en dan kun je nu lekker luisteren naar Ekdom en Mackay!quote:Op zaterdag 28 mei 2011 01:11 schreef borisz het volgende:
Zo thuis. Was gezellig vandaag. Al blijft Lelystad
Even De Snor terugkijkenquote:Op zaterdag 28 mei 2011 01:12 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en dan kun je nu lekker luisteren naar Ekdom en Mackay!
Oh, ze zijn te gast dusquote:
Ik ook niet meer denk ik, terugluisteren dus. Of de wekker zetten om 5u, ik twijfel nogquote:Op zaterdag 28 mei 2011 02:29 schreef 3rdRock het volgende:
nee, rudy en marijke ga ik niet meer redden. ik ga pitten. slaap lekker allen!
Met Giel lag ik nu te slapen.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 02:43 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Geweldig dit. Kijk het nooit overigens.
quote:
Ik speel FM en kijk TVquote:Op zaterdag 28 mei 2011 02:46 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Met football manager 2011 op de voorgrond. En de stream aan.
Zeker voor in de nacht.quote:
Het zijn wel graaiers idd. Bellen om te vragen of er nog [galm]prijzen[/galm] zijnquote:Op zaterdag 28 mei 2011 02:53 schreef MisterJ.Lo het volgende:
wat een ontzettende tokkie's bellen daar naar toe.
Ach ja.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 02:53 schreef MisterJ.Lo het volgende:
wat een ontzettende tokkie's bellen daar naar toe.
komt door de T.V.quote:
huh of powned verkeerd topicquote:Op zaterdag 28 mei 2011 03:10 schreef naatje_1 het volgende:
oh, ik dacht dat ze hier op dit forum werkte
Tjow!! Vermaakt aan de Balk? En geen herpes opgelopen mag ik hopenquote:
Joah, was wel leuk. Heb herpes niet zien lopen, denk dat Rock die mee heeft genomen.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 03:12 schreef minthy het volgende:
[..]
Tjow!! Vermaakt aan de Balk? En geen herpes opgelopen mag ik hopen
http://itunes.apple.com/nl/album/sharp-dressed-men/id438739536quote:Op zaterdag 28 mei 2011 03:13 schreef Qunix het volgende:
Ik wil de cd wel. (liefst digitaal itunes dus)
Eens zoeken.
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 03:17 schreef Lab-6 het volgende:
Wat een heeeerlijke muziek maken die gasten toch.
Zou maar zo eens kunnen, is een echte Hollander... Alles wat gratis isquote:Op zaterdag 28 mei 2011 03:13 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Joah, was wel leuk. Heb herpes niet zien lopen, denk dat Rock die mee heeft genomen.
je betaalt met pijnquote:Op zaterdag 28 mei 2011 03:21 schreef minthy het volgende:
[..]
Zou maar zo eens kunnen, is een echte Hollander... Alles wat gratis is
Huh? Ik ben blond, het is al laat, ik snap je nietquote:
Herpes is niet pijnloos imo.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 03:27 schreef minthy het volgende:
[..]
Huh? Ik ben blond, het is al laat, ik snap je niet
herpes kan je niet gratis krijgen, je betaalt met pijn.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 03:27 schreef minthy het volgende:
[..]
Huh? Ik ben blond, het is al laat, ik snap je niet
Ja, snap je nu! Was al vakkundig uitgelegd door zoonlief die beter op de hoogte is van SOA's dan ikquote:Op zaterdag 28 mei 2011 03:28 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
herpes kan je niet gratis krijgen, je betaalt met pijn.
en dat zegt een verplegerquote:Op zaterdag 28 mei 2011 03:29 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, snap je nu! Was al vakkundig uitgelegd door zoonlief die beter op de hoogte is van SOA's dan ik
Nein man! Ik ben woonbegeleider op een autismegroep, hoef ik niet zoveel met SOA's gelukkigquote:
Truste!quote:Op zaterdag 28 mei 2011 03:33 schreef Qunix het volgende:
Zo... Ik ga slapen... Gerard doet het wel erg leuk
Slaapze!
Jawel, een ontzettende aversie tegen. En al helemaal als vrouwen het gebruiken.quote:
drugs > alcoholquote:Op zaterdag 28 mei 2011 03:33 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Jawel, een ontzettende aversie tegen. En al helemaal als vrouwen het gebruiken.
Ik blow zelf niet, nooit gedaan ook. Maar waarom is het erger wanneer vrouwen het doen???quote:Op zaterdag 28 mei 2011 03:33 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Ik zal NIET in discussie met je aangaan over het drugsbeleid hier.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 03:33 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Geen ervaring mee. Gewoon tijdens het uitgaan vind ik het wel oké, maar zelf rook ik niet.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 03:33 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Omdat het een afknapper is. Of neuk jij met je geslachtsgenoten?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 03:34 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik blow zelf niet, nooit gedaan ook. Maar waarom is het erger wanneer vrouwen het doen???
Hoeft ook niet, aangezien je dat niet zult winnen.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 03:34 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Ik zal NIET in discussie met je aangaan over het drugsbeleid hier.
die sfeer hangt er leuk bij.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 03:34 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Omdat het een afknapper is. Of neuk jij met je geslachtsgenoten?
Zow, jij bent direct!!quote:Op zaterdag 28 mei 2011 03:34 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Omdat het een afknapper is. Of neuk jij met je geslachtsgenoten?
Maar dan hoop ik dat je niet zo hypocriet bent door wel te drinken, want drank is schadelijker dan alcoholquote:Op zaterdag 28 mei 2011 03:35 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Hoeft ook niet, aangezien je dat niet zult winnen.
sinds wanneer kun je een discussie winnenquote:Op zaterdag 28 mei 2011 03:35 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Hoeft ook niet, aangezien je dat niet zult winnen.
betere argumentenquote:Op zaterdag 28 mei 2011 03:36 schreef hole1988 het volgende:
[..]
sinds wanneer kun je een discussie winnen
Sinds hij het net heeft gezegd helaas...quote:Op zaterdag 28 mei 2011 03:36 schreef hole1988 het volgende:
[..]
sinds wanneer kun je een discussie winnen
dit is geen wedstrijdquote:
Het weerleggen van drogredenen is geen wedstrijd op zich. Meer een gewoonte.quote:
Ik drink geen alcohol.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 03:36 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Maar dan hoop ik dat je niet zo hypocriet bent door wel te drinken, want drank is schadelijker dan alcohol
Geen idee, heb het nog nooit gehoordquote:Op zaterdag 28 mei 2011 03:38 schreef naatje_1 het volgende:
ekdom pakt dit zoveel beter aan dan giel, echt, met giel vind ik dit zo'n kutitem...
Ik vind het wel leuk, normaal slaap ik allang! Nog niet echt eerder gehoordquote:Op zaterdag 28 mei 2011 03:38 schreef naatje_1 het volgende:
ekdom pakt dit zoveel beter aan dan giel, echt, met giel vind ik dit zo'n kutitem...
toen lachte ik ook al, maar ekdom is een stuk origineler.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 03:38 schreef naatje_1 het volgende:
Tijd gaat snel, sherlock. En nee geen Big Ben.quote:
check youtube http://www.youtube.com/re(...)het+dus+niet%22&aq=fquote:Op zaterdag 28 mei 2011 03:39 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Geen idee, heb het nog nooit gehoord.
Hou op schei uit, m'n wekker gaat om 7:45 weer...quote:Op zaterdag 28 mei 2011 03:42 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Tijd gaat snel, sherlock. En nee geen Big Ben.
Toen ik begon met kijken was het 1 uurquote:
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 03:43 schreef minthy het volgende:
[..]
Hou op schei uit, m'n wekker gaat om 7:45 weer...
zo lijkt de tijd langzamer te gaanquote:Op zaterdag 28 mei 2011 03:43 schreef minthy het volgende:
[..]
Naatje, dat was geen accurate tijdmelding
quote:
klopt. Gaat liever naar omaquote:Op zaterdag 28 mei 2011 03:44 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Wat een saaie vrouw lijkt me dat. Volgens mij is ze nog maagd ook.
Nope, ik duik er zo toch maar even in... Moet morgenavond ook nog lang door voor school... SOG'er for lifequote:Op zaterdag 28 mei 2011 03:43 schreef Pino112 het volgende:
[..]Meen je niet. Gewoon wakker blijven dus
.
Wow, als je het zo bekijkt!!quote:Op zaterdag 28 mei 2011 03:44 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
zo lijkt de tijd langzamer te gaan
TIJDMELDING
[..]
VAAAAKAAAANTIIIEEEEquote:Op zaterdag 28 mei 2011 03:44 schreef minthy het volgende:
[..]
Nope, ik duik er zo toch maar even in... Moet morgenavond ook nog lang door voor school... SOG'er for life
Ja, jij wel! Ik moet nog tot 14 juni. Heb dan nog een her-her en mag de hele zooi inleveren. Hopelijk dan alsnog m'n P halenquote:
ja, of dat je nu zegt: "Het is nu 5:34". Zou ik mooi bagger vinden!!!quote:Op zaterdag 28 mei 2011 03:46 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
maar als je dan ineens wel een accurate tijdmelding doet gaat de tijd ineens heel snel
Het is 7.45uur. OPSTAAN!quote:Op zaterdag 28 mei 2011 03:47 schreef minthy het volgende:
[..]
ja, dat je nu zegt: "Het is nu 5:34". Zou ik mooi bagger vinden!!!
maar gelukkig is het pas TIJDMELDING 3h49quote:Op zaterdag 28 mei 2011 03:47 schreef minthy het volgende:
[..]
ja, of dat je nu zegt: "Het is nu 5:34". Zou ik mooi bagger vinden!!!
Dies netjes op tijd! En bagger dat het al zo laat is...quote:Op zaterdag 28 mei 2011 03:49 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
maar gelukkig is het pas TIJDMELDING 3h49
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 03:47 schreef ilovetechno2010 het volgende:
Oeeeh ik heb mijn rubriek 'En zo moet het dus niet' terug!! :-) @gerardekdom heeft het stokje overgenomen!!
quote:
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 03:56 schreef naatje_1 het volgende:
omschrijving Arena bij whatthetrend:
De eerste en lelijkste bioscoop/ufo waar het dak van open en dicht kan..
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 03:53 schreef ilovetechno2010 het volgende:
Maar nu komt mijn droom wel uit, een massage van een cameraman!!
Sowiesoquote:Op zaterdag 28 mei 2011 04:30 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
veeeeeeeel betere stem dan Annemieke
Ik wil het nieuws en de eerste plaat na 5en nog meepikkenquote:Op zaterdag 28 mei 2011 04:54 schreef Pino112 het volgende:
Ik goat maar es rustig aan naar bed toe, tot vanochtend.
Echte bazen trekken de nacht door tot 7 (en nog veel verder).quote:Op zaterdag 28 mei 2011 04:54 schreef Pino112 het volgende:
Ik goat maar es rustig aan naar bed toe, tot vanochtend.
Dat zal mij ook nog wel lukken, ben nog niet echt moe ofzoquote:Op zaterdag 28 mei 2011 04:55 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik wil het nieuws en de eerste plaat na 5en nog meepikken
mijn ogen hebben inmiddels bakstenen aan de wimpers gekregen, dus fysiek geeft mijn lichaam aan rust te willen hebben, maar mentaal ben ik nog springlevendquote:Op zaterdag 28 mei 2011 04:57 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat zal mij ook nog wel lukken, ben nog niet echt moe ofzo.
Die examens hebben er bij mij ook wel ingehakt, even bijslapen kan dus geen kwaad.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 04:58 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
mijn ogen hebben inmiddels bakstenen aan de wimpers gekregen, dus fysiek geeft mijn lichaam aan rust te willen hebben, maar mentaal ben ik nog springlevend
Wat denk je van je resultaten?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 04:59 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Die examens hebben er bij mij ook wel ingehakt, even bijslapen kan dus geen kwaad.
Ik weet niet wat het is, maar ik denk dat Pienjooo wel goed eindigt.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 05:08 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Wat denk je van je resultaten?
Binnen, net binnen, net buiten of helemaal buiten?
Net binnen, net buiten of helemaal buiten denk ik.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 05:08 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Wat denk je van je resultaten?
Binnen, net binnen, net buiten of helemaal buiten?
wtf hoe kom je daarbij? omg nee he, twee zure kuttenquote:Op zaterdag 28 mei 2011 12:14 schreef Pino112 het volgende:
Sharid gaat twee weken 3voor12 doen?
Roos en Sharid, wat een combo.
Twitter.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 12:17 schreef alors het volgende:
[..]
wtf hoe kom je daarbij? omg nee he, twee zure kutten
en dat allemaal door de Achmea Kennisquiz!quote:
ja lolquote:Op zaterdag 28 mei 2011 12:25 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en dat allemaal door de Achmea Kennisquiz!
Hoeveel pallets zijn dat?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 12:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
Gelukkig heb ik niet zoveel cd's en dvd's. Negen verhuisdozen vol
het is wat he, al die Foo Fighters cd's.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 12:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
Yup, al die geweldige limited editions enzo.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 12:31 schreef alors het volgende:
[..]
het is wat he, al die Foo Fighters cd's.
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 12:31 schreef alors het volgende:
[..]
ik ken het.....heb ook zoiets geloof ikquote:Op zaterdag 28 mei 2011 12:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
ehm nee.....:Dquote:Op zaterdag 28 mei 2011 12:34 schreef alors het volgende:
Kampioenschap verstoppertje in LwdDrierdrosk, pak die titel!
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 12:31 schreef alors het volgende:
[..]
Het droogleggen van een riool klinkt beter dan Laura Jansen.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 12:39 schreef alors het volgende:
Het klinkt wel stukken beter dan Laura Jansen
dat is ook weer waarquote:Op zaterdag 28 mei 2011 12:40 schreef Cee het volgende:
[..]
Het droogleggen van een riool klinkt beter dan Laura Jansen.
Neeeeeeeee niet dat.quote:
En dan nog die wijnkelderquote:Op zaterdag 28 mei 2011 12:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
jawel!quote:
Yupquote:
je kunt ze ook nog ff snel soldaat maken natuurlijk!quote:
Jezus fuck, succes dr mee !quote:Op zaterdag 28 mei 2011 12:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Yup. Ben doordeweeks natuurlijk nauwelijks tot niet in Mestreech, dus moet 't van de weekenden hebben... Ff 'meters' maken nu
. Benieuwd hoeveel dozen ik totaal heb... Zit nu al op dik 20 gevulde dozen
. En dan moet ik ook nog m'n rommelhok en 90 flessen wijn transporteren
We gaan groot hurenquote:Op zaterdag 28 mei 2011 12:51 schreef Cee het volgende:
Ik mag hopen dat de huidige inboedel van Mevrouw RoelJewel bestaat uit een krukje en een tasje kleding. Anders hebben we een probleem.
jahoorquote:Op zaterdag 28 mei 2011 12:55 schreef 3rdRock het volgende:
dat wordt ketsen bij Landal Reuver vanavond!
Hoppa!quote:Op zaterdag 28 mei 2011 12:55 schreef 3rdRock het volgende:
dat wordt ketsen bij Landal Reuver vanavond!
Over creatieve omwegen gesproken!quote:Op zaterdag 28 mei 2011 12:46 schreef 3rdRock het volgende:
coen3fm Coen Swijnenberg
RT @swijnenstal Als het technisch lukt is er morgen om 20u weer een #Swijnenstal! Vanaf m'n zolder, via de kelder van @Domien op #BNN.FM!
![]()
ik ga denk vandaag ook maar eens luisteren, swijntje is wel goed in zijn eentjequote:Op zaterdag 28 mei 2011 12:46 schreef 3rdRock het volgende:
coen3fm Coen Swijnenberg
RT @swijnenstal Als het technisch lukt is er morgen om 20u weer een #Swijnenstal! Vanaf m'n zolder, via de kelder van @Domien op #BNN.FM!
![]()
Ik zou morgen luisteren.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:31 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik ga denk vandaag ook maar eens luisteren, swijntje is wel goed in zijn eentje
scherp!quote:
Goed geslapen?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:31 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik ga denk vandaag ook maar eens luisteren, swijntje is wel goed in zijn eentje
quote:
Miike Snow altijd +1quote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:30 schreef alors het volgende:
Rudy draait gewoon Miike SnowEn die jongen die er speelt, Lucas Hamming, potver dat is ook niet mis!
Wat een baas is het ook.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:43 schreef alors het volgende:
[..]
Nee hij draaide Remedy in een Crookers mix
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:23 schreef Sirolf het volgende:
Het is ook wel elk weekend raak met die schermen in de studio... 2x Social Radio ipv 1x netjes de 3FM logo-animatie ernaast. Stel prutsers in de Freaknacht.
Valt me ook op, dat er geen clips meer worden afgespeeldquote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:23 schreef Sirolf het volgende:
Het is ook wel elk weekend raak met die schermen in de studio... 2x Social Radio ipv 1x netjes de 3FM logo-animatie ernaast. Stel prutsers in de Freaknacht.
Klopt, onduidelijkheid over rechten en de kosten die daarbij mogelijk gemaakt zouden kunnen worden. Is mij op het moment onduidelijk of hier nog iemand mee bezig is om uit te zoeken/regelen, of dat men het maar zo laat.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:37 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Valt me ook op, dat er geen clips meer worden afgespeeld
quote:
quote:Op zondag 29 mei 2011 00:13 schreef hole1988 het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/w(...)noeks&oldid=25776896
Mooi, vrolijk, maar deze word ik nog vrolijker vanquote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:44 schreef borisz het volgende:
Muziekchallenge Dag 3: een nummer waar je vrolijk van wordt.
Nu ga ik zoeken, niet fucken met Hitkrant.quote:Op zondag 29 mei 2011 10:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wat een Hitkrantniveau, die teksten van Milow.
Ronduit beledigend gewoon. Ik hoop dat hij het op een Every Breath You Take-manier heeft geschreven. Dat ie weet dat ie een fucking creeper is als hij die tekst zingt en dat dat ook de bedoeling is.quote:Op zondag 29 mei 2011 10:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wat een Hitkrantniveau, die teksten van Milow.
Hahah mijn gedachte ook over dat nummerquote:Op zondag 29 mei 2011 10:45 schreef Cee het volgende:
[..]
Ronduit beledigend gewoon. Ik hoop dat hij het op een Every Breath You Take-manier heeft geschreven. Dat ie weet dat ie een fucking creeper is als hij die tekst zingt en dat dat ook de bedoeling is.
"I wish you were a little slower, not just slow but paralyzed. So I can plug you into a socket so you could never run away."
Maar, het gros van het volk zal het vast een schattig liefdesliedje vinden en stiekum hoop ik dat het op menig bruiloft bij de eerste dans wordt gedaan omdat dat Ons Liedje is. En dat het dan op youtube verschijnt. Sorry, m'n fantasie gaat los.
Jenny don't be hasty.Komt die ouwe zemelaar een keer bij mij in de buurt optreden, kan ik niet.
nja, maar tis geen broertjeszone....dat scheelt al een klein beetje.quote:
tis al voor 12en opgenomenquote:Op zondag 29 mei 2011 12:54 schreef Paul-89 het volgende:
Pubers die op een Zondag pas na 12 uur wakker worden.
t zou me niets verbazen als Barend binnenkort een vaste plek overdag krijgt en dat dan op de plek van Guis is. Volgens mij komt Barend steeds vaker overdag langs....quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |