Goedzo je snapt mn puntquote:Op zondag 19 juni 2011 14:28 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Een liter olijfolie is bijna 9000 kcal. Zo gemakkelijk kan dat dus niet
Ik snap het prima hoor, jij zegt het alleen compleet krom en denkt vervolgens dat je de enige op de wereld bent die begrijpt dat vet slecht is voor de lijn doordat er kcal in zitten en je dus best vet kunt eten zolang je niet teveel kcal eet. Echt een waar orakel van wijsheid ben je.quote:Op zondag 19 juni 2011 14:32 schreef DeRakker. het volgende:
Goedzo je snapt mn punt![]()
Ok een halve dan.. dan snap je het eindelijk??
je begrijpt het dus nog steeds niet.quote:Op zondag 19 juni 2011 14:35 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ik snap het prima hoor, jij zegt het alleen compleet krom en denkt vervolgens dat je de enige op de wereld bent die begrijpt dat vet slecht is voor de lijn doordat er kcal in zitten en je dus best vet kunt eten zolang je niet teveel kcal eet. Echt een waar orakel van wijsheid ben je.
Je kunt alleen vet opslaan als er veel van het hormoon insuline in je bloed circuleert. Insuline is een ‘pakhuishormoon’. Je hebt heel kleine beetjes insuline nodig, maar als je voortdurend meelproducten en suiker eet, of suiker drínkt in de vorm van frisdrank, pompt je alvleesklier voortdurend insuline in de bloedbaan. Dat is niet gezond. Een van de onvermijdelijke gevolgen is abnormale gewichtstoename. Al die insuline zet de sluisdeuren naar de vetcellen in één richting open. Het vet kan erin, maar er niet meer uit.’’quote:Op zondag 19 juni 2011 14:28 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Een liter olijfolie is bijna 9000 kcal. Zo gemakkelijk kan dat dus niet
Ik zeg toch echt exact wat jij zegt, maar goedquote:Op zondag 19 juni 2011 14:36 schreef DeRakker. het volgende:
je begrijpt het dus nog steeds niet.
Damn...mmmh ff bedenken hoe ik dit kleuters zou uitleggen misschien dat je t dan begrijpt![]()
quote:Op zondag 19 juni 2011 16:31 schreef xChar het volgende:
Oh wat grappig! Hiernaast in mijn beeld staat in een advertentie;
De vetste games koop je op Freerecordshop.nl
De Rakker en Dipkip, wat vinden jullie van dit bovenstaande verhaal ?quote:Op zondag 19 juni 2011 14:50 schreef nz1900 het volgende:
[..]
Je kunt alleen vet opslaan als er veel van het hormoon insuline in je bloed circuleert. Insuline is een ‘pakhuishormoon’. Je hebt heel kleine beetjes insuline nodig, maar als je voortdurend meelproducten en suiker eet, of suiker drínkt in de vorm van frisdrank, pompt je alvleesklier voortdurend insuline in de bloedbaan. Dat is niet gezond. Een van de onvermijdelijke gevolgen is abnormale gewichtstoename. Al die insuline zet de sluisdeuren naar de vetcellen in één richting open. Het vet kan erin, maar er niet meer uit.’’
Als ik eerlijk ben weet ik niet precies hoe het insuline werkt.quote:Op zondag 19 juni 2011 16:44 schreef nz1900 het volgende:
[..]
De Rakker en Dipkip, wat vinden jullie van dit bovenstaande verhaal ?
Gelul.quote:Op zondag 19 juni 2011 16:44 schreef nz1900 het volgende:
De Rakker en Dipkip, wat vinden jullie van dit bovenstaande verhaal ?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |