Bezwaar aantekenen kan altijd en moet voordat je in beroep gaat, maar ik ga dit gelijk maar even doorspelen aan de advocaat.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:27 schreef sigme het volgende:
[..]
Wees dankbaar en gehoorzaam.
Kan je beroep aantekenen?
Welkom bij de gemeentequote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:30 schreef MarMar het volgende:
[..]
Bezwaar aantekenen kan altijd en moet voordat je in beroep gaat, maar ik ga dit gelijk maar even doorspelen aan de advocaat.
Ik weet inmiddels dat er een aantal mensen zijn die dezelfde aanvraag gedaan hebben en wél toegekend hebben gekregen, terwijl ze, ook naar eigen zeggen, veel minder aan de voorwaarden voldoen dan ik. De gemeente trekt hier niet 1 lijn en uit de brief blijkt ook meer dan duidelijk dat ze alleen bezig zijn geweest met onderzoeken op welke gronden ze het mij zouden kunnen weigeren.
Dan had je maar dankbaarder en gehoorzamer moeten zijnquote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:30 schreef MarMar het volgende:
[..]
Bezwaar aantekenen kan altijd en moet voordat je in beroep gaat, maar ik ga dit gelijk maar even doorspelen aan de advocaat.
Ik weet inmiddels dat er een aantal mensen zijn die dezelfde aanvraag gedaan hebben en wél toegekend hebben gekregen, terwijl ze, ook naar eigen zeggen, veel minder aan de voorwaarden voldoen dan ik. De gemeente trekt hier niet 1 lijn en uit de brief blijkt ook meer dan duidelijk dat ze alleen bezig zijn geweest met onderzoeken op welke gronden ze het mij zouden kunnen weigeren.
Ik las het als een gebod en dachtquote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:44 schreef uniekhoorn het volgende:
Ga nou Masterchef Australie maar eens volgen.
*geeft poot*quote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:44 schreef sigme het volgende:
[..]
Dan had je maar dankbaarder en gehoorzamer moeten zijn.
Braaaaaaaaaaf. Kijk, nú heb je wel een koekje verdiend! Wat zeggen we dan?quote:
volgens mij zonder x!quote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:48 schreef Viking84 het volgende:
Is het nu omelette du fromage of omelette aux fromage?.
Nevermind: aux dus. Stomme Dexter. Ik ben nu een omelette aux fromage aan t maken
.
En ik ben onrustig en ik verveel me en en en... pff.
Mwah, als je de brieven die ik heb allemaal leest en gesprekken erbij pakt, zou je toch ernstig gaan denken van welquote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:34 schreef MevrouwPuff het volgende:
Trek het je vooral niet persoonlijk aan MarMar. Het is best logisch dat gemeenten willen bezuinigen.
Ze zijn heus niet 'out to get you'.
Blaf!quote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:48 schreef sigme het volgende:
[..]
Braaaaaaaaaaf. Kijk, nú heb je wel een koekje verdiend! Wat zeggen we dan?
quote:
Fijnquote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:57 schreef MarMar het volgende:
Lief is de rest van de dag thuis, hoogwerker waar hij mensen mee de lucht in zou brengen gaat niet door vanwege veel wind en voor vanavond heeft hij vervanging geregeld, want ik was moe enzo.![]()
Dat betekent ook dat we vanavond geen kliekje pasta hoeven eten, maar wellicht asperges ofzo
Ja, er zijn wel mensen met wie ik eens wat ga doen (waaronder dus Slankies), maar ik ben niet iemand die de behoefte heeft vaak met andere mensen af te sprekenquote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:09 schreef Perruche het volgende:
DaD! Lekker toch, zo'n spontaan lief!
Ik ga ons weekendje weg naar Belgie voorbereiden vandaag, hotels zoeken & boeken, restaurants vinden... Jeej!
Vik, hoe staat het met het zoeken van een baan? Nog nieuws? Weet je wat ik me eigenlijk afvroeg he, heb je een beetje een sociaal iets opgebouwd sinds je daar woont in Den Haag? Beetje dingen te doen / mensen om je heen enzo?
MarMar, dikke kus voor joubegrijp ik nou alleen goed dat je man op zn nieuwe baan al gelijk vervanging heeft geregeld? Of is dit niet zijn nieuwe baan? /benieuwd is....
Oeh, de was doen! Moet ik echt doen vandaag & morgen...!quote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:09 schreef Chicolate het volgende:
Ik ben aan het afwassen/schoonmaken/opruimen. Het afvoerputje van de wasbak glimt weer enzo
. Nu nog leren dweilen (en de afwas afmaken) en het wordt hier zowaar écht schoon ...
Haha, herkenbaar. Maar goed fijn dat dat dus wel een beetje naar wens is, daar hoorde ik je eigenlijk weinig overquote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:11 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, er zijn wel mensen met wie ik eens wat ga doen (waaronder dus Slankies), maar ik ben niet iemand die de behoefte heeft vaak met andere mensen af te spreken. En meestal komt alles in één week en dan weer een hele poos niks
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |