dat wel, maar vind hem meer 't type wat van die Zuid-Amerikaanse Ballads moet zingen, dan is ie volgens mij echt omquote:
Ja ik vind hem leukquote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:25 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
dat wel, maar vind hem meer 't type wat van die Zuid-Amerikaanse Ballads moet zingen, dan is ie volgens mij echt omop te worden
zo dan zegquote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:30 schreef MaryMouse het volgende:
net ff de site gechecked omdat ze de suggestie wekten dat je de individuele songs kon downloaden, nu niet dus, ze willen 9 euries voor allemaal tegelijk in een download
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:31 schreef jacqhassel het volgende:
Ben er vandoor ga in bed verder kijken laters
maryquote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:21 schreef MaryMouse het volgende:
zo mocht er straks nog een stormchaser hier checken.... fotootje van Dominater 1 & 2
Opmerking van Reed Timmer "Home Owner Association is not happy with these"
[ afbeelding ]
zou best wel eens kunnen, ik ga het in ieder geval niet laat m,akenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:34 schreef MaryMouse het volgende:
ja, misschien is iedereen aan het bijslapen ?
ikke ook niet, einde van Xfactor aan het kijken.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:36 schreef superkokje het volgende:
[..]
zou best wel eens kunnen, ik ga het in ieder geval niet laat m,aken
viel op zich wel mee, hoefde niet vooruit te kijken. weekend geen grote groepenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:36 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ikke ook niet, einde van Xfactor aan het kijken.
Heb je weer een zwaar dagje achter de rug?
maar wel weer 't weekend werken dusquote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:37 schreef superkokje het volgende:
[..]
viel op zich wel mee, hoefde niet vooruit te kijken. weekend geen grote groepen
tja, tis maar wat je gewend bentquote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:38 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
maar wel weer 't weekend werken dus![]()
Wat loop ik dan te mieren over mijn 42,5 uur die ik deze week gemaakt heb
Dat is zo jaquote:
Ik ook niet hoor, nu redelijk normale weken, maar de leukste tijd had ik toen ik internationaal werkte, weken van huis, en omdat je toch niets beters te doen had 's avonds in je hotel gewoon doorwerken.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:40 schreef superkokje het volgende:
ik weet echt niet beter dan meer dan 40 uur in de week.
ah, in de winter hou je je winterslaap zodat je de drukke zomermaanden door kunt komen ?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:40 schreef superkokje het volgende:
hoewel in de winter red ik dat bij lange na niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |