Uhuh, dat is een beetje hetzelfde als: No offense, but you suckquote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:05 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dude, ja, ik had het over jou dat je ook met het toontje begon. That's it, maar jij voelt je ook op allerlei andere vlakken beledigd. Daar moet je je niet persoonlijk op aangevallen voelen.
Gebed zonder einde dit
Heb je genoeg oliequote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:07 schreef STING het volgende:
[..]
Uhuh, dat is een beetje hetzelfde als: No offense, but you suck
Bierbuik!!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja. Want het proberen uit te leggen waarom IK persoonlijk, na het nadenken over iets (kunst) het achteraf wel eens mooier kan vinden als vooraf... dat is inderdaad e"een potje interessant lopen doen". Ik hoop idd echt dat jullie me nu allemaal een stuk interessanter gaan vinden daardoor. DAT was mijn bedoeling. je hebt me door.
Jezus fokking crisis zeg.
Maar ze hebben gelijk: vechten tegen de bierbuik hiero.
En stbaby is een bierbuik met natte flatsen!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:08 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ang3l zuigt en Ripley is een trut? Is het zo een beetje samengevat?
En als Petrus achter je staat?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:12 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als je voor Petrus staat ben je te laat he
Nee ik had het over het algemenequote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:09 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Bierbuik!!
Gaan we persoonlijk worden nu?
Trutquote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:11 schreef Ripley het volgende:
[..]
En stbaby is een bierbuik met natte flatsen!
Hehe, zijn we d'r uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |