Gisteren kwam het ook rond 15 uur met bakken uit de hemel in 's-Gravenzandequote:Op zondag 12 juni 2011 12:29 schreef 67Impala het volgende:
Toen ik postte viel het in monster met bakken uit de hemel
Ik zag je ook posten in het bodybuilding topic. Waar train je? Van de week beginnen met een voedingschematje (tot op zekere hoogte)quote:Op zondag 12 juni 2011 14:00 schreef Hoogheid het volgende:
Feestweek in de vorm van 1 tent met biertap en 80% gasten. Laat maar hangen.
quote:Op maandag 13 juni 2011 08:44 schreef PieterBas het volgende:
Schijnt een behoorlijk fik geweest te zijn op een kamp in Hoek van Holland?
http://www.wos.nl/nieuws/(...)D=1&cHash=679cd33b8fquote:Grote brand camping Hoek van Holland
Op een camping aan de Strandweg bij Hoek van Holland heeft in de nacht van zondag op maandag een grote brand gewoed. De kantine op het terrein is afgebrand. Ook negen auto's en twee caravans gingen in vlammen op. De brand ontstond rond 2.30 uur. Er werd opgeschaald naar hulpverleningscode GRIP 1.
Bijna 70 mensen werden geëvacueerd. Na bijna twee uur had de brandweer het vuur onder controle. De evacués werden in een verzorgingstehuis in Hoek van Holland ondergebracht.
Door de brand ontploften enkele gasflessen die naast de kantine waren opgeslagen. Een persoon is ter plaatse behandeld wegens ademhalingsproblemen. De oorzaak van de brand is nog onbekend. Het gaat om een zogenaamde Vafamilcamping, bedoeld voor (oud-)militairen.
HvH wordt beruchtquote:Op maandag 13 juni 2011 09:37 schreef PieterBas het volgende:
Hoek van Holland wordt nog een echte stad...
• strandrellen
• mensen die onwel worden door massale toestroom
• brand op een camping
Ik had een kaartje, maar zit momenteel in Litouwen. Heb 'm door moeten verkopenquote:Op woensdag 15 juni 2011 19:11 schreef PieterBas het volgende:
Ben ik de enige Westlander die niet naar de Kromme Jongens gaat
Waarom er heen gaan, als er de wind toch de muziek richting je huis waaitquote:Op woensdag 15 juni 2011 21:59 schreef WLproxy het volgende:
Als je niet gaat, ben je geen echte Westlander!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |