Je weet maar nooit.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:15 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
haten op een bron van 3 jaar oud
denk je echt dat dat zo dramatisch veranderd is dan?
2 jaar geleden, ook te oud.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:16 schreef koekjestrommel1 het volgende:
http://mens-en-samenlevin(...)ater-in-flessen.html hier uit 2009
Ok.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:15 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
Reclame + in restaurants kun je over het algemeen geen normaal kraanwater bestellen maar verkopen ze een bepaald merk water en dat komt vaak uit een glazen fles(was bij mijn oude werk zo, maar ik ben de naam ervan vergeten) en dat verkopen ze natuurlijk om winst te maken/een excuus te hebben om het duur te maken.
beetje respect voor die man he hei doet moeite om je te helpen en dan gewoon okquote:
Evian?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:15 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
Reclame + in restaurants kun je over het algemeen geen normaal kraanwater bestellen maar verkopen ze een bepaald merk water en dat komt vaak uit een glazen fles(was bij mijn oude werk zo, maar ik ben de naam ervan vergeten) en dat verkopen ze natuurlijk om winst te maken/een excuus te hebben om het duur te maken.
het wordt tijd dat we de homo's hier negerenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:17 schreef Etsu het volgende:
Volgens mij negeren we allemaal bewust een achterlijke mongool hier._!
Gaat het een beetje?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:18 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
het wordt tijd dat we de homo's hier negeren
zoals die in real life harder genegeerd worden dan de grootste mongooltjes
Ga je nog op vakantie?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:19 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Ik heb nog steeds geen vakantiegevoel
nee ik kan die etsu niet uitstaan met zijn faggot gedragquote:
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:19 schreef Citizen_Kane het volgende:
NEEMT EERSTE SLOK ALCOHOL IN DRIE WEKEN MET BIJPASSEND NUMMER!
De zwakkeren in de maatschappij verdienen ook hulp ja!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:19 schreef Etsu het volgende:
CORKSCREW WAT DOE JEbeetje trolls aandacht geven
Dus ik heb gelijk toch? Het is allemaal na te gaan.quote:
Niet zo links doen.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:20 schreef Corkscrew het volgende:
[..]
De zwakkeren in de maatschappij verdienen ook hulp ja!
1 van de 1 miljoen fouten die je hebt gemaakt is idd voor de andere kant te KIEZENquote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:19 schreef Etsu het volgende:
CORKSCREW WAT DOE JEbeetje trolls aandacht geven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |