Mietjequote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:58 schreef stbabylon het volgende:
Met een katsscherp mesje gaan klooien in een gebied wat ik niet kan zien? Wat dacht je zelf?
Laat me lekker een metroman zijnquote:Op zondag 29 mei 2011 02:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik werk niks bij, alleen m'n baard/snor, en zo hoort het.
quote:Op zondag 29 mei 2011 02:51 schreef PatriQue89 het volgende:
Mwooh, liever lekker glad dan zon behaarde aap!
quote:Op zondag 29 mei 2011 02:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik werk niks bij, alleen m'n baard/snor, en zo hoort het.
ben niet dik behaard maar verder op alles een volmondig jaquote:Op zondag 29 mei 2011 03:23 schreef FokR het volgende:
[..]
Dus je hebt dikke borst/buik/oksel/schaamhaar?
Overal haar ja?quote:Op zondag 29 mei 2011 03:41 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ben niet dik behaard maar verder op alles een volmondig ja
Ja klopt, ik hou van glad.quote:Op zondag 29 mei 2011 03:44 schreef rechtsedirecte het volgende:
ja, zie hier geen probleem in, gewoon je zelf goed wassen...maar verder moet gewoon iedereen lekker doen wat ze mooi/hygienisch vinden
Wat is dit hilarisch.... Ik heb echt keihard moeten lachenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:03 schreef Ireyon het volgende:
http://www.craigslist.org/about/best/lax/35274458.html
[..]
Wel oppassen dat je dan net geen scheet laatquote:Op zondag 29 mei 2011 10:42 schreef Dexterin het volgende:
Even je met je kont boven het gasfornuis hangen..
Doe je dat stuk ook polijsten?quote:
Helemaal lekker inderdaad als je het pas geschoren hebt en het een flinke hete zomerdag is waardoor het zweet letterlijk door je naad heen sijpelt en het poepie een flinke natte is.quote:Op maandag 30 mei 2011 10:58 schreef tja77 het volgende:
Vooral als je het net geschoren hebt, en je laat een dikke ruft, dan voelt het wel appart.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |