Ja, zeker, één COS elke 24 uur ....quote:Op zaterdag 28 mei 2011 01:36 schreef Osvaldo2 het volgende:
Deel 14 alweer, dat gaat de laatste dagen best snel...
Ja, ze was zo overstuur dat ze het er gewoon uit schreeuwde...quote:Op zaterdag 28 mei 2011 01:40 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Hadden jullie meegekregen, dat Lisa haar geheim verraden heeft vanavond ?
ja... en ik was het eens met der ...maar ze draaft nu ietwat door... in de slaapkamer kreeg ze al gelijk van iedereen en ze had kunnen gaan slapen! ...neeen! ze zit weer in de keuken en draaft verder doorquote:Op zaterdag 28 mei 2011 01:40 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Hoe vaak?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 01:42 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Ja, ze was zo overstuur dat ze het er gewoon uit schreeuwde...
Nope. en dat was?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 01:40 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Yep, ben echt benieuwd of iemand van de aanwezigen (en stuk of zeven) hetquote:Op zaterdag 28 mei 2011 01:42 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Ja, ze was zo overstuur dat ze het er gewoon uit schreeuwde...
Volgens mij is dat een onzin verhaal van op de chat. Ik heb er op een serieuse duitse website nog nooit wat over gelezen...quote:Op zaterdag 28 mei 2011 01:49 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Iets anders, ik lees steeds op de chat dat Jordan 21 jaar is en een
call-girl is/was in de States, heeft iemand hier een link van of zo ??
Oh, okay bedankt. Hoef ik niet verder te zoeken, mooie hoax dus.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 01:52 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Volgens mij is dat een onzin verhaal van op de chat. Ik heb er op een serieuse duitse website nog nooit wat over gelezen...
Ze is wel een "Erotikmodel" maar dat waren hele brave foto's... Als ik me goed herinner was dat opquote:Op zaterdag 28 mei 2011 01:54 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Oh, okay bedankt. Hoef ik nier verder te zoeken, mooie hoax dus.
Ja, mooi he ......quote:Op zaterdag 28 mei 2011 02:33 schreef akveor het volgende:
Ze hielden elkaars handjes vast...![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Denk het ook, morgen uitslapen dus ....quote:Op zaterdag 28 mei 2011 02:39 schreef Osvaldo2 het volgende:
Iedereen nu in zijn bed, dat was het volgens mij weer voor vandaag...
cos doet of ie wakker is,quote:Op zaterdag 28 mei 2011 02:16 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Wat een fakking kneus die David, haalt ie gewoon Cosimo om 0200 uur uit bed ....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Om over Jordan te praten ......
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 10:34 schreef Darklight het volgende:
Heb de ruzie gemist, maar was wel mooi om te zien dat David de hele tijd probeerde te praten, en cosimo overal doorheen zat te lullen
Dat is natuurlijk gelul, maar iedereen doet het. Dat dan weer wel.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 10:38 schreef Darklight het volgende:
Steve wist niet dat die niks mocht zeggen over zn geheim
Ah, dat wist ik niet. Maar Fab heeft haar geheim ook gewoon verteld en ES ook.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 10:41 schreef Ransjih het volgende:
de anderen mochten aanwijzingen geven op vragen zoals ingrid en val
steve mocht dat niet en dat had ie niet begrepen
Ik val net pas binnen. Lisa verteld weer haar geheim. Schiet mij maar lek.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 10:44 schreef Ransjih het volgende:
vertelde hij net, en als ie dat geweten had had ie dat nooit gedaan
LOL, lees mij edit.quote:
Klopt, maar ze is wel een rustpunt. Ik word af en toe niet goed van dat geroddel, vooral van Lisa.quote:
Dat denk ik ook, maar ik vraag me af of BB hem laat gaan. Hij zorgt wel voor reuring.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 12:01 schreef Ransjih het volgende:
denk dat david in zn eigen kuil gevallen is en alleen cos nog achter zich heeft staan
Daar vinden ze wel wat op. BB en eerlijk, je weeeetzzzz.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 12:04 schreef Ransjih het volgende:
dan moeten ze ingrijpen en wil wel zien hoe dan
vind dat ze dat hier wel een stuk professioneler aanpakken, met SL en zoquote:Op zaterdag 28 mei 2011 12:12 schreef beequeen het volgende:
[..]
Daar vinden ze wel wat op. BB en eerlijk, je weeeetzzzz.
Ik hoop het.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 12:22 schreef Ransjih het volgende:
haaaaaaaaa
lisa, als cos me nog eens zo beledigd geef ik m een mep en sla m echt
SL
Echte FOK!kers komen nooit op straat.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 12:26 schreef Ransjih het volgende:
hee BQ, jij bent een kende fokker , kun jij eik nog wel normal over straat?![]()
![]()
Echt? Dat is goed nieuws...quote:Op zaterdag 28 mei 2011 11:36 schreef Ransjih het volgende:
ze lijken hem massaal te willen gaan nomineren zodat dat inslaat als een bom bij david
Lunch. Daar zitten kipnuggets is. Dat is nu al een weke hap.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:24 schreef akveor het volgende:
Goed die regelmaat en structuur... 13.30 bezig met eten koken...
[ afbeelding ]
Hij laat zich veel te veel beïnvloeden door David. Misschien denkt hij dat David cool is met zijn grote schjmoel.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:27 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Vannacht nog een mooie opmerking gezien in de chat .......
Cosi ist der baum und David der schimmel am baum ......![]()
Ja, die twee vraten elkaar bijna op .......quote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:38 schreef beequeen het volgende:
Ik zou zeggen: duik even de slaapkamer in Fab en Tim.
Dat is echt zo'n iemand die met het spel bezig is en onder de radar blijft.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:41 schreef beequeen het volgende:
Ik heb nog niks leuks aan Rene kunnen ontdekken.
Dat geldt ook voor Fab, vind ik.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:52 schreef akveor het volgende:
Dat is echt zo'n iemand die met het spel bezig is en onder de radar blijft.
Het zou terecht zijn als Steve of Rene zou moeten vertrekken.
Speciaal voor jou:quote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:03 schreef beequeen het volgende:
ES waait ook met alle dameswinden mee. Hij mag alleen Ingrid en Jordan. Tsja, de enige 2 in de kamer aanwezig. Stonden Lisa en Jamin daar, noemde ES die. Bekstekker.
Toch zijn ze op hun manier ook wel grappig. Zoveel domheid.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:11 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Streamwechsel naar twee kneuzen .........
[ afbeelding ]
Sorry... net te laat..quote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:20 schreef beequeen het volgende:
Wat eten zu nu weer? Kots? Ik hoef geen cpas, dank u.
In BB DE mag gewoon gesproken over nominaties. Je zult ook zien dat er complotten komen.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:28 schreef beequeen het volgende:
Ik verbaas me steeds weer over het feit dat ze constant praten over nominaties en drukken op geheimen. Dat mag toch helemaal niet?
Jordan begon tegen Inkriet over David. Inkriet er als een speer vandoor.![]()
Oh, dat wist ik niet. Vandaar. Thanx.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:33 schreef akveor het volgende:
In BB DE mag gewoon gesproken over nominaties. Je zult ook zien dat er complotten komen.
Wat gaaf, doe maar.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:43 schreef akveor het volgende:
Vorig jaar konden ze ook hun meubilair verspelen door de opdrachten die ze moesten uitvoeren in de Gameroom. Als ze dan fouten hadden gemaakt werden ze soms 'overvallen' door een aantal 'ninja's' en die sleepten dan zo banken, stoelen uit het huis. Of ze klapten de bedden tegen de muur en deden er een slot op.
Als ik Valencia zo op bed zie liggen mag dat wel weer terug.
Ze moeten 4 nieuwe getallen raden, de uitkomst van de ander raadsels of zoiets. Die stem is zo moeilijk te verstaan.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:47 schreef akveor het volgende:
2 deel Wochenaufgabe???
Ik dacht dat ze al blikvoer hadden.?
3 minuten voor iets... wat er niet bij hoort???quote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze moeten 4 nieuwe getallen raden of zoiets. Die stem is zo moeilijk te verstaan.
Lees mijn edit. De uitkomst van de vorige raadsels dus.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:49 schreef akveor het volgende:
3 minuten voor iets... wat er niet bij hoort???
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
Dus dat! Maar Jasmin zou toch drukken op het geheim van Lisa?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 15:43 schreef akveor het volgende:
Jasmin heeft blijkbaar op een geheim (van Rayo?) gedrukt. Valencia windt zich daar nogal op.
Wat een akelig gedrocht.
Zegt ze nu dat de groep bij elkaar geroepen moet worden dat ze moeten zeggen dat ze beter kan oprotten?
Wie denkt die Valencia wel niet dat ze is?
Zelf loopt ze de hele dag te roddelen en iedereen zwart te maken.
Ik heb echt moeite met mensen die op zo'n gemene harde toon praten.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 15:57 schreef beequeen het volgende:
ES heeft een vreetkick. Dat mens spoort niet.
Ik ook skattie, maar ik denk dat Es op zijn flikker heeft gehad in de KvdW omdat het de hele dag al op het bed ligt te rotten en even show moest maken. Het lag er zo dik bovenop.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 16:01 schreef akveor het volgende:
Ik heb echt moeite met mensen die op zo'n gemene harde toon praten.
Mute dus....
Lisa het zelf verteld gisteravond of vannacht. Maar tegen 6 of 7 mensen.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 16:06 schreef akveor het volgende:
Weet Jasmin eigenlijk Lisa's geheim? Of wilde ze zichzelf nomineren?
Want als ze het weet dan wil je toch juist zo laat mogelijk drukken voor de nominaties.
quote:Lisa versucht mit der offenlegung ihres secrets zu manipulieren. wenn da einer nicht mitspielt und einfach buzzern geht, flippt sie aus
Bron.quote:Lisa ist von BB gefragt worden ob sie einziehen will Jasmin musste sich bewerbenDaher denkt Jasmin das Lisa bessere Karten hat, sie verteidigt daher ihr buzzern nochmal da sie sich sicher ist das Lisa nicht fliegt
Lisa: Du raffst es nicht, ist egal
Jasmin: Wirst sehen du bist Montag noch drin
Dan reboot de broadcaster.quote:
Ik zit me ook kapot te ergeren. Alle ballen op Jasmin. Wat een debielen.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:35 schreef akveor het volgende:
Die Duitsers zijn knettergek... toestemming om te mogen drukken slaat nergens op.
Net als het verraden van je eigen geheim. Als je dat doet moet je ook niet jammeren dat er iemand voor drukt.
Laat Jasmin met rust...
Het is duidelijk dat ze niet een van de slimste is. Zeker niet qua weerwoordquote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik zit me ook kapot te ergeren. Alle ballen op Jasmin. Wat een debielen.
Nee, dat is waar. Maar het slaat toch nergens op dat, als je op een geheim drukt, je iemand verraad? Of ben ik nou gek?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:39 schreef akveor het volgende:
Het is duidelijk dat ze niet een van de slimste is. Zeker niet qua weerwoord
Wie niet? Het zijn allemaal bekstekkers, dat hoort bij het spel.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:41 schreef mevrouwdebok het volgende:
alle ballen op yasmin vind ik prima ,ze is al vanaf het begin achterbaks
Ze geeft zich over aan het spel van de anderen. Ze moet gewoon zeggen: ik bewaar m'n geheim.. als jullie zo dom zijn het niet te doen dan helaas...quote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:41 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nee, dat is waar. Maar het slaat toch nergens op dat, als je op een geheim drukt, je iemand verraad? Of ben ik nou gek?
Ik heb zo het idee dat sommige bewoners meer weten dan anderen. What else is new?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:44 schreef akveor het volgende:
Ze geeft zich over aan het spel van de anderen. Ze moet gewoon zeggen: ik bewaar m'n geheim.. als jullie zo dom zijn het niet te doen dan helaas...
Is het niet zo, dat Lisa er vanuit ging, dat iedereen die erbij was toen zij haar geheim eruit floeptequote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:56 schreef beequeen het volgende:
Ik begrijp het hele gedoe over dat drukken niet. Lisa en Jasmin hebben het gewoon
overlegd en nu is het ineens een punt?
Dat kan me niks schelen. Het spel zit nu eenmaal zo in elkaar.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:06 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Is het niet zo, dat Lisa er vanuit ging, dat iedereen die erbij was toen zij haar geheim eruit floepte
(Jasmin was daar ook bij), niet zou drukken uit solidariteit .... en nu heeft Jasmin dat wel gedaan,
en hiermee een soort van "verrraad" gepleegd ??
Als de anderen dat vinden, loop je wel kans te worden genomineerdquote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:06 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Is het niet zo, dat Lisa er vanuit ging, dat iedereen die erbij was toen zij haar geheim eruit floepte
(Jasmin was daar ook bij), niet zou drukken uit solidariteit .... en nu heeft Jasmin dat wel gedaan,
en hiermee een soort van "verrraad" gepleegd ??
Ik snap gewoon niet dat ze vandaag gedrukt heeft... tenzij je morgen en maandag niet mag drukken.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:23 schreef beequeen het volgende:
Ja, dat doet pijn natuurlijk.
[ afbeelding ]
Smakelijk allemaal, ik ga in de pan roeren.
Bedankt voor de tip, wist niet dat er een uitzending was .....quote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:03 schreef snetje het volgende:
http://stream4ya.in/ doet het weer... leuk dat er ook een uitzending op zaterdag is
Zo is dat Gert, ganz tolle sache.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:20 schreef Gert het volgende:
Gaat lekker hier.
Heb dit topic helemaal doorgelezen en hoewel ik de ins en outs niet ken klinkt het véél interessanter cq beter gecast en minder gekunsteld dan Secret Story.
Echt hè?quote:
Vast wel. Daar werken ze nu naartoe.quote:
Ja, das wel jammer, wat dat betreft worden de kijkers toch niet erg serieus genomen ...quote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:28 schreef beequeen het volgende:
@Tegengas: die vragen zijn te dom voor woorden.
Dus dat. Jammer dat we geen apart uitzending topique hebben. Misschien toch maar een keer aanmaken?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:35 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Mooi ook die terugblikken, loopt allemaal mooi synchroon in de
uitzending, ook hier kan Alphons nog wat van leren inderdaad ....
Ik lolde.quote:
Heb de livestream maar even stopgezet, de uitzending gaat voor.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:44 schreef beequeen het volgende:
Hier lopen de daily en live stream door elkaar. Lastig.
http://stream4ya.in/quote:
Ik ook, maar de caps van 5fith zijn van de live streams.quote:[b]Op zaterdag 28 mei 2011 19:45 schreef DGK_Tegengas het volgende:[/
Heb de livestream maar even stopgezet, de uitzending gaat voor.
Jankt ze nu alweer?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:50 schreef 5thencounter het volgende:
Aggûût.. is Jordan al verkracht door David? De schoft!!![]()
[ link | afbeelding ]
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:52 schreef 5thencounter het volgende:
Jerry Jerry Jerry!!!![]()
[ link | afbeelding ]
daar heb je toch geen 5 zinnen voor nodig mag ik hopenquote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:54 schreef beequeen het volgende:
Ik zet er wel achter als het over de daily gaat.
Ja, hij viel mij behoorlijk mee vannacht .....quote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:56 schreef Ransjih het volgende:
flo mobiliseert iedereen om david te nomineren
Ik vind het een naar mannetje, maar goed.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:03 schreef Ransjih het volgende:
flo is tot nu toe een aanwinst, kan alleen maar beter worden als ie er langer is
en slim, samenspannen tegen david is vriendjes maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |