moet ie daarvoor niet eerst in distributie zijn...quote:
Jawel, maar het is niet realtime. Zit een vertraging in.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:47 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
moet ie daarvoor niet eerst in distributie zijn...
nee hij komt zoquote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:47 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
moet ie daarvoor niet eerst in distributie zijn...
dit was een vraag over de bezorging, niet over de servicequote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:51 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Vraag over TNT pakketservice: eerst hier kijken
Je geeft ook nooit thuis. Dat komt omdat je dan weer in gedachten zit en al je aanwezigheid op gaat in modden. Hebben we het al over gehad. Je krijgt die door FOK! therapie niet voor niets aangeboden.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:51 schreef swarmahoer het volgende:
ik hou het topic voor de zekerheid nog even open, zul je zien dat die mongool weer een briefje door de bus gooit dat ik niet thuis ben!
opletten dus.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:51 schreef swarmahoer het volgende:
ik hou het topic voor de zekerheid nog even open, zul je zien dat die mongool weer een briefje door de bus gooit dat ik niet thuis ben!
heb ik ook al n paar keer gehad iddquote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:56 schreef Skull-splitter het volgende:
Track n trace, het werkt nooit zo goed dat je je planning erop af kunt stemmen. Serieus, een keer een dag lang zitten F5'en thuis, en toen verscheen om half 5 ineens het bericht dat ik niet thuis zou zijn geweest
ik heb nu 220 op de brievenbus aangesloten, dus als hij het briefje er in wil doen valt de stroom uit, heel handigquote:
goed bedachtquote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:58 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik heb nu 220 op de brievenbus aangesloten, dus als hij het briefje er in wil doen valt de stroom uit, heel handig
ssssstttquote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:01 schreef Socios het volgende:
TS wacht met smart op zijn pakketje met seksspeeltjes en is bang dat de buren het onderscheppen.
Ja, hey ik ga zo eerst uitgebreid lunchen. En dan siësta. Ow en dan is er de vrijdagmiddagborrel.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:49 schreef Biogarde het volgende:
Zie je, kleine homo. Met je domme vragen. En je zure bakkes. Man man man.
Zelfs achter de schermen vragen of er iemand postbode is. Terwijl we allemaal weten dat remlof hartstikke druk is met pakketjes rijden.
En dan de speeltjes ook eerst nog uitproberen zeker?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, hey ik ga zo eerst uitgebreid lunchen. En dan siësta. Ow en dan is er de vrijdagmiddagborrel.
Maandag ben je de eerste swarma
Je snapt dat door het naar boven gaan hij twee keer zoveel tijd kwijt is?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:59 schreef Biogarde het volgende:
Ik woon in een flatwijk. De bezorger hier belt aan en verwacht dan dat ik het beneden kom halen. Heb die man al een paar keer uitgelegd dat de verzender minimaal 6.75 betaalde voor het versturen en hij z'n best moet doen voor die 7 euro. En hij blijft het gewoon doen, bij de hele flat. En ik kom nog steeds niet naar beneden.
ik had nog wel bier gehaaldquote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, hey ik ga zo eerst uitgebreid lunchen. En dan siësta. Ow en dan is er de vrijdagmiddagborrel.
Maandag ben je de eerste swarma
omdat alcoholismequote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:27 schreef swarmahoer het volgende:
godverdomme al de 2e keer dat die tnt scooter voorbij snort, remlof je weet toch waar ik woon, waarom eerst naar de kroeg op de hoek
Stok in zn voorwiel!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:27 schreef swarmahoer het volgende:
godverdomme al de 2e keer dat die tnt scooter voorbij snort, remlof je weet toch waar ik woon, waarom eerst naar de kroeg op de hoek
Jij snapt niet dat ik daar totaal geen boodschap aan heb? 1. dan hij hij ander werk moeten kiezen. 2. zijn probleem vooral niet de mijne maken en 3. als het me verder ook maar iets zou boeien, dan zou ik proberen een sympathiek gezicht te trekken en 4. de verzender betaalde er geld voor, dus hij gaat z'n best maar doen.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:13 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Je snapt dat door het naar boven gaan hij twee keer zoveel tijd kwijt is?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |