Whahahahahahahahaquote:Op maandag 30 mei 2011 07:42 schreef djprovox het volgende:
[ link | afbeelding ]
Dijkie & T0nja zijn eindelijk verstandig geworden!
Ah, bejaarde Gabbertjequote:Op maandag 30 mei 2011 19:40 schreef Chanel5 het volgende:
Dijk draait......samen met de kat![]()
[ link | afbeelding ]
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:11 schreef BendeBielzen het volgende:
Huub Hangop bij Cafe HW !!!
[ link | afbeelding ]
Even mijn reactie, voor wat ie waard is.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 11:03 schreef djprovox het volgende:
Discussie op de chat
Gisteren was er een kleine discussie op de chat over het wel/dan niet co-hosten van streams. Mijn doel van deze stream is het zoveel mogelijk streamen met zoveel mogelijk variatie.Dus..... uitzendingen die exclusief op FYS te bekijken zijn. Dit kunnen we helaas op dit moment nog niet realiseren Er is al een kleine start gemaakt met T0nja's-Tekenshow,Dijkie's Grote "Waar Zijn M'n Ooordopjes" Show, Sharon's Puzzeldoos(vanaf volgende week), en natuurlijk mijn eigen beelden. Op de momenten dat er geen exclusieve uitzendingen zijn sta ik voor een keuze.....:
- Of geen uitzending
- Of een stream co-hosten
Mijn persoonlijke idee is dat bewegend beeld altijd leuker is als helemaal niets. Ook is het onmogelijk om het iedereen naar de zin te maken. Afgelopen dinsdag heb ik na afloop van T0nja's-Tekenshow het radio programma "CafeHW" ge-cohost.Dit viel bij een aantal kijkers niet in goede aarde maar er waren ook een paar positieve reacties. Deze uitzending heb ik toen afgekapt en ik ben toen zelf weer verder gegaan. CafeHW wordt vanaf nu dus enkel uitgezonden als er geen exclusieve uitzending beschikbaar is, of als er een bijzondere gast is (zoals binnenkort Johan Vlemmix)
Naar aanleiding van de discussie op de chat heb ik erover nagedacht en lijkt het mij het beste om het volgende te doen:
Zoveel mogelijk exclusieve uitzendingen
Uitsluitend co-hosten als er echt niets anders beschikbaar is.
Ik blijf dus bezig met de zoektocht naar nieuwe (exclusieve) items voor de stream!
Ook vraag ik jullie om rekening te houden met het feit dat we nog maar net begonnen zijn. We hebben vooralsnog een leuk team (broadcasters,mods & chatters), en met wederzijds respect ben ik ervan overtuigd dat we er met z'n allen iets heel moois van kunnen maken!!!!
Laterssssssssss
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:49 schreef Chanel5 het volgende:
Dijk draait even en T0n heeft Migraine
[ link | afbeelding ]
Thanks, was me niet eens opgevallen lolquote:Op woensdag 29 juni 2011 17:36 schreef beequeen het volgende:
Oh jee, dan ben ik net te laat. Het is immers al 29 juni.
Het is toch nog maar dinsdag? dan krijgen we toch eerst nog Tonja's Tekenshow?quote:Op maandag 22 augustus 2011 16:01 schreef djprovox het volgende:
Woensdag 24 augustus zenden we na Sharon's PuzzelDOOS de leukste fragmenten van Studio Vlemmix uit.
Kom dus gezellig kijken en chat mee over die "goeie ouwe tijd".
Natuurlijk zijn suggesties voor fragmenten altijd welkom. Geef deze door op http://fys.forum2go.nl/li(...)-fragmenten-t71.html
yepquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:37 schreef spuitje het volgende:
[..]
Het is toch nog maar dinsdag? dan krijgen we toch eerst nog Tonja's Tekenshow?
Nog steeds niet uitgeraasd blijkbaarquote:Op vrijdag 2 september 2011 10:22 schreef BendeBielzen het volgende:
De Tekenstream is dood dankzij t vakkundig ingrijpen van Kiekenkot!
Gefeliciteerd voor degene die zich aangesproken voelen
En nummer 2 meld zich...quote:Op vrijdag 2 september 2011 10:22 schreef BendeBielzen het volgende:
De Tekenstream is dood dankzij t vakkundig ingrijpen van Kiekenkot!
Gefeliciteerd voor degene die zich aangesproken voelen
Ik hou van iedereen die Het Spel mee blijft spelen zonder bij het minste of geringste uitelkaar te knallen ja, dat heb je heel goed...quote:Op vrijdag 2 september 2011 14:36 schreef BendeBielzen het volgende:
Je houdt wel van meNegeren is nog steeds je sterkste kant niet
Hahaha.. je mist het nou al hé? Ook lullig voor je dat je je strijd naar hier moet verplaatsen ook...Iets te snel en te stoer je KK-accountje opgezegd?quote:
Wat een typische ouwewijvenopmerking weer...quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:08 schreef mootie het volgende:
Blijven jullie bezig? Mag ik jullie er aan herinneren dat jullie volwassen zijn?
Nix bijzonders, een chatbox-houder die even wat anders wil weer... niet op letten gaat vanzelf weer over!quote:
quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:23 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Wat een typische ouwewijvenopmerking weer...laat me raden.. Vooroorlogs & Nix gewend, alles is Vrede op Aarde en dat soort gezeik?
Ja Je draait wel goede muziekquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:54 schreef djprovox het volgende:
Mogguhhhhhh,
Vandaag tussen 11 en 12 ff live op www.djprovox.nl om een beetje slap te ouwehoeren
"was" ?quote:Op woensdag 7 november 2012 20:13 schreef Poezewoes het volgende:
Was wel leuk die Hollandse avond, leuke muziek trouwens ook!![]()
![]()
![]()
Ja was 27 oktober, maar is toch leuk om in die kroeg te kijken, en te denken weten ze dat huis welquote:
Nou waar zijn de plaatjes?quote:Op woensdag 7 november 2012 20:15 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Ja was 27 oktober, maar is toch leuk om in die kroeg te kijken, en te denken weten ze dat huis wel
Geintjuuuuuh
Was idd top. Het volgende feestje komt er ook weer aan. Ook de jongens van de "harde kern" zijn er dan weer bij. Ik heb er nu al zin in!!quote:Op woensdag 7 november 2012 20:13 schreef Poezewoes het volgende:
Was wel leuk die Hollandse avond, leuke muziek trouwens ook!![]()
![]()
![]()
Nog wel..........als het anders wordt dan kunnen de vaste kijkers het altijd in pm krijgen natuurlijkquote:
Ok dan merk ik het welquote:Op woensdag 7 november 2012 20:28 schreef djprovox het volgende:
[..]
Nog wel..........als het anders wordt dan kunnen de vaste kijkers het altijd in pm krijgen natuurlijk
geinig shirtquote:Op woensdag 7 november 2012 20:31 schreef djprovox het volgende:
Wordt wel een leuke avond. De glittershirts op www.djprovox.nl gaan als een speer.
[ afbeelding ]
Was voor de lol gemaakt, maar ze gaan boven verwachting heel hardquote:
Zijn die shirts duur?quote:Op woensdag 7 november 2012 20:43 schreef djprovox het volgende:
[..]
Was voor de lol gemaakt, maar ze gaan boven verwachting heel hard
Ow dat is leuk ook van mijn poezen?quote:Op woensdag 7 november 2012 20:45 schreef djprovox het volgende:
uhhhhhhhhhhh, wat is de definitie van duur haha. De prijzen staan er bij op www.djprovox.nl. Je kan trouwens ook zelf shirts maken daar.
Heb je ook ajaxshirts moest ik vragenquote:Op woensdag 7 november 2012 20:50 schreef djprovox het volgende:
Maar de halve kroeg loopt al met de Rotterdam-shirts zoals je waarschijnlijk al gezien hebt op de stream, dus het gaat lekker. Hier in de buurt kom je ze op straat ook steeds vaker tegen.
Is dat niet vloeken in Rotterdam kampioen?quote:Op woensdag 7 november 2012 20:56 schreef ajaxkampioen het volgende:
[..]
Heb je ook ajaxshirts moest ik vragen
Het is een vriend van Opaatje he. Die mogen dat. (als enige)quote:Op woensdag 7 november 2012 20:58 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Is dat niet vloeken in Rotterdam kampioen?
Ow okquote:Op woensdag 7 november 2012 21:10 schreef djprovox het volgende:
[..]
Het is een vriend van Opaatje he. Die mogen dat. (als enige)
Was weer een bug op de chat. is alweer opgelost.quote:Op woensdag 14 november 2012 15:51 schreef Poezewoes het volgende:
weer teveel berichten achter elkaar?
Of hij gaat streamen in het cafe!quote:
Gôh leuk.. tegen mij zegt 'ie morgen pas die druiloor....quote:Op donderdag 15 november 2012 18:28 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Of hij gaat streamen in het cafe!
Ow ben er vandaag niet geweest!quote:Op donderdag 15 november 2012 18:30 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Gôh leuk.. tegen mij zegt 'ie morgen pas die druiloor....
Maakt niet uit jôh, al wat van belang is ben je IN of ben je OUT tegenwoordig...quote:Op donderdag 15 november 2012 18:36 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Ow ben er vandaag niet geweest!
Ik vind druiloor gewoon een leuk woord..quote:Op vrijdag 16 november 2012 14:41 schreef djprovox het volgende:
Zoals in post 210 te lezen is, was ik er woensdag en donderdag niet. Helaas is er iemand die moeite met lezen heeft en mij daarom een druiloor noemt. Eerst lezen en dan pas huilen is mijn advies lol
Dat is een voordeel van een baasquote:Op vrijdag 16 november 2012 18:56 schreef 5thencounter het volgende:
Pro neemt z'n gemak zie ik al...pleitte...![]()
[ afbeelding ]
Heb je ook t shirts van Pelle?quote:Op zaterdag 15 december 2012 23:14 schreef Pearlbitch het volgende:
[ afbeelding ]
Dat we het maar even weten!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |