Inclusief oven.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 09:09 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
en dat is inclusief oven/ combimagnetron?
Op zich logisch dat IKEA inmiddels meer dan 25% van de markt in hanen heeft
quote:
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 09:19 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Inclusief oven.
exclusief koelkast en losse magnetron.
en doen ze ook in pluimvee ja?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
wtf.quote:
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:17 schreef Soempie het volgende:
Tadaa!Wat kijk je wildSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar ziet er leuk uit
en nu karten jij!Don't ask me what I think of you
I might not give the answer that you want me to
Wind mee is wind tegen als je de andere kant op wil
Niet gaan slapen want dan verpest je het!quote:
Ik hoop dat ik ze er allemaal gewoon uit krijg.quote:
ze gaat karten (je weet wel helm enzo)quote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:21 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Niet gaan slapen want dan verpest je het!
Ohjaquote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:38 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
ze gaat karten (je weet wel helm enzo)
Tadaa!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mooi Soemp.
Nobody expects the Spanish Inquisition!
quote:
of bewaar ze voor de haarspeldbochten!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:41 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
haal in ieder geval de speldjes eruit voor het karten
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:42 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
of bewaar ze voor de haarspeldbochten!
*badum-tsjik*quote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:42 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:42 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
quote:
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:44 schreef TradeMarkie het volgende:
maar nog geen vrijdagmiddag, het ergste moet dus nog komen
Nee hoorquote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:56 schreef Soempie het volgende:
En tegenwoordig moeten mannen toch ook aan de crème, scrubs en weet ik wat?
Wai motten niks!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:56 schreef Soempie het volgende:
Er bestaan best veel mannen die meer werk in hun haar steken dan de gemiddelde vrouw.![]()
Half minuutje, dan ben ik klaar (met de haartjes voor jullie er wat anders van maken!)quote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:56 schreef Soempie het volgende:
Er bestaan best veel mannen die meer werk in hun haar steken dan de gemiddelde vrouw.![]()
Krijg je roden wangen? Kun je dit niet op je werk bekijken?quote:
ik ben zaterdagnacht al over m'n nek gegaan, dat is wel weer genoeg voor dit jaarquote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:30 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Krijg je roden wangen? Kun je dit niet op je werk bekijken?
Was het nationale kotsweek ofzo? Ik hoor veel mensen hierover.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:31 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
ik ben zaterdagnacht al over m'n nek gegaan, dat is wel weer genoeg voor dit jaar
ik had een suikerspin gegetenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Was het nationale kotsweek ofzo? Ik hoor veel mensen hierover.
Ik ben gewoon een beetje truttig.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:30 schreef Diaan73 het volgende:
Mooi Soempie.![]()
![]()
Ik heb mn eigen haar gedaan op mn trouwdag... ik vond het te truttig voor mij als een kapster dat deed.
Op een trouwdag mag dat bestquote:
Volgens mij bij jij helemaal niet truttig. Het hoort er ook gewoon bij. Het lag ook aan mijn jurk: ik had een gothic jurk en daar past geen truttig kapsel bij.quote:
Hier zeggen wij altijd: "Hadden heeft in zijn broek gescheten".quote:Op vrijdag 27 mei 2011 13:00 schreef TradeMarkie het volgende:
VVD'er had Mladic dood kunnen schieten
stoere praat hoor
quote:
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 13:36 schreef CaLeX het volgende:
[..]En ik maar denken dat mijn aanwezigheid hier gewaardeerd wordt.
Je kan winnen een:quote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:06 schreef Nembrionic het volgende:
We houden een loterij met mooie prijzen (http://www.jazzbyduurstede.nl/loterij voor een kleine selectie van de prijzen).
Don't shoot the messenger! Ik denk hetquote:Op vrijdag 27 mei 2011 13:49 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Je kan winnen een:
iPod Touch (met onbeperkt bellen)?
Wordt het dan bellen via een wifi verbinding met iets van skype ofzo
Ik zal vannacht, als ik op het werk ben, wat loten kopen.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:06 schreef Nembrionic het volgende:
Zijn er hier trouwens nog mensen die Jazz by Duurstede een warm hart willen toedragen?
We houden een loterij met mooie prijzen (http://www.jazzbyduurstede.nl/loterij voor een kleine selectie van de prijzen).
Lootjes kosten een euro! We hebben het hard nodig dit jaar
Prijzen bevatten o.a. een flatscreen TV, een iPod Touch, een zonnebril twv 110 euro en nog meer leuke prijzen
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:09 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik zal vannacht, als ik op het werk ben, wat loten kopen.
Dat wou ik hier net komen meldenquote:
ja geen probleem, ik weet hoeveel het voor jou/jullie betekent.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:27 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat wou ik hier net komen meldenZag je naam bij iDeal staan, vet lief
Voor wie ons ook wil steunen en loten wil kopen, check www.jazzbyduurstede.nl/loterij
dan zit je er wel bovenop trouwens hahaquote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:27 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat wou ik hier net komen meldenZag je naam bij iDeal staan, vet lief
Voor wie ons ook wil steunen en loten wil kopen, check www.jazzbyduurstede.nl/loterij
Liefquote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:27 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ja geen probleem, ik weet hoeveel het voor jou/jullie betekent.
Ik zie het in de mail als er een betaling binnenkomt en dan kijk ik meteen of ik weet wie het isquote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:28 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
dan zit je er wel bovenop trouwens haha
Suuwheet!quote:
Ben bang van nietquote:
echt? dat is weird, ik weet zeker dat ik het wel ingetypt heb, ik was namelijk nog zo trots dat ik mijn NL'se adres ook nog weetquote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:30 schreef MaJo het volgende:
[..]
LiefJe hebt trouwens geen huisnummer ingevuld, misschien ook handiger dat ik je even de lotnummers mail ofzo? Of wacht, je bent binnenkort in Nederland natuurlijk
10quote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:30 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Suuwheet!
Wil je ook nog laten weten hoeveel? Ik probeer het een beetje bij te houden
Wilde ook nog om een update vragen wat bedtreft de kleine )
Op de negende is de trekking dus precies op tijdquote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:31 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
echt? dat is weird, ik weet zeker dat ik het wel ingetypt heb, ik was namelijk nog zo trots dat ik mijn NL'se adres ook nog weet
En ik ben pas de 9e in NL, dus te laat voor dit
Topquote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:09 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik zal vannacht, als ik op het werk ben, wat loten kopen.
10 (ja ik ben ook maar een studentquote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:30 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Suuwheet!
Wat is nu de score?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:30 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Suuwheet!
it's meant to be lol. Nu maar hopen dat ik dat glasvezel abbonement win!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:31 schreef MaJo het volgende:
[..]
Op de negende is de trekking dus precies op tijd
Dat is toch hartstikke mooiquote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:31 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
10 (ja ik ben ook maar een student)
quote:en we gaan zo naar het ziekenhuis voor controle, ik hoop stiekem heel erg dat ze zeggen dat we moeten blijven. Ze is vandaag uitgerekend
10 is hartstikke veel hoorquote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:31 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
10 (ja ik ben ook maar een student)
en we gaan zo naar het ziekenhuis voor controle, ik hoop stiekem heel erg dat ze zeggen dat we moeten blijven. Ze is vandaag uitgerekend
Dan gaan we maar eens hopen op gelukquote:
oh nou da's mooiquote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:33 schreef MaJo het volgende:
[..]
10 is hartstikke veel hoorTot nu toe heb ik er 2, 3, 2x 5 en 2x 10 verkocht. Je zit dus bij de hoogste
En net iemand via de website ook 25
34 maar IARL en C4 moet je ook nog meerekenen. Een vriend van me heeft beloofd er een aantal te kopen dus reken daar ook nog op 10..en ik ga vanavond in de kroeg spammen. Daar komt zeker nog wel wat uitquote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:32 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wat is nu de score?
Ik zit zelf nu op 35 lotenGa je morgen nou mee?
Pciesquote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:33 schreef MaJo het volgende:
[..]
10 is hartstikke veel hoorTot nu toe heb ik er 2, 3, 2x 5 en 2x 10 verkocht. Je zit dus bij de hoogste
quote:En net iemand via de website ook 25
Dus je hebt net loten gekocht begrijpen we?quote:
niet te veel verkopen hoor, anders krijg ik me glasvezel niet in de 'Burg!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:34 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
34 maar IARL en C4 moet je ook nog meerekenen. Een vriend van me heeft beloofd er een aantal te kopen dus reken daar ook nog op 10..en ik ga vanavond in de kroeg spammen. Daar komt zeker nog wel wat uit
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:35 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
niet te veel verkopen hoor, anders krijg ik me glasvezel niet in de 'Burg!
Helemaal topquote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:34 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
34 maar IARL en C4 moet je ook nog meerekenen. Een vriend van me heeft beloofd er een aantal te kopen dus reken daar ook nog op 10..en ik ga vanavond in de kroeg spammen. Daar komt zeker nog wel wat uit
Ik koop er zelf ook 10 trouwensquote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:37 schreef MaJo het volgende:
[..]
Helemaal topHet loopt echt lekker
En ik hoor het wel van morgen, tot nu toe gaan we met mams, Zebaz en Irien (en ik natuurlijk)
Van mij?quote:
gefingeerdquote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:40 schreef CaLeX het volgende:
ene steelpan plankun?
Naam om priveredenen gevingereerd (of hoe schrijf je dat)
Met een "f"quote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:40 schreef CaLeX het volgende:
ene steelpan plankun?
Naam om priveredenen gevingereerd (of hoe schrijf je dat)
Neuhquote:
quote:Ik zit zelf even na te denken hoeveel ik er ga kopen, denk iets van 25
Eerlijk gezegd had ik diezelfde man wel kunnen afschieten.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 13:28 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hier zeggen wij altijd: "Hadden heeft in zijn broek gescheten".
Oftewel, hij is gewoon een aandachtshoer die even zijn momentje wil hebben.
Zo moeilijk is die link niet te leggen als ze het emailadres zietquote:
Top manquote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:46 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Zo moeilijk is die link niet te leggen als ze het emailadres ziet
op de website wordt aangegeven dat je minimaal 10 moet bestellenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:33 schreef MaJo het volgende:
[..]
En net iemand via de website ook 25
Dat klopt, maar via onszelf kun je lagere aantallen kopenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:52 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
op de website wordt aangegeven dat je minimaal 10 moet bestellen
Ah, de vrijdagmiddag is begonnen.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:42 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Met een "f"
Vingereren doen je met verf...of andere dingen
quote:Het maakt niet uit hoe je een hbo- of een wo-diploma haalt, als je maar je begeleid(st)er paalt...
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:55 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ah, de vrijdagmiddag is begonnen.
doet me gelijk de volgende vraag aan ofy stellen:
waarom heb jij dit in je onderschrift staan?
[..]
hou op schei uit, ik moet nog anderhalf uur en heb sinds een half uur de taak van telefoniste toebedeeld gekregenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:56 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik ga zo naar de kroeg, het eerst biertje proeven van een nieuwe lading speciaal voor onze kroeg gebrouwen bier
Die van mij mogen ook per mail hoorquote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:54 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat klopt, maar via onszelf kun je lagere aantallen kopen
En dat doen mensen ook
Heeft te maken met de lage lotprijs en de kosten van iDeal+verzenden
Soms doe jij me echt aan Mr. Etcie denkenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:58 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
hou op schei uit, ik moet nog anderhalf uur en heb sinds een half uur de taak van telefoniste toebedeeld gekregen
Ik zie geen emailadres, alleen adres en naamquote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:46 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Zo moeilijk is die link niet te leggen als ze het emailadres ziet
Klopt, omdat we kosten moeten betalen voor iDeal en verzenden van de loten. Bij mij kan je het gewoon per 1 kopenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:52 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
op de website wordt aangegeven dat je minimaal 10 moet bestellen
Mr Etcie is ook niet toevallig met een verbouwingsprojectje in Noord Holland bezig?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:03 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Soms doe jij me echt aan Mr. Etcie denken
Het is handiger als je de loten zelf hebt, dan heb je een bewijsquote:
Als hij dat doet vind ik dat wel heel knap. Met werk door de week, random klusjes hier en daar en mij in het weekendquote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:07 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Mr Etcie is ook niet toevallig met een verbouwingsprojectje in Noord Holland bezig?
hoe dat zo?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:03 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Soms doe jij me echt aan Mr. Etcie denken
Zelfde type antwoorden enzoquote:
ik voel me gevleidquote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:17 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Zelfde type antwoorden enzoVind het wel grappig
Fijnquote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:27 schreef iamredleader het volgende:
bijna weekend
Kan alleen niet bij iDeal op werk, dus zal vanavond lootjes kopen
Aightquote:
doen jullie een wedstrijdje? wat schuift het om bij jou te kopen?quote:
Haha nee het is niet per se een wedstrijd, het is mooi om zoveel mogelijk te verkopenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:43 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
doen jullie een wedstrijdje? wat schuift het om bij jou te kopen?
En flink ook, want jij mag de SC-ers niet meetellenquote:
Dat dusquote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:51 schreef MaJo het volgende:
Haha nee het is niet per se een wedstrijd, het is mooi om zoveel mogelijk te verkopen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
Die tel ik ook niet meequote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:52 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En flink ook, want jij mag de SC-ers niet meetellenOf zullen we ze eerlijk delen? Jij het ene weekend, ik het andere?
Nope met onze plasangst is het handiger om het bij boerwedstrijden te houdenquote:Dat dusHet is geen pissing match
quote:Ik win toch welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
Lootjes: jaquote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:58 schreef MaJo het volgende:
[..]
Die tel ik ook niet meeHoewel ik het gister al had willen posten alleen ben je me nu voor
[..]
Nope met onze plasangst is het handiger om het bij boerwedstrijden te houden
[..]
Ik win toch wel
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:34 schreef Puntenslijpsel het volgende:
IK WORD MAPPA VANDAAG! Zie jullie morgen![]()
![]()
<3
![]()
![]()
ik sms je, kan jij het hier doorgeven haahquote:
Top!quote:
jep, beidequote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:16 schreef iamredleader het volgende:
Stil hierzeker vrijdagavond / weekend?
Ik heb er ook een paar besteld.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:30 schreef MaJo het volgende:
[..]
Top!via de website?
Ik ga even tukken en dan gaan we vanavond borden ophangen
Eens. MaJo! Romeo Delta!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:13 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ik vind dat we onderhand wel een eigen reclamebord verdient hebben.
dit festival is mede mogelijk gemaakt door de AKQ SC
Graag gedaan.quote:
Ja best aardigquote:
Dat komt dus helemaal goed.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:28 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja best aardigWe hebben op de website nu in1 dag 165 loten verkocht, niet slecht voor de eerste dag denk ik
Morgen gaan we Wijk in om ze te verkopen en op het festival zelf zal het ook wel lopen denk ik
waarvan 1/3 ban de SCquote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:28 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja best aardigWe hebben op de website nu in1 dag 165 loten verkocht, niet slecht voor de eerste dag denk ik
Morgen gaan we Wijk in om ze te verkopen en op het festival zelf zal het ook wel lopen denk ik
Haha jaquote:
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 01:49 schreef MaJo het volgende:
[..]
Haha jaWoon jij in Den Haag? Dat is de enige betaling die ik nog niet kan plaatsen
Slaap lekker.quote:
Eerste nachtdienst. Dus zwaar aan de koffie.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 03:41 schreef lubje25 het volgende:
yep, daarna de boel schoongemaakt en een borrel genomen.![]()
Hoe is het met jou?
Zal wel weer ff wennen zijn idd.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 03:47 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Eerste nachtdienst. Dus zwaar aan de koffie.
Die kans is minimaal. Ik verwacht niet het eind van het jaar te halen binnen Defensie.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 03:50 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Zal wel weer ff wennen zijn idd.
Hoe zit het met de veranderingen in het beroepsleger? Blijf je militair?
oei das minderquote:Op zaterdag 28 mei 2011 03:53 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Die kans is minimaal. Ik verwacht niet het eind van het jaar te halen binnen Defensie.
Ik koop wel een kroeg.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 03:55 schreef lubje25 het volgende:
[..]
oei das minder![]()
Al plannen hoe als burger verder te gaan?
Als het een bijzondere kroeg wordt, dan wil ik wel meedrinken...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Even omgerekend is dat 3,2 kilo en 54 centimeterquote:17:33 lokale tijd, 00:33 bij jullie, is charlotte elizabeth geboren. 7 lbs 1 oz, 19.5 inch.
Yep, ik ga naar huis.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 07:27 schreef TradeMarkie het volgende:
Moguh
C4, tijd voor de wisseling van de wacht?
Ik ga zo ook maar eens van huis naar huisquote:
nee, nog een keer radenquote:Op zaterdag 28 mei 2011 01:49 schreef MaJo het volgende:
[..]
Haha jaWoon jij in Den Haag? Dat is de enige betaling die ik nog niet kan plaatsen
Succes vandaag!quote:Op zaterdag 28 mei 2011 07:42 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik ga zo ook maar eens van huis naar huis
Ah topquote:
Heb je het via iDeal gedaan? Want dan sta je er niet tussen. Of via nem?quote:
quote:
Volgens mij heeft ze iedereen ge-smstquote:
Oei, dat wordt een gevaar op de wegquote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:34 schreef Soempie het volgende:
Karten was echt vet.![]()
We hadden zo'n grote groep dat de mannen en vrouwen verdeeld werden. Ik heb de twee rondes gewonnen (van de vrouwen dus). Zelfs rondjes ingelopen op ze en ik weet nu hoe spinnen en driften voelt.![]()
De secretaresse zei al na de rondes dat ik m'n rijbewijs niet mag halen: 'die knalt er gewoon zonder angst vol in!'En ik had de tweede ronde dezelfde tijd als Sven in de eerste. Tweede ronde was zijn tijd 2 seconden beter.
Tof.
Nee toch?quote:
Mij nietquote:Op zaterdag 28 mei 2011 10:38 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze iedereen ge-smst
Awwwwwwww, moet ik 'm meenemen voor je?quote:
Maar sindsdien ook niet meer gedronkenquote:Op zaterdag 28 mei 2011 10:40 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee toch?
En ik zeg het wel vaker. Het erge is dat eigenlijk over een half uur al weg moet
oeh, dan ben ik benieuwd waar het geld dan naartoe is gegaanquote:Op zaterdag 28 mei 2011 10:35 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ah top
[..]
Heb je het via iDeal gedaan? Want dan sta je er niet tussen. Of via nem?
Ik wilde eigenlijk zeggen dat jij niet 2 uur hoeft te reizen en dus nog wal kan slapen..maargoed, misschien beter van nietquote:Op zaterdag 28 mei 2011 10:42 schreef MaJo het volgende:
[..]
Maar sindsdien ook niet meer gedronkenVanavond waarschijnlijk weer wel
Meh ik weet hoe je je voelt, zou zooooo graag nog even verder tukken maar dat gaat hem niet meer worden
Nee, zo hoeft het van mij niet meer!quote:Op zaterdag 28 mei 2011 10:41 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Awwwwwwww, moet ik 'm meenemen voor je?
Jij kan tenminste nog 2 uur chillen en wordt niet gelijk aan het werk gezet door mijn moederquote:Op zaterdag 28 mei 2011 10:45 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk zeggen dat jij niet 2 uur hoeft te reizen en dus nog wal kan slapen..maargoed, misschien beter van niet
Yepquote:
Is het heel erg als ik niet meedoequote:Op zaterdag 28 mei 2011 10:42 schreef Nembrionic het volgende:
Ik wil trouwens ook even iedereen bedanken voor de loterij
Echt tof
Ja.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 11:53 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Is het heel erg als ik niet meedoeIk zou wel willen maar ik weet wat ik nog moet gaan dokken aankomende 2 weken
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
Tadaa!Helemaal gemist.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooi hoor.
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
Vanaf hier wel dan?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:05 schreef Etcetera het volgende:
Mijn inlog wordt niet onthouden vanaf hier
Ik heb gemist hoeveel de loten kosten, maar ons geld gaat er schrikbarend hard doorheen, dus ik doe ook niet mee.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 11:53 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Is het heel erg als ik niet meedoeIk zou wel willen maar ik weet wat ik nog moet gaan dokken aankomende 2 weken
![]()
![]()
Rechts onder in het scherm kun je het toch weer op 100% zetten?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:05 schreef Soempie het volgende:
Ik ben per ongeluk aan het inzoomen geweest met een sneltoets. Iemand een idee hoe ik alles weer normaal kan krijgen?
Njema problema.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 10:42 schreef Nembrionic het volgende:
Ik wil trouwens ook even iedereen bedanken voor de loterij
Echt tof
Is het een poolse loterij?quote:
Heul erg!quote:Op zaterdag 28 mei 2011 11:53 schreef Etcetera het volgende:
[..]
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:28 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Het is zaterdagavond en ik sta te strijken. Wat doe ik niet goed?
Je hebt de vrouw niet onder de duim.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:28 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Het is zaterdagavond en ik sta te strijken. Wat doe ik niet goed?
1 of 2 keer per jaar soms iets vaker. Maar wel atlijd herkenbaar: wazig zien, flitsen, tinteling in de arm, aura's en soms gebrekkig praten.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:26 schreef Soempie het volgende:
ah, Diaan, dat is rot. Gelukkig gaat het nu wat beter. Heb je vaak last van migraine?
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:33 schreef Soempie het volgende:
Ja precies. Je had je vriendin uit moeten nodigen en aan het werk moeten zetten.
Is Wiebel aan het typenquote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:33 schreef Soempie het volgende:
Ja precies. Je had je vriendin uit moeten nodigen en aan het werk moeten zetten.
Over andere vrouwen durf ik dat wel te zeggen.quote:
quote:
quote:
ah, okquote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:36 schreef Soempie het volgende:
[..]
Zwangere vrouwen zijn wel eens wat verstrooid en letten niet op bij het aankleden
Ik kan een hele flauwe grap posten maar ik doe het nietquote:
Ja we hadden het er net over. Dat het eigenlijk wel een beetje krom is om te feliciteren terwijl het eigenlijk zo zuur is...quote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:57 schreef Soempie het volgende:
Ach jee, dat vergeet ik helemaal. Vanmorgen wel gelezen. PS, fijn dat alles goed is gegaan. Hoe gaat het nu met je vriendin? En met jou? Lijkt me mooi, maar ook zo moeilijk.
wat moet je anders?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:02 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja we hadden het er net over. Dat het eigenlijk wel een beetje krom is om te feliciteren terwijl het eigenlijk zo zuur is...
Daarom heb ik vanmorgen niet direct gereageerd, omdat het zo vreemd voelde.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:02 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja we hadden het er net over. Dat het eigenlijk wel een beetje krom is om te feliciteren terwijl het eigenlijk zo zuur is...
Ik heb ook gewoon gefeliciteerdquote:
Nee, maar ik constateerde slechts ietsquote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:10 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
dat snap ik, maar elke andere reactie kan ook niet, lijkt me.
Ja is leuk. Alleen wordt er hier voetbal gekeken. DWHN nemen we op.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:26 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
straks weer dit was het nieuws
blijft wel grappig
Barcelona tegen Manchester United. Champions League Finale. Barcelona staat nu 2-1 voor. Het is een spannende wedstrijd.quote:
Ik vind het vet tof dat Thomas Acda weer terug isquote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:26 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
straks weer dit was het nieuws
blijft wel grappig
Halloquote:
Knap hoor. Dat je dat hebt kunnen doen.quote:
Je bent voorlopig mijn heldin.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
quote:
Ik hoop dat er velen zo volgenquote:Op zondag 29 mei 2011 10:48 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ik hoorde het ook op het journaal. Wat een mongool,
1. koper stelen
2. uit een live kast
QFTquote:
Dat horen we straks wel.quote:Op zondag 29 mei 2011 12:10 schreef TradeMarkie het volgende:
dit is gewoon natuurlijke selectie, hoe kun je daar nu op tegen zijn?
Veel plezier!quote:Op zondag 29 mei 2011 12:19 schreef TradeMarkie het volgende:
Dan lees ik het later wel terug, ik ben vakantiefoto's kijken bij een vriend en daarna het seizoen afsluiten met het voetbalteam, bier drinken en vlees eten
klinkt goedquote:Op zondag 29 mei 2011 12:19 schreef TradeMarkie het volgende:
Dan lees ik het later wel terug, ik ben vakantiefoto's kijken bij een vriend en daarna het seizoen afsluiten met het voetbalteam, bier drinken en vlees eten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |