder draagt ze nuquote:Op zaterdag 28 mei 2011 16:00 schreef motorbloempje het volgende:
ik vraag me alleen altijd af waar 'mensen als ik' hun broeken kopen als ik ze zie lopen![]()
want er pastte echt niets. Heb nu een spijkerbroek maat 42 van de C&A die wel prima zat.. had echt een broek nodig![]()
![]()
Ik kan daar nooit wat vinden.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 16:38 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Niks mis met spijkerbroeken van de C&A. Die zitten bij mij vaak heel goed. Had een paar prachtige, maar die zijn nu te groot, dus m'n moeder draagt ze nu.
M'n favoriete broek kostte maar 12,95.
Ik weet niet of ik er nu nog naartoe zou gaanquote:Op zaterdag 28 mei 2011 16:42 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Ik kan daar nooit wat vinden.
Chico, voor je het weet is de tijd om... En dan ga jij weg!
Had ViZor ook al eens gepost...quote:
Ik ga altijd om 17 uur koken, dus dit is laat voor mijn doenquote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:26 schreef XcUZ_Me het volgende:
Het is pas half 6! Wat eten jullie vroeg!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |