Padoem tssssj!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 09:44 schreef Assiej het volgende:
Wie liep hier ook alweer het meeste te schreeuwen; dat als je dronken was 'je' zelfs nog normaal kon typen, iig je reageerde altijd op Haakon als hij scheel aan het typen was omdat hij van de kaart was met drinken
ben ik nou echt de enige die geen moeite heeft om haar bericht te lezen?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 09:44 schreef Assiej het volgende:
[..]
Wie liep hier ook alweer het meeste te schreeuwen; dat als je dronken was 'je' zelfs nog normaal kon typen, iig je reageerde altijd op Haakon als hij scheel aan het typen was omdat hij van de kaart was met drinken
Nope, begrijp het perfectquote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:12 schreef omearos het volgende:
[..]
ben ik nou echt de enige die geen moeite heeft om haar bericht te lezen?
Nope, ik begrijp het ookquote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:12 schreef omearos het volgende:
[..]
quote:
nopequote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:12 schreef omearos het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:19 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Conclusie: Astrid is de enige die het niet snapt
Whehequote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:22 schreef omearos het volgende:
[..]
was al even bang dat ik als nuchter persoon te goed was geworden in het lezen van dronken praat in ToF
Bohquote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:44 schreef 100% Tukker het volgende:
Ciabatta mettonijnsalade
in het buikje...
Neger: Boterham met chocopasta zeker?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:58 schreef sjoemie1985 het volgende:
maak mij maar weer lekkerdaar zit ik dan met 2 bammetjes met choco pasta in mijn buik
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 13:08 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Neger: Boterham met chocopasta zeker?
Sjoemie1985: Ze zeggen dat je er sterk van wordt, van chocopasta!
Neger: Dan wil je vast wel een neger worden?
Sjoemie1985: En katoenplukker...
Neger: Eet dan maar lekker door mien jong!
[..]
Heeft u ook gevulde koeken?quote:
quote:
http://www.nu.nl/internet(...)r-per-dag-gamen.htmlquote:Chinese gevangenen moeten twaalf uur per dag gamen
AMSTERDAM – Gevangenen in het noordoosten van China worden door gevangenisbewaarders verplicht twaalf uur per dag te gamen om zo punten op te bouwen die de bewakers kunnen verkopen.
Dat schrijft the Guardian donderdag op basis van verhalen van de gevangenen.
Door het spelen van games moeten de veroordeelden credits opbouwen die de bewakers vervolgens door kunnen verkopen. Er zou per dag tot 650 euro verdiend worden. In totaal worden driehonderd gevangenen verplicht te gamen.
“We moeten in diensten van twaalf uur werken. We hebben nooit iets van de opbrengsten gezien”, vertellen de bronnen aan de Britse krant.
“Als we ons quotum niet haalden, werden we fysiek gestraft. We moesten met onze handen in de lucht staan en vervolgens werden we met plastic pijpen geslagen. We bleven daarom spelen tot we bijna niets meer konden zien.”
Ja, bijna weekend hč. Dan is de koek wel een keer opquote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:09 schreef 100% Tukker het volgende:
Teun en ik worden oud.De koek is inderdaad op...
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Nog 45 minuten werken en dan weekend
quote:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
God is not dead.
Boh, wat een bedrijfquote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:35 schreef omearos het volgende:
Wij hadden hier bbq bij de lunch. Of snackbar. Of döner. Of Chinees. Ligt eraan bij welke afdeling je je meldtIk heb 2 boordjes met worst van de bbq gehad
quote:
Ja, jij quotete Selmaquote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:23 schreef Assiej het volgende:
[..]
Jij eerder niet want ik quote op iets anders
Ja omdat ze zo scheel typte terwijl ze Haakon altijd zegt dat hij normaal moet kunnen typen bij dronkenschap ..quote:
Ze typte niet zo scheel hoor.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:29 schreef Assiej het volgende:
[..]
Ja omdat ze zo scheel typte terwijl ze Haakon altijd zegt dat hij normaal moet kunnen typen bij dronkenschap ..
Die wou ik naast de telefoon die ik nu heb.. al schijnt hij heel erg sloom te zijn etc. en ik was het wachten beuquote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:59 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Dit gaat mn nieuwe mobiel worden (hoop ik)
[ afbeelding ]
Ik krijg mijn toestel niet meer terug, dus ik hoop dat ik dit toestel krijgen. Dit is momenteel het nieuwste toestel van nokiaquote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:35 schreef Assiej het volgende:
[..]
Die wou ik naast de telefoon die ik nu heb.. al schijnt hij heel erg sloom te zijn etc. en ik was het wachten beu
Ik weet hetquote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:36 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ik krijg mijn toestel niet meer terug, dus ik hoop dat ik dit toestel krijgen. Dit is momenteel het nieuwste toestel van nokia
ik dacht aan industrial metalquote:
Ik typte niet raar en morste zo weinig wijn op weg naar huis dat mn glas nog vol was. Hulde voor mij!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 09:44 schreef Assiej het volgende:
[..]
Boeit me niet, je loopt op een ander te zeuren terwijl je zelf ook teut bent en een 'perfecte' zin typt..quote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:56 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik typte niet raar en morste zo weinig wijn op weg naar huis dat mn glas nog vol was. Hulde voor mij!
Dus wat is je probleem?
wat de neuk loop jij nou te bitchen dan?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:58 schreef Assiej het volgende:
[..]
Boeit me niet, je loopt op een ander te zeuren terwijl je zelf ook teut bent en een 'perfecte' zin typt..
quote:
Dit.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:59 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
wat de neuk loop jij nou te bitchen dan?
ongesteld?
kuj mooi metdoon met generalsquote:
Ik bin d'r niet bie, zit in Enschedequote:
kuj dat met meer dan?quote:
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik bin d'r niet bie, zit in Enschede
Beuk David maar in mekaar voor mequote:
die keerl is niet onlinequote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Beuk David maar in mekaar voor me
ik heb wel een torrent voor jequote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:17 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
met 2 man, nee maar ik heb geen generals meer
quote:
ik vond de installatie nou niet zo heel erg moeilijk, maar moet ik je een keertje helpen?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:43 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
![]()
Sorry, geen zin meer in dat installatie gekloot van laatst.
Installeren (één van de tig dingen) ging wel goed opzich maar daarna ging het mis. Remember?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:56 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik vond de installatie nou niet zo heel erg moeilijk, maar moet ik je een keertje helpen?
Ik bitch niet, ik houd er niet van als iemand commentaar heeft op een ander terwijl ze het zelf net zo hard 'fout' doenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:59 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
wat de neuk loop jij nou te bitchen dan?
ongesteld?
Daar zijn we allemaal schuldig aanquote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:04 schreef Assiej het volgende:
[..]
Ik bitch niet, ik houd er niet van als iemand commentaar heeft op een ander terwijl ze het zelf net zo hard 'fout' doen..
En nee ik moet je teleurstellen
nou, ik kon haar post prima lezen.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:04 schreef Assiej het volgende:
[..]
Ik bitch niet, ik houd er niet van als iemand commentaar heeft op een ander terwijl ze het zelf net zo hard 'fout' doen..
jij bent ook altijd zo geil hequote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:08 schreef omearos het volgende:
[..]
Daar zijn we allemaal schuldig aande pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:09 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
jij bent ook altijd zo geil hejaloers?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
dat we altijd geil zijn?quote:
Te makkelijk, derhalve een 3.2 voor uw grap.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:11 schreef omearos het volgende:
[..]
sorry, we zullen het weer verlagen naar jouw niveau
past goed bij jouw niveau, toch?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:12 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Te makkelijk, derhalve een 3.2 voor uw grap.
je snapt m'n garp nietquote:
ik vind een 3.2 nog vrij positief voor jouw niveauquote:
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:04 schreef Assiej het volgende:
[..]
Oooh mijn *kuch* 'fout' was dat ik bij de tweede keer wijn het woord 'witte' typte terwijl ik dat bij de eerste keer wijn kon zetten.quote:Omg, ik kom net thuis met een met wijn gevulde glas witte wijn van cafe Belgie
Ben weer een wijnglas rijker.De inhoud giet ik er zometeen in.
*proost !
Hmpfquote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:14 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik vind een 3.2 nog vrij positief voor jouw niveau
Wat zijn jullie lief tegen elkaarquote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:17 schreef Ratelslangetje het volgende:
Oooh mijn *kuch* 'fout' was dat ik bij de tweede keer wijn het woord 'witte' typte terwijl ik dat bij de eerste keer wijn kon zetten.
Dus: ik kom thuis met een met witte wijn gevulde glas van cafe Belgie.
Maar dan nog is het foutloos getypt en zal alleen een zeiktruus daarover zeiken. Luier nodig?
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:28 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Selma met roze Overlord-tanks... Epic.
Assie en ik hebben regelmatig (ernstige) meningsverschillen maar ik blijf het een lief meiske vindenquote:
Je lacht me uit om iets waar ik niet eens aan meedoe??quote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:28 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Selma met roze Overlord-tanks... Epic.
Bekijk het maar zo, je bent wat credits armer, maar een wijnglas rijker...quote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:17 schreef Ratelslangetje het volgende:
Maar dan nog is het foutloos getypt en zal alleen een zeiktruus daarover zeiken. Luier nodig?
Credits armer? Leg uit...quote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:31 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Bekijk het maar zo, je bent wat credits armer, maar een wijnglas rijker...
Ik zie het alleen voor me: de mannen sturen massa's tanks om de vijand te verpulveren, jij stuurt een Negotiator om vreedzaam tot een wapenstilstand te komen met de vijand...quote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:30 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Je lacht me uit om iets waar ik niet eens aan meedoe??
Dat dus.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:33 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Krediet, je weet.....
Ik heb vandaag trouwens een creditcard besteld. Kostte maar ¤3,95
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weet niet waar je het over hebt want ik speel geen Generals.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:33 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik zie het alleen voor me: de mannen sturen massa's tanks om de vijand te verpulveren, jij stuurt een Negotiator om vreedzaam tot een wapenstilstand te komen met de vijand...
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:35 schreef 100% Tukker het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:46 schreef Ratelslangetje het volgende:
Kan iemand de humor ervan uitleggen?
voor in de zomer?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Morn even naar de fanshop voor een FC Twente fleecetruihttp://shop.fctwente.nl/fleecevest-484.html
Steet er toch? "Zomerdeal"...quote:
Jij hebt hier ervaring met kinderen dus wil je mij even een nieuwe luier om doenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:17 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
[..]
Oooh mijn *kuch* 'fout' was dat ik bij de tweede keer wijn het woord 'witte' typte terwijl ik dat bij de eerste keer wijn kon zetten.
Dus: ik kom thuis met een met witte wijn gevulde glas van cafe Belgie.
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:54 schreef Assiej het volgende:
[..]
Je kunt tegen kritiek of je kunt het niet
Ik kan heel goed tegen kritiek maar jouw kritiek slaat nergens op. Een woord teveel posten heeft niks te maken met dat gebrekkige 'kijk mij falen want ik ben zooo dronken' getyp.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:54 schreef Assiej het volgende:
[..]
Jij hebt hier ervaring met kinderen dus wil je mij even een nieuwe luier om doen?
Je kunt tegen kritiek of je kunt het niet
Je snapt het echt niet hequote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:01 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik kan heel goed tegen kritiek maar jouw kritiek slaat nergens op. Een woord teveel posten heeft niks te maken met dat gebrekkige 'kijk mij falen want ik ben zooo dronken' getyp.
Als ik nuchter was had je er namelijk niks over gezegd.
goedzo, hou je bek maarquote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:11 schreef Assiej het volgende:
[..]
Je snapt het echt niet he
Is goed met je verantwoording, stil maar
zoiets als foie gras?quote:
wat 'n kadaver is 't mangs toch ook oniequote:
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:14 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
wat 'n kadaver is 't mangs toch ook onie
Verantwoording? Waar heb je het over?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:11 schreef Assiej het volgende:
[..]
Je snapt het echt niet he
Is goed met je verantwoording, stil maar
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:14 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
wat 'n kadaver is 't mangs toch ook onie
Soms heb ik zulke goede gesprekkenquote:Sophie zegt:
oke
op het kerkhof?
David zegt:
oké
zal ik een schep meenemen?
Sophie zegt:
kun je me gelijk het graf in duwen
ja spannend
je zou het nog doen ook he
daten op een kerhof
David zegt:
ghehe
tuurlijk
stijlvol
donders seks hebben op een graf
Sophie zegt:
kan het nog respectlozer
David zegt:
jawel
Sophie zegt:
seks IN het graf
David zegt:
door er foto's van te maken en die op het graf te zetten voor het bezoek van de volgende dag
Sophie zegt:
hahahah
omg
omg
waar haal je het vandaan ?
je overtreft alles
hahahah
Een keertje onder invloed van drank (met gevuld glasquote:
trio met de dooiequote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:23 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Soms heb ik zulke goede gesprekken
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:23 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Soms heb ik zulke goede gesprekken
Stil nou maar Selma, het is al goedquote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:20 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Verantwoording? Waar heb je het over?![]()
Hoe een woordje teveel typen op een forum uitmondt in verantwoording IRL..![]()
![]()
!!!!!!!!!!!
Voor sommige mensen wel.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:23 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Een keertje onder invloed van drank (met gevuld glas) thuiskomen is meteen een dikke vervette lever?
Padoem tsssjjjquote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:30 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dan is het helemaal slecht dat je het verkeerd spelt, lijkt me.
tot m'n schouderquote:
\m/quote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:30 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
We hebben nu niet eenmaal een makkelijk leven als een ambtenaar hequote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:30 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Wat heeft dát er mee te maken?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:33 schreef Assiej het volgende:
[..]
We hebben nu niet eenmaal een makkelijk leven als een ambtenaar he
whehe, ga je op de man spelen?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:33 schreef Assiej het volgende:
[..]
We hebben nu niet eenmaal een makkelijk leven als een ambtenaar he
scherpquote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:33 schreef omearos het volgende:
[..]
assiej houdt van spatieszie ook haar sig
daarom heb ik ook altijd plezierquote:
Gelukkig lig ik ook liever bovenopquote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:37 schreef Assiej het volgende:
[..]
Ik zou er nog niet dood op willen liggen though.
je moet ook bewegenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:37 schreef Assiej het volgende:
[..]
Ik zou er nog niet dood op willen liggen though.
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:37 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Gelukkig lig ik ook liever bovenop
Dan vraag ik me af welke drank ze hebben gehad. Zo'n oost-europees in de schuur gemaakte gif brouwsel?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:30 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Voor sommige mensen wel.
Mij persoonlijk lijkt het wel een mooie ervaring.
Anders past het zaakje niet?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:37 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Gelukkig lig ik ook liever bovenop
hij is bang dat ie in jouw flubberkut verdwijnt. nu heeft ie 't nog ietwat zelf in de handquote:
quote:
Padoem tsjjjjjjjjjjquote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:38 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hij is bang dat ie in jouw flubberkut verdwijnt. nu heeft ie 't nog ietwat zelf in de hand
Goed dat ik geen flubberkut hebquote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:38 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hij is bang dat ie in jouw flubberkut verdwijnt. nu heeft ie 't nog ietwat zelf in de hand
pics or it didn't happenquote:
sitting in a treequote:
dat doe ik welquote:
quote:
Markoooooooooo kent gelukkig hele verhalen over die boom om te vertellenquote:
Da's één van de snellere manieren ja...quote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:37 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Dan vraag ik me af welke drank ze hebben gehad. Zo'n oost-europees in de schuur gemaakte gif brouwsel?
Adres?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:41 schreef Assiej het volgende:
[..]
Kom maar kijken irl, alleen moet je je wel inhouden..
en dan ineens kump d'r zo'n kabouter met 'n knetterbielquote:
Justin zegt: "AMEN!!!"quote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:46 schreef Ratelslangetje het volgende:
@ Marko, hou Assie ff een hele tijd weg van ToF.
Alvast bedankt
Wie disst wie?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:47 schreef Assiej het volgende:
[..]Jij tenminste wel, jij bent namelijk niet keihard gedisssst
Normale mensen hebben het heel gezellig hoorquote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:48 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Wordt vast een gezellig "feestje" in Oldenzaal met Marko en Astrid
Assiej wordt de derde persoon wat David voor z'n trio gaat gebruikenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:46 schreef Ratelslangetje het volgende:
Alvast bedankt
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:48 schreef Assiej het volgende:
[..]
Normale mensen hebben het heel gezellig hoor
Whehehequote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:48 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
Assiej wordt de derde persoon wat David voor z'n trio gaat gebruiken
Selma, wat jij wil.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:46 schreef Ratelslangetje het volgende:
Alvast bedankt
Victorie!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:47 schreef Assiej het volgende:
[..]Jij tenminste wel, jij bent namelijk niet keihard gedisssst
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:49 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ja. Geen haat man. Zoiets moois en lekkers gun je élke man...
Dat is geen toeval hoorquote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:53 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Jij komt ook precies op het goede moment binnen he
Ik meld even dat het niet "onze" Sel is, ik spreek haar as we speakquote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:54 schreef ACT-F het volgende:
Ik zie zojuist dat Ratel is weggelopen![]()
VERMIST: Meisje,11jr,Selina Samson,vanaf Wilgenstraat Almelo,sinds 20:00,roze vest,spijkerbroek,blond haar in staart,teenslippers.
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:54 schreef ACT-F het volgende:
VERMIST: Meisje,11jr,Selina Samson,vanaf Wilgenstraat Almelo,sinds 20:00,roze vest,spijkerbroek,blond haar in staart,teenslippers.
tjah, lees dit topic maar door zou ik zeggenquote:
Oh dan heb ik ook wat gemist ? vertelquote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:56 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
tjah, lees dit topic maar door zou ik zeggen
Zeg even tegen haar dat haar ouders zich zorgen makenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:55 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik meld even dat het niet "onze" Sel is, ik spreek haar as we speak
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:56 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Zeg even tegen haar dat haar ouders zich zorgen maken
Naam, leeftijd, adres en kleding is niet op mij van toepassing.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:54 schreef ACT-F het volgende:
jij mist wel meerquote:
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:57 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Naam, leeftijd, adres en kleding is niet op mij van toepassing.
Hoezo kulpost..
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:57 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Naam, leeftijd, adres en kleding is niet op mij van toepassing.
Hoezo kulpost..
quote:grap
zn grap (-pen mv) [xrɑp] iets dat gezegd of gedaan wordt waar je om moet lachen;= geintje
een grapje maken
een grap uithalen
Zo.. De tering!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:53 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Jij komt ook precies op het goede moment binnen he
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:56 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Zeg even tegen haar dat haar ouders zich zorgen maken
mooi plaatjequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |