Dit inderdaad. Tevens de "makkelijkste" manier want geen rare regeltjes. Makkelijkst tussen aanhalingstekens want afvallen kan soms best lastig zijn ;-) en je moet er wel moeite voor doen.quote:Op woensdag 1 juni 2011 09:00 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Ja, dat zei ik dus ook. Meer output dan input = afvallen. Al leef je alleen op M&M's; als je meer kcal verbruikt dan je erin stopt, dan verlies je vet. Dat is natuurlijk niet gezond, dus kan je het het best inderdaad een beetje gevarieerd eten. En dan kun je dus nogmaals alle soorten voedzaam voedsel nemen (zoals aardappelen en pindakaas). Van voedzaam eten word je alleen dik als je er teveel van eet. Hell, van radijsjes word je ook moddervet als je er teveel van eet. Het weglaten van hele voedselgroepen hou je niet vol. Vergeet dus dr. Frank en al die rare fratsen.
Ik eet bijna precies zoals ik het fijn vind en gewend ben. Ik eet alleen minder, en in verhouding wat meer groenten en fruit en zuivel dan pasta, brood en vlees. En afentoe een borrel. En ik val een pond per week af.
Dat sowieso inderdaad, gewoon lekker de trap pakken.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 15:27 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Sowieso, op elkaar gepakt op de roltrap (zijn ook altijd dezelfde friet-etende figuren) of snel boven via een trap die helemaal vrij is.
Met veel van die kleine dingen krijg je toch alles bij elkaar nog wat extra's.
Het 6x per dag idee betekent ook dat je meer dan 1 liga of 1 glas melk moet consumeren.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:29 schreef ReVamp_ het volgende:
Eet je dit iedere dag hetzelfde?
eet gevarieerd, eet vaker (6 keer per dag) kleine beetjes, dus gewoon ontbijt, lunch en diner en daartussen ''gezonde'' tussendoortjes zoals: stuk fruit, glas zuivel, plakje ontbijtkoek, 1liga o.i.d.
Daarnaast veel water drinken en minstens half uur bewegen..
En waaraan staat een uur intensief Zumba aan gelijk?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:50 schreef Physics het volgende:
Ja leuk, "ik sport 4 uur in de week!!!"
En wat doe je dan in die 4 uur? Zit je net als al die andere lamballen urenlang voor je uit te turen op die apparaten? Of zit je 15 minuten lang buikspieren te trainen?
Het zegt mij helemaal niks, ik wil altijd weten WAT iemand doet in die tijd. 1 uurtje een flinke kickboks workout staat makkelijk gelijk aan 4-5u voor je uit staren terwijl je op zo'n bicep curl apparaat zit.
een wandeling... zumbaquote:Op dinsdag 7 juni 2011 01:18 schreef Koeketrommel het volgende:
[..]
En waaraan staat een uur intensief Zumba aan gelijk?
Uh oh, dalijk krijg je de ontbijtkoek taliban achter je aanquote:Op maandag 6 juni 2011 23:29 schreef ReVamp_ het volgende:
Eet je dit iedere dag hetzelfde?
eet gevarieerd, eet vaker (6 keer per dag) kleine beetjes, dus gewoon ontbijt, lunch en diner en daartussen ''gezonde'' tussendoortjes zoals: stuk fruit, glas zuivel, plakje ontbijtkoek, 1liga o.i.d.
Daarnaast veel water drinken en minstens half uur bewegen..
U riep?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 09:11 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Uh oh, dalijk krijg je de ontbijtkoek taliban achter je aan
Ik heb geen tijd om alles in dit topic te lezen maar ik werk nauw samen met obese mensen om met succes af te vallen en dit te blijven volhouden.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 08:15 schreef telefeun het volgende:
Ik ben sinds een aantal weken begonnen met afvallen, ik ben echt één brok motivatie alleen als ik mezelf vrijdags weeg zakt dit weer helemaal weg.
Ik val maar ca. 2 á 3 ons per week af. En mijn buik- en borstomvang wil ook niet echt naar beneden.
Nu is mijn vraag of jullie mij advies zouden kunnen geven over mijn beweegschema en mijn voedingspatroon.
Beweegschema
Ik sport ca. 4 uur per week in de sportschool, twee uur cardio, twee uur kracht.
Voedingspatroon
Ontbijt 2 boterhammen of knäckebrödjes met pindakaas/vruchtenhagel/filet americain/boterhammen worst/ham en 1 á 2 bekers halfvolle melk
Tussendoor Een plakje ontbijtkoek
Lunch 3 boterhammen met pindakaas/pekelvlees en lever/ham/boterhammen worst/vruchtenhagel en een flesje water
Tussendoor Een plakje ontbijtkoek of een appel
Diner Meestal wat mijn moeder klaarmaakt, dit kan aardappels met groente en een stukje vlees zijn of iets van pasta (macaroni/spaghetti). En na het eten soms een appel of een sinaasappel
Ik drink ook de hele dag door water en nooit een colaatje o.i.d.
Serieuze reacties a.u.b.!
BVD!
Pindakaas is vet en bevat weinig nuttige elementen. Ff opzij zetten.quote:
Ik val maar ca. 2 á 3 ons per week af.
Voedingspatroon
Ontbijt 2 boterhammen of knäckebrödjes met pindakaas/vruchtenhagel/filet americain/boterhammen worst/ham en 1 á 2 bekers halfvolle melk
Tussendoor Een plakje ontbijtkoek
Lunch 3 boterhammen met pindakaas/pekelvlees en lever/ham/boterhammen worst/vruchtenhagel en een flesje water
Tussendoor Een plakje ontbijtkoek of een appel
Onzin, pindakaas zit juist vol met goede vetten en pindakaas hoef je dus echt niet op zij te zetten.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 18:40 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Pindakaas is vet en bevat weinig nuttige elementen. Ff opzij zetten.
Ontbijtkoek is al erg calorierijk van zichzelf, beter neem je fruit ( max 2 fruit per dag)
Vleesbeleg vervangen door iets gezonds en magers. Rosbief komt zo in me op.
Rest ziet er prima uit.
- bijna alle pindakazen bevatten geharde plantaardige vetten. Kankerverwekkend. Niet gezond.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 18:58 schreef SimtekF1 het volgende:
[..]
Onzin, pindakaas zit juist vol met goede vetten en pindakaas hoef je dus echt niet op zij te zetten.
Dat klopt, uitgerekend ik ben een soort grootgebruiker van Calve pindakaas (de grote 500 grams potten) en ben er na ruim 25 jaar dubbeldik smeren op het brood geen kilo zwaarder erdoor geworden.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 18:58 schreef SimtekF1 het volgende:
[..]
Onzin, pindakaas zit juist vol met goede vetten en pindakaas hoef je dus echt niet op zij te zetten.
Van zgn 'gezonde vetten' word je gewoon dik heur als je er teveel van eet. Geen argument dat jij dun blijft.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 19:01 schreef Fusionfreak het volgende:
[..]
Dat klopt, uitgerekend ik ben een soort grootgebruiker van Calve pindakaas (de grote 500 grams potten) en ben er na ruim 25 jaar dubbeldik smeren op het brood
geen kilo zwaarder erdoor geworden.
neehoor.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 19:03 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Van zgn 'gezonde vetten' word je gewoon dik heur als je er teveel van eet. Geen argument dat jij dun blijft.
Dat staat er. Lezen.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:00 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
neehoor.
Als je teveel kcal binnen krijgt word je dik...
Niet van teveel vetten.
En wat zit er in vet? Kcal dus. Van een litertje olijfolie per dag word je óók dik.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:00 schreef DeRakker. het volgende:
neehoor.
Als je teveel kcal binnen krijgt word je dik...
Niet van teveel vetten.
Ja en als je 10kg appels eet ook oid...quote:Op zondag 19 juni 2011 00:39 schreef Dipkip het volgende:
[..]
En wat zit er in vet? Kcal dus. Van een litertje olijfolie per dag word je óók dik.
Wat jij bedoelt is dat je ondanks dat je een gezond aantal kcal eet toch teveel vet kunt eten, en dat slaat inderdaad op de ongezonde soort vet. Dat heeft gezondheidsrisico's apart van overgewicht door teveel kcal.quote:Op zondag 19 juni 2011 00:54 schreef DeRakker. het volgende:
Ja en als je 10kg appels eet ook oid...
Het is een hele andere uitgangspunt.
Van teveel kcal word je dik... niet van het te veel vet.
Als je eten bijna alleen uit vet bestaat en dit onder je dagelijkse kcal behoefte zit... kom je nog steeds niet aan.
nee dat bedoelde ik nietquote:Op zondag 19 juni 2011 00:56 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Wat jij bedoelt is dat je ondanks dat je een gezond aantal kcal eet toch teveel vet kunt eten, en dat slaat inderdaad op de ongezonde soort vet. Dat heeft gezondheidsrisico's apart van overgewicht door teveel kcal.
Maar hoe je het schreef, staat er wat anders.
Wat begreep je niet aan het woordje teveel.quote:Op zondag 19 juni 2011 00:54 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Ja en als je 10kg appels eet ook oid...
Het is een hele andere uitgangspunt.
Van teveel kcal word je dik... niet van het te veel vet.
Als je eten bijna alleen uit vet bestaat en dit onder je dagelijkse kcal behoefte zit... kom je nog steeds niet aan.
Hoe kan het dan dat mensen afvallen met het Atkins dieet ?quote:Op zondag 19 juni 2011 00:39 schreef Dipkip het volgende:
[..]
En wat zit er in vet? Kcal dus. Van een litertje olijfolie per dag word je óók dik.
Trolquote:Op zondag 19 juni 2011 09:17 schreef nz1900 het volgende:
[..]
Hoe kan het dan dat mensen afvallen met het Atkins dieet ?
teveel? dat betekend in mijn ogen dat de verhouding vet/eiwitten/koolhydraten niet klopt en dat je teveel vet binnen krijgt en dus teweinig eiwitten/hoolhy.quote:Op zondag 19 juni 2011 08:38 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Wat begreep je niet aan het woordje teveel.
Een liter olijfolie is bijna 9000 kcal. Zo gemakkelijk kan dat dus nietquote:Op zondag 19 juni 2011 13:35 schreef DeRakker. het volgende:
Je kan makkelijk hele fles olijfolie drinken.. heb je teveel vet binnen maar het kan gemakkelijk dat dit nog onder je kcal behoefte zit op een dag.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |