Tja, feit blijft wel dat alcohol een van de weinige legale harddrugs is. Wellicht verklaren ze over 200 jaar iemand net zo voor gek wanneer die een biertje drinkt, dan dat we nu iemand voor gek verklaren wanneer die een spuit heroïne in zijn arm zet.quote:
Volgens mij hebben de meeste mensen stiekem allemaal wel eens een keertje met drugs geëxperimenteerd (niet persé een spuit maar vast wel andere dingen).quote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:47 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Tja, feit blijft wel dat alcohol een van de weinige legale harddrugs is. Wellicht verklaren ze over 200 jaar iemand net zo voor gek wanneer die een biertje drinkt, dan dat we nu iemand voor gek verklaren wanneer die een spuit heroïne in zijn arm zet.
Nooit wat anders geprobeerd dan alcohol en sigaretten. Lijkt me met mijn huidige emotionele stabiliteit ook te riskantquote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:50 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Volgens mij hebben de meeste mensen stiekem allemaal wel eens een keertje met drugs geëxperimenteerd (niet persé een spuit maar vast wel andere dingen).
Wat een viesterd. Heb je een rotkop en een kut karakter.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:51 schreef moezeidekoe het volgende:
Tenzij je er uit ziet als deze freak:
[ afbeelding ]
http://www.imperfectparen(...)blic-restroom-alone/
En zo lelijk bent dat je kinderen moet gaan aanranden omdat niemand je wil, is er nog hoop.
Ja dat is de zware ritalin die je moet spuiten. Dat is inderdaad voor mensen met zware psychische klachten. 10mg pil kan niet zoveel kwaadquote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:50 schreef formerjellybean het volgende:
Feit blijft ook dat degene die echt ritalin slikken omdat ze moeten dat streng gemonitord moet worden omdat de bijwerkingen zo heftig kan zijn en ritalin dus totaal niet geschikt is voor even creatief te gaan versieren.
Die username van jouw, jij ook denk ik ?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:50 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Volgens mij hebben de meeste mensen stiekem allemaal wel eens een keertje met drugs geëxperimenteerd (niet persé een spuit maar vast wel andere dingen).
ben je weer op stap geweest?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:04 schreef lanterfanteraar het volgende:
vannacht was er een aardappel die vroeg: "wil deze avond met mij doorbrengen schat"
jullie denken zeker dat ik dat met "Ja" zou beantwoorden?
Alleen als ie je ook Ritalin zou geven.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:04 schreef lanterfanteraar het volgende:
vannacht was er een aardappel die vroeg: "wil deze avond met mij doorbrengen schat"
Als je dat hebt gedaan, wil ik niet meer op date met jequote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:04 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ritalin is eigenlijk qua werking een soort van Cocaine (beide hebben effect op heropname en dus het effect van actiepotentialen van dopamine en andere neurotransmitters in het brein) maar dan minder sterk. Ga je echt serieus mensen aanraden om dit te nemen >< Voor de mensen die dit lezen en wanhopig zijn, niet doenquote:
Zoals vermeld, ik had het niet moeten adviseren.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:13 schreef greatjob het volgende:
[..]
Ritalin is eigenlijk qua werking een soort van Cocaine (beide hebben effect op heropname en dus actiepotentialen van dopamine en andere neurotransmitters in het brein) maar dan minder sterk. Ga je echt serieus mensen aanraden om dit te nemen >< Voor de mensen die dit lezen en wanhopig zijn, niet doen![]()
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:04 schreef lanterfanteraar het volgende:
Niet. Tenzij je het echt graag wilde doen!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:04 schreef lanterfanteraar het volgende:
wie wil er nu met een aardappel meequote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:15 schreef greatjob het volgende:
[..]
[..]
Niet. Tenzij je het echt graag wilde doen!
Hoezo een aardappel?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:18 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
wie wil er nu met een aardappel mee
Pratende aardappels zijn heel heel erg bijzonder hoor. En ze zijn eetbaarquote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:04 schreef lanterfanteraar het volgende:
Awww. Dan heeft waarschijnlijk iemand iets in je drankje gestopt! Als een aardappel je uitnodigt om in een veld onder de aarde te gaan liggen (of was het een supermarkt?)... Best romantisch eigenlijkquote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:18 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Alleen in de graf stand,quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:21 schreef greatjob het volgende:
[..]
Als een aardappel je uitnodigt om in een veld onder de aarde te gaan liggen ... Best romantisch eigenlijk![]()
Lol, je hebt gewoon iemand uit dit topic getroffen, die eindelijk na vele jaren actie durfde te ondernemen en een meid probeerde te versierenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:18 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Ik was het.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:27 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Lol, je hebt gewoon iemand uit dit topic getroffen, die eindelijk na vele jaren actie durfde te ondernemen en een meid probeerde te versieren.
Origineel toch, gegeven de setting, en moedig. Maar jij moest zo nodig de kasteelvrouwe uithangen.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:31 schreef lanterfanteraar het volgende:
oooooooh ja.. nog iets. Ik was dus in een redelijk intelligent gebouw, wel met redelijk beschaafde mensen ( niet zoals dat tuig van dat ene filmpje van Café Rinus). Kwam er iemand: "Kooommm, laat je tieten zien!! Doe nou!!" En toen trok hij zelf een hoofd als een stier en liet hij zijn eigen tepel zien? Dat zou je toch niet verwachten van die mensen?
Ik maakte zo'n hooghartig gebaar met mijn hand, alsof ik het wegwuifde.
Had je het wel naar je zin?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:31 schreef lanterfanteraar het volgende:
oooooooh ja.. nog iets. Ik was dus in een redelijk intelligent gebouw, wel met redelijk beschaafde mensen ( niet zoals dat tuig van dat ene filmpje van Café Rinus). Kwam er iemand: "Kooommm, laat je tieten zien!! Doe nou!!" En toen trok hij zelf een hoofd als een stier en liet hij zijn eigen tepel zien? Dat zou je toch niet verwachten van die mensen?
Wat is een intelligent gebouw ?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:31 schreef lanterfanteraar het volgende:
Tuurlijk wel, anders had ze haar tieten niet laten zien.... Ik ben het met lanterfanteraar eens; die handbeweging die meiden maken wanneer ze hun topje omhoog trekken, is idd enigszins hooghartig.quote:
Sssstt. Lanterfanteraar is nu juist aan het oefenen mannen af te wijzen.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:36 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, anders had ze haar tieten niet laten zien.... Ik ben het met lanterfanteraar eens; die handbeweging die meiden maken wanneer ze hun topje omhoog trekken, is idd enigszins hooghartig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The view from nowhere.
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:38 schreef deelnemer het volgende:
Sssstt. Lanterfanteraar is nu juist aan het oefenen mannen af te wijzen.Laterfanteraar post en jij bent er als de kippen bij. Opmerkelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die van jouw zijn te saai om op te reageren.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:41 schreef Techno het volgende:
[..]
Laterfanteraar post en jij bent er als de kippen bij. Opmerkelijk.
Daar vraag ik toch ook niet om. Ik doe louter een constatering. En je hapt nu wel anders.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:42 schreef deelnemer het volgende:
Die van jouw zijn te saai om op te reageren.
Wat ik al zei. En nu hou er mee op mezelf tegen te spreken.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:44 schreef Techno het volgende:
[..]
Daar vraag ik toch ook niet om. Ik doe louter een constatering. En je hapt nu wel anders.
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:38 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Sssstt. Lanterfanteraar is nu juist aan het oefenen mannen af te wijzen.Nee. 100% zeker van niet. Jij daar integen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat is 'daar integen'?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:45 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Nee. 100% zeker van niet. Jij daar integen.
'quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:45 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Nee. 100% zeker van niet. Jij daar integen....
Ze krijgt de mogelijkheid niet om mij af te wijzen aangezien ik niks wil. Afwijzen is dus overbodig.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:49 schreef deelnemer het volgende:
[..]
'
... hebt nog niet de eer niet gehad om haar te mogen ontmoeten.
Verstandig.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:51 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Ze krijgt de mogelijkheid niet om mij af te wijzen aangezien ik niks wil. Afwijzen is dus overbodig.
Dat geldt vrijwel voor iedereen (in beide interpretaties overigens).quote:Alhoewel ze laatst een keer zei dat ze erg ''verrijkend'' voor mij kon zijn, oeh
Verstandig, verstandig. Het is maar net waar je voorkeur ligt; de één houdt van hippies/zweefteven, de ander niet. + I'm already taken.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:53 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Verstandig.
[..]
Dat geldt vrijwel voor iedereen (in beide interpretaties overigens).
Bevinden ze zich andere Ruimten?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:56 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Verstandig, verstandig. Het is maar net waar je voorkeur ligt; de één houdt van hippies/zweefteven, de ander niet. + I'm already taken.
Ik lokte jou daarmee natuurlijk. Een PUA techniekquote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:14 schreef formerjellybean het volgende:
toch toch , eerst zie je deelnemer niet , en lant post en voila
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ron Paul 2012
Nja, het is dat ik niet met de bijwerkingen kan leven, anders dan zou ik het misschien nog doen ook. Ik zit al jaren met problemen; Als een paar pillen dat zouden oplossen dan zou dat fantastisch zijn toch? Ik zit al veel te lang in deze puinzooi en tot nu toe lukt het me op eigen kracht niet heel goedquote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:13 schreef greatjob het volgende:
Ga je echt serieus mensen aanraden om dit te nemen >< Voor de mensen die dit lezen en wanhopig zijn, niet doen![]()
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:35 schreef Supersoep het volgende:
Wat me nu toch overkwam.ah lanterfanteraar is stiekem een huurmoordenaar ??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mwah het gaat niet echt om charmant zijn, meer dat je een beetje wat durft te zeggen.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 13:32 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
tip zorg dat de biertjes te hard gaan, er is niets oncharmanter dan een man die half dronken loopt te waggelen en dan zegt hoiiii
speed, cocaïne, ghb, xtc en alcohol ook...quote:Op vrijdag 27 mei 2011 13:32 schreef obsama het volgende:
[..]
jahwel hoor ! Ritalin helpt als het versieren niet zo makkelijk gaat
Als zo dronken bent dat je amper op je benen kan staan , dan durf je misschien wel wat te zeggen, maar of het effect zo leuk is dan .............quote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:43 schreef minibeer het volgende:
[..]
Mwah het gaat niet echt om charmant zijn, meer dat je een beetje wat durft te zeggen.
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:33 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Origineel toch, gegeven de setting, en moedig. Maar jij moest zo nodig de kasteelvrouwe uithangen.
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:35 schreef Supersoep het volgende:
Wat me nu toch overkwam.WowSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Ze speelt ook -wat is het? Counterstrike?-
Finally, someone let me out of my cage
Ja dat sowiesoquote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:50 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Als zo dronken bent dat je amper op je benen kan staan , dan durf je misschien wel wat te zeggen, maar of het effect zo leuk is dan .............
Als het wel zo bedoeld is, gaat het wel makkelijker.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:53 schreef minibeer het volgende:
[..]
Ja dat sowieso
Maar ik bedoelde dat dat hoi zeggen niet bedoeld is om dan per se charmant te zijn voor die meisjes.
O, bij mij nietquote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:02 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Als het wel zo bedoeld is, gaat het wel makkelijker.
Ach, als de dame in kwestie niet zo dronken is...quote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:50 schreef formerjellybean het volgende:
Als zo dronken bent dat je amper op je benen kan staan , dan durf je misschien wel wat te zeggen, maar of het effect zo leuk is dan .............
Nou dan kun je maar beter een nieuw biertje gaan scoren.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:50 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Nog veel boodschappen vergeten?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:05 schreef moneyfornothing het volgende:
Wie zei er ook alweer dat er niet veel te flirten valt in de supermarkt? Net toch een uur staan kletsen met een erg knappe man.
Ik durf te wedden dat je met xtc iedereen gaat aanspreken. Het boeit dat namelijk totaal niet meer van andere van je denken. Je wordt er uber vrolijk / zelfverzekerd van.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:35 schreef benzin het volgende:
[..]
Nja, het is dat ik niet met de bijwerkingen kan leven, anders dan zou ik het misschien nog doen ook. Ik zit al jaren met problemen; Als een paar pillen dat zouden oplossen dan zou dat fantastisch zijn toch? Ik zit al veel te lang in deze puinzooi en tot nu toe lukt het me op eigen kracht niet heel goed
Toeval bestaat nietquote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:17 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik deed zelf geen boodschappen. Ik was toevallig aanwezig zeg maar.
Ah, toeval is Cupído's handtekening.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:17 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik deed zelf geen boodschappen. Ik was toevallig aanwezig zeg maar.
Hoe verklaar je dan dat ik in de supermarkt aanwezig was zonder enige boodschappen te hoeven doen?quote:
Ik zei dat; maar dat komt misschien omdat jou niet ben. Een uur lang....quote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:05 schreef moneyfornothing het volgende:
Wie zei er ook alweer dat er niet veel te flirten valt in de supermarkt? Net toch een uur staan kletsen met een erg knappe man.
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:22 schreef Crutch het volgende:
Cupido is een kutkind.![]()
Robin hood moet hem eens leren niet alleen mij te schieten maar ook mijn potentieel aanstaande ex het meisje wat ik leuk vind.
Mehehequote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:22 schreef Crutch het volgende:
Robin hood moet hem eens leren niet alleen mij te schieten maar ook mijn potentieel aanstaande ex.
Dat bewijst in ieder geval dat het niet enkel korte gesprekjes zijn.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:23 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Ik zei dat; maar dat komt misschien omdat jou niet ben. Een uur lang....
Geditched door je begeerde TV-persoonlijkheid?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:22 schreef Crutch het volgende:
Robin hood moet hem eens leren niet alleen mij te schieten maar ook mijn potentieel aanstaande ex.
Ik kan me er nog altijd totaal geen voorstelling bij maken.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:26 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Dat bewijst in ieder geval dat het niet enkel korte gesprekjes zijn.
Maar, hoe zag hij er dan uit?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:26 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Dat bewijst in ieder geval dat het niet enkel korte gesprekjes zijn.
Tsja, en toch loop ik het niet ter plekke te verzinnen en stond ik echt een tijd te kletsen.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:27 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Ik kan me er nog altijd totaal geen voorstelling bij maken.
Daar heb ik geen logische verklaring voor. Wel onlogischequote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:23 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Hoe verklaar je dan dat ik in de supermarkt aanwezig was zonder enige boodschappen te hoeven doen?
Ow ik geloof je ook wel; ik geloof alleen niet dat het in mijn leven zal gebeuren.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:28 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Tsja, en toch loop ik het niet ter plekke te verzinnen en stond ik echt een tijd te kletsen.
Erg aantrekkelijk. Mooie groene ogen en donkerbruin tot zwart haar.quote:
Self fulfilling prophecy.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:29 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Ow ik geloof je ook wel; ik geloof alleen niet dat het in mijn leven zal gebeuren.
Vicieuze cirkel. Of je het nou self fulfilling prophecy noemt of niet; het is mijn realiteit. Ik kan mijn gedachtes moeilijk sturen.quote:
Zei hij ook nog iets zinnigs?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:30 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Erg aantrekkelijk. Mooie groene ogen en donkerbruin tot zwart haar.
Het domme van zoiets; is dat mensen met problemen nooit weten hoe ze een gesprek moeten beginnen... en heb je zo'n gesprek gehad; dan weet je niet eens meer precies hoe het ook alweer begonnen is.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:33 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Zei hij ook nog iets zinnigs?
Zo ja, wat?
Zo nee, was dat overbodig?
Je weet toch vaak wel hoe het begonnen is. Moneyfornothing, hoe is het gesprek begonnen?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:35 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Het domme van zoiets; is dat mensen met problemen nooit weten hoe ze een gesprek moeten beginnen... en heb je zo'n gesprek gehad; dan weet je niet eens meer precies hoe het ook alweer begonnen is.
Ja, maar dan moet je erover na gaan denken. Mijn punt is, dat het begin vaak niet eens zo belangrijk is; hoe het begon blijft volgens mij niet echt prominent hangen.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:39 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Je weet toch vaak wel hoe het begonnen is. Moneyfornothing, hoe is het gesprek begonnen?
Nee, het begin is vaak vrij toevallig. Maar vervolgens moet je kletsen en dat kun je oefenen door in het SC topic te posten.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:40 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Ja, maar dan moet je erover na gaan denken. Mijn punt is, dat het begin vaak niet eens zo belangrijk is; hoe het begon blijft volgens mij niet echt prominent hangen.
Behalve dan dat het niet echt toevallig is; want anders zou iedereen die situaties wel meemaken. Iemand moet iets initieren..iemand moet het gesprek beginnen en er een richting aangeven; dat is nooit toeval.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:43 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Nee, het begin is vaak vrij toevallig. Maar vervolgens moet je kletsen en dat kun je oefenen door in het SC topic te posten.
Als beide samen een gesprek willen voeren dan gebeurt het vaak ook. Hoe het gesprek verder ook loopt.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:45 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Behalve dan dat het niet echt toevallig is; want anders zou iedereen die situaties wel meemaken. Iemand moet iets initieren..iemand moet het gesprek beginnen en er een richting aangeven; dat is nooit toeval.
Alleen als je toevallig in de supermarkt beland.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:54 schreef Axel1988 het volgende:
Achja, ik ga ook maar eens naar de supermarkt; eens kijken voor wat avondeten. Zometeen een verslag van al mijn boeiende gesprekken aldaar... haha!
Het enige wat ik daar ooit zeg is ''excuseer'' als mensen weer eens in de weg lopen. Ongelofelijk irritant.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:54 schreef Axel1988 het volgende:
Achja, ik ga ook maar eens naar de supermarkt; eens kijken voor wat avondeten. Zometeen een verslag van al mijn boeiende gesprekken aldaar... haha!
Ik beveel je om sowieso een gesprek te beginnen. Dreig je richting de kassa te lopen, KEER DAN TERUG en GA met iemand PRATEN. Doe alsof je een stem in je hoofd hebt.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:54 schreef Axel1988 het volgende:
Spreek je jezelf ook zo toe?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:56 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Ik beveel je om sowieso een gesprek te beginnen. Dreig je richting de kassa te lopen, KEER DAN TERUG en GA met iemand PRATEN. Doe alsof je een stem in je hoofd hebt.
Hopelijk niet hard opquote:
Echt wel jezelf motiveren om te flirten/daten etcquote:
Inderdaad; wat een naai-streek; stond zo'n kaartje bij rexona-spray: 2 +1 gratis... denk mooi, dat scheelt toch weer zo'n 2,50... maar kassameisje wist nergens van. Daarna wel nog gepraat met degene die op het moment dat ik terug bij mijn auto kwam een boete uit aan het schrijven was.quote:
Toch een gesprek gevoerdquote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:36 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Inderdaad; wat een naai-streek; stond zo'n kaartje bij rexona-spray: 2 +1 gratis... denk mooi, dat scheelt toch weer zo'n 2,50... maar kassameisje wist nergens van. Daarna wel nog gepraat met degene die op het moment dat ik terug bij mijn auto kwam een boete uit aan het schrijven was.
Date al geregeld?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Echt wel jezelf motiveren om te flirten/daten etc
Nee man; ik heb het wel na laten kijken. Ik let niet zo op de centen eigenlijk; maar vindt het wel gewoon een naaistreek; ook al gaat het maar om een paar euro. Uiteindelijk ben ik door die bekeuring voor mijn avondeten + deo meer dan 70 euro kwijt; maar dat doet me eigenlijk niets.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:39 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Toch een gesprek gevoerd. Zie dat het toevallig ontstaat. Jij initieerde het gesprek en gaf er richting aan. Die spuitbussen heb je toch weer terug gebracht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |