ja! dat had ik bij de bunker en SST .... altijd weer die 300 in de gaten houden..gedoe altijdquote:Op vrijdag 27 mei 2011 01:39 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Nou, dat valt wel mee ......
Weet nog uit de Gouden Kooi tijd (....) dat het altijd een heel gedoe was,
nieuwe titel maken, doornummeren, CAPs plaatsen en weet ik niet veel wat ....
tis net Jo met der zere tietquote:Op vrijdag 27 mei 2011 01:45 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ze heeft nog steeds Bauchschmerzen ......
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
op het laatst had Joanna er erg veel last van inene... zo erg zelfs dat men al dacht aan hartfalenquote:
Daar is ook niks aan, maar ik stream eik nooit 's avonds.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 09:22 schreef Ransjih het volgende:
ik vind mezelf best wel een leuk mens maar 's avonds in je eentje streamen is geen flikker an![]()
mogge mogge
Ja, ik stuur je een DM met een link.quote:
Yep, alleen gebeurt er niks. Ik ga even boodschappen doen. Tot later.quote:
Alle streams doen het weer. Haal die link even weg please, alleen in DM.quote:
quote:
DM.quote:
Deze werkt bij mij. Als de stream niet werkt, geef maar een gil.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:03 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Mag ik ook een DM ?? Heb geen werkende streams meer .....
Jordan wil toch niks meer te maken hebben met David?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:33 schreef Ransjih het volgende:
daggy zal toch wel wijzer zijn dan zich in te laten wisselen om jordan jaloers te maken?
Oh, bedoel je het zo? David is te dom om te poepen.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:40 schreef Ransjih het volgende:
ja maar maak jij david dat even duidelijk? die snapt dat niet
Ik denk dat het hokje aanstuurt op sex, denk je ook niet?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:43 schreef Ransjih het volgende:
en al ist niet jaloers maken maar inwisselen is het nog een hork
denk het ook en david zou dat wel ff fiksenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik denk dat het hokje aanstuurt op sex, denk je ook niet?
Valt me alles mee dat Flo meesport met der Jungs.
Kan zijn maar het is een lieve meid.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Deze werkt bij mij. Als de stream niet werkt, geef maar een gil.![]()
Het is toch net The Joker.
[ afbeelding ]
Oh zeker! Zit volgens mij geen kwaad bij.quote:
Het zal dat bord voor z'n kop zijn...quote:Op vrijdag 27 mei 2011 13:38 schreef beequeen het volgende:
David vindt dat Jordan zich te sexy kleedt. Ja ja, ze wil je niet meer, jammer hè?
David vindt dat ES zich goed kleedt. Is die gast blind ofzo?
Ja, ik lig ook in een deuk hier.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:28 schreef akveor het volgende:
Gaat ie nou 9999 combinaties proberen?![]()
[ afbeelding ]
Volgens mij staat er en clue op het beeldscherm... ik was net te laat met cappenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja, ik lig ook in een deuk hier.![]()
Maar ja, wat moeten ze anders? Kregen ze verder geen clue?
Ja, iets met 0001,0002,0003. Dat schiet ook niet op.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:32 schreef akveor het volgende:
Volgens mij staat er en clue op het beeldscherm... ik was net te laat met cappen
Ah.. dus gewoon proberen dus.... ik hoor ook iets over 500 minuten...quote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja, iets met 0001,0002,0003. Dat schiet ook niet op.
LOL. Ik lul af en toe een beetje mee. Soms in het Engels, soms in het Duits.quote:
Dat gok ik maar hoor, maar dat lijkt me het meest logische. En nee, daar denken ze niet aan.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:50 schreef akveor het volgende:
Ah okay de eerdere oplossingen is de sleutel...
De clue zet hen op het verkeerde been? Ze denken er niet eens aan?
haha ik zag toevallig een BQ voorbij komenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
LOL. Ik lul af en toe een beetje mee. Soms in het Engels, soms in het Duits.![]()
Best geinig die chat.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:52 schreef Darklight het volgende:
haha ik zag toevallig een BQ voorbij komen
I'm confused. Waarom gaat het kistje open als de code fout is?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:40 schreef akveor het volgende:
Kastje open... 2378
Haha ze krijgen de uitslag blijkbaar... en die is fout...
Conserven volgende week.
[ afbeelding ]
Daarom moesten ze het ook proberen totdat ze het goed hadden denk ik.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
I'm confused. Waarom gaat het kistje open als de code fout is?
Of was een vorig raadsel niet goed?
Die ene heeft een pet opquote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:16 schreef akveor het volgende:
Zoek de verschillen...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Eerst volgende week maar eens afwachten. Nogmaals blikvoer trekt ES vast niet en Flo is vegetarisch.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:20 schreef Ransjih het volgende:
ach ja, er is altijd wel een majesteit bij zoon groep
LOL, hij is iig heul eng.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:56 schreef mevrouwdebok het volgende:
die Florian is van het type serial killer
Inkriet is echt een schatje, tot nu toe. Niks is wat het lijkt.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:07 schreef mevrouwdebok het volgende:
ingrid slist nogal ,komt dat door die opgespoten lippen ? vind haar wel lief overigens ...
Nope: This channel has been deleted due to a copyright infringementquote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:13 schreef Ransjih het volgende:
verduld, ik kom weer eens niet op de uitzending
Nou, gezellig. Eng en Eng in beeld.quote:
Danke schön snetje.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:26 schreef snetje het volgende:
http://de.justin.tv/betzemadel_001#/w/1261135840 uitzending
had je met sst geen last van hequote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:31 schreef beequeen het volgende:
Het gaat me net iets te snel om te cappen.
LOL, nee.quote:
Hij voelt zich een soort GOD daar. Scheissdrecke.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:43 schreef Ransjih het volgende:
david vindt barry nu ook al te jong, niech reif![]()
wat een wijsneus
Dat verstond ik volgens mij ookquote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:46 schreef Ransjih het volgende:
zei rene nu over jasmin : dat is een persoon die je niet mist als ze gaat?
mag hoor, kom dr lekker bijquote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:47 schreef DjinN het volgende:
Valencia en Flo![]()
Ik vind ze leuk
Don't care wat anderen vinden
Merk er weinig van...ze roddelt net zo hard als alle anderen nu. En dat domme lachje elke keer als ze David weer de grond in traptquote:
Ja, omdat ze hem een beetje probeerde te versieren. Wat een watje.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:46 schreef Ransjih het volgende:
zei rene nu over jasmin : dat is een persoon die je niet mist als ze gaat?
zou een leuk gesprek zijn dan met cosimoquote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:50 schreef beequeen het volgende:
Jordan is een dom huppelkutje die probeert intelligent over te komen door ellenlange monologen.
Yep, zelfde laken een pak. Verstehst du?quote:
Cosimo is gewoon een baasquote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:51 schreef Ransjih het volgende:
[..]
zou een leuk gesprek zijn dan met cosimo
Hahahah Berlinersquote:
Isch ausch nischt.quote:
Ik ook niet...volgens mij moet hij spioneren en dingen doorvertellen aan de stem ofzo ?quote:
Isch verstehsj ausch nischtquote:
zal dan wel want anders heeft de nachtploeg niet goed opgeletquote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:58 schreef DjinN het volgende:
WAAAAAAAAAT ? Jasmin miss zwanger ???Toch hopelijk van haar eigen vriend
Is Jasmin zwanger van een Cubaan? Het lijkt het Theater van de Lach wel.quote:
nee volgens mij niet, was een voorbeeld van davidquote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
Is Jasmin zwanger van een Cubaan? Het lijkt het Theater van de Lach wel.
Volgens mij heb je het nu over mensen die alleen maar naar zichzelf luisteren.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:03 schreef Ransjih het volgende:
waarom luisteren mannen vaak zo slecht en tetteren er dan tussendoor
en dan met raad komen die ze zelf niet opvolgen
Ok.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:04 schreef Ransjih het volgende:
nee volgens mij niet, was een voorbeeld van david
Ach...David labert ofter kackequote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:04 schreef Ransjih het volgende:
[..]
nee volgens mij niet, was een voorbeeld van david
johhhhhhhquote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:07 schreef DjinN het volgende:
[..]
Ach...David labert ofter kacke![]()
(oftewel David praat wel vaker onzin)
Iets met schnik, schnak, schnuk. Geen idee.quote:
Schnickschnack is voor zover ik weet rommeltjes,dingetjes, etcquote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
Iets met schnik, schnak, schnuk Geen idee.
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:28 schreef Ransjih het volgende:
stelletje lampies, nu was het leuk en zijn jullie pleitos
Zijn daar ook beelden van?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:34 schreef Ransjih het volgende:
steve is de mol en heeft jasmin bezwangerd![]()
Isch glaubs nischt!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:34 schreef Ransjih het volgende:
steve is de mol en heeft jasmin bezwangerd![]()
Ich muß zugeben daß ich zu wenig gesehen habe. Ich weiß gar nicht wie die alle heißenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:54 schreef Ransjih het volgende:
op de een of andere manier weet tim mij nooit te boeien als hij aan het woord is
Ja, jammerquote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:14 schreef Ransjih het volgende:
ja das druk, gisteravond was ik alleen, weet niet waarom
s anchts wordt verslaan en overdag is BQ er ook altijd
jammer he
Mja ik lees zo half meequote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:15 schreef Ransjih het volgende:
djin was er wel vanavond en koffie kijkt mee en af en toe duikt trollie op
go your gang ruudquote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:32 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik wil even wat gaan zappen maar dan ben je helemaal alleen hier Ransjih
okee,quote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:44 schreef Ransjih het volgende:
[..]
go your gang ruud
ben de leeftijd voorbij bezig gehouden te moeten worden
goh! en het is nog vrijdag ook!! gooi de drank er ook maar bij nuquote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:02 schreef Ransjih het volgende:
lisa is het haasje
jordan begint weer over de fotoreportage van gisteren
lisa zou gezegd hebben tegen fab dat jordan een overdreven reactie had gegeven
achter haar rug om
heul niet nodig snet, loopt zo ook als een tietquote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:03 schreef snetje het volgende:
[..]
goh! en het is nog vrijdag ook!! gooi de drank er ook maar bij nu
wij ook niet alles maar door vragen komen we er meestal wel uitquote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:12 schreef Verse_Koffie het volgende:
Mijn duits is slecht, dus dit snelle kan ik bijna helemaal niet volgen... pfft
Slaap lekker...quote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:01 schreef Ransjih het volgende:
maarre... iwij hebben onze best gedaan....manlief is de nachtdienst in, ik ga dus breeduit overdwars
hoop dat je gauw gezelschap krijgt
trustuen tot morgen
What a surprisequote:Op zaterdag 28 mei 2011 00:00 schreef DGK_Tegengas het volgende:
En daar komt de volgende ruzie aan ....... Jordan met David .....![]()
[ afbeelding ]
Ja, heb het ook nog niet gezien, benieuwd of er een straf volgt voor Lisa ?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:58 schreef Osvaldo2 het volgende:
Vind dat geheim van Lisa maar een onzin verhaal...
Ik heb haar in al die tijd nog nooit iets 3 keer zien doen... Als iemand echt zo'n tic heeft merk je dat heus wel...
Ze zal nu ook wel, net als Steve, genomineerd staan... Hoewel dat met het Strafbereich wel leuker zou zijn...quote:Op zaterdag 28 mei 2011 00:05 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, heb het ook nog niet gezien, benieuwd of er een straf volgt voor Lisa ?
Twee dagen met Cosimo in Strafbereich ......
Ja, maar ik denk dat er dan doden gaan vallen, dat willen ze niet denk ik zo ....quote:Op zaterdag 28 mei 2011 00:22 schreef snetje het volgende:
als ze nu eens Cos, David, Lisa en Jordan in het Strafbereich gooien(een weekje ofzo) ..dan krijg je pas goede tv
Ja, ik was net te laat.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 00:41 schreef Osvaldo2 het volgende:
Florian met een t-shirt met daarop "Botox Bruder"...
met mijn plaatje van Flo en die ene twin botox maakte ik een grapje ... nu hoorde ik geloof ik Valencia vanavond vertellen dat die Flo familie was van een bekende botox twin .... goh!quote:Op zaterdag 28 mei 2011 00:41 schreef Osvaldo2 het volgende:
Florian met een t-shirt met daarop "Botox Bruder"...
ik lees geen chats( nu ja ... die niet! ) ...o dear! Jordan nu echt aan het huilenquote:Op zaterdag 28 mei 2011 00:55 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Mijn god, wat er op die Adamski chat allemaal voorbijkomt ..... echt erg![]()
en we gaan gelijk weer naar de macho slaapkamerquote:Op zaterdag 28 mei 2011 00:59 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ja, Jordan jankt nu ... dit gaat de goede kant op![]()
[ afbeelding ]
Ik begin die Florian meer en meer te waarderen ....quote:Op zaterdag 28 mei 2011 01:08 schreef snetje het volgende:
ah! Flo heeft Val de tip gegeven om niet Barry te nomineren maar David daarintegen ... Flo heeft Val erop gewezen dat david een smerig spel speelt ....
nu ja ..waarderen qua botox.... neun .... maar schijnbaar heeft de botox nog niet zijn hersenen bereikt!! er komt hier en daar nog iets verstandigs uit ja ..quote:Op zaterdag 28 mei 2011 01:10 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ik begin die Florian meer en meer te waarderen ....![]()
[ afbeelding ]
de mannelijke bemoeiflikker trekt alles nu wel ff lekker los!! en zegt even de waarheidquote:Op zaterdag 28 mei 2011 01:15 schreef 5thencounter het volgende:
Maar.. een goeie keus, twee van die bemoeiflikkers in huis...![]()
[ link | afbeelding ]
Je bedoeld dat valse lieveHuurHoertje exposeren?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 01:19 schreef snetje het volgende:
[..]
de mannelijke bemoeiflikker trekt alles nu wel ff lekker los!! en zegt even de waarheid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |