abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97369589

Wat?

Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren, maar op de mentale problematiek van de mensen die maken dat ze dus sowieso al een achterstand lopen als het gaat om het benaderen van vrouwen (of mannen).

Wat bedoel je daarmee?

Sommige mensen zouden nog liever bungee-jumpen dan dat ze een vrouw/man aanspreken. Mensen met een sociale achterstand of een anderzijds verwaarloosd leven waardoor ze niet eens meer al te sterk in hun schoenen staan. Nieuw contact met andere mensen is té eng.

Maar je wil toch versieren?

Er is in de reeks al advies gegeven over het echte versieren. Dat je het als bovenstaand persoon, of als je je uiterlijk niet enorm mee hebt, niet moet proberen in het 'echte' uitgaansleven. Onzekerheid wordt bij dat soort gelegenheden enorm snel opgepikt.

Hoe ontmoet ik dan nieuwe mensen?

Ga weg bij je ouders om ergens te studeren / werken. Het liefst in een flatje, leer stapsgewijs je buren kennen, ga op een sport, ga elke week een paar keer naar de bibliotheek met wat huiswerk of een boek. Er kan dan vanalles gebeuren, en zeg nou zelf, dat is toch veel productiever dan uitgaan. Twee vliegen in één klap.

Om zelfverzekerder over te komen en te worden zijn er de volgende tips:

1. Loop rechtop.

2. Kijk niet steeds naar de grond.

3. Begin met iedereen oogcontact te maken. Bij de kassa bijvoorbeeld als je je wisselgeld terug krijgt. Vergeet dan niet een klein beetje te lachen natuurlijk, zo vriendelijk mogelijk.

4. Grijp geen vrouwen bij edele delen want dan krijg je patsen.

5. Wil je oefenen met conversaties, maar heb je écht geen mogelijkheid om vrouwen aan te spreken, ga dan een winkel binnen met een vrouwelijke bediende en stel haar wat vragen over producten. Ze hangt aan je lippen, want ze heeft weinig keus.

6. Eet elke dag een stengel selderij.

7. Vriendschappen met vrouwen zijn zeer welkom. Zo leer je ze kennen, studiemateriaal voor mogelijke relaties. Ga niet lopen huilen als een vrouw je enkel als vriend ziet. Gebruik dat.

8. Online versieren is een leuke eerste stap. Wees daar niet bang voor, ze kunnen je niet zien.

Enkele pointers voor online versieren:

1. Gebruik altijd hoofdletters en andere regels van punctuatie.

2. Matig uw gebruik van en de duim omhoog posticon en gebruik deze wijselijk op momenten waar u echt even ietwat superieur, alwetend en denigrerend wil overkomen. Dit zal uw alpha-status op FOK verhogen en waarschuwt andere mannelijke users ervoor dat ze niks met u moeten starten, want u bent verbaal zeer behendig.

3. Dat is het eigenlijk wel. Alle bommen los als je online bent, wees alleen niet zielig.

Uitgebreide info over eenzaamheid en onzekerheid:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.

Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic versieren op latere leeftijd

De reeks is hernoemd naar "Als versieren niet zo makkelijk gaat" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel.

De OP vind je hier
Finally, someone let me out of my cage
pi_97369618
Dank u voor de nieuwe topic en de TT.
pi_97369631
:D Waarom zijn jullie nog wakker? Ik heb een goeie reden (moet nog even blokken voor laatste examen) maar wat is jullie excuus?
En wat gaat het snel ineens!! :o
Ik kijk even een paar minuten niet en voor ik 't weet zijn we alweer anderhalve pagina en een nieuw deel verder.. Op dit tijdstip, ook nog :D
pi_97369633
iemand anders nog wat te melden. ik weet zeker dat er nuttigere dingen (en/of serieuzer) zijn dan mijn geblaat.
pi_97369651
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 02:39 schreef HappyGirl91 het volgende:
:D Waarom zijn jullie nog wakker? Ik heb een goeie reden (moet nog even blokken voor laatste examen) maar wat is jullie excuus?
En wat gaat het snel ineens!! :o
Ik kijk even een paar minuten niet en voor ik 't weet zijn we alweer anderhalve pagina en een nieuw deel verder.. Op dit tijdstip, ook nog :D
geen. ben een uurtje thuis.
succes met je examen. maar moet je niet leren in plaats van op fok te zitten? :P
pi_97369660
O ja en tijnbrein nog veel geluk gewenst op je date, maak er wat leuks van! ^O^
En HP7B is natuurlijk leuk, maar vergeet geen aandacht aan haar te schenken tijdens je date :Y

En misschien ben ik hier een beetje laat mee, maar.. Catbert wordt dus papa!! Van een meisje O+
Van harte! *O*
pi_97369669
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 02:41 schreef greatjob het volgende:

[..]

geen. ben een uurtje thuis.
succes met je examen. maar moet je niet leren in plaats van op fok te zitten? :P
:@ :D..
Nou, ik ben een vrouw: ik multitask, okay :6
pi_97369673
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 02:43 schreef HappyGirl91 het volgende:

[..]

Ben je dan niet te moe voor je examen?
Sex met condoom is hetzelfde als een Fruitella eten met het papiertje er nog omheen
pi_97369700
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 02:44 schreef GroenerDanGras het volgende:

[..]

Ben je dan niet te moe voor je examen?
Ik ben nog nooit niet-moe geweest voor een examen :')
Ziekelijk uitstellen en dan nachten doorhalen of de ochtend van tevoren pas leren, dat is meer wat ik doe :@
Is het luiheid? M'n ADD? Een combinatie hiervan? Geen idee :?
Ik zal iig blij zijn als het allemaal voorbij is _O_

Waar kom je vandaan? Je bent net thuis, zei je.
pi_97369711
.

[ Bericht 99% gewijzigd door GroenerDanGras op 27-05-2011 03:08:52 ]
Sex met condoom is hetzelfde als een Fruitella eten met het papiertje er nog omheen
pi_97369719
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 02:43 schreef HappyGirl91 het volgende:

[..]

quote:
1s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 02:47 schreef HappyGirl91 het volgende:

[..]

Ik ben nog nooit niet-moe geweest voor een examen :')
Ziekelijk uitstellen en dan nachten doorhalen of de ochtend van tevoren pas leren, dat is meer wat ik doe :@
Is het luiheid? M'n ADD? Een combinatie hiervan? Geen idee :?
Ik zal iig blij zijn als het allemaal voorbij is _O_

Waar kom je vandaan? Je bent net thuis, zei je.
Een feestje.
Soms heb je breaks van het leren nodig. Ik ging ook op fok kijken voor een tentamen dinsdagavond. Het kan alleen zo tijdrovend zijn zonder dat je het door hebt.

Last van examenstress?

Ik ga slapen. Truste. Succes morgen!! ^O^

[ Bericht 1% gewijzigd door greatjob op 27-05-2011 02:58:51 ]
pi_97369932
Zo net terug van het uitgaan hier in Eindhoven. Opzich was het een prima stapavond; alleen weer totaal geen meiden aangesproken... ik kan mezelf wel schieten. De hele avond wat bij mijn maten gehangen, die uiteraard ook niemand aanspreken die ze niet kennen; het voelt zo lekker natuurlijk om daarin te blijven hangen.
Op gegeven moment liep een leuke meid langs die na oogcontact even vriendelijk lachte; en ik betrapte me op de automatische gedachte die opkwam: "ik moet echt wat verzinnen voor de volgende keer dat ik uitga om zulke situaties te benutten". Keer op keer, week in week uit gebeurt het weer. Wat een gezeik; ik snap echt niet waarom het altijd zo kut moet gaan. Met vele andere dingen heb ik drempels overwonnen, waarbij het achteraf geen reet voorsteld; en bij de meiden kom ik er maar niet overheen. *gooit nog maar een lamp kapot uit frustratie*. :(
pi_97370033
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 03:37 schreef Axel1988 het volgende:
Zo net terug van het uitgaan hier in Eindhoven. Opzich was het een prima stapavond; alleen weer totaal geen meiden aangesproken... ik kan mezelf wel schieten. De hele avond wat bij mijn maten gehangen, die uiteraard ook niemand aanspreken die ze niet kennen; het voelt zo lekker natuurlijk om daarin te blijven hangen.
Op gegeven moment liep een leuke meid langs die na oogcontact even vriendelijk lachte; en ik betrapte me op de automatische gedachte die opkwam: "ik moet echt wat verzinnen voor de volgende keer dat ik uitga om zulke situaties te benutten". Keer op keer, week in week uit gebeurt het weer. Wat een gezeik; ik snap echt niet waarom het altijd zo kut moet gaan. Met vele andere dingen heb ik drempels overwonnen, waarbij het achteraf geen reet voorsteld; en bij de meiden kom ik er maar niet overheen. *gooit nog maar een lamp kapot uit frustratie*. :(
dude, je kan ook overdrijven :')
pi_97370187
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 04:05 schreef JedimindhaX het volgende:

[..]

dude, je kan ook overdrijven :')
Hoezo overdrijft ie dan?
Wat hij beschrijft past hier totaal.

Maar met een simpele "Hoi, vermaak je je wat" heb je al een gesprekje.
Dat ze je lief naar je glimlacht is een signaal dat ze open staat voor in ieder geval een gesprekje. Laat dan het gesprek z'n gang gaan, beetje humor erdoor en je komt een heel eind.

Misschien moet je es met iemand gaan stappen die wel op de vrouwtjes af durft te stappen.

[ Bericht 1% gewijzigd door GroenerDanGras op 27-05-2011 06:24:33 ]
pi_97370491
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 06:19 schreef GroenerDanGras het volgende:

[..]

Hoezo overdrijft ie dan?
Wat hij beschrijft past hier totaal.

Maar met een simpele "Hoi, vermaak je je wat" heb je al een gesprekje.
Dat ze je lief naar je glimlacht is een signaal dat ze open staat voor in ieder geval een gesprekje. Laat dan het gesprek z'n gang gaan, beetje humor erdoor en je komt een heel eind.

Misschien moet je es met iemand gaan stappen die wel op de vrouwtjes af durft te stappen.

Dit

quote:
*gooit nog maar een lamp kapot uit frustratie*
bijvoorbeeld. vind ik een tikkeltje overdreven.
  vrijdag 27 mei 2011 @ 08:40:51 #16
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_97371043
Willen ze inmiddels luisteren?
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_97371171
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 08:40 schreef Id_do_her het volgende:
Willen ze inmiddels luisteren?
Nee. Maar we zijn oneindig geduldig.
pi_97371551
quote:
Precies hetzelfde gehad als gister. en er zat gewoon redelijk wat alcohol in, soms heb ik avonden dan lul ik heel makkelijk tegen meiden, maar gister dus ook niet. Achja, vanavond en morgen weer!
You have enemies good? That means you've stood up for something sometime in your life.
  vrijdag 27 mei 2011 @ 09:10:30 #19
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_97371575
quote:
Ga je wel eens in je eentje uit?
Het is natuurlijk op zich al lastig om uit de comfort zone van je groep vrienden te stappen. :)
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
  vrijdag 27 mei 2011 @ 09:41:52 #20
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_97372293
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 09:10 schreef MeraViglioSa het volgende:
Het is natuurlijk op zich al lastig om uit de comfort zone van je groep vrienden te stappen. :)
In je eentje uitgaan lijkt me nog veel lastiger. Ik doe dat ook alleen als ik ook ergens echt alleen ben. Ik kom niet in een kroeg om alleen maar vrouwen te scoren.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
  vrijdag 27 mei 2011 @ 09:43:17 #21
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_97372327
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 09:41 schreef Catbert het volgende:

[..]

In je eentje uitgaan lijkt me nog veel lastiger. Ik doe dat ook alleen als ik ook ergens echt alleen ben. Ik kom niet in een kroeg om alleen maar vrouwen te scoren.
Je kan beter zo de kroeg in gaan, beter dan dat je doelbewust ermee bezig gaat zijn, dan lukt het niet snel.
  vrijdag 27 mei 2011 @ 09:43:22 #22
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_97372328
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 09:41 schreef Catbert het volgende:

[..]

Doel nummer 1 zou dan ook je eigen plezier moeten zijn inderdaad. :D
Maar als je contact wilt maken maken met nieuwe mensen kun je beter alleen gaan. :)

Oh en gefeliciteerd hè!
pi_97372342
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 07:48 schreef JedimindhaX het volgende:
bijvoorbeeld. vind ik een tikkeltje overdreven.
Yeah I know; het was ook gewoon een lelijke lamp. Normaal ga ik een stuk hardlopen of ff fitnessen als ik wat frustratie kwijt moet; maar daar was het niet de tijd voor. Normaal gaat het prima, maar op sommige momenten kan ik niet met mijn frustratie omgaan. Ik loop trouwens niet zo'n hele avond gefrustreerd rond, absoluut niet! Het komt pas tijdens het kwartier dat ik terug naar huis fiets en na ga denken over die avond...

quote:

http://i.fokzine.net/p/0s.gif[/img] Op vrijdag 27 mei 2011 09:10 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ja wel eens gedaan; maar is zeer wisselvallig van hoe het gaat. Ik heb wel eens avonden gehad waarop het me wel lukte om diverse meiden aan te spreken, maar toen kon ik het gesprek erna niet echt op gang houden. Het is wel zo, wanneer ik eenmaal iemand heb aangesproken, dat het bij de volgende meid wat meer vanzelf gaat.
  vrijdag 27 mei 2011 @ 09:46:41 #24
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_97372436
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 09:43 schreef MeraViglioSa het volgende:
Doel nummer 1 zou dan ook je eigen plezier moeten zijn inderdaad. :D
Maar als je contact wilt maken maken met nieuwe mensen kun je beter alleen gaan. :)
Nouja, je wordt inderdaad 'gedwongen' op mensen af te stappen, en soms werkt dat, maar vaak ook niet. Ik ben voor m'n werk wel in de VS geweest maar als je dan in een kroeg komt waar het erg rustig is en alleen maar een paar mensen met z'n 2e staat ga je daar ook niet zomaar ff bijstaan. Als het vrouwen waren was mijn 'truuk' dus om vlak bij ze te gaan staan en dan tegen bijvoorbeeld de barman iets te zeggen met een flink dik Nederlands accent om hun interesse te wekken. Maarja, dat werkt niet bij kerels :)

quote:
Oh en gefeliciteerd hè!
Dank je :)
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_97373594
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 02:39 schreef HappyGirl91 het volgende:
:D Waarom zijn jullie nog wakker?
Ja, dat. Ga eens op tijd slapen en ga een dagje in de supermarkt rondhangen. Dat blijft serieus een goede plek om contacten te leggen en nee dan heb ik het niet over de kassameisjes.
pi_97373986
quote:
7s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 10:27 schreef Techno het volgende:

[..]

Ja, dat. Ga eens op tijd slapen en ga een dagje in de supermarkt rondhangen. Dat blijft serieus een goede plek om contacten te leggen en nee dan heb ik het niet over de kassameisjes.
Misschien hoogstens voor een kort gesprekje n.a.v. een product in iemands winkelwagen of iets wat iemand net uit een schap pakt (voor mijn gevoel)... maar contacten leggen? Boodschappen is toch gewoon haastwerk voor de meesten...
  vrijdag 27 mei 2011 @ 10:41:04 #27
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_97374068
quote:
7s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 10:27 schreef Techno het volgende:

[..]

Een dágje in de supermarkt rondhangen? :D
pi_97374076
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 10:38 schreef Axel1988 het volgende:
Misschien hoogstens voor een kort gesprekje n.a.v. een product in iemands winkelwagen of iets wat iemand net uit een schap pakt (voor mijn gevoel)... maar contacten leggen? :S
Tot diep in de nacht posten in dit topic is wel een goede manier?
pi_97374120
quote:
10s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 10:41 schreef MeraViglioSa het volgende:
Een dágje in de supermarkt rondhangen? :D
Nou ja, het hangt natuurlijk wel een beetje van je doelgroep af op welk tijdstip je het beste kunt gaan. :')
  vrijdag 27 mei 2011 @ 10:42:35 #30
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_97374123
quote:
7s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 10:41 schreef Techno het volgende:

[..]

Tot diep in de nacht posten in dit topic is wel een goede manier?
Als je er een leuke Fobo bij hebt vaak wel. B-)
pi_97374172
quote:
12s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 10:42 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Als je er een leuke Fobo bij hebt vaak wel. B-)
Haha, al maak ik mijn fobo leuk; met mijn postgeschiedenis kom ik nergens meer :P. Dit is gewoon een plek voor mij om wat problemen neer te pennen; zodat ik dat IRL niet hoef te doen en daar dus normaler over kan komen.
pi_97374227
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 10:43 schreef Axel1988 het volgende:
Haha, al maak ik mijn fobo leuk; met mijn postgeschiedenis kom ik nergens meer :P.
Een nieuw account is zo aangemaakt als dat echt een issue is.
pi_97374280
quote:
7s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 10:44 schreef Techno het volgende:

[..]

Een nieuw account is zo aangemaakt als dat echt een issue is.
Absoluut; en nee... tot diep in de nacht posten hier heeft dus veel minder zin dan een gesprek aanknopen in een supermarkt. Feit blijft, voor mijn gevoel niet echt een ontmoetingsplek. Maar ik heb dan ook nooit een poging gedaan daar, dus wie weet...
  vrijdag 27 mei 2011 @ 10:51:41 #34
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_97374435
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 10:46 schreef Axel1988 het volgende:
Absoluut; en nee... tot diep in de nacht posten hier heeft dus veel minder zin dan een gesprek aanknopen in een supermarkt. Feit blijft, voor mijn gevoel niet echt een ontmoetingsplek. Maar ik heb dan ook nooit een poging gedaan daar, dus wie weet...
Nou, ik kom d'r ook vaak om boodschappen te doen en aangezien dat meestal rond 6 uur is ben ik dan niet erg aanspreekbaar vanwege m'n lage bloedsuikerspiegel ;) Maar ik hoor van meer mensen dat ze wel eens een praatje aangeknoopt hebben. In mij AH komen behoorlijk veel studentes in ieder geval.
pi_97374562
Ja, alleen veel mensen hebben toch haast (en honger) in een supermarkt. Dus inderdaad lastig aan te spreken.
En vaak een beetje weird als iemand je in de supermarkt zomaar aanspreekt.
pi_97374579
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 10:51 schreef Catbert het volgende:

[..]

Nou, ik kom d'r ook vaak om boodschappen te doen en aangezien dat meestal rond 6 uur is ben ik dan niet erg aanspreekbaar vanwege m'n lage bloedsuikerspiegel ;) Maar ik hoor van meer mensen dat ze wel eens een praatje aangeknoopt hebben. In mij AH komen behoorlijk veel studentes in ieder geval.
Ik shop bij een AH XL, maar ondanks dat er altijd veel mensen zijn, zie ik zelden een meid van rond mijn leeftijd die ik wel interessant vindt. Niet te hoge standaarden vanuit mijn kant; er lopen gewoon ontzettend veel bejaarden en huismoeders rond.
  vrijdag 27 mei 2011 @ 10:56:47 #37
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_97374626
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 10:55 schreef Axel1988 het volgende:
Ik shop bij een AH XL, maar ondanks dat er altijd veel mensen zijn, zie ik zelden een meid van rond mijn leeftijd die ik wel interessant vindt. Niet te hoge standaarden vanuit mijn kant; er lopen gewoon ontzettend veel bejaarden en huismoeders rond.
Dat is natuurlijk nogal afhankelijk van de tijden waarop je komt, en waar je woont.
pi_97374670
Anyway, eens dat er meer geflirt moet worden.
Gisteren na het sporten toch maar een poging ondernomen om met een meisje te (een beetje) te flirten.

Ze zei dat ze kwam voor de zonnebank.
Ik was eindelijk eens een beetje adrem en had lef, dus reageerde met 'dat heb jij toch helemaal niet nodig'.
En daar reageerde zij weer op, door haar truitje omhoog te trekken en haar (witte) buik te laten zien. :o

Anyway, daarna een leuk gesprek met haar verder gehad over van alles en nog wat.

Maar goed, zij was verder niet single en beschikbaar. Maar toch voel ik goed over mijzelf dat ik dat aangedurft heb.
pi_97374718
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 10:55 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Meeste jonge mensen shoppen vlak na hun werk. Beter om dan ook maar te shoppen (maar wel druk dan).
En helaas lastig om iemand daar dan aan te spreken.
pi_97374747
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 10:56 schreef Catbert het volgende:

[..]

Dat is natuurlijk nogal afhankelijk van de tijden waarop je komt, en waar je woont.
Met name met waar ik woon; ik heb geen vaste tijden voor boodschappen. 's Avonds zijn er ook wel eens jongeren; maar dat is over het algemeen "het hangjongeren"-type...
Daarentegen; in de binnenstad tijdens de niet-dagelijkse inkopen, kom ik wel veel meer leuke dames tegen... af en toe weet ik hier wel een gesprek aan te knopen.
  vrijdag 27 mei 2011 @ 10:59:55 #41
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_97374751
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 10:57 schreef dyna18 het volgende:
Maar goed, zij was verder niet single en beschikbaar. Maar toch voel ik goed over mijzelf dat ik dat aangedurft heb.
Gewoon aanpappen. Wie weet kom je d'r een keer in de stad tegen. Leuke meiden hebben ook vaak leuke (single) vriendinnen. Waarom denk je dat ik een damesteam train? Niet voor die dames zelf :P

(okay, ik doe het vooral omdat ik het gewoon leuk vind, maar je snapt me wel)
  vrijdag 27 mei 2011 @ 11:00:11 #42
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_97374759
Wil je mooie vrouwen zien en tegen komen? Ga naar de ikea. Hoe laat of wanneer je ook gaat. Altijd genoeg mooie vrouwen!
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_97374989
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 11:00 schreef ook_gek het volgende:
Wil je mooie vrouwen zien en tegen komen? Ga naar de ikea. Hoe laat of wanneer je ook gaat. Altijd genoeg mooie vrouwen!
En dan 's avonds romantisch samen een kastje in elkaar draaien ;).
  vrijdag 27 mei 2011 @ 11:10:16 #44
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_97375193
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 11:05 schreef Axel1988 het volgende:
Da's wel een van de meest ultieme relatietests. Alleen samen verhuizen en samen kamperen staat daar nog boven volgens mij.
pi_97376485
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 11:00 schreef ook_gek het volgende:
Vooral met een dikke buik van de aanstaande kleine :')

Nee dank je dus :P
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_97376640
Ritalin vreten, werkt altijd ^O^
  vrijdag 27 mei 2011 @ 11:51:11 #47
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_97376643
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 11:05 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

95% kans op totale oorlog.
pi_97377548
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 11:51 schreef Id_do_her het volgende:

[..]

95% kans op totale oorlog.
die 5% kans is als het kastje niet direct leverbaar is ?
  vrijdag 27 mei 2011 @ 12:11:53 #49
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_97377624
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 12:10 schreef obsama het volgende:

[..]

die 5% kans is als het kastje niet direct leverbaar is ?
Die vijf procent is wanneer de vriendin er niet bij is.
pi_97377759
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 12:11 schreef Id_do_her het volgende:
Ik heb niets van de Ikea dus ik zou het niet weten. :')
  vrijdag 27 mei 2011 @ 12:16:22 #51
240618 Micson
The lonely stoner
pi_97377806
quote:
10s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 12:15 schreef Techno het volgende:

[..]

Nee jij zult wel duurdere dingen kopen nu je een dik salaris bij Ajax gaat verdienen ;)
pi_97377826
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 12:11 schreef Id_do_her het volgende:

[..]

Dan heb ik het toch goed gedaan: "Koop je interieur op het moment dat je single bent".
pi_97377911
quote:
10s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 12:15 schreef Techno het volgende:

[..]

irrelevante informatie ?
pi_97377980
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 12:16 schreef Micson het volgende:
Nee jij zult wel duurdere dingen kopen nu je een dik salaris bij Ajax gaat verdienen ;)
:D :')
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 12:18 schreef obsama het volgende:
irrelevante informatie ?
En jij bent? :o
  vrijdag 27 mei 2011 @ 12:34:20 #55
342493 MissionPhailed
EU = Mission Phailed?
pi_97378514
Ik flirt eigenlijk nauwelijks, het komt voornamelijk voor als ik weer met een trip bezig ben. Met ´n kassameiske van een pompstation in Duitsland bijvoorbeeld, of mede-hotelgasten in New York.
pi_97378632
quote:
14s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 12:20 schreef Techno het volgende:

[..]

:D :')

[..]

En jij bent? :o
ik ben obsama en vind het beetje kansloos om te melden dat je in een leuke discussie over het stereotype Ikea kastje een comment gaat plaatsen dat je niks van ikea heb met een soort denigrerende toon. Ben je op verjaardagen ook zo saai ?
pi_97378680
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 12:37 schreef obsama het volgende:
ik ben obsama en vind het beetje kansloos om te melden dat je in een leuke discussie over het stereotype Ikea kastje een comment gaat plaatsen dat je niks van ikea heb met een soort denigrerende toon. Ben je op verjaardagen ook zo saai ?
We kunnen niet allemaal de autist uithangen he. :*
pi_97378731
quote:
10s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 12:39 schreef Techno het volgende:

[..]

We kunnen niet allemaal de autist uithangen he. :*
wat een saaie opmerking :W
  vrijdag 27 mei 2011 @ 12:41:43 #59
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_97378771
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 12:40 schreef obsama het volgende:
Heb je verder nog iets on-topics te melden of kom je alleen rellen?
pi_97378808
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 12:40 schreef obsama het volgende:
Maar had je zelf nog wat nuttigs te melden? Niet echt he?
pi_97379552
quote:
Wat goed helpt is wat biertjes drinken, en dan tegen allemaal random mensen/meisjes hoi zeggen :). Dan komt je tong een beetje los ofzo.
pi_97379770
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 13:03 schreef minibeer het volgende:

[..]

Wat goed helpt is wat biertjes drinken, en dan tegen allemaal random mensen/meisjes hoi zeggen :). Dan komt je tong een beetje los ofzo.
Die biertjes die gaan wel; dat hoi zeggen is er nog niet van gekomen... maar ik zal het vanavond eens testen :).
pi_97380636
He als je niet goed slaapt , dan zie je de volgende dag er niet uit en kun je ook niet versieren :6
pi_97380696
quote:
7s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 12:42 schreef Techno het volgende:

[..]

Maar had je zelf nog wat nuttigs te melden? Niet echt he?
jahwel hoor ! Ritalin helpt als het versieren niet zo makkelijk gaat :)
pi_97380698
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 13:10 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Die biertjes die gaan wel; dat hoi zeggen is er nog niet van gekomen... maar ik zal het vanavond eens testen :).
tip zorg dat de biertjes te hard gaan, er is niets oncharmanter dan een man die half dronken loopt te waggelen en dan zegt hoiiii
pi_97380774
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 13:32 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

tip zorg dat de biertjes te hard gaan, er is niets oncharmanter dan een man die half dronken loopt te waggelen en dan zegt hoiiii
Ik weet ik weet; al zal het voor wat betreft resultaat niet veel verschil uitmaken; haha.
  vrijdag 27 mei 2011 @ 13:50:01 #67
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_97381361
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 13:32 schreef obsama het volgende:
Ja, laten we medicijnen gaan gebruiken die je nieteens zonder recept kunt krijgen :')
pi_97381548
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 13:50 schreef Catbert het volgende:

[..]

Ja, laten we medicijnen gaan gebruiken die je nieteens zonder recept kunt krijgen :')
Vriend van mij heeft beetje ADD. ^O^
pi_97381662
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 13:55 schreef obsama het volgende:
Oh ja, want alle mensen die in deze reeks posten hebben ADD? :')

Ik had eerder verwacht dat je wat denigrerend kledingadvies zou geven.
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 19:18 schreef obsama het volgende:
hoezo kijk jij voor je kleren bij zulke winkels ? :{w
  vrijdag 27 mei 2011 @ 14:00:30 #70
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_97381704
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 13:55 schreef obsama het volgende:
Leuk voor je. Maar verder waardeloos advies dus hou dat lekker bij je.
pi_97381929
Ik heb add en geen ritalin dat vonden ze ook nooit nodig voor mij.
pi_97382131
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 14:00 schreef Catbert het volgende:

[..]

Leuk voor je. Maar verder waardeloos advies dus hou dat lekker bij je.
Hoezo is dit waardeloos advies ? Het heeft mij een stuk zelfverzekerder gemaakt en nu gebruik ik het in principe niet meer. Puur omdat jij er niks mee doet is het nog niet waardeloos
  vrijdag 27 mei 2011 @ 14:15:56 #73
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_97382262
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 14:12 schreef obsama het volgende:
Hoezo is dit waardeloos advies ? Het heeft mij een stuk zelfverzekerder gemaakt en nu gebruik ik het in principe niet meer. Puur omdat jij er niks mee doet is het nog niet waardeloos
Het is gewoon illegaal. Klaar.
pi_97382267
quote:

[..]

Ben je toen je klein was op je hoofd gevallen?
Ron Paul 2012
pi_97382302
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 14:16 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Ben je toen je klein was op je hoofd gevallen?
vast wel een keer
pi_97382318
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 14:15 schreef Catbert het volgende:

[..]

Het is gewoon illegaal. Klaar.
Wat is illegaal aan ritalin ?
  vrijdag 27 mei 2011 @ 14:18:13 #77
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_97382359
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 14:17 schreef obsama het volgende:
Wat is illegaal aan ritalin ?
Ritalin is eigenlijk gewoon een harddrug en mag je alleen op recept gebruiken. Als je dat spul doorgeeft aan anderen of doorverkoopt ben je gewoon een drugsdealer.
pi_97382360
Het is gewoon waardeloos advies; neem een pilletje en je kunt opeens versieren... ppff.
pi_97382410
quote:

[..]

Huh. Ben je door ritalin zelfverzekerd(er) geworden?
pi_97382454
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 14:18 schreef Axel1988 het volgende:
Het is gewoon waardeloos advies; neem een pilletje en je kunt opeens versieren... ppff.
Dat insinueer ik niet ! Ik zeg alleen dat ik het wel eens heb gehad en dat ik sindsdien een stuk rustiger met vrouwen praat. Als je erachter komt dat vrouwen best willen praten als je gewoon normaal doet is een hele opluchting
  vrijdag 27 mei 2011 @ 14:21:32 #81
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_97382500
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 14:20 schreef obsama het volgende:
Dat insinueer ik niet ! Ik zeg alleen dat ik het wel eens heb gehad en dat ik sindsdien een stuk rustiger met vrouwen praat. Als je erachter komt dat vrouwen best willen praten als je gewoon normaal doet is een hele opluchting
Ritalin valt onder de opiumwet en derhalve is het gebruik, vervoer, bezit en/of leveren of verkopen ervan gewoon strafbaar. En we gaan hier mensen niet aansporen strafbare feiten te plegen.
pi_97382504
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 14:18 schreef Catbert het volgende:

[..]

Ritalin is eigenlijk gewoon een harddrug en mag je alleen op recept gebruiken. Als je dat spul doorgeeft aan anderen of doorverkoopt ben je gewoon een drugsdealer.
Klopt, maar als ik een keer ritalin wil proberen is dat dan zo slecht ? Ben geen wekelijks gebruiker ofzoo
  vrijdag 27 mei 2011 @ 14:22:17 #83
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_97382527
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 14:21 schreef obsama het volgende:
Klopt, maar als ik een keer ritalin wil proberen is dat dan zo slecht ? Ben geen wekelijks gebruiker ofzoo
Wat je doet moet je zelf weten, maar we gaan hier niet mensen aanraden illegaal bezig te zijn.
pi_97382554
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 14:22 schreef Catbert het volgende:

[..]

Wat je doet moet je zelf weten, maar we gaan hier niet mensen aanraden illegaal bezig te zijn.
Ik zeg alleen dat het goed voor je zelfvertrouwen is ! Stel je niet zo aan man

edit: en ja, tegen veelvuldig gebruik ben ik ook tegen
pi_97382604
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 14:22 schreef obsama het volgende:

[..]

Ik zeg alleen dat het goed voor je zelfvertrouwen is ! Stel je niet zo aan man
Nou, ik ga het proberen hoor!!
  vrijdag 27 mei 2011 @ 14:25:26 #86
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_97382659
Je moeder is een hamster
pi_97382725
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 14:24 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Nou, ik ga het proberen hoor!!
Ik had mezelf voorgenomen om echt alles te doen om mijn kansen te vergroten, dus ik kom er ook niet onderuit ben ik bang.
  vrijdag 27 mei 2011 @ 14:27:36 #88
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_97382746
quote:
14s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 14:25 schreef Crutch het volgende:
Ritalin
dat zijn allemaal boeken of cd's. dat zie je zelf toch ook
pi_97382782
Ik vind het nogal dom om ritalin te gebruiken voor versieren. Ten eerste omdat als het wel gebruikt wordt waar het gebruikt dient het al heel erg in de gaten gehouden te worden omdat het echt niet het fijnste spul is om aan te zitten en dan gaat iemand die als leek is ook nog eens geen add/adhd heeft het gebruiken.
Het redelijk naar spul zijn waar je toch wel hele nare gevolgen aan kan overhouden.
  vrijdag 27 mei 2011 @ 14:28:46 #90
118585 Crutch
pi_97382788
Je bent gewoon kankersneu als je ritalin wilt gaan proberen om zelfverzekerd te worden.
Kun je net zo goed speed gaan snuiven, écht. :r
Je moeder is een hamster
pi_97382789
Sorry jongens, bij nader inzien hebben jullie toch gelijk. Het is niet goed om mensen drugs aan te praten voor vertrouwen. sorry :(
pi_97382962
quote:
14s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 14:28 schreef Crutch het volgende:
Je bent gewoon kankersneu als je ritalin wilt gaan proberen om zelfverzekerd te worden.
Kun je net zo goed speed gaan snuiven, écht. :r
Dan ben je niet kankernsneu dan ben je gewoon wanhopig. Maar goed, als 't (blijkbaar) werkt moet je het vooral doen, ik weet niet wat de consequenties ervan zijn..
pi_97382978
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 14:32 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Dan ben je niet kankernsneu dan ben je gewoon wanhopig. Maar goed, als 't (blijkbaar) werkt moet je het vooral doen, ik weet niet wat de consequenties ervan zijn..
Als je ergens de consequenties niet van weet, moet je het gewoon doen ja. :D
Ron Paul 2012
  vrijdag 27 mei 2011 @ 14:34:18 #94
118585 Crutch
pi_97383036
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 14:32 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Dus zonder te weten wat de consequenties zijn moet je het tóch vooral doen als het (blijkbaar) werkt?

Gast, doe normaal.
Je moeder is een hamster
pi_97383053
consequenties bij veelvuldig ritalin gebruik zijn inderdaad niet best, begin er niet aan. Maar dat kun je ook van drank zeggen ?
pi_97383079
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 14:33 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Als je ergens de consequenties niet van weet, moet je het gewoon doen ja. :D
Staat daar toch niet.

quote:
14s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 14:34 schreef Crutch het volgende:

[..]

Dus zonder te weten wat de consequenties zijn moet je het tóch vooral doen als het (blijkbaar) werkt?

Gast, doe normaal.
Hoezo doe normaal? :{
  vrijdag 27 mei 2011 @ 14:38:01 #97
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_97383184
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 14:34 schreef obsama het volgende:
consequenties bij veelvuldig ritalin gebruik zijn inderdaad niet best, begin er niet aan. Maar dat kun je ook van drank zeggen ?
Ja, want drank valt ook onder de opiumwet. Oh wacht... 8)7
pi_97383385
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 14:38 schreef Catbert het volgende:

[..]

Ja, want drank valt ook onder de opiumwet. Oh wacht... 8)7
Tegen zulke argumenten kan ik niet op.
pi_97383434
Hope in humanity, I have none.
Ron Paul 2012
  vrijdag 27 mei 2011 @ 14:43:49 #100
118585 Crutch
pi_97383446
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 14:43 schreef Supersoep het volgende:
Hope in humanity, I have none.
Je moeder is een hamster
pi_97383617
quote:
14s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 14:43 schreef Crutch het volgende:

[..]

Goed punt, joh.
pi_97383628
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 14:42 schreef obsama het volgende:

[..]

Tegen zulke argumenten kan ik niet op.
Tja, feit blijft wel dat alcohol een van de weinige legale harddrugs is. Wellicht verklaren ze over 200 jaar iemand net zo voor gek wanneer die een biertje drinkt, dan dat we nu iemand voor gek verklaren wanneer die een spuit heroïne in zijn arm zet.
  vrijdag 27 mei 2011 @ 14:50:13 #103
118585 Crutch
pi_97383750
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 14:47 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Goed punt, joh.
Dank je. 8-)
Je moeder is een hamster
pi_97383766
Feit blijft ook dat degene die echt ritalin slikken omdat ze moeten dat streng gemonitord moet worden omdat de bijwerkingen zo heftig kan zijn en ritalin dus totaal niet geschikt is voor even creatief te gaan versieren.
pi_97383773
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 14:47 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Tja, feit blijft wel dat alcohol een van de weinige legale harddrugs is. Wellicht verklaren ze over 200 jaar iemand net zo voor gek wanneer die een biertje drinkt, dan dat we nu iemand voor gek verklaren wanneer die een spuit heroïne in zijn arm zet.
Volgens mij hebben de meeste mensen stiekem allemaal wel eens een keertje met drugs geëxperimenteerd (niet persé een spuit maar vast wel andere dingen).
pi_97383834
Tenzij je er uit ziet als deze freak:

http://www.imperfectparen(...)blic-restroom-alone/
En zo lelijk bent dat je kinderen moet gaan aanranden omdat niemand je wil, is er nog hoop.
pi_97384041
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 14:50 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Volgens mij hebben de meeste mensen stiekem allemaal wel eens een keertje met drugs geëxperimenteerd (niet persé een spuit maar vast wel andere dingen).
Nooit wat anders geprobeerd dan alcohol en sigaretten. Lijkt me met mijn huidige emotionele stabiliteit ook te riskant :P.
pi_97384044
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 14:51 schreef moezeidekoe het volgende:
Tenzij je er uit ziet als deze freak:

[ afbeelding ]
http://www.imperfectparen(...)blic-restroom-alone/
En zo lelijk bent dat je kinderen moet gaan aanranden omdat niemand je wil, is er nog hoop.
Wat een viesterd. Heb je een rotkop en een kut karakter.
pi_97384079
pi_97384110
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 14:50 schreef formerjellybean het volgende:
Feit blijft ook dat degene die echt ritalin slikken omdat ze moeten dat streng gemonitord moet worden omdat de bijwerkingen zo heftig kan zijn en ritalin dus totaal niet geschikt is voor even creatief te gaan versieren.
Ja dat is de zware ritalin die je moet spuiten. Dat is inderdaad voor mensen met zware psychische klachten. 10mg pil kan niet zoveel kwaad ;) studenten gebruiken het ook veel voor tentamens.
  vrijdag 27 mei 2011 @ 14:57:58 #111
118585 Crutch
pi_97384126
quote:
14s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 14:56 schreef Techno het volgende:
[ afbeelding ]
Slechts 19,90 euro. B-)
Je moeder is een hamster
pi_97384152
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 14:50 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Die username van jouw, jij ook denk ik ?
  vrijdag 27 mei 2011 @ 15:04:02 #113
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_97384411
vannacht was er een aardappel die vroeg: "wil deze avond met mij doorbrengen schat"

jullie denken zeker dat ik dat met "Ja" zou beantwoorden?
pi_97384480
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 15:04 schreef lanterfanteraar het volgende:
vannacht was er een aardappel die vroeg: "wil deze avond met mij doorbrengen schat"

ben je weer op stap geweest? ;)
pi_97384591
quote:

Alleen als ie je ook Ritalin zou geven. :')
pi_97384623
quote:

Als je dat hebt gedaan, wil ik niet meer op date met je
pi_97384824
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 14:58 schreef obsama het volgende:

[..]

Ritalin is eigenlijk qua werking een soort van Cocaine (beide hebben effect op heropname en dus het effect van actiepotentialen van dopamine en andere neurotransmitters in het brein) maar dan minder sterk. Ga je echt serieus mensen aanraden om dit te nemen >< Voor de mensen die dit lezen en wanhopig zijn, niet doen *O*
pi_97384874
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 15:13 schreef greatjob het volgende:

[..]

Ritalin is eigenlijk qua werking een soort van Cocaine (beide hebben effect op heropname en dus actiepotentialen van dopamine en andere neurotransmitters in het brein) maar dan minder sterk. Ga je echt serieus mensen aanraden om dit te nemen >< Voor de mensen die dit lezen en wanhopig zijn, niet doen *O*
Zoals vermeld, ik had het niet moeten adviseren.
pi_97384914
quote:

quote:

Niet. Tenzij je het echt graag wilde doen! :P
  vrijdag 27 mei 2011 @ 15:18:55 #120
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_97385040
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 15:15 schreef greatjob het volgende:

[..]

[..]

Niet. Tenzij je het echt graag wilde doen! :P
wie wil er nu met een aardappel mee
pi_97385099
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 15:18 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

Hoezo een aardappel?
  vrijdag 27 mei 2011 @ 15:21:12 #122
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_97385153
quote:

Pratende aardappels zijn heel heel erg bijzonder hoor. En ze zijn eetbaar :9
Of was het een garnaal (stoned) of erger?

[ Bericht 21% gewijzigd door deelnemer op 27-05-2011 15:29:01 ]
The view from nowhere.
pi_97385173
quote:

[..]

Awww. Dan heeft waarschijnlijk iemand iets in je drankje gestopt! Als een aardappel je uitnodigt om in een veld onder de aarde te gaan liggen (of was het een supermarkt?)... Best romantisch eigenlijk O+
  vrijdag 27 mei 2011 @ 15:26:42 #124
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_97385373
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 15:21 schreef greatjob het volgende:

[..]

Als een aardappel je uitnodigt om in een veld onder de aarde te gaan liggen ... Best romantisch eigenlijk O+
Alleen in de graf stand,
The view from nowhere.
pi_97385415
quote:

[..]

Lol, je hebt gewoon iemand uit dit topic getroffen, die eindelijk na vele jaren actie durfde te ondernemen en een meid probeerde te versieren ;).
pi_97385527
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 15:27 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Lol, je hebt gewoon iemand uit dit topic getroffen, die eindelijk na vele jaren actie durfde te ondernemen en een meid probeerde te versieren ;).
Ik was het.
  vrijdag 27 mei 2011 @ 15:31:22 #127
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_97385589
oooooooh ja.. nog iets. Ik was dus in een redelijk intelligent gebouw, wel met redelijk beschaafde mensen ( niet zoals dat tuig van dat ene filmpje van Café Rinus). Kwam er iemand: "Kooommm, laat je tieten zien!! Doe nou!!" En toen trok hij zelf een hoofd als een stier en liet hij zijn eigen tepel zien? Dat zou je toch niet verwachten van die mensen?

Ik maakte zo'n hooghartig gebaar met mijn hand, alsof ik het wegwuifde.
  vrijdag 27 mei 2011 @ 15:32:25 #128
179534 Waaghals
she appeared like an angel
pi_97385639
:') een intelligent gebouw
Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
  vrijdag 27 mei 2011 @ 15:33:29 #129
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_97385686
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 15:31 schreef lanterfanteraar het volgende:
oooooooh ja.. nog iets. Ik was dus in een redelijk intelligent gebouw, wel met redelijk beschaafde mensen ( niet zoals dat tuig van dat ene filmpje van Café Rinus). Kwam er iemand: "Kooommm, laat je tieten zien!! Doe nou!!" En toen trok hij zelf een hoofd als een stier en liet hij zijn eigen tepel zien? Dat zou je toch niet verwachten van die mensen?

Origineel toch, gegeven de setting, en moedig. Maar jij moest zo nodig de kasteelvrouwe uithangen.
The view from nowhere.
pi_97385724
quote:

Had je het wel naar je zin?
pi_97385787
quote:

Wat is een intelligent gebouw ?
pi_97385799
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 15:34 schreef greatjob het volgende:

[..]

Had je het wel naar je zin?
Tuurlijk wel, anders had ze haar tieten niet laten zien.... Ik ben het met lanterfanteraar eens; die handbeweging die meiden maken wanneer ze hun topje omhoog trekken, is idd enigszins hooghartig.
  vrijdag 27 mei 2011 @ 15:38:34 #133
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_97385886
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 15:36 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Tuurlijk wel, anders had ze haar tieten niet laten zien.... Ik ben het met lanterfanteraar eens; die handbeweging die meiden maken wanneer ze hun topje omhoog trekken, is idd enigszins hooghartig.
Sssstt. Lanterfanteraar is nu juist aan het oefenen mannen af te wijzen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The view from nowhere.
pi_97386000
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 15:38 schreef deelnemer het volgende:

SPOILER
Laterfanteraar post en jij bent er als de kippen bij. Opmerkelijk. c_/
  vrijdag 27 mei 2011 @ 15:42:39 #135
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_97386033
quote:
6s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 15:41 schreef Techno het volgende:

[..]

Laterfanteraar post en jij bent er als de kippen bij. Opmerkelijk. c_/
Die van jouw zijn te saai om op te reageren.
The view from nowhere.
pi_97386101
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 15:42 schreef deelnemer het volgende:
Die van jouw zijn te saai om op te reageren.
Daar vraag ik toch ook niet om. Ik doe louter een constatering. En je hapt nu wel anders. :')

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 27-05-2011 15:44:35 ]
  vrijdag 27 mei 2011 @ 15:45:07 #137
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_97386137
quote:
9s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 15:44 schreef Techno het volgende:

[..]

Daar vraag ik toch ook niet om. Ik doe louter een constatering. En je hapt nu wel anders. :')
Wat ik al zei. En nu hou er mee op mezelf tegen te spreken.
The view from nowhere.
pi_97386173
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 15:38 schreef deelnemer het volgende:

[..]

SPOILER
Nee. 100% zeker van niet. Jij daar integen.
pi_97386287
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 15:45 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Nee. 100% zeker van niet. Jij daar integen.
Wat is 'daar integen'?
  vrijdag 27 mei 2011 @ 15:49:05 #140
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_97386310
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 15:45 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Nee. 100% zeker van niet. Jij daar integen....
'
... hebt nog niet de eer niet gehad om haar te mogen ontmoeten.
The view from nowhere.
pi_97386400
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 15:49 schreef deelnemer het volgende:

[..]

'
... hebt nog niet de eer niet gehad om haar te mogen ontmoeten.
Ze krijgt de mogelijkheid niet om mij af te wijzen aangezien ik niks wil. Afwijzen is dus overbodig.

Alhoewel ze laatst een keer zei dat ze erg ''verrijkend'' voor mij kon zijn, oeh ;)
  vrijdag 27 mei 2011 @ 15:53:47 #142
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_97386491
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 15:51 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Ze krijgt de mogelijkheid niet om mij af te wijzen aangezien ik niks wil. Afwijzen is dus overbodig.
Verstandig.

quote:
Alhoewel ze laatst een keer zei dat ze erg ''verrijkend'' voor mij kon zijn, oeh ;)
Dat geldt vrijwel voor iedereen (in beide interpretaties overigens).
The view from nowhere.
pi_97386599
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 15:53 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Verstandig.

[..]

Dat geldt vrijwel voor iedereen (in beide interpretaties overigens).
Verstandig, verstandig. Het is maar net waar je voorkeur ligt; de één houdt van hippies/zweefteven, de ander niet. + I'm already taken. :)
  vrijdag 27 mei 2011 @ 16:00:11 #144
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_97386752
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 15:56 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Verstandig, verstandig. Het is maar net waar je voorkeur ligt; de één houdt van hippies/zweefteven, de ander niet. + I'm already taken. :)
Bevinden ze zich andere Ruimten?
The view from nowhere.
pi_97387383
toch toch , eerst zie je deelnemer niet , en lant post en voila :P
  vrijdag 27 mei 2011 @ 16:25:04 #146
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_97387787
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 16:14 schreef formerjellybean het volgende:
toch toch , eerst zie je deelnemer niet , en lant post en voila :P
Ik lokte jou daarmee natuurlijk. Een PUA techniek ;) .
The view from nowhere.
pi_97388181
Wat me nu toch overkwam.

SPOILER
Ron Paul 2012
pi_97388189
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 15:13 schreef greatjob het volgende:

Ga je echt serieus mensen aanraden om dit te nemen >< Voor de mensen die dit lezen en wanhopig zijn, niet doen *O*
Nja, het is dat ik niet met de bijwerkingen kan leven, anders dan zou ik het misschien nog doen ook. Ik zit al jaren met problemen; Als een paar pillen dat zouden oplossen dan zou dat fantastisch zijn toch? Ik zit al veel te lang in deze puinzooi en tot nu toe lukt het me op eigen kracht niet heel goed :(

[ Bericht 5% gewijzigd door benzin op 27-05-2011 16:49:12 ]
pi_97388259
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 16:35 schreef Supersoep het volgende:
Wat me nu toch overkwam.

SPOILER
ah lanterfanteraar is stiekem een huurmoordenaar ??
pi_97388511
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 13:32 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Mwah het gaat niet echt om charmant zijn, meer dat je een beetje wat durft te zeggen.
pi_97388635
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 13:32 schreef obsama het volgende:

[..]

speed, cocaïne, ghb, xtc en alcohol ook...
edit: obsama had zijn post al geëdit, laat maar
pi_97388790
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 16:43 schreef minibeer het volgende:

[..]

Mwah het gaat niet echt om charmant zijn, meer dat je een beetje wat durft te zeggen.
Als zo dronken bent dat je amper op je benen kan staan , dan durf je misschien wel wat te zeggen, maar of het effect zo leuk is dan .............
pi_97388847
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 15:33 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Origineel toch, gegeven de setting, en moedig. Maar jij moest zo nodig de kasteelvrouwe uithangen.
:D
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 16:35 schreef Supersoep het volgende:
Wat me nu toch overkwam.

SPOILER
Wow :D. Ze speelt ook -wat is het? Counterstrike?-
pi_97388901
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 16:50 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Als zo dronken bent dat je amper op je benen kan staan , dan durf je misschien wel wat te zeggen, maar of het effect zo leuk is dan .............
Ja dat sowieso :P
Maar ik bedoelde dat dat hoi zeggen niet bedoeld is om dan per se charmant te zijn voor die meisjes.
  vrijdag 27 mei 2011 @ 17:02:53 #155
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_97389330
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 16:53 schreef minibeer het volgende:

[..]

Ja dat sowieso :P
Maar ik bedoelde dat dat hoi zeggen niet bedoeld is om dan per se charmant te zijn voor die meisjes.
Als het wel zo bedoeld is, gaat het wel makkelijker.
The view from nowhere.
pi_97389442
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 17:02 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Als het wel zo bedoeld is, gaat het wel makkelijker.
O, bij mij niet :P
  vrijdag 27 mei 2011 @ 17:07:07 #157
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_97389471
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 17:06 schreef minibeer het volgende:

[..]

O, bij mij niet :P
Snap het wel.
The view from nowhere.
  vrijdag 27 mei 2011 @ 17:12:11 #158
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_97389661
quote:
Ach, als de dame in kwestie niet zo dronken is... :P
  vrijdag 27 mei 2011 @ 18:02:25 #159
52513 whosvegas
The Trickster
pi_97391607
quote:

[..]

Nou dan kun je maar beter een nieuw biertje gaan scoren.
Ik schaam me een beetje achteraf als ik met mijn dronken kop met allerlei vrouwen heb zitten praten. Kan me trouwens wel altijd alles herhinneren (alleen onbelangerijke dingen vergeet ik), vaak heb ik er niet zo'n goed gevoel over. Maar ik heb wel altijd lol, als ik dronken ben
_O-
Are you nuts??
pi_97391727
Wie zei er ook alweer dat er niet veel te flirten valt in de supermarkt? Net toch een uur staan kletsen met een erg knappe man. :Y)
  vrijdag 27 mei 2011 @ 18:08:47 #161
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_97391840
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 18:05 schreef moneyfornothing het volgende:
Wie zei er ook alweer dat er niet veel te flirten valt in de supermarkt? Net toch een uur staan kletsen met een erg knappe man. :Y)
Nog veel boodschappen vergeten?
The view from nowhere.
  vrijdag 27 mei 2011 @ 18:17:16 #162
238453 hasjman
utter madness
pi_97392117
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 16:35 schreef benzin het volgende:

[..]

Nja, het is dat ik niet met de bijwerkingen kan leven, anders dan zou ik het misschien nog doen ook. Ik zit al jaren met problemen; Als een paar pillen dat zouden oplossen dan zou dat fantastisch zijn toch? Ik zit al veel te lang in deze puinzooi en tot nu toe lukt het me op eigen kracht niet heel goed :(
Ik durf te wedden dat je met xtc iedereen gaat aanspreken. Het boeit dat namelijk totaal niet meer van andere van je denken. Je wordt er uber vrolijk / zelfverzekerd van.

Maar xtc gebruiken om over je angsten te komen om vrouwen aan te spreken, tjah, dat lijkt me niet helemaal gezond.
pi_97392129
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 18:08 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Nog veel boodschappen vergeten?
Ik deed zelf geen boodschappen. Ik was toevallig aanwezig zeg maar.
  vrijdag 27 mei 2011 @ 18:20:32 #164
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_97392222
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 18:17 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Toeval bestaat niet :P
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  vrijdag 27 mei 2011 @ 18:20:41 #165
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_97392228
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 18:17 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Ah, toeval is Cupído's handtekening.
The view from nowhere.
  vrijdag 27 mei 2011 @ 18:22:36 #166
118585 Crutch
pi_97392293
Cupido is een kutkind. :(

Robin hood moet hem eens leren niet alleen mij te schieten maar ook mijn potentieel aanstaande ex.
Je moeder is een hamster
pi_97392309
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 18:20 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Toeval bestaat niet :P
Hoe verklaar je dan dat ik in de supermarkt aanwezig was zonder enige boodschappen te hoeven doen? B-)
pi_97392319
quote:
Ik zei dat; maar dat komt misschien omdat jou niet ben. Een uur lang....
  vrijdag 27 mei 2011 @ 18:24:05 #169
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_97392342
quote:
14s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 18:22 schreef Crutch het volgende:

Robin hood moet hem eens leren niet alleen mij te schieten maar ook mijn potentieel aanstaande ex het meisje wat ik leuk vind.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
  vrijdag 27 mei 2011 @ 18:24:22 #170
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_97392353
quote:

Robin hood moet hem eens leren niet alleen mij te schieten maar ook mijn potentieel aanstaande ex.
Mehehe :D

QFT trouwens :')
pi_97392402
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 18:23 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Ik zei dat; maar dat komt misschien omdat jou niet ben. Een uur lang....
Dat bewijst in ieder geval dat het niet enkel korte gesprekjes zijn.
pi_97392416
quote:

Geditched door je begeerde TV-persoonlijkheid?
pi_97392466
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 18:26 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Ik kan me er nog altijd totaal geen voorstelling bij maken.
  vrijdag 27 mei 2011 @ 18:28:08 #174
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_97392486
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 18:26 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Maar, hoe zag hij er dan uit?
The view from nowhere.
pi_97392493
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 18:27 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Ik kan me er nog altijd totaal geen voorstelling bij maken.
Tsja, en toch loop ik het niet ter plekke te verzinnen en stond ik echt een tijd te kletsen.
  vrijdag 27 mei 2011 @ 18:28:46 #176
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_97392508
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 18:23 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Hoe verklaar je dan dat ik in de supermarkt aanwezig was zonder enige boodschappen te hoeven doen? B-)
Daar heb ik geen logische verklaring voor. Wel onlogische :+
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_97392518
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 18:28 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Tsja, en toch loop ik het niet ter plekke te verzinnen en stond ik echt een tijd te kletsen.
Ow ik geloof je ook wel; ik geloof alleen niet dat het in mijn leven zal gebeuren.
pi_97392560
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 18:28 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Maar, hoe zag hij er dan uit?
Erg aantrekkelijk. Mooie groene ogen en donkerbruin tot zwart haar.

quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 18:29 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Ow ik geloof je ook wel; ik geloof alleen niet dat het in mijn leven zal gebeuren.
Self fulfilling prophecy.
pi_97392645
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 18:30 schreef moneyfornothing het volgende:
Self fulfilling prophecy.
Vicieuze cirkel. Of je het nou self fulfilling prophecy noemt of niet; het is mijn realiteit. Ik kan mijn gedachtes moeilijk sturen.

[ Bericht 13% gewijzigd door Axel1988 op 27-05-2011 18:38:12 ]
  vrijdag 27 mei 2011 @ 18:33:51 #180
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_97392707
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 18:30 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Erg aantrekkelijk. Mooie groene ogen en donkerbruin tot zwart haar.

Zei hij ook nog iets zinnigs?
Zo ja, wat?
Zo nee, was dat overbodig?
The view from nowhere.
pi_97392778
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 18:33 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Zei hij ook nog iets zinnigs?
Zo ja, wat?
Zo nee, was dat overbodig?
Het domme van zoiets; is dat mensen met problemen nooit weten hoe ze een gesprek moeten beginnen... en heb je zo'n gesprek gehad; dan weet je niet eens meer precies hoe het ook alweer begonnen is.
  vrijdag 27 mei 2011 @ 18:39:22 #182
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_97392906
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 18:35 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Het domme van zoiets; is dat mensen met problemen nooit weten hoe ze een gesprek moeten beginnen... en heb je zo'n gesprek gehad; dan weet je niet eens meer precies hoe het ook alweer begonnen is.
Je weet toch vaak wel hoe het begonnen is. Moneyfornothing, hoe is het gesprek begonnen?
The view from nowhere.
pi_97392934
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 18:39 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Je weet toch vaak wel hoe het begonnen is. Moneyfornothing, hoe is het gesprek begonnen?
Ja, maar dan moet je erover na gaan denken. Mijn punt is, dat het begin vaak niet eens zo belangrijk is; hoe het begon blijft volgens mij niet echt prominent hangen.
  vrijdag 27 mei 2011 @ 18:43:13 #184
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_97393031
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 18:40 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Ja, maar dan moet je erover na gaan denken. Mijn punt is, dat het begin vaak niet eens zo belangrijk is; hoe het begon blijft volgens mij niet echt prominent hangen.
Nee, het begin is vaak vrij toevallig. Maar vervolgens moet je kletsen en dat kun je oefenen door in het SC topic te posten.
The view from nowhere.
  vrijdag 27 mei 2011 @ 18:43:41 #185
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_97393046
Wat zie jij dan als flirten moneyfornothing? Ik bedoel: zijn er speciale dingen die je dood?
pi_97393085
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 18:43 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Nee, het begin is vaak vrij toevallig. Maar vervolgens moet je kletsen en dat kun je oefenen door in het SC topic te posten.
Behalve dan dat het niet echt toevallig is; want anders zou iedereen die situaties wel meemaken. Iemand moet iets initieren..iemand moet het gesprek beginnen en er een richting aangeven; dat is nooit toeval.
  vrijdag 27 mei 2011 @ 18:53:31 #187
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_97393353
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 18:45 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Behalve dan dat het niet echt toevallig is; want anders zou iedereen die situaties wel meemaken. Iemand moet iets initieren..iemand moet het gesprek beginnen en er een richting aangeven; dat is nooit toeval.
Als beide samen een gesprek willen voeren dan gebeurt het vaak ook. Hoe het gesprek verder ook loopt.
The view from nowhere.
pi_97393385
Achja, ik ga ook maar eens naar de supermarkt; eens kijken voor wat avondeten. Zometeen een verslag van al mijn boeiende gesprekken aldaar :D... haha!
  vrijdag 27 mei 2011 @ 18:55:34 #189
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_97393424
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 18:54 schreef Axel1988 het volgende:
Achja, ik ga ook maar eens naar de supermarkt; eens kijken voor wat avondeten. Zometeen een verslag van al mijn boeiende gesprekken aldaar :D... haha!
Alleen als je toevallig in de supermarkt beland.
The view from nowhere.
pi_97393456
quote:
Het enige wat ik daar ooit zeg is ''excuseer'' als mensen weer eens in de weg lopen. Ongelofelijk irritant. :r :')

Ik snap niet dat iedereen altijd zo langzaam loopt.
Ron Paul 2012
  vrijdag 27 mei 2011 @ 18:56:29 #191
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_97393459
quote:
Ik beveel je om sowieso een gesprek te beginnen. Dreig je richting de kassa te lopen, KEER DAN TERUG en GA met iemand PRATEN. Doe alsof je een stem in je hoofd hebt.
  vrijdag 27 mei 2011 @ 19:01:17 #192
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_97393667
Te laat. Hij is er al.
The view from nowhere.
  vrijdag 27 mei 2011 @ 19:04:32 #193
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_97393807
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 18:56 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

Ik beveel je om sowieso een gesprek te beginnen. Dreig je richting de kassa te lopen, KEER DAN TERUG en GA met iemand PRATEN. Doe alsof je een stem in je hoofd hebt.
Spreek je jezelf ook zo toe?
The view from nowhere.
  vrijdag 27 mei 2011 @ 19:05:09 #194
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_97393833
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 19:04 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Spreek je jezelf ook zo toe?
Hopelijk niet hard op :o
14 SHADES OF GREY
pi_97395040
Het gaat zo te zien weer eens ergens over. :+
  vrijdag 27 mei 2011 @ 19:36:32 #196
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_97395099
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 19:34 schreef Halcon het volgende:
Het gaat zo te zien weer eens ergens over. :+
Echt wel jezelf motiveren om te flirten/daten etc
14 SHADES OF GREY
pi_97395105
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 19:01 schreef deelnemer het volgende:
Te laat. Hij is er al.
Inderdaad; wat een naai-streek; stond zo'n kaartje bij rexona-spray: 2 +1 gratis... denk mooi, dat scheelt toch weer zo'n 2,50... maar kassameisje wist nergens van. Daarna wel nog gepraat met degene die op het moment dat ik terug bij mijn auto kwam een boete uit aan het schrijven was.

Ik had het op dit moment trouwens wel drukker verwacht; ligt misschien weer aan mij. Geen enkel persoon van begin 20 weten te spotten in die supermarkt; behalve een vrouw met kinderwagen, waar een man met een boodschappenlijstje naartoe kwam rennen "schat, weet jij waar die suiker staat?"
  vrijdag 27 mei 2011 @ 19:39:29 #198
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_97395234
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 19:36 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Inderdaad; wat een naai-streek; stond zo'n kaartje bij rexona-spray: 2 +1 gratis... denk mooi, dat scheelt toch weer zo'n 2,50... maar kassameisje wist nergens van. Daarna wel nog gepraat met degene die op het moment dat ik terug bij mijn auto kwam een boete uit aan het schrijven was.
Toch een gesprek gevoerd :D. Zie dat het toevallig ontstaat. Jij initieerde het gesprek en gaf er richting aan. Die spuitbussen heb je toch weer terug gebracht?
The view from nowhere.
pi_97395273
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 19:36 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Echt wel jezelf motiveren om te flirten/daten etc
Date al geregeld?
pi_97395302
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 19:39 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Toch een gesprek gevoerd :D. Zie dat het toevallig ontstaat. Jij initieerde het gesprek en gaf er richting aan. Die spuitbussen heb je toch weer terug gebracht?
Nee man; ik heb het wel na laten kijken. Ik let niet zo op de centen eigenlijk; maar vindt het wel gewoon een naaistreek; ook al gaat het maar om een paar euro. Uiteindelijk ben ik door die bekeuring voor mijn avondeten + deo meer dan 70 euro kwijt; maar dat doet me eigenlijk niets.
  vrijdag 27 mei 2011 @ 19:42:37 #201
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_97395368
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 19:40 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Nee man; ik heb het wel na laten kijken. Ik let niet zo op de centen eigenlijk; maar vindt het wel gewoon een naaistreek; ook al gaat het maar om een paar euro.
Had ik vroeger ook wel eens. Maar tegenwoordig zet ik ze dan gewoon weer terug. Voelt echt veel beter. Die bekeurig is vervelend natuurlijk.
The view from nowhere.
pi_97395682
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 19:40 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Nee man; ik heb het wel na laten kijken. Ik let niet zo op de centen eigenlijk; maar vindt het wel gewoon een naaistreek; ook al gaat het maar om een paar euro. Uiteindelijk ben ik door die bekeuring voor mijn avondeten + deo meer dan 70 euro kwijt; maar dat doet me eigenlijk niets.
Blijft toch lullig. Voor 70 euro kun je ook met een meid naar de bios en daarna wat drinken.
pi_97395786
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 19:49 schreef Halcon het volgende:

[..]

Blijft toch lullig. Voor 70 euro kun je ook met een meid naar de bios en daarna wat drinken.
Het is enkel lullig wanneer ik dat vanwege deze 70 euro nu niet meer zou kunnen ;).
pi_97395874
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 19:50 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Het is enkel lullig wanneer ik dat vanwege deze 70 euro nu niet meer zou kunnen ;).
Tja, je bent toch 70 euro kwijt. Is gewoon zonde. Een drama is het niet, maar ik vind het wel altijd vervelend. Je moet ook weer dat bedrag overmaken en zo... :{
pi_97395968
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 19:53 schreef Halcon het volgende:

[..]

Tja, je bent toch 70 euro kwijt. Is gewoon zonde. Een drama is het niet, maar ik vind het wel altijd vervelend. Je moet ook weer dat bedrag overmaken en zo... :{
Dat is wel zo; maar dat doe ik eens in de maand van alle tegelijkertijd. Ik krijg er gemiddeld 4 per maand; alleen meestal niet voor parkeren.
  vrijdag 27 mei 2011 @ 19:56:54 #206
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_97396052
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 19:55 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Dat is wel zo; maar dat doe ik eens in de maand van alle tegelijkertijd. Ik krijg er gemiddeld 4 per maand; alleen meestal niet voor parkeren.
WTF :o ik krijg nooit een bekeuring :D
14 SHADES OF GREY
  vrijdag 27 mei 2011 @ 19:57:20 #207
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_97396071
quote:

[..]

Je heb hard een vriendin nodig, je ben nu veel te gestrest.
The view from nowhere.
pi_97396091
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 15:20 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Hoezo een aardappel?
Ja, hoezo een aardappel? Is dat Nederlands voor Jersey Shore's 'grenade'?

Update: ik werd aangesproken in een winkel om ter promotie een drankje te proberen. Ik bedankte, zei dat ik het vies spul vond. Daarbij dacht ik, over de man die het vroeg: "dat spul vind ik vies, maar jou vind ik wel lekker." heb het niet gedaan. Het arme jochie was ook 20 ofzo :p
  vrijdag 27 mei 2011 @ 19:58:19 #209
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_97396114
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 19:57 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Je heb hard een vriendin nodig, je ben nu veel te gestrest.
Dat geld dat je aan het CJIB geeft kan je beter besteden aan daten :Y
14 SHADES OF GREY
  vrijdag 27 mei 2011 @ 20:00:44 #210
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_97396227
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 19:57 schreef minnemin het volgende:

[..]

Update: ik werd aangesproken in een winkel om ter promotie een drankje te proberen. Ik bedankte, zei dat ik het vies spul vond. Daarbij dacht ik, over de man die het vroeg: "dat spul vind ik vies, maar jou vind ik wel lekker." heb het niet gedaan. Het arme jochie was ook 20 ofzo :p
Voor de afwisseling is zo'n jong ding toch lekker :Y
14 SHADES OF GREY
pi_97396232
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 19:58 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Dat geld dat je aan het CJIB geeft kan je beter besteden aan daten :Y
Haha; joh die bekeuringen hebben niet zoveel te maken met stress enzo. Ik rijd gewoon veel auto en ik doe het graag. Hier in Eindhoven hebben ze bij ieder stoplicht een flitskast staan; dus heb je er al snel een te pakken wanneer je er niet veel aandacht aan schenkt; maar dat is verder offtopic.

Ik zou het geld maar al te graag in dates steken.
pi_97396240
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 18:39 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Hij leunde langs me heen bij de diepvries en raake me toen aan. Ik zette een stap opzij en keek om waarna hij naar me lachte en 'heey' zei.
  vrijdag 27 mei 2011 @ 20:02:23 #213
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_97396297
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 20:00 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Haha; joh die bekeuringen hebben niet zoveel te maken met stress enzo. Ik rijd gewoon veel auto en ik doe het graag. Hier in Eindhoven hebben ze bij ieder stoplicht een flitskast staan; dus heb je er al snel een te pakken wanneer je er niet veel aandacht aan schenkt; maar dat is verder offtopic.

Ik zou het geld maar al te graag in dates steken.
Dan beter opletten in het verkeer :Y en vrouwen aanspreken :P
14 SHADES OF GREY
pi_97396373
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 20:02 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Dan beter opletten in het verkeer :Y en vrouwen aanspreken :P
Ik heb wel die meid die ik op paiq zo leuk vond van de week nog een keer gesproken trouwens; maar ze is serieus maar 2x per week even online ofzo. Zit niet echt schot in. Vanavond weer eens alleen op stap; eens kijken hoe het vandaag loopt.
  vrijdag 27 mei 2011 @ 20:05:12 #215
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_97396414
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 20:03 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Ik heb wel die meid die ik op paiq zo leuk vond van de week nog een keer gesproken trouwens; maar ze is serieus maar 2x per week even online ofzo. Zit niet echt schot in. Vanavond weer eens alleen op stap; eens kijken hoe het vandaag loopt.
Succes :D
14 SHADES OF GREY
pi_97396440
quote:

[..]

Ja, doe ik ook. Ik krijg er ook behoorlijk wat en het is me teveel gedoe om elke keer alles meteen over te maken. Ik doe alles in een map en 1x per maand maak ik alles over.
  vrijdag 27 mei 2011 @ 20:05:47 #217
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_97396449
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 19:57 schreef minnemin het volgende:

[..]

Ook al een gesprek gevoert in de supermarkt :D. Het record staat al op 1 uur Min. Je hoeft zo'n jochie echt niet te sparen. Voor het geval dat ie verlegen wordt, heeft MLiG al voldoende tips gegeven: gerust stellen, lief aankijken en lang genoeg volhouden totdat hij weer op z'n gemak is. Je had hem de dag van z'n leven kunnen geven.
The view from nowhere.
  vrijdag 27 mei 2011 @ 20:07:29 #218
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_97396529
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 20:01 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Hij leunde langs me heen bij de diepvries en raake me toen aan. Ik zette een stap opzij en keek om waarna hij naar me lachte en 'heey' zei.
Wat een romantische opening voor een film O+ . Was het een strategische 'move' van zijn kant of toeval?
The view from nowhere.
  vrijdag 27 mei 2011 @ 20:10:23 #219
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_97396652
quote:
14s.gif Op donderdag 26 mei 2011 12:23 schreef Crutch het volgende:

[..]

Hallo Techno,

Hieronder haar:

[ afbeelding ]
Aangenaam.

En nu?
Ik heb even zitten spelen met photoshop en dat haar over mijn profiel foto geshopt. kwam bijna niet meer bij van het lachen _O-
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_97396691
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 20:07 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Wat een romantische opening voor een film O+ .
Serendipity 2 ;). De eerste film begint in een winkelcentrum waar een man en een vrouw toevalig gelijktijdig een paar handschoenen uit een rek willen pakken en het net het laatste paar blijkt te zijn... prachtig.
pi_97396816
quote:
Kijk, ik geef tenminste tips waar je in de praktijk wat aan hebt. :Y)
  vrijdag 27 mei 2011 @ 20:14:52 #222
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_97396856
quote:
14s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 20:14 schreef Techno het volgende:

[..]

En wanneer heb jij weer een date?
14 SHADES OF GREY
  vrijdag 27 mei 2011 @ 20:15:11 #223
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_97396866
quote:
14s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 20:14 schreef Techno het volgende:

[..]

Techno alles goed mooi zo houde zo
pi_97396908
Morgen stappen in Düsseldorf :Y
pi_97396980
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 20:16 schreef Halcon het volgende:
Morgen stappen in Düsseldorf :Y
Kom ik ook wel eens; welke tent ga je naartoe?
pi_97397140
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 20:17 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Kom ik ook wel eens; welke tent ga je naartoe?
Wsl. Nachtresidenz.
  vrijdag 27 mei 2011 @ 20:22:03 #227
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_97397146
quote:

[..]

Nao piture dikke chinees van zeg 1.73, die dat net bij jou deed in de supermarkt. Bleef je dan nog een uur staan praten met hem?
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_97397377
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 20:22 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Nao piture dikke chinees van zeg 1.73, die dat net bij jou deed in de supermarkt. Bleef je dan nog een uur staan praten met hem?
}:| }:|
Weer lekker positief allemaal.
pi_97397516
ik heb ook weer alles bijgelezen. wat gaat deze reeks snel zeg!

maar tegelijkertijd ben ik even ver als eerst. helaas zie ik ook niet zo vaak meisjes in het dagelijks leven :(
pi_97397547
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 20:22 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Gaat dit over jezelf? Je kan veel zeggen; maar hoe je eruit ziet kun je wel heel veel op sturen. Niet dat je een chinees bent; maar wel hoe dik je bent; hoe hip je kapsel en kleding is en hoe vlot je over komt. Desalnietemin een kern van waarheid; als een man die deze punten niet gecoverd heeft, een vrouw op deze manier benaderd is er denk ik zelfs kans op een klap in het gezicht.
  vrijdag 27 mei 2011 @ 20:31:26 #231
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_97397557
om even terug te komen op de piano spelen en vrouwen.
Ik heb iets beters gevonden :D

http://www.dumpert.nl/med(...)len_op_pvc_pijp.html

zeker op het stukje van 2:53 gaan de vrouwen los. Wat PVC pijpen en beetje snel met de handjes en je zit gebakken ;)
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  vrijdag 27 mei 2011 @ 20:32:16 #232
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_97397586
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 20:30 schreef oco het volgende:
ik heb ook weer alles bijgelezen. wat gaat deze reeks snel zeg!

maar tegelijkertijd ben ik even ver als eerst. helaas zie ik ook niet zo vaak meisjes in het dagelijks leven :(
Wat voor studie/werk doe je?
The view from nowhere.
  vrijdag 27 mei 2011 @ 20:33:07 #233
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_97397624
Ik ga vanaaf zelf ook even uit denk' . weer eens mn vrienden zien sinds 8 maanden. gewoon in een rustig stam-cafeetje niks wilds. niks bijzonders. is wel een caf'e waar alleen de vrouwelijke hoodrats komen.. maar wel erg gemoedelijk en rustig en aardig allemaal enzo. en de muziek die ik niet bijzonder goed trek... maar het gaat erom dat ik mn vrienden weereens zie..

SPOILER
pi_97397679
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 20:33 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik ga vanaaf zelf ook even uit denk' . weer eens mn vrienden zien sinds 8 maanden. gewoon in een rustig stam-cafeetje niks wilds. niks bijzonders. is wel een caf'e waar alleen de vrouwelijke hoodrats komen.. maar wel erg gemoedelijk en rustig en aardig allemaal enzo. en de muziek die ik niet bijzonder goed trek... maar het gaat erom dat ik mn vrienden weereens zie..

SPOILER
Goed plan, als je daarna maar een status-update post.
Ron Paul 2012
pi_97397680
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 20:32 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Wat voor studie/werk doe je?
Ik doe een technische studie. %vrouw is zo rond de 15%.
  vrijdag 27 mei 2011 @ 20:36:34 #236
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_97397749
vraagje: waarom wordt schenkstroop altijd gebasht als hij klaagt dat hij geen seks heeft maar dat wel erg wilt. maar dezelfde users zie ik elders in andere topics en op andere fora openlijk hun sexuele behoeften uiten met zinnen als "ja het is al meer dan een week geleden" (oh nou nou zeg je hebt het zwaar), " het moet weer eens snel gebeuren" . enzo... snap het niet. ws zijn het gewoon kinderahctige mensjes die alles in het leven hebben gehad. alles op zn tijd. niks missen ze. alles kunne ze krijgen wanneer ze willen. en op fora anderen gewoon lekker anderen sneren en dissen. omdat leuk..

human nature, what gives?

[ Bericht 6% gewijzigd door Schenkstroop op 27-05-2011 20:53:16 ]
pi_97397753
Wat zijn hoodrats?

Het gaat wel snel hier. Over vrouwen aanspreken in de winkel gesproken; je kan altijd wel iemand aanspreken. Bijv. in de (lange) rij. Ikzelf had net een heel zinnig gesprek met een kassameisje (ik kende haar vaag), ze deed dezelfde opleiding als ik maar is afgestudeerd en ze gaat d'r email adres via Facebook sturen om allerlei opdrachten enzovoort te sturen die ik nog steeds moet afronden/inleveren. Geluk. :)
pi_97397797
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 20:36 schreef Schenkstroop het volgende:
vraagke: waarom wordt schenkstroop altijd gebasht als hij klaagt dat hij geen seks heeft en dat wel erg wilt. maar dezelfde users zie ik elders in topics en op andere fora openlijk hun sexuale behoeften uiten met zinnen als " ja het is al meer dan een week geleden" (pas), het moet weer eens snel gebeuren. ofzo... snap het niet. ws zijn het gewoon kinderahctige tyfus tering lyers die alles in het leven hebben gehad. alle sop zn tijd. en op fora anderen lekker sneren en dissen. omdat leuk..

pi_97397848
Lange tijd niet meer hier geweest. Alles goed nog met iedereen? Is de meet al geweest?
  vrijdag 27 mei 2011 @ 20:40:39 #240
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_97397921
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 20:36 schreef iwannabehigh het volgende:
Wat zijn hoodrats?

Het gaat wel snel hier. Over vrouwen aanspreken in de winkel gesproken; je kan altijd wel iemand aanspreken. Bijv. in de (lange) rij. Ikzelf had net een heel zinnig gesprek met een kassameisje (ik kende haar vaag), ze deed dezelfde opleiding als ik maar is afgestudeerd en ze gaat d'r email adres via Facebook sturen om allerlei opdrachten enzovoort te sturen die ik nog steeds moet afronden/inleveren. Geluk. Gelogen :(
The view from nowhere.
  vrijdag 27 mei 2011 @ 20:41:41 #241
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_97397974
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 20:38 schreef julia22 het volgende:
Lange tijd niet meer hier geweest. Alles goed nog met iedereen? Is de meet al geweest?
4 juni, je kunt nog mee. Even aanmelden in het meet-topic. Er zijn je al twee vrouwen voorgegaan.
The view from nowhere.
  vrijdag 27 mei 2011 @ 20:42:07 #242
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_97397997
quote:
vraagje: waarom wordt schenkstroop altijd gebasht als hij klaagt dat hij geen seks heeft maar dat wel erg wilt. maar dezelfde users zie ik elders in andere topics en op andere fora openlijk hun sexuele behoeften uiten met zinnen als "ja het is al meer dan een week geleden" (oh nou nou zeg je hebt het zwaar), " het moet weer eens snel gebeuren" . enzo... snap het niet. ws zijn het gewoon kinderahctige tyfuslyers die alles in het leven hebben gehad. alles op zn tijd. niks missne ze. alles kunne ze krijgen wanneer ze willen. en op fora anderen gewoon lekker sneren en dissen. omdat leuk..

aaaaaaaaaaaaaaah dat soort opmerkingen is zo hatelijk

een soort van kennis van mij gaat 2 weken lang festivals bezoeken en nu moet ze getroost worden en krijgt ze survivaltips, omdat het vriendje haar dan niet kan verwennen
pi_97398001
quote:

[..]

Dus een vreemde jongen raakt jou aan, hij lacht en zegt 'heey' en vervolgens praatten jullie een uur? :o Wat zij hij toen daarna om het gesprek op gang te krijgen? :)
pi_97398038
quote:
vraagje: waarom wordt schenkstroop altijd gebasht als hij klaagt dat hij geen seks heeft maar dat wel erg wilt.
Omdat ze jou niet kunnen helpen; ze willen van je af omdat het irritant is om steeds maar hetzelfde te moeten zeggen, daarom krijg je irritante reacties. Unfair; tuurlijk! Maar meer dan een paar tips geven, die je waarschijnlijk allang allemaal gehoord hebt, kan men hier toch niet. De raadgevers weten niet hoe jij je voelt; jij wil erkenning voor je ellende, maar die zul je nooit krijgen. Wil je daar vanaf; los dan je probleem op of accepteer je probleem.
*schrijft dit niet alleen aan schenk, maar ook aan zichzelf*

Ik ga eten.
  vrijdag 27 mei 2011 @ 20:43:04 #245
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_97398039
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 20:42 schreef benzin het volgende:

[..]

Dus een vreemde jongen raakt jou aan, hij lacht en zegt 'heey' en vervolgens praatten jullie een uur? :o Wat zij hij toen daarna om het gesprek op gang te krijgen? :)
en wat zei jij zelluf moneyfornothing, hoe bewoog je je lichaam en dergelijke?

puur interesse.
pi_97398040
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 20:40 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Waarom. Zo abnormaal is 't niet, in mijn ogen.
pi_97398073
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 20:43 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

en wat zei jij zelluf moneyfornothing, hoe bewoog je je lichaam en dergelijke?

puur interesse.
Een beetje tegen zijn pielebuis aanschuren waarschijnlijk.
  vrijdag 27 mei 2011 @ 20:48:00 #248
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_97398306
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 20:42 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

aaaaaaaaaaaaaaah dat soort opmerkingen is zo hatelijk

een soort van kennis van mij gaat 2 weken lang festivals bezoeken en nu moet ze getroost worden en krijgt ze survivaltips, omdat het vriendje haar dan niet kan verwennen
Ze kunnen haar beter condooms meegegeven.
The view from nowhere.
  vrijdag 27 mei 2011 @ 20:50:43 #249
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_97398451
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 20:34 schreef oco het volgende:

[..]

Ik doe een technische studie. %vrouw is zo rond de 15%.
En wat ga je doen om meer vrouwen tegen te komen?
The view from nowhere.
pi_97398663
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 20:50 schreef deelnemer het volgende:

[..]

En wat ga je doen om meer vrouwen tegen te komen?
weet ik eerlijk gezegd niet. de enige keer dat ik vrouwen tegenkom is als ik bijvoorbeeld boodschappen doe of in de trein zit oid, of uitga. maar ik ben nog niet zo ver om die aan te spreken :{
  vrijdag 27 mei 2011 @ 20:58:22 #251
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_97398841
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 20:54 schreef oco het volgende:

[..]

weet ik eerlijk gezegd niet. de enige keer dat ik vrouwen tegenkom is als ik bijvoorbeeld boodschappen doe of in de trein zit oid, of uitga. maar ik ben nog niet zo ver om die aan te spreken :{
Wat dacht je van een wekelijkse activiteit naar keuze, waar je zeker vrouwen tegenkomt.
The view from nowhere.
pi_97398876
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 20:58 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Wat dacht je van een wekelijkse activiteit naar keuze, waar je zeker vrouwen tegenkomt.
Wat dacht jij daarvan dan
pi_97398948
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 20:58 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Wekelijks naar het bordeel ofzo?
  vrijdag 27 mei 2011 @ 21:00:35 #254
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_97398949
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 20:59 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Wat dacht jij daarvan dan
Heb er wel een stuk of tien gedaan. Hele goede manier om meer met vrouwen om te gaan, zonder dat je er veel moeite voor hoeft te doen.
The view from nowhere.
  vrijdag 27 mei 2011 @ 21:01:18 #255
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_97398981
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 21:00 schreef Halcon het volgende:

[..]

Wekelijks naar het bordeel ofzo?
Als dat je keuze is. Wel een kostbare zaak voor een student.
The view from nowhere.
pi_97399097
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 21:01 schreef deelnemer het volgende:
Dat valt wel mee. Daten kost net zo goed geld, en dan heb je niet eens de garantie dat je seks hebt.
  vrijdag 27 mei 2011 @ 21:05:09 #257
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_97399164
quote:
7s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 21:03 schreef Techno het volgende:

[..]

Dat valt wel mee. Daten kost net zo goed geld, en dan heb je niet eens de garantie dat je seks hebt.
Als je gaat daten betaald de vrouw de helft in het bordeel niet.
The view from nowhere.
pi_97399219
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 21:05 schreef deelnemer het volgende:
Dat doet verder niets aan mijn punt af. Het kost geld en je hebt geen garantie.
pi_97399451
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 21:00 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Heb er wel een stuk of tien gedaan. Hele goede manier om meer met vrouwen om te gaan, zonder dat je er veel moeite voor hoeft te doen.
Geloof er niks van.

quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 21:01 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Ervaring? Ik persoonlijk (misschien wel wereldvreemd?) heb geen idee wat die prijzen zijn
pi_97399527
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 20:14 schreef tijnbrein het volgende:
En wanneer heb jij weer een date?
Manjana.
pi_97399651
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 21:00 schreef deelnemer het volgende:

[..]

wat voor activiteiten deed jij zoal om met vrouwen in aanraking te komen?
  vrijdag 27 mei 2011 @ 21:15:22 #262
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_97399663
quote:
7s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 21:06 schreef Techno het volgende:

[..]

Dat doet verder niets aan mijn punt af. Het kost geld en je hebt geen garantie.
Je heb gelijk, voor de seks hoeft het allemaal niet zo ingewikkeld te zijn. Al die moeite is alleen voor de eer/trots en/of liefde.
The view from nowhere.
  vrijdag 27 mei 2011 @ 21:17:15 #263
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_97399757
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 21:15 schreef oco het volgende:

[..]

wat voor activiteiten deed jij zoal om met vrouwen in aanraking te komen?
Crea cursussen: Moderne dans vond ik het geschikst. Een overschot aan vrouwen en heel lichamelijk.
The view from nowhere.
pi_97399785
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 21:15 schreef deelnemer het volgende:
Je heb gelijk, voor de seks hoeft het allemaal niet zo ingewikkeld te zijn. Al die moeite is alleen voor de eer/trots en/of liefde.
Tja, mijn ding is het ook niet. Maar als je gewoon puur naar het kostenplaatje kijkt is het wel het voordeligste.
  vrijdag 27 mei 2011 @ 21:20:16 #265
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_97399909
quote:
7s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 21:17 schreef Techno het volgende:

[..]

Tja, mijn ding is het ook niet. Maar als je gewoon puur naar het kostenplaatje kijkt is het wel het voordeligste.
Je kunt ook gewoon daten in de supermarkt heb ik gehoord. Met de spullen daar gekocht, kun je vervolgens naar huis wandelen, koken, eten en het bed in duiken. Een nieuwe trend?
The view from nowhere.
pi_97399920
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 21:17 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Crea cursussen: Moderne dans vond ik het geschikst. Een overschot aan vrouwen en heel lichamelijk.
ga ik toch liever naar een bar :P maar ik begrijp je punt, meer vrouwen=meer kans. ik wil wel iets doen wat ik ook echt leuk vind, niet alleen omdat er een hoop vrouwen rondlopen.
pi_97400030
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 21:20 schreef deelnemer het volgende:
Je kunt ook gewoon daten in de supermarkt heb ik gehoord. Met de spullen daar gekocht, kun je vervolgens naar huis wandelen, koken, eten en het bed in duiken. Een nieuwe trend?
Waar heb je dat gehoord? Het is wel een goede plek om contact te maken. Wat je vervolgens met die contacten doet is aan jezelf.
pi_97400214
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 21:20 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Natuurlijk.
pi_97400350
Tuurlijk kun je zo mensen ontmoeten, zoals ik ben klein van postuur en sommige dingen staan gewoon te hoog, laatst ook ik wilde negerzoenen, en ik kon er niet bij , in de buurt zag ik een redelijk lange jongen en die heb ik aangetikt en gevraagd of die die voor me kon pakken en dat deed die.
Zo heb je als je echt wilt best een manier om met iemand aan de praat te komen.
pi_97400472
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 21:05 schreef deelnemer het volgende:

[..]

In het bordeel heb je zeker seks en zeker geen gelazer. Dat kan van een date niet gezegd worden.
pi_97400512
quote:
7s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 21:17 schreef Techno het volgende:

[..]

Plus dat je er geen gezeik van gaat krijgen. Je weet vooraf precies wat je aan 'n hoer hebt.
pi_97400541
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 21:30 schreef Halcon het volgende:

[..]

Plus dat je er geen gezeik van gaat krijgen. Je weet vooraf precies wat je aan 'n hoer hebt.
Ervaring of niet?
  vrijdag 27 mei 2011 @ 21:31:55 #273
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_97400569
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 21:28 schreef formerjellybean het volgende:
Tuurlijk kun je zo mensen ontmoeten, zoals ik ben klein van postuur en sommige dingen staan gewoon te hoog, laatst ook ik wilde negerzoenen, en ik kon er niet bij , in de buurt zag ik een redelijk lange jongen en die heb ik aangetikt en gevraagd of die die voor me kon pakken en dat deed die.
Zo heb je als je echt wilt best een manier om met iemand aan de praat te komen.
Je bent idd nogal direct als je gelijk om Zoenen vraagt.
The view from nowhere.
pi_97400583
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 21:31 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Ervaring of niet?
Met hoeren niet, met dates die achteraf zeuren, moeilijk doen of voor een hoop gedoe zorgen wel.
pi_97400754
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 21:31 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Ik ook vaak te direct :Y En daar schrikken ze soms een beetje van niet kwestie zoenen vragen maar gewoon over het algemeen.
pi_97400798
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 21:35 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Ik ook vaak te direct :Y En daar schrikken ze soms een beetje van niet kwestie zoenen vragen maar gewoon over het algemeen.
Ik ook. Kan soms best wel tegen je werken, merk ik.
pi_97400804
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 21:31 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Direct zijn kan meestal geen kwaad.
pi_97400823
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 21:36 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Zit je dan echt te wachten op dames die daar niet tegen kunnen?
pi_97400871
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 21:36 schreef Halcon het volgende:

[..]

Zit je dan echt te wachten op dames die daar niet tegen kunnen?
Heb het niet specifiek over versieren/vrouwen maar over het algemeen; werk/stage enzovoort.
pi_97400950
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 21:37 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Heb het niet specifiek over versieren/vrouwen maar over het algemeen; werk/stage enzovoort.
Ik heb meer last van mensen die niet direct zijn. Natuurlijk heb je tere zieltjes die er niet tegen kunnen, maar die kunnen er ook niet tegen als ze er achteraf achter komen dat mensen niet direct zijn geweest. Het is toch nooit goed, dus je kunt maar beter meteen duidelijk maken hoe de zaken liggen.
pi_97400978
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 21:36 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Merk ik ook , soms kom ik er wel mee weg omdat ik nogal klein en soms men toch zoiets ahh schattig , maar denk als een jongen de dingen die ik af en toe heel direct zeg , soms toch echt een stoot op zijn neus kan verwachten.
Bij mij is eerst het zegt ze dat nou echt effect en draaien ze weer bij.
pi_97401501
Dunne lijn tussen direct of grof/bot.
  vrijdag 27 mei 2011 @ 21:51:02 #283
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_97401531
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 21:40 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Merk ik ook , soms kom ik er wel mee weg omdat ik nogal klein en soms men toch zoiets ahh schattig , maar denk als een jongen de dingen die ik af en toe heel direct zeg , soms toch echt een stoot op zijn neus kan verwachten.
Bij mij is eerst het zegt ze dat nou echt effect en draaien ze weer bij.
Vrouwen komen ook overal mee weg. Zeker als je jezelf ook nog heel onschuldig vrouwelijk kleed: een rokje en paardestaartjes. Zelfs als je dan als klein vrouwmensje begint te slaan, ben je nog grappig.
The view from nowhere.
pi_97401581
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 21:51 schreef deelnemer het volgende:
Zeker als je jezelf ook nog heel onschuldig vrouwelijk kleed: een rokje en paardestaartjes.
Niet iedereen is into Japanse porno. :+
pi_97401641
quote:

[..]

Vrouwen komen ook overal mee weg. Zeker als je jezelf ook nog heel onschuldig vrouwelijk kleed: een rokje en paardestaartjes.
Niet helemaal waar, ze schrikken er namelijk wel een beetje van omdat het vaak bij vrouwen niet zo is. En daardoor kun je nog weleens mensen overrompelen.
  vrijdag 27 mei 2011 @ 21:56:00 #286
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_97401754
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 21:53 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Niet helemaal waar, ze schrikken er namelijk wel een beetje van omdat het vaak bij vrouwen niet zo is. En daardoor kun je nog weleens mensen overrompelen.
Ben wel benieuwd wat je dan bijvoorbeeld zegt/doet?
The view from nowhere.
  vrijdag 27 mei 2011 @ 21:58:29 #287
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_97401866
quote:

[..]

Vrouwen komen ook overal mee weg. Zeker als je jezelf ook nog heel onschuldig vrouwelijk kleed: een rokje en paardestaartjes. Zelfs als je dan als klein vrouwmensje begint te slaan, ben je nog grappig.
Jahoor. Hoe serieus denk je dat je als vrouw genomen wordt, als je zo over straat gaat, hmm?
Types die in het broekje willen zijn de enigen die je ermee weg laten komen hoor... Verder helemaal niemand. :')
pi_97401964
Het is meestal niet grof hoor maar heel direct , zoals met roddels ook , ik luister er meestal niet naar en als ik het wel hoor dan vraag ik het op de man af, dat waarderen ze ook meer maar verwachten het meestal niet.
Het meeste vraag ik gewoon op de man af , ook als ik het vermoeden heb dat iemand boos op me is.
pi_97402001
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 21:58 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Jahoor. Hoe serieus denk je dat je als vrouw genomen wordt, als je zo over straat gaat, hmm?
Types die in het broekje willen zijn de enigen die je ermee weg laten komen hoor... Verder helemaal niemand. :')
Ik denk eerlijk gezegd dat hij zelf zo is.
pi_97402099
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 21:50 schreef -Strawberry- het volgende:
Dunne lijn tussen direct of grof/bot.
Wat denk je zelf hoe ik ben in real life? Helemaal niet bot, maar ik zeg gewoon eerlijk als ik iets vind. De meeste mensen zijn (naar mijn beleving) niet zo. Maar ik ben wel eens tegengehouden door vrienden, klasgenoten of m'n zusje als ik iemand ergens over wil aanspreken die mij bijv. mateloos irriteert, dus ik weet dat ik soms moet dimmen. Maar niet per direct bot.
  vrijdag 27 mei 2011 @ 22:03:17 #291
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_97402122
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 21:58 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Ik kan het moeilijk zelf uitproberen.
The view from nowhere.
  vrijdag 27 mei 2011 @ 22:04:13 #292
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_97402163
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 22:00 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Ik denk eerlijk gezegd dat hij zelf zo is.
Dacht jij maar eens eerlijk.
The view from nowhere.
pi_97402196
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 22:04 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Dacht jij maar eens eerlijk.
Heb ik gelijk?
  vrijdag 27 mei 2011 @ 22:07:08 #294
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_97402301
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 22:04 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Heb ik gelijk?
Nee, ben momenteel alleen een klein beetje speels.
The view from nowhere.
pi_97402536
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 22:07 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Ok. Ga je vanavond nog ergens heen om vrouwen te versieren? Aangezien je op dit moment lekker speels bent.
  vrijdag 27 mei 2011 @ 22:13:24 #296
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_97402583
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 22:07 schreef deelnemer het volgende:

[..]

ja je typt wel een beetje vreemd vandaag

gelukkig zie je het zelf in
  vrijdag 27 mei 2011 @ 22:15:04 #297
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_97402677
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 22:13 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

ja je typt wel een beetje vreemd vandaag

gelukkig zie je het zelf in
Vage echo's van rebellie
The view from nowhere.
  vrijdag 27 mei 2011 @ 22:15:52 #298
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_97402734
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 22:15 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Vage echo's van rebelie
ik word er eerlijk gezegd een beetje onpasselijk van
pi_97402737
rebellie }:|
pi_97402787
als je rebels ben moet je het wel goed schrijven 8)7
  vrijdag 27 mei 2011 @ 22:19:37 #301
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_97402930
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 22:15 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

ik word er eerlijk gezegd een beetje onpasselijk van
Leg eens uit?

Volgende deel: Als versieren niet zo makkelijk gaat #106 - onpasselijke gevoelens
The view from nowhere.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')