Je zal sowieso een 3.8 hebben, geloof me maar.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:44 schreef Flanx het volgende:
Godverdomme zeg, ik had aan een 3,8 al genoeg voor een 6. Haal ik 22 punten, en dat is met de normering 0 een 2,9. wat een kutexamen.
Heel simpel: hij had een repeat van een rond de 20 en eentje van rond de 70. Dit betekent dat hij heterozygoot moet zijn omdat hij zowel het allel wat zorgt voor een repeat van boven de 35 bezit als een normaal allel wat een repeat heeft van minder dan 35.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:48 schreef Kaamos het volgende:
Iemand die me kan uitleggen hoe je bij die vraag over DNA-diagnostiek bij een Huntington patient kan zien of hij hetero- of homozygoot is?![]()
Vraag 1 heb ik verkeerd verbeterd, had eerst D maar toen veranderd in B omdat ik dacht dat een verlaging van temperatuur juist een lagere NPP tot gevolg heeft.
Volgens bioplek.org behoorde de celcyclus en dus ook meiose wel tot de CE-stof. Maar zou mooi zijn als iedereen daar de volle punten voor krijgt want ik had meiose II i.p.v. Iquote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:50 schreef dralion13 het volgende:
48 punten
Alleen vraag 7, over meiose, volgens samengevat was het hoofdstuk celcyclus en DNA (niet verwarren met het hoofdstuk DNA, RNA en eiwitsynthese) alleen stof voor het schoolexamen. En in dat hoofdstuk wordt meiose enz. behandelt.
Klacht!
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:52 schreef Flitskikker het volgende:
4,6 heb ik nodig...
Jouw cijfer voor Biologie ligt tussen
3,5 en 4,3
gebaseerd op een score van 22 uit 68 punten
Vast herkansing of gezakt
De kans is aanwezig, hoe groot die is weet ik nietquote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:56 schreef knight18 het volgende:
heb norm van 1 minimaal nodig. is de kans daarop groot?
Doen ze niet, er waren maar een paar ecologie opdrachten, het overgrote deel was geen ecologie (had graag wat meer ecologie gehad)quote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:07 schreef Flanx het volgende:
ze kunnen btw van biologie beter ecologie maken. snap niet waarom ze altijd daar de prioriteit leggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |