Dat is tof!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:14 schreef _aurum_ het volgende:
ik heb bruin haar van mijzelf en ik ben zo ontzettend grijsIk heb net zo'n grijze pluk als Rogue in X-men, alleen dan met meer grijs hier en daar
Goddelijkquote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:17 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Is lekker/vies/goddelijk/aan te raden/smerig/net behangplaksel?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
wie weet heb ik ooit vrede met mijn haarkleur en laat ik het uitgroeienquote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:16 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Zo'n Rogue-pluk is gaaf!</nerdette>
Ah dat is iets andersquote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:17 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Mijn klanten zien mij niet iedere dag,
Aurum is mooiquote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:16 schreef Tinkepink het volgende:
Ben zo benieuwd hoe je eruit ziet Aurum.
Ehh, klopt het wie is wie lijstje dan wel?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:19 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Aurum is mooiiig op haar trouwfoto's op FB! En daar staat er ook 1 in kleur op! Zachte doch feisty uitstraling en gebronst huidje
ja hoor, ik heb aurum namelijk net opgezochtquote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:20 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ehh, klopt het wie is wie lijstje dan wel?
Het komt nooit in mij op om in FB-fobo's van Slankies te gaan kijken, maar als jullie erover beginnen en ik ga kijken word ik toch altijd weer verrastquote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:19 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Aurum is mooiiig op haar trouwfoto's op FB! En daar staat er ook 1 in kleur op! Zachte doch feisty uitstraling en gebronst huidje
Hm. Dan moet ik nog eens kijken. Ik zie alleen iets met een trui.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:20 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
ja hoor, ik heb aurum namelijk net opgezocht
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:20 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ehh, klopt het wie is wie lijstje dan wel?
lurkerquote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:20 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
ja hoor, ik heb aurum namelijk net opgezocht
Ik ben een nieuwsgierig aagjequote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:21 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Het komt nooit in mij op om in FB-fobo's van Slankies te gaan kijken, maar als jullie erover beginnen en ik ga kijken word ik toch altijd weer verrast. Aurum ziet er heel anders uit dan ik op basis van haar profielfoto dacht
![]()
(niet beter of slechter hoor, gewoon anders
)
haha me tooquote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:23 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik ben een nieuwsgierig aagjeen ik browse wel eens profielen van vrienden als sog
beetje lam heen en weer klikken
![]()
Ja! Als het twee verschillende personen waren geweest, had ik het ook geloofdquote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:22 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Al snap ik denk ik wel wat je bedoelt, ik had aanvankelijk ook wat moeite de profielfoto met de trouwfoto's te verenigen
Dat bedoel ik iddquote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:24 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja! Als het twee verschillende personen waren geweest, had ik het ook geloofd.
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:24 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja! Als het twee verschillende personen waren geweest, had ik het ook geloofd.
Ja, in je blauwe fleece ja!quote:
ik wil niet dat mijn klanten me kunnen vinden, dus ik heb alles dichtgetimmert. En ik ben bijna niet te herkennen op die fotoquote:
Zoals ik je ook al pm-de zie je er precies zo uit als ik had verwachtquote:
En uiteraard ben ik dáár dan weer nieuwsgierig overquote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:29 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Zoals ik je ook al pm-de zie je er precies zo uit als ik had verwacht
naarquote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:31 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
En uiteraard ben ik dáár dan weer nieuwsgierig over
Ik? Pm?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:29 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Zoals ik je ook al pm-de zie je er precies zo uit als ik had verwacht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |