Uh... mag ik zelf bepalen wat ik met m'n lichaam doe?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 02:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Godverdomme, stelletje mietjes!
Ik scheer alleen mijn baard, en alleen als ik daar zin in heb! Ik verfoei deze tijd waarin zelfs kerels overal glad willen zijn
Als je vrouw bent wel ja. Mannen horen zich daar niet druk om te makenquote:Op zaterdag 28 mei 2011 03:29 schreef FokR het volgende:
[..]
Uh... mag ik zelf bepalen wat ik met m'n lichaam doe?
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 02:38 schreef FokR het volgende:
[..]
Dat bedoel ik!
Ik scheer alles, behalve armen en benen.
[..]
Nou dat weet ik niet hoor, me penis scheren vind ik toch makkelijker dan me kont.
Bij me penis zie ik wat ik doe, bij me kont zie ik niks en is het maar op gevoel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:quote:quote:F.K.A. SuperwormJim
Tranen in me ogen van het lachen, zeer mooi geschreven.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:03 schreef Ireyon het volgende:
http://www.craigslist.org/about/best/lax/35274458.html
[..]
Wel eens geprobeerd maar als je 't een paar dagen niet bijhoudt gaat dat jeuken als de pest, dus ik doe 't niet meer.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:16 schreef FokR het volgende:
Wie doet dit tijdens het bijhouden van al dat haar op je lichaam?
Voor dames en heren!
Geen last van.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 15:27 schreef Sessy het volgende:
[..]
Wel eens geprobeerd maar als je 't een paar dagen niet bijhoudt gaat dat jeuken als de pest, dus ik doe 't niet meer.
Onder de douche en op gevoel. Zo moeilijk is het ook weer nietquote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:58 schreef gebrokenglas het volgende:
Hoe moet dat inderdaad? Met een spiegel? Dat is niet te doen.
Of je vriendin moet je konthaar gaan scheren. Maar of ze dat zo'n prettig karwei vind.....
Idd.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:47 schreef Leipo666 het volgende:
[..]
Onder de douche en op gevoel. Zo moeilijk is het ook weer niet
Heb ik niet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |