Padoem tssssj!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 09:44 schreef Assiej het volgende:
Wie liep hier ook alweer het meeste te schreeuwen; dat als je dronken was 'je' zelfs nog normaal kon typen, iig je reageerde altijd op Haakon als hij scheel aan het typen was omdat hij van de kaart was met drinken
ben ik nou echt de enige die geen moeite heeft om haar bericht te lezen?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 09:44 schreef Assiej het volgende:
[..]
Wie liep hier ook alweer het meeste te schreeuwen; dat als je dronken was 'je' zelfs nog normaal kon typen, iig je reageerde altijd op Haakon als hij scheel aan het typen was omdat hij van de kaart was met drinken
Nope, begrijp het perfectquote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:12 schreef omearos het volgende:
[..]
ben ik nou echt de enige die geen moeite heeft om haar bericht te lezen?
Nope, ik begrijp het ookquote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:12 schreef omearos het volgende:
[..]
quote:
nopequote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:12 schreef omearos het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:19 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Conclusie: Astrid is de enige die het niet snapt
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:19 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Conclusie: Astrid is de enige die het niet snapt
Whehequote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:22 schreef omearos het volgende:
[..]
was al even bang dat ik als nuchter persoon te goed was geworden in het lezen van dronken praat in ToF
Bohquote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:44 schreef 100% Tukker het volgende:
Ciabatta mettonijnsalade
in het buikje...
Neger: Boterham met chocopasta zeker?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:58 schreef sjoemie1985 het volgende:
maak mij maar weer lekkerdaar zit ik dan met 2 bammetjes met choco pasta in mijn buik
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 13:08 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Neger: Boterham met chocopasta zeker?
Sjoemie1985: Ze zeggen dat je er sterk van wordt, van chocopasta!
Neger: Dan wil je vast wel een neger worden?
Sjoemie1985: En katoenplukker...
Neger: Eet dan maar lekker door mien jong!
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 13:08 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Neger: Boterham met chocopasta zeker?
Sjoemie1985: Ze zeggen dat je er sterk van wordt, van chocopasta!
Neger: Dan wil je vast wel een neger worden?
Sjoemie1985: En katoenplukker...
Neger: Eet dan maar lekker door mien jong!
Heeft u ook gevulde koeken?quote:
quote:
http://www.nu.nl/internet(...)r-per-dag-gamen.htmlquote:Chinese gevangenen moeten twaalf uur per dag gamen
AMSTERDAM – Gevangenen in het noordoosten van China worden door gevangenisbewaarders verplicht twaalf uur per dag te gamen om zo punten op te bouwen die de bewakers kunnen verkopen.
Dat schrijft the Guardian donderdag op basis van verhalen van de gevangenen.
Door het spelen van games moeten de veroordeelden credits opbouwen die de bewakers vervolgens door kunnen verkopen. Er zou per dag tot 650 euro verdiend worden. In totaal worden driehonderd gevangenen verplicht te gamen.
“We moeten in diensten van twaalf uur werken. We hebben nooit iets van de opbrengsten gezien”, vertellen de bronnen aan de Britse krant.
“Als we ons quotum niet haalden, werden we fysiek gestraft. We moesten met onze handen in de lucht staan en vervolgens werden we met plastic pijpen geslagen. We bleven daarom spelen tot we bijna niets meer konden zien.”
Ja, bijna weekend hè. Dan is de koek wel een keer opquote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:09 schreef 100% Tukker het volgende:
Teun en ik worden oud.De koek is inderdaad op...
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Nog 45 minuten werken en dan weekend
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |