Inclusief oven.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 09:09 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
en dat is inclusief oven/ combimagnetron?
Op zich logisch dat IKEA inmiddels meer dan 25% van de markt in hanen heeft
quote:
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 09:19 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Inclusief oven.
exclusief koelkast en losse magnetron.
en doen ze ook in pluimvee ja?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
wtf.quote:
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:17 schreef Soempie het volgende:
Tadaa!Wat kijk je wildSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar ziet er leuk uit
en nu karten jij!Don't ask me what I think of you
I might not give the answer that you want me to
Wind mee is wind tegen als je de andere kant op wil
Niet gaan slapen want dan verpest je het!quote:
Ik hoop dat ik ze er allemaal gewoon uit krijg.quote:
ze gaat karten (je weet wel helm enzo)quote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:21 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Niet gaan slapen want dan verpest je het!
Ohjaquote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:38 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
ze gaat karten (je weet wel helm enzo)
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:17 schreef Soempie het volgende:
Tadaa!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mooi Soemp.
Nobody expects the Spanish Inquisition!
quote:
of bewaar ze voor de haarspeldbochten!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:41 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
haal in ieder geval de speldjes eruit voor het karten
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:42 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
of bewaar ze voor de haarspeldbochten!
*badum-tsjik*quote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:42 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:42 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
quote:
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:44 schreef TradeMarkie het volgende:
maar nog geen vrijdagmiddag, het ergste moet dus nog komen
Nee hoorquote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:56 schreef Soempie het volgende:
En tegenwoordig moeten mannen toch ook aan de crème, scrubs en weet ik wat?
Wai motten niks!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:56 schreef Soempie het volgende:
Er bestaan best veel mannen die meer werk in hun haar steken dan de gemiddelde vrouw.![]()
Half minuutje, dan ben ik klaar (met de haartjes voor jullie er wat anders van maken!)quote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:56 schreef Soempie het volgende:
Er bestaan best veel mannen die meer werk in hun haar steken dan de gemiddelde vrouw.![]()
Krijg je roden wangen? Kun je dit niet op je werk bekijken?quote:
ik ben zaterdagnacht al over m'n nek gegaan, dat is wel weer genoeg voor dit jaarquote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:30 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Krijg je roden wangen? Kun je dit niet op je werk bekijken?
Was het nationale kotsweek ofzo? Ik hoor veel mensen hierover.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:31 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
ik ben zaterdagnacht al over m'n nek gegaan, dat is wel weer genoeg voor dit jaar
ik had een suikerspin gegetenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Was het nationale kotsweek ofzo? Ik hoor veel mensen hierover.
Ik ben gewoon een beetje truttig.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:30 schreef Diaan73 het volgende:
Mooi Soempie.![]()
![]()
Ik heb mn eigen haar gedaan op mn trouwdag... ik vond het te truttig voor mij als een kapster dat deed.
Op een trouwdag mag dat bestquote:
Volgens mij bij jij helemaal niet truttig. Het hoort er ook gewoon bij. Het lag ook aan mijn jurk: ik had een gothic jurk en daar past geen truttig kapsel bij.quote:
Hier zeggen wij altijd: "Hadden heeft in zijn broek gescheten".quote:Op vrijdag 27 mei 2011 13:00 schreef TradeMarkie het volgende:
VVD'er had Mladic dood kunnen schieten
stoere praat hoor
quote:
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 13:36 schreef CaLeX het volgende:
[..]En ik maar denken dat mijn aanwezigheid hier gewaardeerd wordt.
Je kan winnen een:quote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:06 schreef Nembrionic het volgende:
We houden een loterij met mooie prijzen (http://www.jazzbyduurstede.nl/loterij voor een kleine selectie van de prijzen).
Don't shoot the messenger! Ik denk hetquote:Op vrijdag 27 mei 2011 13:49 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Je kan winnen een:
iPod Touch (met onbeperkt bellen)?
Wordt het dan bellen via een wifi verbinding met iets van skype ofzo
Ik zal vannacht, als ik op het werk ben, wat loten kopen.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:06 schreef Nembrionic het volgende:
Zijn er hier trouwens nog mensen die Jazz by Duurstede een warm hart willen toedragen?
We houden een loterij met mooie prijzen (http://www.jazzbyduurstede.nl/loterij voor een kleine selectie van de prijzen).
Lootjes kosten een euro! We hebben het hard nodig dit jaar
Prijzen bevatten o.a. een flatscreen TV, een iPod Touch, een zonnebril twv 110 euro en nog meer leuke prijzen
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:09 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik zal vannacht, als ik op het werk ben, wat loten kopen.
Dat wou ik hier net komen meldenquote:
ja geen probleem, ik weet hoeveel het voor jou/jullie betekent.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:27 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat wou ik hier net komen meldenZag je naam bij iDeal staan, vet lief
Voor wie ons ook wil steunen en loten wil kopen, check www.jazzbyduurstede.nl/loterij
dan zit je er wel bovenop trouwens hahaquote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:27 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat wou ik hier net komen meldenZag je naam bij iDeal staan, vet lief
Voor wie ons ook wil steunen en loten wil kopen, check www.jazzbyduurstede.nl/loterij
Liefquote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:27 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ja geen probleem, ik weet hoeveel het voor jou/jullie betekent.
Ik zie het in de mail als er een betaling binnenkomt en dan kijk ik meteen of ik weet wie het isquote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:28 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
dan zit je er wel bovenop trouwens haha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |