quote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:45 schreef Mexicaantje. het volgende:
BlijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toen had ik nog rood haar
disclaimer
surequote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:48 schreef Mexicaantje. het volgende:
Vet tochNu ga ik hem even deleten dus als je hem uit je post zou willen halen
niet lullig bedoeld maar dat dacht ik alquote:
Je moet eens wodka met gestampte fishermans friends proberen.quote:
Project Management Support/Office whatever.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 01:53 schreef Inu het volgende:
Wat ga je doen dan SQ?... Ik heb namelijk een redelijk specifieke baan
Oh, das mn vorige baan iddquote:Op zaterdag 28 mei 2011 02:06 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Project Management Support/Office whatever.
Heel kort door de bocht omschreven kan je het als ondersteuning van projectmanagement zien.
Wat doe je nu dan?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 02:07 schreef Inu het volgende:
[..]
Oh, das mn vorige baan idd
Loik! Lekker afwisselend in mijn geval iigAl zijn notulen wel hels, maar ja...
Projectanalist... doe onderzoek, presenteer resultaten, coordineer pilots voor implementatie van door ons project ontwikkelde tools, maak documentatie voor de tools en ben nu ook al een tijdje bezig met de coordinatie van een nieuw europees projectvoorstelquote:
Ik dacht dat planking hip was maar schijnbaar is het toch trapsurfenquote:Op zaterdag 28 mei 2011 11:43 schreef FUFR het volgende:
Het is weer gelukt. Klotetrap
Overal schaafwonds..gekneusde vingers ...
En lol dat ze hebben
en dat terwijl je nauwelijks alcohol drinkt...quote:Op zaterdag 28 mei 2011 12:09 schreef FUFR het volgende:
De kneuzingen van de laatste x waren nog niet genezen..
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:48 schreef Mexicaantje. het volgende:
Vet tochNu ga ik hem even deleten dus als je hem uit je post zou willen halen
Arme FUFFIEquote:Op zaterdag 28 mei 2011 12:16 schreef FUFR het volgende:
Ja..maar kneuzingen kunnen heel lang aanblijven
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 11:43 schreef FUFR het volgende:
En lol dat ze hebben
foto van een grote 1 met daarnaast een roodharig maisje die op dr huren zit en dr wijsvinger toont.quote:
ooit gehoord van moppie?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 12:19 schreef Levitation het volgende:
[..]
![]()
Dacht dat ik de enige trapsurfer was, maar er zitten duidelijk meer kneusjes in dit topic.
nee nee het gaat alweer. Echt!quote:Op zaterdag 28 mei 2011 12:18 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Arme FUFFIE![]()
misschien moet je een weekje herstellen op de camping?
je suis le weekly surferquote:Op zaterdag 28 mei 2011 12:19 schreef Levitation het volgende:
[..]
![]()
Dacht dat ik de enige trapsurfer was, maar er zitten duidelijk meer kneusjes in dit topic.
Are the jelly shots to blame?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 11:43 schreef FUFR het volgende:
En lol dat ze hebben
Klopt, daarom was kneusjes ook in meervoud.quote:
Wat enorm helpt is een grote ruit bij je trap waar je gemakkelijk doorheen kunt surfen. Normaal dender ik op regelmatige basis van de trap, maar ben de afgelopen 1,5 nog niet 1 keer van de trap gevallen.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 12:21 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb de zwarte band in trapsurfen!
Kusje er op voor fuffie
Volgens mij zit je er een nul naast met je budget!quote:Op zaterdag 28 mei 2011 12:55 schreef Inu het volgende:
Oh![]()
http://www.funda.nl/koop/(...)aat-28/omschrijving/
Kun je geen traplift installeren fufr? Je hebt er de leeftijd toch al voor?
jullie trap is doodengquote:Op zaterdag 28 mei 2011 12:27 schreef Levitation het volgende:
[..]
Wat enorm helpt is een grote ruit bij je trap waar je gemakkelijk doorheen kunt surfen. Normaal dender ik op regelmatige basis van de trap, maar ben de afgelopen 1,5 nog niet 1 keer van de trap gevallen.![]()
Ik denk eerlijk gezegd ook dat je trapsurfen bij ons echt niet overleefd.Verbaas me er over dat er 37 jaar oud glas in zit, dat er gewoon nog nooit zelfs maar een stofzuiger ofzo doorheen is gegaan!
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |