Boringen voor aardwarmte? Zeurniet heeft samen met een paar omliggende bedrijven toestemming om een paar bronnen te slaan..quote:Op zaterdag 7 januari 2012 18:05 schreef Bootje84 het volgende:
Iemand enig idee wat ze op de van Ockenburchlaan in H'dijk aan het doen zijn? (naast kwekerij Zeurniet)
AAh ok. Flink projectje!quote:Op zaterdag 7 januari 2012 18:56 schreef Vincpod het volgende:
Dat is helemaal correct, zijn daar bezig met een aardwarmteproject.
Ander vraagje, iemand die weet wat er aan de hand is bij de AH in Kwintsheul. Hoorde dat er brand was uitgebroken.
Same here,quote:Op zaterdag 7 januari 2012 19:16 schreef Vincpod het volgende:
[..]
Inderdaad. Gebeurd er een keer wat zit ik weer aan de andere kant van de oceaan
Ja, wat ik ervan gehoord heb is het een miljoenenproject. En ze hebben een soort alleenrecht erop want in een straal van 10 km om die plek heen mag niet nog zo'n project komen.quote:
Ik was hem al tijden kwijt in MyAT, en wilde steeds geen moeite doen hem terug te vinden.. Nadat ik van de brand hoorde dacht ik, 'nu moet hij wel bovenaan staan in sta' en ja hoorquote:Op zaterdag 7 januari 2012 19:35 schreef 67Impala het volgende:
Ik vind het altijd zo mooi dat in tijden van 'ramp' dit topic helemaal opbloeit
Elke AH is Koornneef in het Westland.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 19:29 schreef borisbanaan het volgende:
Beste fik zeg... Was dat ook niet een Koornneef AH?
Hoor ik nou een helikopter oid?
Niet alleen de AH ongeveer alle panden in de hoofdstraat in Honselersdijk zijn ook van Koornneef. Alleen scholtes niet geloof ikquote:Op zaterdag 7 januari 2012 19:54 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Elke AH is Koornneef in het Westland.
Jup, dit is dan ook het soort boring wat een paar km diep gaat. Is wat anders dan de koude- en warmte opslag die veel andere tuinen wordt gebruikt.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 19:22 schreef Vincpod het volgende:
[..]
Ja, wat ik ervan gehoord heb is het een miljoenenproject. En ze hebben een soort alleenrecht erop want in een straal van 10 km om die plek heen mag niet nog zo'n project komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |