Vervelend zeg...quote:Op vrijdag 27 mei 2011 09:34 schreef Vicky het volgende:
Gaat wel Diaan. Mijn hoofdpijn is zo goed als weg maar ik blijf duizelig, ben moe en zie soms sterretjes/zwarte vlekjes. Vanavond ook geen Toppers voor mij
mag ik mee in ruil voor een iPhone?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 09:44 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Jawohl! We gaan het gewoon doen, met z`n vijven
Whieeee! tof zeg!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 09:44 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Jawohl! We gaan het gewoon doen, met z`n vijven
whahaquote:Op vrijdag 27 mei 2011 09:54 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Haha ik heb nog wel een plekje op de trekhaak
Hahaha, ik zat scheel te kijken, dacht dat trui die opmerking maaktequote:Op vrijdag 27 mei 2011 09:37 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Mogguh
Nee Kim ik ga niet mee naar zuid frankrijk, wij blijven ergens boven Parijs steken deze keer
Disney is voor die hele kleintjes juist leuk! Kasteel bekijken (met draak in kelder!), parade met dansende Disneyfiguren bekijken, groot piratenschip waar je op kan, hele mooie kinderattracties zoals Peter Pan, overal muziek.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 13:08 schreef Estrys het volgende:
wow mooie taart Spuug!![]()
Wij gaan met pinksteren een lang weekend naar Disneyland.Met de familie van mijn schoonmoeder. Ik denk dat Seb er nog niet heel veel aan heeft maar ach, hij is gratis en er is oppas mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |