Klopt ze zijn fugly, maar goed voor m'n rug.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:06 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
wat is er zo speciaal aan die schoenen? Ik vind ze niet zo mooi... (zachtjes uitgedrukt)
Een collega had ze. In sandaalvorm. Met sokken erin. En ze had een dag cursus om er op te leren lopen. Ik heb geloof ik een uur de slappe lach gehadquote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:09 schreef Laureline het volgende:
Nou, ik móet bekennen dat ik ze ooit een paar seconden heb overwogen, wie weet helpt het me eindelijk aan een helemaal perfect figuurHet zal toch iets met je spieren doen, lopen op zo'n ??? soort schommelschoen.
Plus dat je dan toch ook workout als je naar de keuken loopt om een zak chips te pakken en dan weer naar je glas wijn in de kamer
ok dan is het goedquote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:09 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Klopt ze zijn fugly, maar goed voor m'n rug.
Ik loop er alleen om huis op
Zo apart is dat toch niet? Ik vind asymmetrische kapsels of rare kleuren aanstootgevender...quote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:07 schreef Tinkepink het volgende:
@Lau: Als ik geen cremespoeling gebruik is het heel stug. Bedenk me net dat ik vroeger al een keer een dergelijk kapsel heb gehad. In de kleur die Ewelina postte (koper). Stond heel mooi,maar was wel wat apart. Denk dat ik dat nu niet meer meer kan maken met mijn werk.
quote:
O, maar dat moet je met je hele bedrijf doen, als uitje! En dan verplicht: vrijdag workoutsandaaldag.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Een collega had ze. In sandaalvorm. Met sokken erin. En ze had een dag cursus om er op te leren lopen. Ik heb geloof ik een uur de slappe lach gehad.
Mijn collega met best fikse functie heeft sinds kort een hanekamachtig model dat lijkt me gekker.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:07 schreef Tinkepink het volgende:
@Lau: Als ik geen cremespoeling gebruik is het heel stug. Bedenk me net dat ik vroeger al een keer een dergelijk kapsel heb gehad. In de kleur die Ewelina postte (koper). Stond heel mooi,maar was wel wat apart. Denk dat ik dat nu niet meer meer kan maken met mijn werk.
'Dan gaan we met de lunch met z'n állen naar de dichtsbijzijnde snackbar workout-wandelenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:12 schreef Laureline het volgende:
[..]
O, maar dat moet je met je hele bedrijf doen, als uitje! En dan verplicht: vrijdag workoutsandaaldag.
Ik ben goddank om de vrijdag vrij en de werk-vrijdag werk ik thuisquote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:12 schreef Laureline het volgende:
[..]
O, maar dat moet je met je hele bedrijf doen, als uitje! En dan verplicht: vrijdag workoutsandaaldag.
*vrije dag switcht of gaat thuiswerken.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:12 schreef Laureline het volgende:
[..]
Ik werk met mannen. In ruitjesblousen. Die vinden een jurk met polkadots al over-the-top. Laat staan een echt kapsel (nu is het gewoon blond en lang met een Jennifer Anniston model)quote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:12 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Mijn collega met best fikse functie heeft sinds kort een hanekamachtig model dat lijkt me gekker.
*rilquote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:14 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
*vrije dag switcht of gaat thuiswerken.
Het kan erger..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh over de mac gesproken..quote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:13 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
'Dan gaan we met de lunch met z'n állen naar de dichtsbijzijnde snackbar workout-wandelen!"
Zo'n Rogue-pluk is gaaf!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:14 schreef _aurum_ het volgende:
ik heb bruin haar van mijzelf en ik ben zo ontzettend grijsIk heb net zo'n grijze pluk als Rogue in X-men, alleen dan met meer grijs hier en daar
Als ik niet zo grijs zou zijn dan zou ik denk ik gewoon bruin haar hebben
Ik werk met alleen mannen, meest in pak en veel in spijkerbroek en die blousesquote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:15 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik werk met mannen. In ruitjesblousen. Die vinden een jurk met polkadots al over-the-top. Laat staan een echt kapsel (nu is het gewoon blond en lang met een Jennifer Anniston model)
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^quote:
Is lekker/vies/goddelijk/aan te raden/smerig/net behangplaksel?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:15 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Oh over de mac gesproken..
Die rolo flurry
Oh my! Het kán erger, slippers met een laag bruine eeltquote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja! Die onderste had ze! Met sokken dan ook nog aan!
Mijn klanten zien mij niet iedere dag,quote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:16 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ik werk met alleen mannen, meest in pak en veel in spijkerbroek en die blouses
Die waren een paar keer in shock en kijken na een 3/4e jaar niet meer op of om.
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:14 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
*vrije dag switcht of gaat thuiswerken.
Het kan erger..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |