Ja, zeker, één COS elke 24 uur ....quote:Op zaterdag 28 mei 2011 01:36 schreef Osvaldo2 het volgende:
Deel 14 alweer, dat gaat de laatste dagen best snel...
Ja, ze was zo overstuur dat ze het er gewoon uit schreeuwde...quote:Op zaterdag 28 mei 2011 01:40 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Hadden jullie meegekregen, dat Lisa haar geheim verraden heeft vanavond ?
ja... en ik was het eens met der ...maar ze draaft nu ietwat door... in de slaapkamer kreeg ze al gelijk van iedereen en ze had kunnen gaan slapen! ...neeen! ze zit weer in de keuken en draaft verder doorquote:Op zaterdag 28 mei 2011 01:40 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Hoe vaak?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 01:42 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Ja, ze was zo overstuur dat ze het er gewoon uit schreeuwde...
Nope. en dat was?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 01:40 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Yep, ben echt benieuwd of iemand van de aanwezigen (en stuk of zeven) hetquote:Op zaterdag 28 mei 2011 01:42 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Ja, ze was zo overstuur dat ze het er gewoon uit schreeuwde...
Volgens mij is dat een onzin verhaal van op de chat. Ik heb er op een serieuse duitse website nog nooit wat over gelezen...quote:Op zaterdag 28 mei 2011 01:49 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Iets anders, ik lees steeds op de chat dat Jordan 21 jaar is en een
call-girl is/was in de States, heeft iemand hier een link van of zo ??
Oh, okay bedankt. Hoef ik niet verder te zoeken, mooie hoax dus.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 01:52 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Volgens mij is dat een onzin verhaal van op de chat. Ik heb er op een serieuse duitse website nog nooit wat over gelezen...
Ze is wel een "Erotikmodel" maar dat waren hele brave foto's... Als ik me goed herinner was dat opquote:Op zaterdag 28 mei 2011 01:54 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Oh, okay bedankt. Hoef ik nier verder te zoeken, mooie hoax dus.
Ja, mooi he ......quote:Op zaterdag 28 mei 2011 02:33 schreef akveor het volgende:
Ze hielden elkaars handjes vast...![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Denk het ook, morgen uitslapen dus ....quote:Op zaterdag 28 mei 2011 02:39 schreef Osvaldo2 het volgende:
Iedereen nu in zijn bed, dat was het volgens mij weer voor vandaag...
cos doet of ie wakker is,quote:Op zaterdag 28 mei 2011 02:16 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Wat een fakking kneus die David, haalt ie gewoon Cosimo om 0200 uur uit bed ....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Om over Jordan te praten ......
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 10:34 schreef Darklight het volgende:
Heb de ruzie gemist, maar was wel mooi om te zien dat David de hele tijd probeerde te praten, en cosimo overal doorheen zat te lullen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |