quote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:45 schreef Mexicaantje. het volgende:
BlijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toen had ik nog rood haar
disclaimer
surequote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:48 schreef Mexicaantje. het volgende:
Vet tochNu ga ik hem even deleten dus als je hem uit je post zou willen halen
niet lullig bedoeld maar dat dacht ik alquote:
Je moet eens wodka met gestampte fishermans friends proberen.quote:
Project Management Support/Office whatever.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 01:53 schreef Inu het volgende:
Wat ga je doen dan SQ?... Ik heb namelijk een redelijk specifieke baan
Oh, das mn vorige baan iddquote:Op zaterdag 28 mei 2011 02:06 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Project Management Support/Office whatever.
Heel kort door de bocht omschreven kan je het als ondersteuning van projectmanagement zien.
Wat doe je nu dan?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 02:07 schreef Inu het volgende:
[..]
Oh, das mn vorige baan idd
Loik! Lekker afwisselend in mijn geval iigAl zijn notulen wel hels, maar ja...
Projectanalist... doe onderzoek, presenteer resultaten, coordineer pilots voor implementatie van door ons project ontwikkelde tools, maak documentatie voor de tools en ben nu ook al een tijdje bezig met de coordinatie van een nieuw europees projectvoorstelquote:
Ik dacht dat planking hip was maar schijnbaar is het toch trapsurfenquote:Op zaterdag 28 mei 2011 11:43 schreef FUFR het volgende:
Het is weer gelukt. Klotetrap
Overal schaafwonds..gekneusde vingers ...
En lol dat ze hebben
en dat terwijl je nauwelijks alcohol drinkt...quote:Op zaterdag 28 mei 2011 12:09 schreef FUFR het volgende:
De kneuzingen van de laatste x waren nog niet genezen..
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:48 schreef Mexicaantje. het volgende:
Vet tochNu ga ik hem even deleten dus als je hem uit je post zou willen halen
Arme FUFFIEquote:Op zaterdag 28 mei 2011 12:16 schreef FUFR het volgende:
Ja..maar kneuzingen kunnen heel lang aanblijven
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 11:43 schreef FUFR het volgende:
En lol dat ze hebben
foto van een grote 1 met daarnaast een roodharig maisje die op dr huren zit en dr wijsvinger toont.quote:
ooit gehoord van moppie?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 12:19 schreef Levitation het volgende:
[..]
![]()
Dacht dat ik de enige trapsurfer was, maar er zitten duidelijk meer kneusjes in dit topic.
nee nee het gaat alweer. Echt!quote:Op zaterdag 28 mei 2011 12:18 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Arme FUFFIE![]()
misschien moet je een weekje herstellen op de camping?
je suis le weekly surferquote:Op zaterdag 28 mei 2011 12:19 schreef Levitation het volgende:
[..]
![]()
Dacht dat ik de enige trapsurfer was, maar er zitten duidelijk meer kneusjes in dit topic.
Are the jelly shots to blame?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 11:43 schreef FUFR het volgende:
En lol dat ze hebben
Klopt, daarom was kneusjes ook in meervoud.quote:
Wat enorm helpt is een grote ruit bij je trap waar je gemakkelijk doorheen kunt surfen. Normaal dender ik op regelmatige basis van de trap, maar ben de afgelopen 1,5 nog niet 1 keer van de trap gevallen.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 12:21 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb de zwarte band in trapsurfen!
Kusje er op voor fuffie
Volgens mij zit je er een nul naast met je budget!quote:Op zaterdag 28 mei 2011 12:55 schreef Inu het volgende:
Oh![]()
http://www.funda.nl/koop/(...)aat-28/omschrijving/
Kun je geen traplift installeren fufr? Je hebt er de leeftijd toch al voor?
jullie trap is doodengquote:Op zaterdag 28 mei 2011 12:27 schreef Levitation het volgende:
[..]
Wat enorm helpt is een grote ruit bij je trap waar je gemakkelijk doorheen kunt surfen. Normaal dender ik op regelmatige basis van de trap, maar ben de afgelopen 1,5 nog niet 1 keer van de trap gevallen.![]()
Ik denk eerlijk gezegd ook dat je trapsurfen bij ons echt niet overleefd.Verbaas me er over dat er 37 jaar oud glas in zit, dat er gewoon nog nooit zelfs maar een stofzuiger ofzo doorheen is gegaan!
![]()
Heeft Zutje een station?quote:
Ik vraag me altijd af wat voor mensen zo'n bedrag nou op kunnen hoesten eigenlijkquote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:04 schreef Levitation het volgende:
[..]
Volgens mij zit je er een nul naast met je budget!
suuuuuhuhuuuupermooi.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 12:55 schreef Inu het volgende:
Oh![]()
http://www.funda.nl/koop/(...)aat-28/omschrijving/
Kun je geen traplift installeren fufr? Je hebt er de leeftijd toch al voor?
Het zou goed kunnen dat het huis van je ouders aardig in die buurt komt qua vraagprijs als ze het op de markt zouden zetten. Helemaal als alles piekfijn in goede staat gebracht wordt.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 16:45 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik vraag me altijd af wat voor mensen zo'n bedrag nou op kunnen hoesten eigenlijkDan zit je toch op gigantische maandlasten?...
bb's ouders ook.quote:
Hmz, dus als ik hun nou overhaal dat zij in ons huurflatje komen, dat huis kopen en wij erin gaan wonen? Ik vind het een dealquote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:04 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Het zou goed kunnen dat het huis van je ouders aardig in die buurt komt qua vraagprijs als ze het op de markt zouden zetten. Helemaal als alles piekfijn in goede staat gebracht wordt.
Kortom, wat voor mensen zo'n bedrag op kunnen hoesten? Denk aan mensen zoals je ouders.
Geen idee, je weet inmiddels dat ik niet in Eindje woonquote:Op zondag 29 mei 2011 22:09 schreef Mexicaantje. het volgende:
het is hier zo stil...wel zeggen als het echt zo is want dan stap ik het eerstvolgende station uit en ga ik terug naar zutje
ik zie geen rook boven Eindhovenquote:Op zondag 29 mei 2011 22:33 schreef Mexicaantje. het volgende:
Kan je nog wel weten of er een bom is gevallen
Ja! Er is hier een bom gevallen!!!quote:Op zondag 29 mei 2011 22:09 schreef Mexicaantje. het volgende:
het is hier zo stil...wel zeggen als het echt zo is want dan stap ik het eerstvolgende station uit en ga ik terug naar zutje
wel meer...67 jaar geledenquote:
Dat geloof ik.quote:Op maandag 30 mei 2011 07:03 schreef ArTiC het volgende:
hatsjikidee...lekker rustig op de weg om half 6
En dat alleen omdat je in Rome bent geweestquote:Op maandag 30 mei 2011 09:10 schreef Stormqueen het volgende:
heerlijk, die matte reacties van je collega's dan ook
mijn voorheen randstad collega heeft zelfs nog geen hoi gezegd
Want?quote:Op maandag 30 mei 2011 09:31 schreef Inu het volgende:
Kuuuuut, heb J.'s portemonnee in mn tasBetekent dus dattie niet bij zn atelier kan om aan zn afstuderen te werken
Ja...quote:Op maandag 30 mei 2011 09:33 schreef Blueman het volgende:
[..]
Want?
Moet hij daar binnen met een pasje?
je luxaflex.. ziet er niet uit!quote:
negeren SQquote:Op maandag 30 mei 2011 09:10 schreef Stormqueen het volgende:
heerlijk, die matte reacties van je collega's dan ook
mijn voorheen randstad collega heeft zelfs nog geen hoi gezegd
Nee mijn luxaflex is naar de tering maar ik wil wel zonlicht in mijn kamer.quote:Op maandag 30 mei 2011 10:27 schreef FUFR het volgende:
[..]
je luxaflex.. ziet er niet uit!
Zaterdag 50 minuten gewacht op mijn frietjes...
ik ben trouwens toch wel benieuwd waarom ik geen feedback meer heb gekregen op die job van jouquote:
quote:Op maandag 30 mei 2011 10:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik ben trouwens toch wel benieuwd waarom ik geen feedback meer heb gekregen op die job van jou
skatje, ik zat anders op jou te wachten hoor.quote:Op maandag 30 mei 2011 10:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik ben trouwens toch wel benieuwd waarom ik geen feedback meer heb gekregen op die job van jou
ik heb geen offer of niks gehadquote:Op maandag 30 mei 2011 11:21 schreef FUFR het volgende:
[..]
[..]
skatje, ik zat anders op jou te wachten hoor.
je moest nog nadenken...
jij moest (volgens mij) nadenken over de $$.quote:Op maandag 30 mei 2011 11:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb geen offer of niks gehadik heb gezegd dat ik mogelijkheden zag en benieuwd was naar hun visie
maakt niet uit verder...
heerlijk... die miscommunicasiequote:Op maandag 30 mei 2011 11:42 schreef FUFR het volgende:
[..]
jij moest (volgens mij) nadenken over de $$.
Maar goed, je bent onder de pans!
het is niet mijn opleiding, vriendquote:
alles opnemenquote:Op maandag 30 mei 2011 12:53 schreef Stormqueen het volgende:
nu even uitrekenen hoeveel vakansie ik nog op kan nemen bij deze job
Of lekker 1 dag in de week tot dan?...quote:Op maandag 30 mei 2011 13:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik kan precies mijn laatste week nog vrij pakken
nee gek mensquote:
ik zelfs het weekend!quote:
gewoon buiten de dagen om dat je werktquote:Op maandag 30 mei 2011 15:25 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik weet niet wanneer ik vakantie kan houden.
alle dagen dat je niet bezig bent je opleiding te verneukenquote:
Dan kan ik dus niet op vakantie.quote:Op maandag 30 mei 2011 15:36 schreef FUFR het volgende:
[..]
alle dagen dat je niet bezig bent je opleiding te verneuken
en nu in het nederlands?quote:Op maandag 30 mei 2011 15:49 schreef Mexicaantje. het volgende:
Gozahhh ik ben al sinds half 11 aan het Revitten.
"Gebouw in 3Dprogramma aan het zetten"quote:
je krijgt zelf ook een vrietje!quote:
hou je wallet maar goed vast, niet te openlijk met je Iphone spelen en stoer kijken.quote:
het is NOOIT te warm voor friet van Zwerts!quote:
Pa wordt 60quote:
profi!quote:
Beatlesquote:
Als ik niet net m'n eten had gemaakt was ik naar je toe gefietst om je een stomp in je gezicht te geven.quote:
ja dat kennen we allemaal...quote:Op maandag 30 mei 2011 18:52 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Als ik niet net m'n eten had gemaakt was ik naar je toe gefietst om je een stomp in je gezicht te geven.
quote:Op maandag 30 mei 2011 18:52 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Als ik niet net m'n eten had gemaakt was ik naar je toe gefietst om je een stomp in je gezicht te geven.
quote:Het anti-bouwko lied
Refrein:
Drie maal drie is negen,
dat zelfs weet een bouwko niet.
Drie maal drie is negen,
geen toekomst in 't verschiet.
Bouwko gaat een huisje bouwen,
troelala, troelala.
Bouwko gaat een huisje bouwen,
troelala, lala.
Maar bouwko kan geen maten lezen,
troelala, troelala.
Maar bouwko kan geen maten lezen,
troelala, lala.
Bouwko gaat Civieler halen,
troelala, troelala.
Bouwko gaat Civieler halen,
troelala, lala.
Civieler gaat het huisje bouwen,
troelala, troelala.
Civieler gaat het huisje bouwen,
troelala, lala,
want...
Refrein
Dat is idd. net zo een zinloze prutsopleidingquote:Op maandag 30 mei 2011 19:31 schreef FUFR het volgende:
daaaaaaaan kan ze nog altijd de communikazi in
troelala, troelala.
enz
Ik heb iig nog een poging gedaanquote:Op maandag 30 mei 2011 19:37 schreef bleiblei het volgende:
Maar wees gerust, hier loopt niemand rond die een fatsoenlijke studie gedaan heeft.
MER
Mens en Informatica
Communicatie
Noors trollogie/Medieval English
Journalistiek
Opleiding tot verloskundige
Vrijetijdskunde
Ennnnn de enige met een fatsoenlijke opleiding is er mee gekapt, namelijk Werktuigbouwkunde.
MER én Bedrijfskundige Informaticaquote:Op maandag 30 mei 2011 19:37 schreef bleiblei het volgende:
Maar wees gerust, hier loopt niemand rond die een fatsoenlijke studie gedaan heeft.
MER
Mens en Informatica
Communicatie
Noors trollogie/Medieval English
Journalistiek
Opleiding tot verloskundige
Vrijetijdskunde
Ennnnn de enige met een fatsoenlijke opleiding is er mee gekapt, namelijk Werktuigbouwkunde.
quote:Op maandag 30 mei 2011 20:05 schreef Stormqueen het volgende:
het gaat er niet om wat er op je diploma staat, maar wat je met je leven doet
Kijk, daar is hoger onderwijs weer wel goed in. Fancy namen voor prutsopleidingenquote:Op maandag 30 mei 2011 20:03 schreef Levitation het volgende:
[..]
Onee, mijn opleiding heet sinds een jaar bachelor of ICT, afstudeerrichting ICT & Business.![]()
Dan ben je idd. helemaal de sjaakquote:Op maandag 30 mei 2011 20:08 schreef Levitation het volgende:
[..]
![]()
Gelukkig staat er geen inholland op![]()
Bier zuipen?quote:Op maandag 30 mei 2011 20:05 schreef Stormqueen het volgende:
Gozer ga een halfjaar meelopen met bouwkunde en je praat wel anders.quote:Op maandag 30 mei 2011 19:37 schreef bleiblei het volgende:
Ik zou het zo doen. Lijkt mij best tofquote:Op maandag 30 mei 2011 20:14 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Gozer ga een halfjaar meelopen met bouwkunde en je praat wel anders.
Alleen als het in Berlijn isquote:Op maandag 30 mei 2011 20:14 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Werken én studeren, dat kost pas tijd!quote:Op maandag 30 mei 2011 20:17 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ja het is heel leuk maar zo achterlijk veel. Mensen die zeggen dat werken meer tijd kost dan studeren mogen ook optyfen.
Lijkt mij ook een toffe opleiding.quote:Op maandag 30 mei 2011 20:16 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ik zou het zo doen. Lijkt mij best tof.
psies. en al is ie van inholland, gegeven is gegevenquote:Op maandag 30 mei 2011 20:05 schreef Stormqueen het volgende:
Ik zou toch geen inholland diploma willen hebben...dat is aardig besmet.quote:Op maandag 30 mei 2011 20:34 schreef FUFR het volgende:
[..]
psies. en al is ie van inholland, gegeven is gegeven
Doe ik.quote:Op maandag 30 mei 2011 20:25 schreef Levitation het volgende:
[..]
Werken én studeren, dat kost pas tijd!
je tenen, trek ze in!!quote:Op maandag 30 mei 2011 20:14 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja je moet nu gewoon even niet gaan bitchen op m'n studie.quote:
Oh.quote:Op maandag 30 mei 2011 20:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
fulltime werken, niet een halve dag per week he
Ik word architect jwt.quote:Op maandag 30 mei 2011 21:12 schreef ArTiC het volgende:
Studie? Leuk bezigheidje dat bouwkunde. Kan je er straks als je klaar bent er ook wat mee of ga je ook bij de bieb werken?
was InuMA bezet?quote:Op maandag 30 mei 2011 21:19 schreef Inu het volgende:
Maar ik mag wel MA achter mijn naam zetten
En ik ga 21 maart 2012 naar Theo
Op nu.nl zeggen ze dattie ontploft is!quote:Op maandag 30 mei 2011 21:44 schreef ArTiC het volgende:
Een bom (explosief) onschadelijk gemaakt bij de Ikea Son
zo werkt dat nou eenmaal hier, pas als het echt vals wordt mag je klagenquote:Op maandag 30 mei 2011 20:58 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja je moet nu gewoon even niet gaan bitchen op m'n studie.
hmmmmja maar het zou wel beetje kut zijn als ik nu m'n project en/of P niet haal want dan is Berlijn sowieso niet meer haalbaar. Nouja kan wel maar afspraak met mezelf is dat ik m'n P moet hebben voordat ik erheen ga.quote:Op maandag 30 mei 2011 23:44 schreef Stormqueen het volgende:
maar mexi, in 99 procent van de gevallen is het eerste jaar van de studie het kutst, dus het loopt wel los
Wat zij zegt!quote:Op dinsdag 31 mei 2011 09:05 schreef Stormqueen het volgende:
maareh, als berlijn je enige motivatie is voor deze studie moet je morgen naar de uni gaan, jezelf uitschrijven, een jaar hamburgers gaan flippen en van het gespaarde geld een berlijnreis gaan maken
Le-zen!quote:
LE-ZENquote:
Dat hoeft niet, maar dan moet je ook niet vragen waarom ik mensen bedank voor de felicitatiesquote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:10 schreef bleiblei het volgende:
Ja jezus.... waarom zou ik dat onthouden en waarom zou ik die op commando feliciteren
dat werd ook niet gevraagdquote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:10 schreef bleiblei het volgende:
Ja jezus.... waarom zou ik dat onthouden en waarom zou ik die op commando feliciteren
Hoe kom je erbij dat dat de enige motivatie is voor m'n studie?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 09:05 schreef Stormqueen het volgende:
maareh, als berlijn je enige motivatie is voor deze studie moet je morgen naar de uni gaan, jezelf uitschrijven, een jaar hamburgers gaan flippen en van het gespaarde geld een berlijnreis gaan maken
't is zo'n beetje de enige die ik hier gehoord heb, al meerdere malen. Vandaarquote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:47 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat dat de enige motivatie is voor m'n studie?Ik wil al 8 jaar architect worden.
Over 28 dagenquote:
Naah, mexi heeft gewoon der Berlijnquote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
't is zo'n beetje de enige die ik hier gehoord heb, al meerdere malen. Vandaar
Ik niet...quote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:19 schreef febster het volgende:
[..]
Naah, mexi heeft gewoon der Berlijn, fase, wat ik op zich ook wel begrijp.
kijk,daar hebben wij dan weer geen begrip voor..quote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:41 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik niet...
een Helmondfase zou ik wel begrijpen.
is net zo stom dan als iemand condoleances overbrengen dus?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:49 schreef Stormqueen het volgende:
ik feliciteer uit principe nooit iemand met andermans verjaardag. Ik vind dat nodeloos en stom
Goed punt. Nah ik vind m'n studie geweldig alleen het is zo achterlijk veel dat ik praktisch overspannen ben. Maar komt wel goeddddquote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
't is zo'n beetje de enige die ik hier gehoord heb, al meerdere malen. Vandaar
Ik lolde.quote:
nee, want als iemand dood is zijn de nabestaanden zielig. Als iemand jarig is, is de rest niet jarig.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:56 schreef FUFR het volgende:
[..]
is net zo stom dan als iemand condoleances overbrengen dus?
dat doe je toch ook..
Best logisch toch, vieren dat iemand een jaartje ouder is geworden? Betekent dat diegene een jaar langer levend is.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, want als iemand dood is zijn de nabestaanden zielig. Als iemand jarig is, is de rest niet jarig.
maar wel zielig!quote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, want als iemand dood is zijn de nabestaanden zielig. Als iemand jarig is, is de rest niet jarig.
ja dat dus ook!quote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:04 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Best logisch toch, vieren dat iemand een jaartje ouder is geworden? Betekent dat diegene een jaar langer levend is.
Ik mag jou wel.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:45 schreef febster het volgende:
Zodra ik me om zoiets druk ga maken dan pak ik een krukje en een stuk touw en loop ik een bos in denk ik, tsjeez.
ik had je best willen feliciteren als je mijn supernieuws niet gewoon genegeerd hadquote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:45 schreef febster het volgende:
Zodra ik me om zoiets druk ga maken dan pak ik een krukje en een stuk touw en loop ik een bos in denk ik, tsjeez.
ik heb niks tegen vieren, ik heb iets tegen nodeloos feliciterenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:04 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Best logisch toch, vieren dat iemand een jaartje ouder is geworden? Betekent dat diegene een jaar langer levend is.
Ik had het toch niet tegen jou? Ik had het tegen inu die iets zei over feestjes en met name het deel over geld geven. Boeit mij het nou wie mij wel of niet feliciteertquote:Op dinsdag 31 mei 2011 17:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik had je best willen feliciteren als je mijn supernieuws niet gewoon genegeerd had![]()
6 oktoberquote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:27 schreef Inu het volgende:
Ik heb ook een nieuwe principeregel ingesteld; ik geef voor een verjaardag niet zomaar geld als de jarige erom vraagt, behalve als de jarige onder de 18 jaar oud is of voor iets specifieks spaart.
Kreeg een uitnodiging met als kado-tip geld voor iemand de 23 wordt, een voltijd baan heeft, incl rijtjeshuis en twee honden. Toen ik vroeg waarvoor ze dan spaarde kreeg ik geen antwoord. Ja, ik ga je vaste lasten niet betalen omdat je nu toevallig jarig bent
Aansluiting bij; ik feliciteer ook alleen de jarige en eventueel de ouders van de jarige als die er zijn en verder niemand
eens behalve bierquote:Op dinsdag 31 mei 2011 17:15 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb er gewoon een kakhekel aan als op verjaardagen iedereen elkaar loopt te feliciteren. Doe normaal denk ik dan. Feliciteer de jarige, brul: HOI! naar de andere gasten en pak een biertje
Ik roep meestal "gefeliciteerd allemaalquote:Op dinsdag 31 mei 2011 17:15 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb er gewoon een kakhekel aan als op verjaardagen iedereen elkaar loopt te feliciteren. Doe normaal denk ik dan. Feliciteer de jarige, brul: HOI! naar de andere gasten en pak een biertje
Je bent gewoon lui!quote:Op dinsdag 31 mei 2011 17:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb niks tegen vieren, ik heb iets tegen nodeloos feliciteren
Ja idem hier. Vlakbij het radiohok, daar mag de pizza heenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 17:43 schreef Mexicaantje. het volgende:
Wie wil me eten komen brengen trouwens? Op de TU?
Waar is dat?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 17:53 schreef febster het volgende:
[..]
Ja idem hier. Vlakbij het radiohok, daar mag de pizza heen.
't was ook niet zo'n serieuze opmerking mijnerzijdsquote:Op dinsdag 31 mei 2011 17:38 schreef febster het volgende:
[..]
Ik had het toch niet tegen jou? Ik had het tegen inu die iets zei over feestjes en met name het deel over geld geven. Boeit mij het nou wie mij wel of niet feliciteert.
weet je wat ook irritant is, van die mensen die alleen mar kadoos tussen de 50 en 1500 euro op hun verlanglijstje hebbenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 17:50 schreef Inu het volgende:
Ik vind diegene die het vroeg ook gewoon ernstig irritant, dat draagt denk ik ook bij aan mijn redenering
En ja, ik kan ook niet gaan, maar dan heb ik ruzie met mn moeder...
Dan is BB ook zielig.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 17:59 schreef Stormqueen het volgende:
ik moet ook eten gaan halen maar ik weet nu al dat mijn tas 15 kilo gaat wegen dus ik wacht tot bb er is. Ik ben namelijk zielig, want ongesteld
preciesquote:Op dinsdag 31 mei 2011 18:14 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ah jullie hebben sowieso geen seks meer.
klager.. Van de week ging je nog 50% meer verdienenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 17:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
weet je wat ook irritant is, van die mensen die alleen mar kadoos tussen de 50 en 1500 euro op hun verlanglijstje hebben
onrein bedoel jequote:Op dinsdag 31 mei 2011 17:59 schreef Stormqueen het volgende:
ik moet ook eten gaan halen maar ik weet nu al dat mijn tas 15 kilo gaat wegen dus ik wacht tot bb er is. Ik ben namelijk zielig, want ongesteld
ik ga het allemaal zelf uitgevenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 18:21 schreef FUFR het volgende:
[..]
klager.. Van de week ging je nog 50% meer verdienen
heb es wat over voor een ander
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 18:46 schreef Mexicaantje. het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA plattegronden praktisch goedgekeurd![]()
![]()
Nu moet ik nog steeds superveel doen maar het scheelt wel veel dat m'n begeleider weer vertrouwen in me heeft. En dat ik een goed verhaal heb iig, dat scheelt voor als ik niet alles afkrijg.quote:
What happened?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:45 schreef ArTiC het volgende:
En dan ligt je pa ineens in het ziekenhuis...gelukkig valt het mee maar het was weer ff schrikken
Oei dat is kloten.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:45 schreef ArTiC het volgende:
En dan ligt je pa ineens in het ziekenhuis...gelukkig valt het mee maar het was weer ff schrikken
Ja, praatjes zat weer. Het lullige is ook dat het waarschijnlijk juist ontstaan is door langdurig medicijngebruik voor zijn hart.quote:Op woensdag 1 juni 2011 08:38 schreef bleiblei het volgende:
Oef... dat is wel heftig. Maar naar omstandigheden gaat het wel goed dus?
ja dat kan ik me voorstellen.quote:Op woensdag 1 juni 2011 08:40 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ja, praatjes zat weer. Het lullige is ook dat het waarschijnlijk juist ontstaan is door langdurig medicijngebruik voor zijn hart.
Maar als ze met hem bezig zijn op de eerste hulp en je mag er niet bij dan zakt de moed je wel ff in de schoenen
rotmens!quote:
28 graden zaterdag, weet je hoe je dan wakker wordt?quote:Op woensdag 1 juni 2011 10:36 schreef Stormqueen het volgende:
en het wordt mooi weer, dus het is vast gezellig druk
heb ik geen last van. wij staan op een veld met allemaal seizoenswerkers plaatsenquote:Op woensdag 1 juni 2011 10:36 schreef Stormqueen het volgende:
en het wordt mooi weer, dus het is vast gezellig druk
iig beter dan bradend op de BBQ wakker wordenquote:Op woensdag 1 juni 2011 10:44 schreef FUFR het volgende:
[..]
28 graden zaterdag, weet je hoe je dan wakker wordt?
BADEND in het ZWEET
zet je het raampje open!quote:Op woensdag 1 juni 2011 10:44 schreef FUFR het volgende:
[..]
28 graden zaterdag, weet je hoe je dan wakker wordt?
BADEND in het ZWEET
it viels de seem anders.quote:Op woensdag 1 juni 2011 11:07 schreef ArTiC het volgende:
[..]
iig beter dan bradend op de BBQ wakker worden
lijkt me strak plan!quote:Op woensdag 1 juni 2011 12:18 schreef ArTiC het volgende:
ik hoorde gisteren op de radio dat je wat whisky over BBQ vlees moet gieten
en dat is?quote:Op woensdag 1 juni 2011 12:38 schreef Stormqueen het volgende:
het meisje van de consumptieautomaten hier heeft een enorm lesbo-teken op haar arm getatoeerd staan
je pakt ze vast en drukt ze tegen je tieten?quote:Op woensdag 1 juni 2011 14:29 schreef Stormqueen het volgende:
salarisadministraties die overstappen op nieuwe systemen![]()
ben al heel de dag overspannen medewerkers aan het kalmeren
ik ook overspannenquote:Op woensdag 1 juni 2011 14:42 schreef ArTiC het volgende:
[..]
je pakt ze vast en drukt ze tegen je tieten?
ok, ik schrijf jou 5 dagen camping voor om tot rust te komen.quote:
plopquote:Op woensdag 1 juni 2011 16:47 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ok, ik schrijf jou 5 dagen camping voor om tot rust te komen.
quote:Op woensdag 1 juni 2011 16:47 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ok, ik schrijf jou 5 dagen camping voor om tot rust te komen.
Oh als je wiltquote:Op woensdag 1 juni 2011 22:18 schreef Stormqueen het volgende:
Nope, zonder ruitjes, maar SQ zegt net dat ze het volgens haar weggegooid heeft laatst.
Het was te gekreukt zei ze. Maar ik kan morgen wel even zoeken.
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:47 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat dat de enige motivatie is voor m'n studie?Ik wil al 8 jaar architect worden.
Damn, sterkte.quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:16 schreef ArTiC het volgende:
Pa blijft iig nog tot na het weekend in het ZKH
Jij kan niet rekekenquote:
Elkerliek?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 11:29 schreef ArTiC het volgende:
vage shizzle @ ZKH
eerst weten ze niks en moet ie blijven voor de zekerheid
gisteren waren er verschillende waarden niet goed en moest ie zeker tot na het weekend blijven
vanmiddag mag hij naar huis
Wat voor waarden waren er niet goed dan?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 11:29 schreef ArTiC het volgende:
vage shizzle @ ZKH
eerst weten ze niks en moet ie blijven voor de zekerheid
gisteren waren er verschillende waarden niet goed en moest ie zeker tot na het weekend blijven
vanmiddag mag hij naar huis
bloeddikte (kan ook komen omdat ie nu zijn bloedverdunners niet meer in mocht nemen), bloeddruk, Hb waarde (vreemd, want dinsdag was het zuurstofpercentage juist uitstekend)...quote:Op vrijdag 3 juni 2011 12:26 schreef Blueman het volgende:
[..]
Wat voor waarden waren er niet goed dan?
Fijn dat hij in ieder geval weer naar huis mag!quote:Op vrijdag 3 juni 2011 12:37 schreef ArTiC het volgende:
[..]
bloeddikte (kan ook komen omdat ie nu zijn bloedverdunners niet meer in mocht nemen), bloeddruk, Hb waarde (vreemd, want dinsdag was het zuurstofpercentage juist uitstekend)...
we zullen het straks wel horen wat er nu is en of er verder nog iets moet gebeuren.
Heeft voor en nadelen...quote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:37 schreef Levitation het volgende:
[..]
Fijn dat hij in ieder geval weer naar huis mag!
zolang er wat mis is sturen ze je niet naar huis...niet dat er dan niks meer kan gebeuren maar ze wegen het vast wel af.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:45 schreef Blueman het volgende:
[..]
Heeft voor en nadelen...
voordeel is vaak wel dat mensen zich in hun vertrouwde omgeving "fijner" herstellen
nadeel is wel dat je niet dicht in de buurt van doktoren en verpleegsters bent dat als er wat mis is..
maargoed.. ben ook van mening dat thuis beter is als het niet nodig is.
toffe picsquote:Op vrijdag 3 juni 2011 17:42 schreef Blueman het volgende:
Ren Tibbe Ren!
[ afbeelding ]
Afkoelen
[ afbeelding ]
kijk maar uit met die alcohol doden in bodrumquote:
Aah, om de industrie dus, niet perse om de inwonersquote:
Bron want ik geloof er niks van..zeker niet als zoiets van jou komt met je gehaat op je eigen afkomstquote:Op zaterdag 4 juni 2011 12:25 schreef Inu het volgende:
[..]
Aah, om de industrie dus, niet perse om de inwoners![]()
![]()
Helmond had toch ook het laagste IQ van Nederland oid?
Huiskamer is weer zomerklaarGroot vloerkleed is weer even opgeborgen, dat geeft zo'n ander gezicht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |