quote:@BlindeEd - Blinde Ed
De jury had me toch niet weg moeten stemmen vorige week, de kijkcijfers van X factor dalen
quote:
Ze deden Halo(Beyonce) en Mas que nada(BEP). Vooral die eerste was goedquote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:25 schreef Greys het volgende:
Heb het gister gemist, was Adlicious weer eens ouderwets goed of viel het weer tegen?
En wat zongen ze, staat het al op youtube?
Dank je!quote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:41 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ze deden Halo(Beyonce) en Mas que nada(BEP). Vooral die eerste was goed
Youtube is er niet, deze wel
http://www.rtl.nl/(/shows(...)8_adlicious_halo.xml
Die pykt te veel.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Dank je!
En toch vind ik ze nooit meer zo goed geweest als met Candy Man.. of Fireworks.
Ik vind vooral het blonde meisje elke week minder worden, jullie niet?
quote:
Die waren dan ook wel erg goed gedaanquote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Dank je!
quote:
zowel simran als adlicious vind ik minder geworden, de vermoeidheid heeft toegeslagen geloof ikquote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Dank je!
Ik heb er wel vertrouwen in dat zij dat goed zal vertolken.quote:Op zondag 29 mei 2011 21:20 schreef ThunderBitch het volgende:
Wat een rot nummers voor Rochelle.
Bootylicious vind ik een draak van een lied.
Dan maar Anouk - Nobody's wife, al is het niet haar stijl.
Is best een moeilijk nummer, en Adlicious kennende zullen ze inderdaad buiten adem raken. Maar het publiek zal wel voor Usher kiezen.quote:Wat een rot nummers allemaal (ook van de andere kandidaten)
Adlicious lijkt me eerder iets voor Destiny's Child - Lose My Breath
Dat is eigenlijk het enige nummer dat ik echt bij de kandidaat vind passen.quote:Sim'ran wordt vast En Vogue - Don't let go
quote:Op zondag 29 mei 2011 21:36 schreef Balisto het volgende:
[..]
Ik heb er wel vertrouwen in dat zij dat goed zal vertolken.
[..]
Is best een moeilijk nummer, en Adlicious kennende zullen ze inderdaad buiten adem raken. Maar het publiek zal wel voor Usher kiezen.
[..]
Dat is eigenlijk het enige nummer dat ik echt bij de kandidaat vind passen.
Allebei niet echt passend, maar dan nog liever die van David Guetta. Ik denk ook dat die de meeste stemmen krijgt.quote:Op zondag 29 mei 2011 21:39 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Wat vind je van het nummer voor Rolf?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |