Rik is stiekem gecastreerd.quote:
Eindelijk zie je het nu ook in, Rik is een kneusje geworden.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:29 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Rik is zwak
Jack is zwak
Bing is dom
Danny is dom
Kunnen ze het niet beter Zwakke Mannen, Domme Mannen noemen?
Alsof ik dit niet eerder in wilde zienquote:Op woensdag 1 juni 2011 00:41 schreef LWD-Godius het volgende:
[..]
Eindelijk zie je het nu ook in, Rik is een kneusje geworden.
Och de makers denken zo een gevoelige mooie liefde verhaallijn neer te zetten, moeten ze naar mijn inzichten geen Charlie voor gebruiken.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Dit! Wie denkt dat wijf wel niet wie ze is. Ze zou op d'r knieën moeten gaan, dankbaar voor zijn toenadering. Nee wat doet zij, ze geeft hem nog een groot muilwerk ookquote:Op woensdag 1 juni 2011 02:56 schreef Madame_Paon het volgende:
Rik.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jij stomme sukkel.
En dan durft Charlie nog een grote bek te geven ook ... zet haar alsjeblieft op het vliegtuig richting mams en broerlief.
quote:Op woensdag 1 juni 2011 11:49 schreef Frey het volgende:
Bekend gezicht gespot bij de studio's:Laar me raden: Frits keert terug uit de dood!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja echt super hoe vaak die man vreemd gingquote:Op woensdag 1 juni 2011 04:42 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Alsof ik dit niet eerder in wilde zien
[..]
Och de makers denken zo een gevoelige mooie liefde verhaallijn neer te zetten, moeten ze naar mijn inzichten geen Charlie voor gebruiken.![]()
Toch jammer dat de makers een superkoppel ala Peter-Suzanne, Arnie-Roos, Robert-Laura, Jef-Silvia, Ludo-Janine willen creeëren met personages zoals Rik en Charlie die daarmee vergeleken een aanfluiting zijn
Niks ten nadele van Rik-Anita overigens, dat was ook een superkoppel![]()
Nee, ik las van hem een tweet. (Niet van hem maar van Frits zijn twitteraccount.quote:Op woensdag 1 juni 2011 11:58 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Laar me raden: Frits keert terug uit de dood!
quote:@gtstredactie het is lekker spannend in Meerdijk heheh! #rondspoken
Nou ik ben benieuwd waar dit op moet uitdraaien. Erg realistisch is het niet, maar ik vind het toch wel grappig, geestenquote:Op woensdag 1 juni 2011 12:05 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nee, ik las van hem een tweet. (Niet van hem maar van Frits zijn twitteraccount.)
[..]
En toch zie ik hem als de partner van Laura. Maareh, met wie ging hij dan allemaal vreemd? Zal toch wel meevallen?quote:Op woensdag 1 juni 2011 11:59 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Ja echt super hoe vaak die man vreemd ging
Och dat hoeft niet per se een criterium te zijn om het geen superkoppel te noemen. Het ging erom dat als ze bij elkaar waren het in ieder geval een relatie was waarbij ze elkaar tegenwicht konden bieden en de een niet compleet over de ander heen liep. En als Robert vreemd ging kwam ie er nooit zo makkelijk mee weg als Charlie nuquote:Op woensdag 1 juni 2011 11:59 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Ja echt super hoe vaak die man vreemd ging
quote:Op woensdag 1 juni 2011 11:49 schreef Frey het volgende:
Bekend gezicht gespot bij de studio's:Dit is toch niet nu?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
... oké?quote:Op woensdag 1 juni 2011 14:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nick moet maar terugkomen dus.quote:Op woensdag 1 juni 2011 15:02 schreef SSJKliko het volgende:
Wedden dat er iemand terugkomt die we ook 2 afleveringen hebben gezien 15 jaar geleden
Ik hoop serieus niet dat Frits/Hans terugkomt, dan verpestten ze dat personage alleen nog maar meer dan dat ze al gedaan hadden met dat hele Hans gebeuren.
En Rik is echt zo'n lapzwans nu..
Drie negers? So what.quote:Op woensdag 1 juni 2011 14:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat vroeg ik me ook af. Why?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op woensdag 1 juni 2011 17:25 schreef Frey het volgende:
Radio 538 luisteren nu.Gelukkig, nog een bekende die terugkeert.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Echt? of gok je dat?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |