Jawel, maar niet op de eettafel, maar in de vrije natuur.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:19 schreef nectarientje het volgende:
Misschien is het wel lekker weer morgen, dan ga ik niet naaien met Miss
Dan zal ik je niet uitgebreid bedanken in het FB topic, maar doe ik het hier. Bedankt!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:19 schreef admiraal_anaal het volgende:
Donemaar straks krijg ik weer ruzie met de STA modjes
dus sssssstt
Weer of geen weer........quote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:19 schreef nectarientje het volgende:
Misschien is het wel lekker weer morgen, dan ga ik niet naaien met Miss
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan zal ik je niet uitgebreid bedanken in het FB topic, maar doe ik het hier. Bedankt!
Maak je ook eens mee hoe het is om versierd te wordenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:25 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik werd in Loosduinen versierd door een oude vrouw met rollator![]()
![]()
Wilde me cabine instappen en er liep een oude vrouw langs dus moest even wachten. Kijkt ze me aan en zegt: U bent een echte heer en nog een lekkere vent ook.waarom ik enkel kon reageren met: uuh dankje
![]()
![]()
En toen ze reageerde met "Ja ik mag dan wel een oude muts zijn maar ook wij oudjes hebben nog steeds gevoel" wist ik niet hoe snel ik mijn cabine in moest om weg te rijdenDaarbij vergat ik wel nog de passagiers in te laten stappen
Zij lekker soppend in d'r verhoogde bedje vanavondquote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:25 schreef admiraal_anaal het volgende:
![]()
Wilde me cabine instappen en er liep een oude vrouw langs dus moest even wachten. Kijkt ze me aan en zegt: U bent een echte heer en nog een lekkere vent ook.waarom ik enkel kon reageren met: uuh dankje
![]()
![]()
En toen ze reageerde met "Ja ik mag dan wel een oude muts zijn maar ook wij oudjes hebben nog steeds gevoel" wist ik niet hoe snel ik mijn cabine in moest om weg te rijdenDaarbij vergat ik wel nog de passagiers in te laten stappen
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:43 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zij lekker soppend in d'r verhoogde bedje vanavond
Door a_a of door haar incontinentie?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:43 schreef MissMSX het volgende:
Zij lekker soppend in d'r verhoogde bedje vanavond
Beide!quote:
Ja, daar hou je wel van he?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:58 schreef WheeleE het volgende:
Dag dames en heren, ik hier?
Mooie onderwerpen weer. Tieten op straat en soppende, flirtende bejaarden
Noem je dat gemeen? Het is vooral vertederend.quote:
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Noem je dat gemeen? Het is vooral vertederend.
Wel als ze op AA afkomen en m laten blozen jaquote:
Ik kijk zo naar je ondertitel en ik vraag mij af... Stel nou dat jij over een jaar of 25 in je midlifecrisis komt en je neger inruilt voor een 18-jarige. Verander je dan je ondertitel in: 'Nu met tiener!'?quote:
Of als je over vijf jaar in een burgerlijk rijtjeshuis woont met tuin en zo'n gruwelijk irritant fonteintje. Verander je dan je ondertitel in 'Nu met vijver!'?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 09:59 schreef AirwiN het volgende:
Ik kijk zo naar je ondertitel en ik vraag mij af... Stel nou dat jij over een jaar of 25 in je midlifecrisis komt en je neger inruilt voor een 18-jarige. Verander je dan je ondertitel in: 'Nu met tiener!'?
Of als ze eindelijk die anale seks aandurft: Nu van achter?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 10:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Of als je over vijf jaar in een burgerlijk rijtjeshuis woont met tuin en zo'n gruwelijk irritant fonteintje. Verander je dan je ondertitel in 'Nu met vijver!'?
Als dit Facebook zou zijn had admiraal deze post vast eenquote:Op zaterdag 28 mei 2011 10:04 schreef MissMSX het volgende:
Of als ze eindelijk die anale seks aandurft: Nu van achter?
Is dat zo'n premiere dat je alleen binnenkomt als je je verkleedt?quote:
Nopequote:Op zaterdag 28 mei 2011 10:58 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Is dat zo'n premiere dat je alleen binnenkomt als je je verkleedt?Dan ga ik wel in een invisibility cloak.
Ik ook nietquote:Op zaterdag 28 mei 2011 11:05 schreef Atreidez het volgende:
Pfff, ik liep anders niet met een handdoek om een paar dagen geleden
Reserve zitten? Op zaterdagochtend? Dat is...vrij nutteloos?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 11:17 schreef admiraal_anaal het volgende:
Goeiemorgen
Reserve zitten is goed voor mijn sociale contacten op de vestiging
Je ging toch je schutting neerzetten?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 11:29 schreef tuintegel het volgende:
moe. Straks lekker heeeeeeeel veeel fruit halen en dat vanavond op brood en los opeten met mini
De schuttingsdelen zijn er maar het ziet er naar uit dat het gaat regenen , dus mijn pa heeft er niet zo een zin in vandaagquote:Op zaterdag 28 mei 2011 11:32 schreef GotC het volgende:
[..]
Je ging toch je schutting neerzetten?(lekker weer daarvoor
)
Is een goed dagje voor filmpje op de bankquote:Op zaterdag 28 mei 2011 11:34 schreef tuintegel het volgende:
[..]
De schuttingsdelen zijn er maar het ziet er naar uit dat het gaat regenen , dus mijn pa heeft er niet zo een zin in vandaag. ze staan nu afgedekt in de tuin ..
Dus tja dan maar wat anders vinden om te doen , mini heeft zo zwemles dus daar moet ik ook heen en dan maar boodschappen doen en een filmpje halen.
Stadtenquote:Op zaterdag 28 mei 2011 11:37 schreef GotC het volgende:
[..]
Is een goed dagje voor filmpje op de bank
Maar wij gaan zo de stad in![]()
Yupquote:Op zaterdag 28 mei 2011 11:40 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Stadtenveel plezier ! oh en is morgen B-day voor Yur? hoe gaat het met je moeder?
Dat is ook nutteloosquote:Op zaterdag 28 mei 2011 11:31 schreef GotC het volgende:
[..]
Reserve zitten? Op zaterdagochtend? Dat is...vrij nutteloos?
Ik heb shirts enzo nodig. En dan in maat TENT ipv Mediumquote:Op zaterdag 28 mei 2011 11:45 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Dat is ook nutteloosmaarja als er een zieke collega is of ergens een wagen kapot dan heb ik wat te doen. Nu zit ik alleen maar discovery channel te kijken
Gaan jullie voor iets speciaals naar de stad of gewoon beetje rondsnuffelen?
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 11:46 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik heb shirts enzo nodig. En dan in maat TENT ipv Medium
Die staat ook bovenaan mn lijstquote:Op zaterdag 28 mei 2011 11:57 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]dan weet ik zeker dat je bij Prenetal zal slagen, mooie zwangerschapskleding
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:25 schreef admiraal_anaal het volgende:
![]()
![]()
![]()
Dan wel met een gieter? Kan ze meteen de plantjes water geven.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 12:14 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Enne... die foto van dat topless chickie.... ik heb ze slechter gezien. Zou het derhalve ook niet erg vinden als ze hier in mijn tuin ook een rondje komt lopen
Hou op schei uit, alles groeit hier in de tuin ook zonder gieter.... het lijkt wel een oerwoud.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan wel met een gieter? Kan ze meteen de plantjes water geven.
Ik ben geen koffiedrinker, heel soms en dan het enige wat ik drink zijn de paarse nespresso cupjesquote:
Vanmorgen wel heel tof met Miss gegeocached! Het is wel echt heel erg leuk om te doen, mooie optrekjes gezien ook onderweg. Binnenkort maar een keer met Negerientje kijken of hij het ook wat vindtquote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:57 schreef GotC het volgende:
Dit dus, Ben helemaal gesloopt door dit weer
Hij vindt alles met jou leuk toch?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:03 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Vanmorgen wel heel tof met Miss gegeochached! Het is wel echt heel erg leuk om te doen, mooie optrekjes gezien ook onderweg. Binnenkort maar een keer met Negerientje kijken of hij het ook wat vindt
Oh, dat geocachen gaat hij zeker wel leuk vinden! Ik zat vooral richting die 'huisjes' te denkenquote:
Samenwoonplannen?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:11 schreef nectarientje het volgende:
Oh, dat geocachen gaat hij zeker wel leuk vinden! Ik zat vooral richting die 'huisjes' te denken
Heeft neger een om die Tom heeft?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:54 schreef YUR het volgende:
Ik denk dat ze de neger vraagt om een huis voor d'r te kopen
En vervolgens kunnen we er een boek over schrijvenquote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Heeft neger een om die Tom heeft?Misschien kan 'ie mee financiëren en dan noemen we het 'de negerhut van oom Tom'.
Puik plan!quote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:57 schreef YUR het volgende:
En vervolgens kunnen we er een boek over schrijven
Swa?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:04 schreef nectarientje het volgende:
echt he, ik ga een ander koosnaampje voor 'm verzinnen
Of Chef?quote:
quote:
Nou ja, beter nu dan...quote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:15 schreef nectarientje het volgende:
Ik zit nu 'salty balls' te neuriën..
quote:
quote:
quote:
Fijnheid! Ik heb wijn, chippies en Game of Thronesquote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:02 schreef GotC het volgende:
Wijn, chocoladepinda's en Ally Mcbeal. Best ok, deze zaterdagavond!
We hebben t goedquote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:07 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Fijnheid! Ik heb wijn, chippies en Game of Thrones
uhuh!quote:
gheghe, ik hoor morgen graag meer over de aftakeling die mijn jonge god nog te wachten staatquote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:08 schreef GotC het volgende:
Natuurlijk moet ik ook vermelden dat deze fijne avond mede dankzij de heerlijke vent naast me op de bank is![]()
Edit: Die nu nog een jonge god is, maar over een paar uurtjes niet meer jong is
Mooiquote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:22 schreef Ericr het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het rustige Den Haag (Oud Eik en Duinen).
Ik moest weer lachenquote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Of Chef?
Zo werd ik laatst aangesproken door een negert die de weg wilde weten.
Toch maar thuisgebleven?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:13 schreef nectarientje het volgende:
[..]
gheghe, ik hoor morgen graag meer over de aftakeling die mijn jonge god nog te wachten staatDie nu overigens wijntjes aan het drinken is en over een paar uur vast wel hier op de bank zit/hangt/snurkt
Flodderen en Zen is goedquote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:11 schreef nectarientje het volgende:
yup! Kwam rond kwart over 4 thuis en dat viel niet heel goed. Zou niet heel gezellig zijn geweest dus ik ben lekker even gaan flodderen en zen doen.
Haar is wel helemaal fijn en ik hoorde van Sabine dat Rachael misschien terugkomt!! Voor eventjes, maar toch!
Dat denk ik niet want ze werd helemaal blij van m'n haar zei ze en ik vind ook dat ze het echt fijn geknipt heeft. Volgende keer wilde ze graag wat meer experimenteren, ze liep nu wat uit en het was wat chaotisch dus de volgende keer gaat ze los. Lijkt me bon!quote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:14 schreef MissMSX het volgende:
Flodderen en Zen is goed
Ga je sabine dan weer dumpen?
Wat fijnquote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:17 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Dat denk ik niet want ze werd helemaal blij van m'n haar zei ze en ik vind ook dat ze het echt fijn geknipt heeft. Volgende keer wilde ze graag wat meer experimenteren, ze liep nu wat uit en het was wat chaotisch dus de volgende keer gaat ze los. Lijkt me bon!
Ze gaat ook een keer geocachen, vond het leuk klinken voor een date dus wie weet is er een zieltje bijquote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:18 schreef MissMSX het volgende:
Wat fijn
Ik ben ook echt zo blij met haar. Ze verdient een standbeeld
LOL Ben benieuwdquote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:19 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ze gaat ook een keer geocachen, vond het leuk klinken voor een date dus wie weet is er een zieltje bij
Begrijp ik nou goed dat ze te daten is?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:19 schreef nectarientje het volgende:
Ze gaat ook een keer geocachen, vond het leuk klinken voor een date dus wie weet is er een zieltje bij
Niet op die manierquote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Begrijp ik nou goed dat ze te daten is?
Bweh.quote:
Zeker, erg fraaie plek in Den Haag. Vind het mooiste het gedeelte rechts van de ingang en het gedeelte waar je recht op afloopt na de ingang. Dat zijn de oudere gedeelten en minder onderhouden, dat duistere sfeertje hoort wel bij een begraafplaats. De overkant, Nieuw Eykenduynen vind ik dan ook te klinisch aan doen, als ik nog een keer foto's ga maken dan is het weer op Oud Eik en Duinen.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:54 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Mooi
Tof plekje om rond te lopen en te fotograferen he? Ik ben dol op begraafplaatsen
Nieuw ben ik zelfs nog nooit geweestquote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:38 schreef Ericr het volgende:
[..]
Zeker, erg fraaie plek in Den Haag. Vind het mooiste het gedeelte rechts van de ingang en het gedeelte waar je recht op afloopt na de ingang. Dat zijn de oudere gedeelten en minder onderhouden, dat duistere sfeertje hoort wel bij een begraafplaats. De overkant, Nieuw Eykenduynen vind ik dan ook te klinisch aan doen, als ik nog een keer foto's ga maken dan is het weer op Oud Eik en Duinen.
Veel geshopt al was het niet zoveel als dat ik zou willen (had een reisgenoot met de catch phrases: "te duur" "pas ik niet" "geen zin meer om te winkelen") - maar ik kom de zomer wel door hoorquote:Op zondag 29 mei 2011 01:25 schreef tuintegel het volgende:
hoe was het Jill?? veel geshopt? en leuke dingen meegemaakt??
Thanks!quote:Op zondag 29 mei 2011 09:56 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Van harte Yur!!
Van mij krijg je mooi weer.. oh wacht, zo te zien is mijn kado kapot.
Hoe laat wordt de kwarktaart aangesneden?quote:Op zondag 29 mei 2011 09:58 schreef YUR het volgende:
Thanks!
Snap er ook nix van, ik heb eigenlijk altijd mooi weer op mn verjaardag. De wereld is gek
Die is al op, dat was mn ontbijt op bedquote:Op zondag 29 mei 2011 10:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoe laat wordt de kwarktaart aangesneden?
In kwarktaart zeker?quote:Op zondag 29 mei 2011 10:42 schreef Atreidez het volgende:
Mogge
Ah, wat krijg ik nu ook ineens een trek zeg
Of bij het beeld van YUR met een slaapkapsel, enkel gekleed in boxershort die in bed een taart verorbert?quote:
Dat klinkt wel logisch eigenlijkquote:Op zondag 29 mei 2011 11:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Of bij het beeld van YUR met een slaapkapsel, enkel gekleed in boxershort die in bed een taart verorbert?
Ja, vond ik ook.quote:
What's up?quote:Op zondag 29 mei 2011 18:35 schreef WheeleE het volgende:
Blaaaaaaaaaaaaaaaaah!
Zo. Most er even uit. Verder alles goed met me hoor.
Een thee of een echte Cosmothee?quote:Op zondag 29 mei 2011 18:47 schreef nectarientje het volgende:
Blaaaah nog even lekker verder WheeleE, kan helpen
Ik heb net ontzettend goed aan mn soll.brief zitten tikken en nu ben ik even mn mojo kwijt.. Denk dat ik 'm wel vind met een Cosmopolitheetje erbij
Neuh, niks bijzonders. Gewoon even een beetje gek doen. Zit de hele dag stil thuis in de laagste versnelling, zonder zin om aktief te zijnquote:
Voorlopig is het nog volledig bewolkt hier en voel ik een fris windje door het open raam naarbinnen komenquote:Op maandag 30 mei 2011 08:28 schreef Atreidez het volgende:
MoggeZit weer op kantoor.. en t wordt nog wel 30 graden vanmiddag zegt de radio
Werk of prive?quote:Op zondag 29 mei 2011 20:28 schreef Barretje80 het volgende:
* Barretje80 zwaait nog even naar den haag..(vanuit de trein ergens tussen brussel en parijs)
komende dagen is chep alleenig.. dus wel een beetje voor em zorgen he??
ohh!
ennuh.. yur!!
gefeliciteeeeerd!
Ik heb een heel klein streepje in me voorruit, misschien 3mm. Maar garage zei dus dat ze dat niet kunnen wonderfixen omdat het geen sterretje isquote:Op maandag 30 mei 2011 09:19 schreef WheeleE het volgende:
Mogge
Bij de Autotaalglas voor alweer een nieuwe voorruit. Stomme steentjes
Sterretjes laat ik eigenlijk niet perse repareren, alleen als ze dreigen uit te scheuren. Een maand geleden was er blijkbaar een steentje ergens op de rand van de ruit gekomen, en binnen rit tot scheur verworden. Ruit vervangen, verzekeringswerk, niks aan de hand, ik een mooie nieuwe ruit.quote:Op maandag 30 mei 2011 10:00 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Ik heb een heel klein streepje in me voorruit, misschien 3mm. Maar garage zei dus dat ze dat niet kunnen wonderfixen omdat het geen sterretje isIk blijf er maar mee rijden, je ziet t amper, en ik heb geen speciale glasverzekering ofzo, dus t zal me wel geld kosten als ik m toch vervang. Hij is er wel de APK mee doorgekomen iig.
Ja, al hangt het wel heel erg af van de plek waar het steentje de ruit raakt. Ik heb diverse sterretjes in het midden gehad die niks deden. De twee die op het randje terechtkwamen scheurden in notime door. Aan de rand is de ruit blijkbaar zwakker. Gewoon dikke pech dusquote:Op maandag 30 mei 2011 11:24 schreef Atreidez het volgende:
Oh, dat kan dus snel gaan dan.. Kennelijk valt t bij mij wel mee dan, al is t wel van een steentje gekomen. Zo'n mafketel die op t laatste moment toch niet naar Rotterdam wil, maar naar Rijswijk, en zo over t puntstuk scheurt. Megaveel steentjes enzo de lucht in, en dan ben je zo geraakt.
Werkquote:
Neequote:
Mocht je m weer ophaken bij het CBR?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 07:07 schreef GotC het volgende:
Yay! Ik heb mn rijbewijs na een maand kwijt te zijn geweest, weer gevonden!
Beterschapquote:Op dinsdag 31 mei 2011 09:50 schreef tuintegel het volgende:
blegh , ik voel me beroerd. al sinds zondagnacht ! stond vanmorgen weer heel netjes klaar om naar mijn werk te gaan , maar het werd hem niet.
Morgen een nieuwe poging.
Leuk Bar ! Dichtbij de Eiffeltoren ?
Gooi ze op dieet!quote:Op dinsdag 31 mei 2011 10:12 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
BeterschapIk heb nog steeds dikke lymfeklieren... word ik ook niet vrolijk van.
Getsiequote:
Ja maar dan krijg ik ook hongerquote:Op dinsdag 31 mei 2011 10:49 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Gooi ze op dieet!
Serieus: Kan het kwaad?
Ik ga geen kloon aanmaken met die naam iigquote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:29 schreef Jill-RMC het volgende:
Vraag me af of Mladic nu ook hier gaat posten?
Leuk he, zo'n topic waar alleen voor de lunch en na het diner wordt gepostquote:
Inderdaad, lekker rustgevendquote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:32 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Leuk he, zo'n topic waar alleen voor de lunch en na het diner wordt gepost
Здраво Ратко Младић.топлу добродошлицу у Хаг тему. Имамо осећај да сте у нашем граду. Имате бар лепо доба године одлучили да дођу. Ако имате леп ноцни зивот савете Вилен увек можете да питате овде.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:29 schreef Jill-RMC het volgende:
Vraag me af of Mladic nu ook hier gaat posten?
Hoe attent van jequote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Здраво Ратко Младић.топлу добродошлицу у Хаг тему. Имамо осећај да сте у нашем граду. Имате бар лепо доба године одлучили да дођу. Ако имате леп ноцни зивот савете Вилен увек можете да питате овде.
Attent, zo ben ik.quote:
Wat gebeurt er dan met je?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:02 schreef tuintegel het volgende:
Oh na morgen een heeeeeeeeel lang weekend en de week daarop naar Denemarken. Wel spannend want ik ga zonder mijn mini en ik kan niet 24 uur zonder haar
dan krijg ik pijn mijn buik omdat ik haar ga missen denk ikquote:
Ik dacht dat we al iets met een requiem moesten gaan doenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:08 schreef tuintegel het volgende:
[..]
dan krijg ik pijn mijn buik omdat ik haar ga missen denk ik
Vraag je toch aan T of hij met een warme kruik over je buikje wrijftquote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:08 schreef tuintegel het volgende:
[..]
dan krijg ik pijn mijn buik omdat ik haar ga missen denk ik
Пиво и сисе!quote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:44 schreef AirwiN het volgende:
Здраво Ратко Младић.топлу добродошлицу у Хаг тему. Имамо осећај да сте у нашем граду. Имате бар лепо доба године одлучили да дођу. Ако имате леп ноцни зивот савете Вилен увек можете да питате овде.
Bier en Sisequote:
Ja valt mee, geen steekpartij maar vrouwelijke controleur heeft kopstoot gekregen, wel verwond en bebloed. Ging idd om een zwartrijderquote:Op woensdag 1 juni 2011 14:04 schreef Barretje80 het volgende:
Middag!
al een tijdje er uit.. seminar start om 8 uur
A-A.. jij meer informatie hierover??
http://www.nu.nl/binnenla(...)ur-neergestoken.html
ahh.. dat wordt dus extra zwaar bestraft??quote:Op woensdag 1 juni 2011 14:21 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ja valt mee, geen steekpartij maar vrouwelijke controleur heeft kopstoot gekregen, wel verwond en bebloed. Ging idd om een zwartrijder
Gelukkig wordt een aanval op HTM personeel hetzelfde veroordeeld als een aanval op een politieambtenaar in functie
quote:Op woensdag 1 juni 2011 14:24 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ahh.. dat wordt dus extra zwaar bestraft??
seminar is inmiddels afgelopen.. heb nog wat muntjes om te psenderen.. maar eens doen
Gezellige boel op die fotoquote:Op woensdag 1 juni 2011 17:38 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]die afspraak is er met het OM en rechters dat dezelfde strafmaat gebruikt wordt
Whehe foto van Diaan is op Regio15 en HTMfoto.net gebruikt, ze stond erbij toen het net gebeurd was namelijk
In New York hingen allemaal stickertjes in de Metro dat als je personeel van het OV aanviel je minimaal 7 jaar kon krijgenquote:Op woensdag 1 juni 2011 17:38 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]die afspraak is er met het OM en rechters dat dezelfde strafmaat gebruikt wordt
Whehe foto van Diaan is op Regio15 en HTMfoto.net gebruikt, ze stond erbij toen het net gebeurd was namelijk
quote:Op woensdag 1 juni 2011 19:46 schreef GotC het volgende:
Yeahhh, net weer gelopen!5 km in 37 min, 29 sec. Best tevreden mee, na 2 maanden geen sport
Hier krijg je ipv 1 maand schoffelen 2 maanden als t een conducteur is. Beter niet ophangen, want t lokt alleen maar uit danquote:Op woensdag 1 juni 2011 17:42 schreef Jill-RMC het volgende:
In New York hingen allemaal stickertjes in de Metro dat als je personeel van het OV aanviel je minimaal 7 jaar kon krijgenIk zeg hier ook invoeren
Ja, ben nog aan het w88 op foto's waar ik zelf opsta van mn reisgenoot (zo nog ff om zeuren) en dan gooi ik ze online.quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:01 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Hier krijg je ipv 1 maand schoffelen 2 maanden als t een conducteur is. Beter niet ophangen, want t lokt alleen maar uit danKomen er nog NY foto's, op je fb ofzo?
Ik heb alleen gelopenquote:Op woensdag 1 juni 2011 23:00 schreef Atreidez het volgende:
[..]Samen of alleen?
Anders kan hij bij mij nog wat beweging meepikken als ik morgen ga fietsen!
22cquote:Op donderdag 2 juni 2011 11:43 schreef Atreidez het volgende:
Mogge
Pa jarig, dus nu op verplicht op bezoek. Wel een vakantie'tje erbij, ga begin augustus naar klein dorpje bij Bastogne voor lang weekend, want dat is t kadootje van mij en me zus![]()
Fietsen pas rond etenstijd, is nu al 22cWordt erg warme dag lijkt t op.
Ik wens je veel plezier !quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:29 schreef spijker070 het volgende:
oow ja gloednieuw en ingericht dus alles ligt er al als ik binnen kom tuintje er bij, ik moet het met 4 andere delen , samen koken wat dus betekend vers, terwijl ik hier op voer zit dat 4x is ingevroren en waar elke smaak vanaf gevroren is. het is gewoon het einde van een periode, waar ik een hoop moest incasseren. ik woon hier bij het leger des heils sinds november heb me kamertje maar voelde me nog steeds dakloos, ook gezien de mensen waar je mee woont, en alles naar kerkelijke maatstaven, met deze woning heb ik me vrijheid terug.
En cue de trommelende en stampende kaboutertjes!quote:Op vrijdag 3 juni 2011 07:18 schreef YUR het volgende:
Vandaag is typisch zo'n dag waarop je zegt: Ik drink nooit meer alcohol
Dat hoeft ook nietquote:Op vrijdag 3 juni 2011 07:24 schreef MissMSX het volgende:
Ik werd uit mezelf wakker om 07:00. What's wrong with me?
Wheelee
Yur: Met jou heb ik geen meelij
Ik ben gewoon aan t werk schat, dus ik zit in Delftquote:Op vrijdag 3 juni 2011 09:53 schreef Jill-RMC het volgende:
Ik hoor niets.....is het niet de vuilniswagen? Die was echt vroeg vandaag.
Kruising Kempstraat/De La Reyweg. Vanwege de herstructurering van de weg zijn de verkeerslichten weggehaald. Men gebruikt de voorrangsregels gewoon niet of nauwelijks.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 11:59 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Man waar is dat eigenlijk? Dagelijks op elkaar klappen doet mij de indruk krijgen dat de mensen die daar rijden toch redelijk stom zijn. Gebruik je kennis EN je ogen.....
Ik heb daar al ff niet gereden,.. sinds de werkzaamheden op de De La Reyweg mijdt ik die zodra ik kan. Hoewel het aanleggen van de rotonde een stuk verderop een verbetering is.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 12:03 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Kruising Kempstraat/De La Reyweg. Vanwege de herstructurering van de weg zijn de verkeerslichten weggehaald. Men gebruikt de voorrangsregels gewoon niet of nauwelijks.
Blijd we ook vooral nog even weg, het is nogal chaotisch. Het hele traject duurt nog tot eind dit jaar...quote:Op vrijdag 3 juni 2011 12:06 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ik heb daar al ff niet gereden,.. sinds de werkzaamheden op de De La Reyweg mijdt ik die zodra ik kan. Hoewel het aanleggen van de rotonde een stuk verderop een verbetering is.
Wat is er precies zo lastig op dat kruispunt? Is het onoverzichtelijk door door rood/witte afzetting ofzo?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 11:57 schreef WheeleE het volgende:
Nou, de ftsio heeft zijn best gedaan. Minder pijn, maar nog alles behalve soepel. Oh well, geduld is een schone zaak.
Toen ik terugkwam stond het kruispunt weer vol. Inderdaad, weer een botsing
[ afbeelding ]
Inclusief HTM-mannetje dat zich heel wat voelt tussen de stoere politiemensen. Hij maant af en toe zelfs fietsers om even te wachten, mét bijbehorend handje.
Deels wel, maar het grootste gedeelte gaat mis door mensen die de voorrangsregels niet goed toepassen en/of gewoon onbeschoft zijn. Ff doordouwen, toeteren, want stel je voor dat je nog een auto moeten laten voorgaan...quote:Op vrijdag 3 juni 2011 12:47 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wat is er precies zo lastig op dat kruispunt? Is het onoverzichtelijk door door rood/witte afzetting ofzo?
Is natuurlijk moeilijk incasseren, zo'n zwaard, zonder schild..quote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:50 schreef tuintegel het volgende:
Tja dat krijg je he als mensen geen incasseringsvermogen meer bezitten .
Ik bedoelde natuurlijk dat de man met het zwaard weinig kon hebbenquote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:52 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Is natuurlijk moeilijk incasseren, zo'n zwaard, zonder schild..
YUR?quote:
Volgens mij is het de warmte, komen al die gekken weer naar buitenquote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:50 schreef tuintegel het volgende:
Valt op dat het trouwens elk jaar wel rond BBQ tijd een keer raak is met een burenruzie , zelfden zo heftig als deze geloof ik . Maar toch.
Huh? Je bed uit vóór 12 uur?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 10:36 schreef Ronnie_bravo het volgende:
last out first in zie ik
Afijn, ik ben er vroeg uit, het is mooi weer.... en ik heb totaal geen plannen vandaag. Hoe saai!
Dat zal vast helpen ja...quote:Op zaterdag 4 juni 2011 11:13 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Wat een sukkels hahahaha. Tijd voor een nieuw verkeersbord daar; ik nadert een gevaarlijke kruising of dergelijk?
Nope. Ik vind het strand ook eigenlijk helemaal niet leuk, tenzij volleyballen of voetballen ofzoquote:Op zaterdag 4 juni 2011 11:30 schreef Atreidez het volgende:
MoggeWat is t warm zeg... Zijn er nog mensen naar t strand?
27 gradenquote:Op zaterdag 4 juni 2011 12:11 schreef Atreidez het volgende:
Echt he, telefoon geeft nog doodleuk 18 graden aan maar me schaduwtermometer in de tuin staat al op 27Wordt echt zo'n dag dat je je nauwelijks moet bewegen om een beetje normaal door te komen..
Dus jij gaat zo knock out in je tuin liggen?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 12:20 schreef Atreidez het volgende:
Nee, hier op de plaats is het een soort van openlucht sauna
En nakend, als hij de saunagedachte compleet doorvoert.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 12:21 schreef GotC het volgende:
Dus jij gaat zo knock out in je tuin liggen?
Ik durf ook nog niet echt naar buitenquote:Op zaterdag 4 juni 2011 12:31 schreef Atreidez het volgende:
Ik zit binnen nog.. Wordt levend gekookt buitenHad t liefst een duik in Madestein ofzo willen nemen met dit weer, maar daar schijn je nu al niet meer te mogen zwemmen ivm blauwalg
www.albert.nlquote:Op zaterdag 4 juni 2011 12:34 schreef Atreidez het volgende:
En boodschappen.. Die komen ook niet vanzelf vrees ik
Je kan het proberenquote:Op zaterdag 4 juni 2011 12:41 schreef Atreidez het volgende:
Ik heb trouwens nog peperburgers in huis met een datum van 3 juni.. Die kan ik vandaag toch nog wel eten dan
Ik zou ze idd gewoon eten. Met de lunchquote:Op zaterdag 4 juni 2011 12:41 schreef Atreidez het volgende:
Ik heb trouwens nog peperburgers in huis met een datum van 3 juni.. Die kan ik vandaag toch nog wel eten dan
Hoeveel van die dingen heb je?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 13:02 schreef Atreidez het volgende:
Best goed idee eigenlijkLig nu nog met Hed Kandi aan en koffie erbij in de schaduw.. maar de honger begint te knagen
We komen eraan!quote:Op zaterdag 4 juni 2011 13:02 schreef Atreidez het volgende:
Best goed idee eigenlijkLig nu nog met Hed Kandi aan en koffie erbij in de schaduw.. maar de honger begint te knagen
Kunnen we nog in Scheveningen komen dan?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 13:12 schreef Atreidez het volgende:
Altijd welkom natuurlijk
Eet ik zelf wel een broodje met rosbief
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |