abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98370236
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 14:28 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Een liter olijfolie is bijna 9000 kcal. Zo gemakkelijk kan dat dus niet :')
Goedzo je snapt mn punt :')
Ok een halve dan.. dan snap je het eindelijk? :D ?
pi_98370349
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 14:32 schreef DeRakker. het volgende:
Goedzo je snapt mn punt :')
Ok een halve dan.. dan snap je het eindelijk? :D ?
Ik snap het prima hoor, jij zegt het alleen compleet krom en denkt vervolgens dat je de enige op de wereld bent die begrijpt dat vet slecht is voor de lijn doordat er kcal in zitten en je dus best vet kunt eten zolang je niet teveel kcal eet. Echt een waar orakel van wijsheid ben je.
pi_98370408
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 14:35 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Ik snap het prima hoor, jij zegt het alleen compleet krom en denkt vervolgens dat je de enige op de wereld bent die begrijpt dat vet slecht is voor de lijn doordat er kcal in zitten en je dus best vet kunt eten zolang je niet teveel kcal eet. Echt een waar orakel van wijsheid ben je.
je begrijpt het dus nog steeds niet. :')
Damn...mmmh ff bedenken hoe ik dit kleuters zou uitleggen misschien dat je t dan begrijpt :D
pi_98370647
Get a room. :')
Go hard or go home
pi_98370937
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 14:28 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Een liter olijfolie is bijna 9000 kcal. Zo gemakkelijk kan dat dus niet :')
Je kunt alleen vet opslaan als er veel van het hormoon insuline in je bloed circuleert. Insuline is een ‘pakhuishormoon’. Je hebt heel kleine beetjes insuline nodig, maar als je voortdurend meelproducten en suiker eet, of suiker drínkt in de vorm van frisdrank, pompt je alvleesklier voortdurend insuline in de bloedbaan. Dat is niet gezond. Een van de onvermijdelijke gevolgen is abnormale gewichtstoename. Al die insuline zet de sluisdeuren naar de vetcellen in één richting open. Het vet kan erin, maar er niet meer uit.’’

[ Bericht 7% gewijzigd door Mylene op 19-06-2011 21:20:58 (nee) ]
pi_98371604
Geduld hebben :)
pi_98373930
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 14:36 schreef DeRakker. het volgende:
je begrijpt het dus nog steeds niet. :')
Damn...mmmh ff bedenken hoe ik dit kleuters zou uitleggen misschien dat je t dan begrijpt :D
Ik zeg toch echt exact wat jij zegt, maar goed :') iedereen is dom behalve jij *O*
pi_98374458
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 15:10 schreef kort het volgende:
Geduld hebben :)
Als je exact hetzelfde wilt zeggen kan je me gewoon quoten.

Nee niet iedereen, alleen jij.
pi_98374612
Oh wat grappig! Hiernaast in mijn beeld staat in een advertentie;
De vetste games koop je op Freerecordshop.nl
_O-
pi_98374688
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 16:31 schreef xChar het volgende:
Oh wat grappig! Hiernaast in mijn beeld staat in een advertentie;
De vetste games koop je op Freerecordshop.nl
_O-
:D

Ik zie nu ik ernaar kijk geeneens ads heb.
Nog nooit opgevallen.... :P
pi_98375198
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 14:50 schreef nz1900 het volgende:

[..]

Je kunt alleen vet opslaan als er veel van het hormoon insuline in je bloed circuleert. Insuline is een ‘pakhuishormoon’. Je hebt heel kleine beetjes insuline nodig, maar als je voortdurend meelproducten en suiker eet, of suiker drínkt in de vorm van frisdrank, pompt je alvleesklier voortdurend insuline in de bloedbaan. Dat is niet gezond. Een van de onvermijdelijke gevolgen is abnormale gewichtstoename. Al die insuline zet de sluisdeuren naar de vetcellen in één richting open. Het vet kan erin, maar er niet meer uit.’’

De Rakker en Dipkip, wat vinden jullie van dit bovenstaande verhaal ?

[ Bericht 7% gewijzigd door Mylene op 19-06-2011 21:21:14 ]
pi_98375435
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 16:44 schreef nz1900 het volgende:

[..]

Als ik eerlijk ben weet ik niet precies hoe het insuline werkt.
Wel weet ik dat suiker zoveel mogelijk moet mijden zoals daar ook in staat.

Lijkt dat het klopt, maar zeker doe ik dat dus niet.
pi_98375659

M.a.w. wie geen koolhydraten eet kan vet en eiwitten eten wat ie wil en valt nog af ook.
Het atkins dieet dus. Calorieen tellen niet nodig.
pi_98378480
Het probleem is volgens mij niet de hoeveelheid vet of calorieen die je eet, maar eerder dat mensen op vandaag te weinig bewegen en te veel eten. Je kunt gerust vet of ander calorierijk voedsel eten als je zwaar lichamelijk werk moet doen of veel sport dan verbrand je dat wel weer en kom je niet aan. Maar tegenwoordig verplaatsen de meeste mensen zich per auto of openbaar vervoer naar school of werk, en op het werk doen veel mensen zittend kantoorwerk achter de PC met tussendoortjes die worden genuttigd dat nou niet afvallend bevorderend werkt en sporten en trainen wordt nou niet als een plezierige bezigheid beschouwd. Als mensen mogen kiezen tussen dagelijks sporten of op de bank zitten met een zak chips dan reken maar dat het laatste toch de voorkeur geniet. En niet onbelangrijk voedsel is tov vroeger veel lekkerder geworden, overvloedig aanwezig (op school, werk, kantines ed) en veel goedkoper dan vroeger waardoor je de neiging heb meer te eten dan je nodig hebt.

Vroeger hoorde je maar weinig over overgewicht, daar voedsel duur en schaars was en de meeste mensen zwaar lichamelijk werk deden in de fabrieken, mijnen en landbouw en zich per voet of fiets deden verplaatsen (auto's waren vroeger luxe), zelfs het huishouden was voor de huisvrouwen destijds letterlijk aanpoten.
pi_98378756
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 16:44 schreef nz1900 het volgende:
Gelul.
  zondag 19 juni 2011 @ 19:00:07 #226
16715 Mylene
*schatje*
pi_98380021
Nz1900, je hebt al diverse keren een waarschuwing gekregen voor het promoten van die site's, zelfs bans gekregen. Dus ik wil je toch echt vriendelijk doch dringend verzoeken om te stoppen daarmee.
  zondag 19 juni 2011 @ 19:09:32 #227
294425 MalaCocinera
keuekenslob
pi_98380348
quote:
14s.gif Op zondag 19 juni 2011 18:21 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Gelul.
_O-
pi_98385965
Mylene, de link verwijst naar een artikel dat in de AD is verschenen.
Als ik het goed begrijp is het linken naar krantenartikelen vanaf nu dus verboden toch ?

Op basis van Gary Taubes' "Good Calories, Bad Calories", schreef Melchior Meijer in de jongste Weekendbijlage van het Algemeen Dagblad :
  zondag 19 juni 2011 @ 21:24:58 #229
16715 Mylene
*schatje*
pi_98387161
In jouw geval is het inderdaad niet gewenst. Ik stel voor dat we het hier dan ook bij laten. Ik heb je gewaarschuwd.

Vanaf nu dan weer ontopic.
pi_98387775
-edit: spam is niet gewenst

wil je toch adverteren? neem dan contact op met pr@fok

[ Bericht 82% gewijzigd door Mylene op 20-06-2011 16:59:42 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')