Kusje d'r op!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 07:26 schreef PB-tje het volgende:
Hihi Ik ben gemeen :p i know
Man man man wat ben ik brak!
Giga kater....en nog een lange dag voor de boeg... Werken, vanavond uit eten + borrel voor mn verjaardag.
Gister wezen stappen met de mannen van de plaatselijke kazerne... 20 kerels + 1 vrouw.. Was gezellig :p
Ik heb me gedragenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 07:29 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Kusje d'r op!
20 kerels, wow. Kun je nog lopen?
Wonderbaarlijk gaat dat hier wel goedquote:Op vrijdag 27 mei 2011 08:17 schreef PB-tje het volgende:
'werken' met een kater...
Heb zo meteen wat afspraken staan... vanmiddag gelukkig slapen op m'n bureau
hangover 2quote:
zit je nu nog wel of niet in de race?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 07:22 schreef DustPuppy het volgende:
Ik ben doorgestreept. Wat weten jullie dat ik niet weet?
I did not have sexual relations with that woman, miss PB-tje!
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 07:26 schreef PB-tje het volgende:
Hihi Ik ben gemeen :p i know
Man man man wat ben ik brak!
Giga kater....en nog een lange dag voor de boeg... Werken, vanavond uit eten + borrel voor mn verjaardag.
Gister wezen stappen met de mannen van de plaatselijke kazerne... 20 kerels + 1 vrouw.. Was gezellig :p
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 08:08 schreef X_FoutBijRegistratie het volgende:
Goedemorgen ochtend fappertjes...
De fles heeft hier ook iemand een kater bezorgd. Top avond gehad.
mietjesquote:
awesome!quote:
niet zo gek ookquote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:54 schreef Morphs het volgende:
JA WTF deze challenge is kapot!Was gewoon te geil van het feesten, drank en vrouwen vanacht. Fokking weer gefaald... ik lijk PBtje wel
Zo neemt niemand me hier nog serieus met deze challenge.
pirates valt echt tegenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:39 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
awesome!ik wil eerst naar de nieuwe piraten. hangover 2 lijkt me ook super vet.
Moest jij niet al de verleiding ontwijkenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:35 schreef Morphs het volgende:
[..]
Het was het waard.. had ik al gezegd dat Georgische vrouwen sexy zijn?
Hahahaha dubbele FAIL :pquote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:54 schreef Morphs het volgende:
JA WTF deze challenge is kapot!Was gewoon te geil van het feesten, drank en vrouwen vanacht. Fokking weer gefaald... ik lijk PBtje wel
Zo neemt niemand me hier nog serieus met deze challenge.
Neuken?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:21 schreef PB-tje het volgende:
Vraagje aan de mannen:
Kerel waar ik gister gruwelijk geil mee heb staan 'plekken' is best wel een aantrekkelijk dier
Werd ook best wel hitsig van hem, heeft me zowat droog staan vingeren in de club (broek was nog aan) en hij wist met zn handen wel de goede plekken te vinden om het zo maar te zeggen
Wat is een goed smsje wat ik kan sturen?
Beste kerel,quote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:21 schreef PB-tje het volgende:
Vraagje aan de mannen:
Kerel waar ik gister gruwelijk geil mee heb staan 'plekken' is best wel een aantrekkelijk dier
Werd ook best wel hitsig van hem, heeft me zowat droog staan vingeren in de club (broek was nog aan) en hij wist met zn handen wel de goede plekken te vinden om het zo maar te zeggen
Wat is een goed smsje wat ik kan sturen?
clichéquote:
Ja, eerst even polsen wat zijn intenties zijnquote:
keiharde sex jonguh, BAMquote:
Ik twijfel altijdquote:Op vrijdag 27 mei 2011 13:08 schreef Nightwulf het volgende:
Enige twijfel dan of hij dat ook wil?
Anders sta je toch niet te p l e k k e n
+ met drank op plekken is altijd zonder twijfelquote:Op vrijdag 27 mei 2011 13:08 schreef Nightwulf het volgende:
Enige twijfel dan of hij dat ook wil?
Anders sta je toch niet te p l e k k e n
Plekken rocks!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 13:25 schreef Nightwulf het volgende:
Verklaringen - Betekenis - Definitie en Synoniem voor:
Plekken = Afgeven, Kladden, Smetten, Vlekken; Kleven, Lijmen, Plakken, Vastkleven
en hoelang duurt die zwakte nog? dagen weken maanden?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:37 schreef Morphs het volgende:
Dagkaart, geef je hoop in mij niet op! De grootste zwakte gaat vooraf aan de grootste kracht!
random self-motivational quote..
Er is niks mooiers dan het zuidenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 13:32 schreef Nightwulf het volgende:
Moet toch eens richting het zuiden, gebeuren daar dingen......
brabo'squote:
quote:
Thanksquote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:05 schreef PB-tje het volgende:
[..]
Ow, gefeliciteerd met je autootje trouwens!
pffffffff, hij beledigd net alle brabanders en jij wilt alweer een ritjequote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:06 schreef PB-tje het volgende:
[..]
Wanneer mag ik hem uitproberen voor een testrit?
Haha ik maak net een edit in me vorige postquote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:06 schreef PB-tje het volgende:
[..]
Wanneer mag ik hem uitproberen voor een testrit?
Ik ga hem overtuigen dat brabant het beste isquote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:08 schreef Dagkaart het volgende:
[..]
pffffffff, hij beledigd net alle brabanders en jij wilt alweer een ritje![]()
liefde gaat door de autoquote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:08 schreef Dagkaart het volgende:
[..]
pffffffff, hij beledigd net alle brabanders en jij wilt alweer een ritje![]()
zuid holland. Vlak bij de grens met brabant. Kweet ik mag niet iedereen over 1 kam scheren maar de meeste brabo's die ik ken zijn eikels. Altijd een grote bek en de stoerste praat over van alles. Achja daar hebben we een verzekering voorquote:
Ooooooooooo ik wil ook.... kga vanavond te chique uit etenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:27 schreef X_FoutBijRegistratie het volgende:
Trek in snack voer![]()
Altijd na het zuipen....
Maar nee, ik heb gewoon weer goede gezonde bruine boterhammetjes bij mij
Laten we hopen dat er eind van de dag gefrituurd wordt hier.
8 gangenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:29 schreef PB-tje het volgende:
[..]
Ooooooooooo ik wil ook.... kga vanavond te chique uit eten8 gangen gedoe... spijt van
Hahahaha ja euhm... ik heb vanmorgen maar wat uit de kast getrokkenquote:
Tregging is een soort van hele hele strakke broekquote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:35 schreef Nightwulf het volgende:
tregging? mijn god? ik blijf dat woordenboek raadplegen
Kan je in een tregging ook plekken?
kut je kent mequote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:21 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
zuid holland. Vlak bij de grens met brabant. Kweet ik mag niet iedereen over 1 kam scheren maar de meeste brabo's die ik ken zijn eikels. Altijd een grote bek en de stoerste praat over van alles. Achja daar hebben we een verzekering voor
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:27 schreef X_FoutBijRegistratie het volgende:
Trek in snack voer![]()
Altijd na het zuipen....
Maar nee, ik heb gewoon weer goede gezonde bruine boterhammetjes bij mij
Laten we hopen dat er eind van de dag gefrituurd wordt hier.
Hahaha nou bij een tregging is de stof veel sterker dus nee... een cameltoe is toch echt voor de leggings...quote:
ik moest lachenquote:
Idd daar heb je wel gelijk in! Daarom wordt dit topic ook een sc topic als de 40 dagen voorbij zijnquote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:41 schreef Nightwulf het volgende:
Leerzame dag vandaag
Trouwens, ik vind dat dit topic een prijs verdient!
Nog geen verkeerd woord gevallen, geen Mod die in heeft hoeven grijpen.
Zo kom je ze niet iedere dag tegen.
sc topic, leg uitquote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:42 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Idd daar heb je wel gelijk in! Daarom wordt dit topic ook een sc topic als de 40 dagen voorbij zijn
...quote:
moeten we nog langzamer gaan?quote:
soms denk ik nog wel eens: Zit hier nou een vent de boel op te butsenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:49 schreef PB-tje het volgende:
[..]
Fok... kheb me toch een partij zin... sjeeezzz
Gewoon patat met een frikandel speciaal bestellenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:29 schreef PB-tje het volgende:
[..]
Ooooooooooo ik wil ook.... kga vanavond te chique uit eten8 gangen gedoe... spijt van
Dude!!!quote:
Doe dan maar in bikini...quote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:55 schreef X_FoutBijRegistratie het volgende:
PB-tje, pics van je galajurk!
Gatver wat een oostblok hoofdquote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:02 schreef Nightwulf het volgende:
[..]
Doe dan maar in bikini...
[ afbeelding ]
Hoofd?? is er ook een hoofd te zienquote:
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:10 schreef Nightwulf het volgende:
Zo heb wel genoeg verdiend voor vandaag.
Ga zo eens kijken of er nog een wereld is
Ik tot half 6... heb maar 3 uurtjes geslapen vannacht en moet meteen na mn werk door om lekker decadent te gaan zitten doen de rest van de avond...quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:11 schreef X_FoutBijRegistratie het volgende:
[..]
Werken tot 3...
Moet nog tot half 5
Heb ik ook niet om gevraagd...quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:13 schreef PB-tje het volgende:
[..]
Ik tot half 6... heb maar 3 uurtjes geslapen vannacht en moet meteen na mn werk door om lekker decadent te gaan zitten doen de rest van de avond...
Ik heb geen medelijden met je
Jaquote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:16 schreef Dagkaart het volgende:
PB heb je je laptop nu trouwens? of heb ik iets gemist?
Specificaties zien er wel oke van de laptop. Vooral voor wat je er mee gaat doen.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:21 schreef PB-tje het volgende:
[..]
Jamn (lieve) mams had er al 1 besteld terwijl ik hier dus zat de discussiëren...
Packard Bell EasyNote TM98-GU-140
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:25 schreef X_FoutBijRegistratie het volgende:
Specificaties zien er wel oke van de laptop. Vooral voor wat je er mee gaat doen.
Ik was allang blij dat ie wit isquote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:27 schreef beammeup68 het volgende:
En hij is niet eens echt lelijk,.. je moeder heeft smaak!
Met ingebouwde webcam?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:28 schreef PB-tje het volgende:
[..]
[..]
Ik was allang blij dat ie wit isde rest zegt me vrij weinig
Als het goed is wordt hij morgen geleverd
Ik heb een grote schijthekel aan pak en bel. Komt door ervaringen uit het verleden, maar dat is alweer ff geleden, en dat was een desktop. Ik hoop dat je die ellende bespaart blijft. En misschien is er in de tussentijd wel iets positiefs verandert daar.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:21 schreef PB-tje het volgende:
[..]
Jamn (lieve) mams had er al 1 besteld terwijl ik hier dus zat de discussiëren...
Packard Bell EasyNote TM98-GU-140
HAhahaahahahquote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:54 schreef Nightwulf het volgende:
Ik ga boodschappen doen, leuk recept gevonden.
Beter dan 8 gangen
En je weet wat zoet isquote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:58 schreef Nightwulf het volgende:
Tja dat kan ik natuurlijk niet afslaan!
Lekker toetje daarna.....
Je weet: zoet is lekker!
Gewoon alles nemen en dat wat over is in een doggy bag meenemen naar huisquote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:29 schreef PB-tje het volgende:
Ik kan niet kiezen... Hellup!
Witte heilbot met een loempia van Stellendamse garnaaltjes en een zoetzure gembersaus
Zachtgegaarde kabeljauw met gestoofde zeekraal en een aardappelpuree verrijkt met groene-kruidenolie
Asperges Flamande: 6 stuks veldverse asperges met ham, een 6 minuten eitje, peterselie aardappeltjes en botersaus
Gemarineerde lamsbout met lamskoteletje, asperges en saus van rozemarijn en weinig knoflook
Gegrilde runderlende met jonge voorjaarsgroenten en een volle rode wijnsaus
Portie asperges: 5 stuks AA sortering bij uw hoofdgerecht te bestellen
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:35 schreef Dagkaart het volgende:
Morphs jonge!! Je zit alweer bijna op 1 dag
Nee man! Ik heb me vandaag echt suf geruktquote:Morphs jonge!! Je zit alweer bijna op 1 dag
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:13 schreef Morphs het volgende:
[..]
Nee man! Ik heb me vandaag echt suf geruktEn elke keer achteraf ook nog een schuldgevoel...
Laten we de events van gisteravond even als een uitzonderlijk geval beschouwen wat m'n hormoonhuishouding ontregelde (hoewel het de laatste tijd vaker voorkomt..)
Anyway. Morgen gaat de "Morphs' climbs to the Top, met ondersteuning van Dagkaart"-challenge beginnen!
En dan nu dit volle bord patat met 2 frikandellen speciaal soldaat maken... life's good...
Ik hoorde je nog klagen dat je er totaal geen zin in hadquote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:21 schreef PB-tje het volgende:
OMG wat heb ik lekker gegeten! fucking hell... genot voor het tongetje (en dit keer een x niet sexueel door mij bedoeld)
Heerlijke carpaccio, de zongedroogde tomaatjes waren gewoon zoet... hoofdgerecht was ware klasse en het toetje was een puur genot... de drank...
Gewoon heerlijk!
Perfect avondje gehad
I know... maar kheb echt een leuke avond gehadquote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:22 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Ik hoorde je nog klagen dat je er totaal geen zin in had
Toppie tochquote:Op zaterdag 28 mei 2011 00:02 schreef PB-tje het volgende:
[..]
I know... maar kheb echt een leuke avond gehad
Zow te zien zijn wij alleen nog met z'n 2e hierquote:Ben nu echt kapot... maar zo geil als de neten.... ga zo nog ff lekker spelen :$
Nee hoor, kijk maar uit er zijn nog meer mensen.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 00:05 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Toppie toch
[..]
Zow te zien zijn wij alleen nog met z'n 2e hier![]()
Flauw hoor nu ineens wat van je laten horenquote:Op zaterdag 28 mei 2011 00:08 schreef Illusionati het volgende:
[..]
Nee hoor, kijk maar uit er zijn nog meer mensen.
Jij bent ook weer laat wakkerquote:Op zaterdag 28 mei 2011 00:08 schreef Illusionati het volgende:
[..]
Nee hoor, kijk maar uit er zijn nog meer mensen.
Slaap lekker schat!quote:Op zaterdag 28 mei 2011 00:05 schreef Dagkaart het volgende:
Kga ook slapen. Ben kapot... Morgen beginnen we Morphs, Erika Terpstra is back in THE game. PB veel plezier in de speeltuin
Aardig héquote:Op zaterdag 28 mei 2011 00:08 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Flauw hoor nu ineens wat van je laten horen
quote:
Sta helemaal strak, kan voorlopig niet slapen.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 00:09 schreef PB-tje het volgende:
[..]
Jij bent ook weer laat wakker
[..]
Slaap lekker schat!
Hoe komt het?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 00:10 schreef Illusionati het volgende:
[..]
Sta helemaal strak, kan voorlopig niet slapen.
Bier, het idee dat ik eindelijk vakantie heb, geen idee! En jij, moet jij niet is gauw naar bed?quote:
Vakantie? lekker hoor!quote:Op zaterdag 28 mei 2011 00:11 schreef Illusionati het volgende:
[..]
Bier, het idee dat ik eindelijk vakantie heb, geen idee! En jij, moet jij niet is gauw naar bed?
Late avond geworden gister, nog een fijne verjaardag gehad? Rook ze en slaap lekkerquote:Op zaterdag 28 mei 2011 00:12 schreef PB-tje het volgende:
[..]
Vakantie? lekker hoor!
Ja ik rook mn peukie op en dan ga ik naar mn bedje toe... gister maar 3,5 uurtjes geslapen
Hehe dat doe je toch egt zelf. Maar je hebt wel een leuke B.day party gehad daardoor.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 00:12 schreef PB-tje het volgende:
[..]
Vakantie? lekker hoor!
Ja ik rook mn peukie op en dan ga ik naar mn bedje toe... gister maar 3,5 uurtjes geslapen
Ja top avondje gehad! flink gezopen en gezongenquote:Op zaterdag 28 mei 2011 00:13 schreef Illusionati het volgende:
[..]
Late avond geworden gister, nog een fijne verjaardag gehad? Rook ze en slaap lekker
Ongelofelijk waar je al die energie vandaan haalt! Zolang je er maar plezier in hebt is het wel vol te houden, veel plezier met je feestjes en partijen en we horen zondag wel hoe het in Nijmegen was! En wanneer is je feestje voor Fok! vriendenquote:Op zaterdag 28 mei 2011 00:16 schreef PB-tje het volgende:
[..]
Ja top avondje gehad! flink gezopen en gezongenvandaag harstikke brak maar het was het waard! en het etentje van vanavond was ook TOP! morgen avond lekker stappen in Nijmegen, en dan zondag rustdag... woensdag nog feest voor beste vrienden en familie
Bij de meetingquote:Op zaterdag 28 mei 2011 00:19 schreef Illusionati het volgende:
[..]
Ongelofelijk waar je al die energie vandaan haalt! Zolang je er maar plezier in hebt is het wel vol te houden, veel plezier met je feestjes en partijen en we horen zondag wel hoe het in Nijmegen was! En wanneer is je feestje voor Fok! vrienden
Zozo... en waar denkt mevrouwtje dat aan verdiend te hebben?quote:Bij de meetingkheb er nog steeds vertrouwen in dat Morph voor me gaat paaldansen
quote:Tut..tut....tut.....tut.....tut...tuttuuuuuuuuu.... ( Rocky muziekje) we zijn begonnen Morphs !!!
Kater...... rups...... Jij bent weer met de squote:
Poes..quote:
Je kater verdoezeld het allemaal een beetjequote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:10 schreef PB-tje het volgende:
Helemaal gelukkig met m'n nieuwe laptop! Beter dan een man
Wat ben ik toch snel gelukkig!
Vorige week was dat nog wel anders!quote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:56 schreef PB-tje het volgende:
Nope.. Blijf bij m'n standpunt... Mannen zijn stom
Aparte muzieksmaak heb je Morphsquote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:35 schreef Morphs het volgende:
Hahaha, ik ga kapot hier!
Als je deze video ziet moet je alleen nog maar lachen, ideaal wanneer je in de verleiding dreigt te komen:
Shit happens... je moest eens weten hoe is het om vrijwel altijd het initatief te moeten nemen als man zijnde.. Maar ik geef toe dat genoeg mannen te verlegen zijn.. dat is dan weer jammer voor je als vrouw..quote:Nope.. Blijf bij m'n standpunt... Mannen zijn stom
You want more?quote:Aparte muzieksmaak heb je Morphs![]()
Ze zijn allebei wel lachen, die eerste vanwege die kromme tekst en die tweede vanwege de gare clipquote:Op zaterdag 28 mei 2011 15:08 schreef Morphs het volgende:
[..]
Shit happens... je moest eens weten hoe is het om vrijwel altijd het initatief te moeten nemen als man zijnde.. Maar ik geef toe dat genoeg mannen te verlegen zijn.. dat is dan weer jammer voor je als vrouw..
[..]
You want more?
Again only in Scandinavia.. (maar eigenlijk is dit gewoon een ubervet nummer)
VIP plekken?! Je komt wel op de meest exclusieve feesten en partijen, zo te horen!quote:Op zaterdag 28 mei 2011 16:47 schreef PB-tje het volgende:
Net even snel wezen shoppen... Strak strapless cocktail jurkje gekochthelemaal happy!
Vanavond stappen in Nijmegen.. VIP plekken voor een Bond theme feest
komtquote:Op zaterdag 28 mei 2011 16:47 schreef PB-tje het volgende:
Net even snel wezen shoppen... Strak strapless cocktail jurkje gekochthelemaal happy!
Vanavond stappen in Nijmegen.. VIP plekken voor een Bond theme feest
Hij is een lurker geworden in dit topicquote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:09 schreef Dagkaart het volgende:
deze past trouwens perfect bij dit topic! Morphs, dit mag jou komende 40 dagen niet gebeuren he!
Waar is onze topicstarter eigenlijk gebleven? van de aardbodem verdwenen
Lonely Islandquote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:09 schreef Dagkaart het volgende:
deze past trouwens perfect bij dit topic! Morphs, dit mag jou komende 40 dagen niet gebeuren he!
Waar is onze topicstarter eigenlijk gebleven? van de aardbodem verdwenen
Kwestie van aardig zijn en toevallig de juiste mensen kennen, heb achter veel barren gewerkt in de horeca, dus ken wel wat mensjes..quote:Op zaterdag 28 mei 2011 16:58 schreef Illusionati het volgende:
[..]
VIP plekken?! Je komt wel op de meest exclusieve feesten en partijen, zo te horen!
What happend?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:45 schreef boterbloempie het volgende:
Psst ben er stiekem nog wel heur....
En doe nog steeds mee dag 13 vandaag...
Was een te makkelijke week door omstandigheden...
Boterbloempie is nog steeds in de racequote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:45 schreef boterbloempie het volgende:
Haha geweldig nummer inderdaad. Moet zeggen dat het me wel apart lijkt me het een keer mee te maken.. misschien als ik heel erg m'n best doe de komende 40 dagen.. Vanavond misschien nog een hookup met die meid van eergisteren en dan moet ik even opletten.. we gaan het zien.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:09 schreef Dagkaart het volgende:
Boterbloempjeequote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:45 schreef boterbloempie het volgende:
Neequote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:04 schreef Dagkaart het volgende:
piratenfeest, james bond feest.....
kunnen we niet beter gewoon het hele jaar door carnaval vieren?
Dacht dat je voor de 100 ging?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:54 schreef maxburger het volgende:
Ik mag doorgestreept worden. Uiteindelijk toch 30 dagen volgehouden. Man wat een troep xD.
tshirt met single kopen bij de coolcat dusquote:Op zondag 29 mei 2011 04:43 schreef PB-tje het volgende:
Hoppppppppppppppppppppppppppppppppaaaaaaaaaaaaa!!
Heel thuis gekomen, outfitje was een succes..... en ik ben er nou eindelijk achter! NIET gaan stappen als enige vrouw met 6 mannen.... killer voor het flirten
Kwam een kerel op me af: jij hebt verleidelijke ogen, maar dat hoor je vast wel vaker? Ik: nee hoor (A) hij: ik zat al de hele avond naar je te kijken, was aan het kijken welk kerel je vriend was, maar aangezien je met niemand staat te zoenen... lijkt het me dat je single bent...
Mysterie onthuld!voortaan een groot bord met I AM SINGLE! omdoen
Of je laat zien dat jij wel de wilskracht hebtquote:Op zondag 29 mei 2011 12:54 schreef Illusionati het volgende:
[..]
Wat, jij ook al![]()
Als dit zo doorgaat geef ik het straks zelf wel op!
Je hebt gelijk! Ik ga er gewoon voor!quote:Op zondag 29 mei 2011 13:01 schreef X_FoutBijRegistratie het volgende:
[..]
Of je laat zien dat jij wel de wilskracht hebt
Ik heb gewoon een leuk levenquote:Op zondag 29 mei 2011 15:42 schreef Illusionati het volgende:
[..]
Zijn er ook wel eens dagen dat je geen kater hebt?
Typische vrouwenreactie, maar misschien bedoelt ze wel dat ze er goed uitziet. Want ze ziet er zekers goed uit.quote:Op zondag 29 mei 2011 15:49 schreef galtfactory het volgende:
Ik zat gisteren met m'n vriendin naar die film van Nicolas Cage genaamd Drive Angry te kijken en daarin acteerde ook de lesbische actrice Amber Heard. Ik vond het wel een lekker ding waarop mijn vriendin gelijk zei: Ze heeft een echt porno hoofd voor een pornofilm. Ik vond het wel meevallen. Wat jullie?
Watje!quote:Op zondag 29 mei 2011 17:02 schreef Illusionati het volgende:
[..]
Denk niet dat ik daar levend uit ga komen!
Dat valt dan ook wel weer mee hoorquote:
Aandachtstrekkerijquote:Op zondag 29 mei 2011 18:08 schreef tja77 het volgende:
vrouwen die klagen over een kater/hoofdpijn...
Naar een headbang feestje geweest?quote:Op zondag 29 mei 2011 18:11 schreef tja77 het volgende:
Idd, 's avonds een vent 's ochtends een vent.
Stel je niet aan, of zuip gewoon minder, of drink een liter water voor het slapen gaan.
Ik heb gisteren met mijn hoofd tegen de muur aan staan beuken, en nu heb ik koppijn...(gek he?)
Ik ben ook van de festivals hoor, de volgende staan sowieso al op de planning:quote:Op zondag 29 mei 2011 17:54 schreef Illusionati het volgende:
[..]
Dat valt dan ook wel weer mee hoor![]()
Geef mij maar de wat grotere evenementen, in plaats van kleine feestjes!
Voor de rest respect hoor, dat je zo vaak een kater hebt en toch doorgaat![]()
Netjes hoor! Geen sensation white?quote:Op zondag 29 mei 2011 18:25 schreef PB-tje het volgende:
[..]
Ik ben ook van de festivals hoor, de volgende staan sowieso al op de planning:
Lakedance, Dance Valley, Decibel, Dominator, Wish, 7th Sunday
Sensation black en white zijn er niet meer...quote:Op zondag 29 mei 2011 19:08 schreef PB-tje het volgende:
[..]
White wel, black bestaat in Nederland niet meer
Oops mijn fout, maar je hebt gelijk ja. Wil er volgend jaar heenquote:Op zondag 29 mei 2011 19:16 schreef tja77 het volgende:
[..]
Sensation black en white zijn er niet meer...
Je hebt nu alleen nog sensation (thema)
Black wordt wel nog jaarlijks in Belgie georganiseerd!quote:Op zondag 29 mei 2011 19:29 schreef Illusionati het volgende:
[..]
Oops mijn fout, maar je hebt gelijk ja. Wil er volgend jaar heen
Doet me niks, heb toch spierpijn dus laag libido...quote:Op zondag 29 mei 2011 20:26 schreef PB-tje het volgende:
[..]
Black wordt wel nog jaarlijks in Belgie georganiseerd!
Hoe gaat t met de challenge mannen?
Net nog even heerlijk geil staan flirten tijdens het wassen van m'n auto
't wordt wel moeilijker hoorquote:Op zondag 29 mei 2011 20:26 schreef PB-tje het volgende:
[..]
Aaaaahw knuffel?quote:Op zondag 29 mei 2011 21:04 schreef Illusionati het volgende:
[..]
't wordt wel moeilijker hoor![]()
Maar houdt het nog wel ff vol hoor.
Bij jou is altijd alles wel geil he ?quote:Op zondag 29 mei 2011 20:26 schreef PB-tje het volgende:
[..]
Volgens mij is alles met mannen wel een perfecte setting voor jequote:Op zondag 29 mei 2011 22:09 schreef PB-tje het volgende:
[..]
Het zonnetje + water + bezweet + auto wassen... Is meteen de juiste setting
precies wat ik bedoeldequote:Op zondag 29 mei 2011 22:34 schreef Illusionati het volgende:
[..]
Volgens mij is alles met mannen wel een perfecte setting voor je
Dacht dat het juist de bedoeling was om het zo over te laten komen! En precies als je 23 bent wil je nog niet vast zitten aan dat soort dingen, toch?quote:Op zondag 29 mei 2011 23:09 schreef PB-tje het volgende:
Nou zo lijkt het wel alsof ik elke dag sex zou hebben... dat is dus het enige nadeel van single zijn... je kan veel flirten... maar je hebt niet iedere dag iemand die naast je in bed ligt..
Het vervelende: als je single bent dan wil je iemand die naast je in bed ligt, bij relaties vraag je je af hoe het zou zijn om alleen in bed te liggen...
* ok, dat is dan voornamelijk bij mij het geval, maar ik ben dan ook pas 23 en heb nog half niet de wereldwijsheid die jullie hebben
Hoe krijg je dat voor elkaar, teveel pepers gegeten ofzo?quote:Op zondag 29 mei 2011 23:29 schreef Dagkaart het volgende:
Mijn hoofd is een tomaat momenteel, Morphs heeft al 2 dagen
Ha boterbloepmje! Nog steeds in de race? Vorige week druk geweest zeker?quote:Op maandag 30 mei 2011 11:08 schreef boterbloempie het volgende:
![]()
dag 15....
het word vandaag bijna 30 graden hier....
Ja nog steeds!!! Ben er zelf een beetje verbaasd overquote:Op maandag 30 mei 2011 11:23 schreef colty het volgende:
[..]
Ha boterbloepmje! Nog steeds in de race? Vorige week druk geweest zeker?En kan je vriend het nog wel volhouden zo zonder jou?
Helaas niet zoveel volhouders nee en van sommige horen we niks meer. Dus ik vrees het ergstequote:Op maandag 30 mei 2011 12:27 schreef boterbloempie het volgende:
[..]
Ja nog steeds!!! Ben er zelf een beetje verbaasd overvorige week een kl*te week gehad... Maar ook dat komt wel weer goed! En vriendlief ja die vind het inmiddels wel weer leuk... Krijg er alleen kramp van in m'n kaken
Verder niet veel volhouders hier hè.....
Haha mooi zo. Misschien heeft die klote week juist wel geholpen bij het volhouden?quote:Op maandag 30 mei 2011 12:27 schreef boterbloempie het volgende:
[..]
Ja nog steeds!!! Ben er zelf een beetje verbaasd overvorige week een kl*te week gehad... Maar ook dat komt wel weer goed! En vriendlief ja die vind het inmiddels wel weer leuk... Krijg er alleen kramp van in m'n kaken
Verder niet veel volhouders hier hè.....
dat weet ik wel zeker.... en dat doorzetten... moet wel lukken....quote:Op maandag 30 mei 2011 14:39 schreef colty het volgende:
[..]
Haha mooi zo. Misschien heeft die klote week juist wel geholpen bij het volhouden?
Ooh, haha kun je je vriend ook nog tevreden houden. In ieder geval wel knap hoor, nu doorzetten je bent al een eind gekomen! (gekomen ook echt)
Ach bijna op de helft. Je hebt het al meer dan 2 weken volgehouden, je kant het!quote:Op maandag 30 mei 2011 15:39 schreef boterbloempie het volgende:
[..]
dat weet ik wel zeker.... en dat doorzetten... moet wel lukken....
hoewel ik me net bedenk dat 25 dagen nog best wel veel is.....
hahaha dank je......quote:Op maandag 30 mei 2011 15:52 schreef colty het volgende:
[..]
Ach bijna op de helft. Je hebt het al meer dan 2 weken volgehouden, je kant het!!
De rest van de dag staan afwassen?quote:Op maandag 30 mei 2011 16:10 schreef boterbloempie het volgende:
[..]
hahaha dank je......
ga gewoon ff iets doen wat totaal niet opwindend is....
afwassen.....
Nee afdrogen en in de kastjes zetten/leggen duurt ook nog ffquote:Op maandag 30 mei 2011 16:12 schreef Illusionati het volgende:
[..]
De rest van de dag staan afwassen?
Klaar.....quote:Op maandag 30 mei 2011 16:53 schreef colty het volgende:
[..]
Nee afdrogen en in de kastjes zetten/leggen duurt ook nog ff
47 minutenquote:Op maandag 30 mei 2011 16:10/url] schreef boterbloempie het volgende:[/b]
[..]
afwassen.....
[/quote]
[quote][b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/1658212/11/25#97501541]maandag 30 mei 2011 16:57 schreef boterbloempie het volgende:
[..]
Klaar.....
[..]quote:
Kun je nagaan als je gezellig met een groep een week op vakantie gaat met als overnachting zo'n gezamenlijke slaapruimte....quote:Op maandag 30 mei 2011 20:05 schreef Rowdy_Rocker het volgende:
Ik vind het knap van jullie hoor. Ik kan nog geen twee dagen zonder.
Pfff vreselijk. Al die mannenlijven in boxers om me heen, wordt je toch helemaal heet van. Ik dan.quote:Op maandag 30 mei 2011 20:07 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Kun je nagaan als je gezellig met een groep een week op vakantie gaat met als overnachting zo'n gezamenlijke slaapruimte....
quote:Op maandag 30 mei 2011 20:02 schreef gebrokenglas het volgende:
Hoe is de stand? zijn er nog mensen in de race?
Jij bent nog steeds in de runnig? Knap hoorquote:Op maandag 30 mei 2011 21:02 schreef boterbloempie het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
ook geen idee of de OP nog een beetje klopt....
had je niet verwacht he!!!quote:Op maandag 30 mei 2011 21:04 schreef Lon3 het volgende:
[..]
Jij bent nog steeds in de runnig? Knap hoor
Jawel hoor er zijn nog steeds mensen die het nog aan het volhouden zijn!quote:Op maandag 30 mei 2011 21:10 schreef boterbloempie het volgende:
[..]
had je niet verwacht he!!!
ik ook niet
ondertussen verveel ik me de pestpokkepleuris....
Dus ff OT: mag toch hopen dat er nog meer volhouders zijn......
wie dan wie dan wie dan wie dan wie dan wie dan wie dan????quote:Op maandag 30 mei 2011 21:11 schreef Illusionati het volgende:
[..]
Jawel hoor er zijn nog steeds mensen die het nog aan het volhouden zijn!
Ik doe wel mee met je voor een paar dagen. Zit nu toch eenzaam in een hotelquote:Op maandag 30 mei 2011 21:13 schreef boterbloempie het volgende:
[..]
wie dan wie dan wie dan wie dan wie dan wie dan wie dan????
oke dan!!!!quote:Op maandag 30 mei 2011 21:14 schreef Lon3 het volgende:
[..]
Ik doe wel mee met je voor een paar dagen. Zit nu toch eenzaam in een hotel
Lol sinds dat ik heb gezegd dat ik mee ging doen krijg ik de bijna onweerstaanbare neiging om aan mijn piemel te zitten :/quote:Op maandag 30 mei 2011 21:20 schreef boterbloempie het volgende:
[..]
oke dan!!!!
gedeelde smart is halve smart toch geloof ik
merk wel dat de extra energie die ik de eerste week had nu een stuk minder begin te worden...
toch jammer.....
nu nog even bezigheidstherapie voor deze avond vinden,
naast het vol krijgen van dit topic dan
Morps, is wel opnieuw beognnen en ik ben nog steeds vanaf dag 1 bezig. Voor de rest heb ik eigenlijk geen ideequote:Op maandag 30 mei 2011 21:13 schreef boterbloempie het volgende:
[..]
wie dan wie dan wie dan wie dan wie dan wie dan wie dan????
quote:Op maandag 30 mei 2011 21:25 schreef Lon3 het volgende:
[..]
Lol sinds dat ik heb gezegd dat ik mee ging doen krijg ik de bijna onweerstaanbare neiging om aan mijn piemel te zitten :/
ikke snapt t ook niet.... moet er ook niet te veel aan denken...quote:Op maandag 30 mei 2011 21:25 schreef Lon3 het volgende:
Snap niet hoe jij dat vol kan houden.... Ben nu al aan het twijfelen
wrom staat er dan een streepje door je heen... ??? is niet echt aardig danquote:Op maandag 30 mei 2011 21:26 schreef Illusionati het volgende:
[..]
Morps, is wel opnieuw beognnen en ik ben nog steeds vanaf dag 1 bezig. Voor de rest heb ik eigenlijk geen idee
Ik kan er niets aan doen.... Het zit in mijn aard om verboden dingen juist te willen doen.... Hetzelfde als je mag niet op die rode knop drukken wat er ook gebeurd.... Must resist.... Aaarrrgggquote:
haha ja dat ken ik... heb ik ook...quote:Op maandag 30 mei 2011 21:29 schreef Lon3 het volgende:
[..]
Ik kan er niets aan doen.... Het zit in mijn aard om verboden dingen juist te willen doen.... Hetzelfde als je mag niet op die rode knop drukken wat er ook gebeurd.... Must resist.... Aaarrrggg
So hey.... Beetje op je pik getrapt?quote:Op maandag 30 mei 2011 21:30 schreef beammeup68 het volgende:
Ga jij nou alsjeblieft gewoon met je piemel spelen,.. dan heb je nog maar een hand over om hier flauwe grappen te posten.
Haha ik ken hetquote:Op maandag 30 mei 2011 21:30 schreef boterbloempie het volgende:
[..]
haha ja dat ken ik... heb ik ook...
maar daarnaast ben ik ook ontzettend eigenwijs... als 4 mensen zeggen dat ik iets niet kan....
gaat ik het lekker toch doen![]()
![]()
Nu weet ik 't ook niet meer, je zult zelf moeten uitzoeken wie er nog in zitten en eruit liggen, sorry!quote:Op maandag 30 mei 2011 21:27 schreef boterbloempie het volgende:
[..]
ikke snapt t ook niet.... moet er ook niet te veel aan denken...
daar is dit geen handig topic voor btw.... maar goeii
[..]
wrom staat er dan een streepje door je heen... ??? is niet echt aardig dan
Nee, dat bedoelde ik niet... Ik bedoel dat je met 8 vrouwen in van die stapelbedden moet overnachten. Daar is geen vingeren meer bij dan...quote:Op maandag 30 mei 2011 20:10 schreef Rowdy_Rocker het volgende:
[..]
Pfff vreselijk. Al die mannenlijven in boxers om me heen, wordt je toch helemaal heet van. Ik dan.
Hehehe met 1 hand gaat het trouwens net zo makkelijkquote:Op maandag 30 mei 2011 21:30 schreef beammeup68 het volgende:
Ga jij nou alsjeblieft gewoon met je piemel spelen,.. dan heb je nog maar een hand over om hier flauwe grappen te posten.
ik doe m'n best maar je weet toch wel of je zelf nog meedoetquote:Op maandag 30 mei 2011 21:34 schreef Illusionati het volgende:
[..]
Nu weet ik 't ook niet meer, je zult zelf moeten uitzoeken wie er nog in zitten en eruit liggen, sorry!
dat kan ook zonder geluid hoor....quote:Op maandag 30 mei 2011 21:35 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, dat bedoelde ik niet... Ik bedoel dat je met 8 vrouwen in van die stapelbedden moet overnachten. Daar is geen vingeren meer bij dan...
Soms word ik wakker van een trillende vriendinquote:Op maandag 30 mei 2011 21:36 schreef boterbloempie het volgende:
[..]
ik doe m'n best maar je weet toch wel of je zelf nog meedoet
of was jij ook al zo dronken????
[..]
dat kan ook zonder geluid hoor....
Dronken ik? Nee joh, hoe kom je daar bij?quote:Op maandag 30 mei 2011 21:36 schreef boterbloempie het volgende:
[..]
ik doe m'n best maar je weet toch wel of je zelf nog meedoet
of was jij ook al zo dronken????
[..]
dat kan ook zonder geluid hoor....
Ik zit nu al per ongeluk op 2 dagen, is dat niet wat? Ik doe ook niet mee, dat scheelt al.quote:Op maandag 30 mei 2011 21:10 schreef boterbloempie het volgende:
[..]
had je niet verwacht he!!!
ik ook niet
ondertussen verveel ik me de pestpokkepleuris....
Dus ff OT: mag toch hopen dat er nog meer volhouders zijn......
trilt ze van zich zelf???quote:Op maandag 30 mei 2011 21:38 schreef Lon3 het volgende:
[..]
Soms word ik wakker van een trillende vriendindat is instant geil worden
Ja omdat ze zich dan aan het vingeren isquote:Op maandag 30 mei 2011 21:39 schreef boterbloempie het volgende:
[..]
trilt ze van zich zelf???
ai nee ik wil t niet weten
gewoon doen... ik bedoel, als ik het kan....quote:Op maandag 30 mei 2011 21:39 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik zit nu al per ongeluk op 2 dagen, is dat niet wat? Ik doe ook niet mee, dat scheelt al.
(Ik had eigenlijk nog wel kunnen inhaken, maarja ).
quote:
To the rescue: http://5secondfilms.com/watch/hammer_time/quote:Op maandag 30 mei 2011 21:46 schreef Lon3 het volgende:
Denk niet dat ik het tot morgen haal... Ben nu aan mijn vingerende vriendin aan het denken en er begint iets te kloppen...
Ik klik op de link en kom uit op Pornteen site.... Met porno.... Uiteraard....quote:Op maandag 30 mei 2011 21:47 schreef Illusionati het volgende:
[..]
To the rescue: http://5secondfilms.com/watch/hammer_time/
wel heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel flauw hoor....quote:Op maandag 30 mei 2011 21:47 schreef Illusionati het volgende:
[..]
To the rescue: http://5secondfilms.com/watch/hammer_time/
* boterbloempie klikt nog een keerquote:Op maandag 30 mei 2011 21:52 schreef Lon3 het volgende:
[..]
Ik klik op de link en kom uit op Pornteen site.... Met porno.... Uiteraard....
ik dacht ook al waar blijft ze tochquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is Lon3 de 3 hoort bij mijn naam. Spreek uit als een E... Dus LonE...herhaal! LonE....LLooonnnnnEEEEEEEEE
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |