Kusje d'r op!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 07:26 schreef PB-tje het volgende:
Hihi Ik ben gemeen :p i know
Man man man wat ben ik brak!
Giga kater....en nog een lange dag voor de boeg... Werken, vanavond uit eten + borrel voor mn verjaardag.
Gister wezen stappen met de mannen van de plaatselijke kazerne... 20 kerels + 1 vrouw.. Was gezellig :p
Ik heb me gedragenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 07:29 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Kusje d'r op!
20 kerels, wow. Kun je nog lopen?
Wonderbaarlijk gaat dat hier wel goedquote:Op vrijdag 27 mei 2011 08:17 schreef PB-tje het volgende:
'werken' met een kater...
Heb zo meteen wat afspraken staan... vanmiddag gelukkig slapen op m'n bureau
hangover 2quote:
zit je nu nog wel of niet in de race?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 07:22 schreef DustPuppy het volgende:
Ik ben doorgestreept. Wat weten jullie dat ik niet weet?
I did not have sexual relations with that woman, miss PB-tje!
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 07:26 schreef PB-tje het volgende:
Hihi Ik ben gemeen :p i know
Man man man wat ben ik brak!
Giga kater....en nog een lange dag voor de boeg... Werken, vanavond uit eten + borrel voor mn verjaardag.
Gister wezen stappen met de mannen van de plaatselijke kazerne... 20 kerels + 1 vrouw.. Was gezellig :p
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 08:08 schreef X_FoutBijRegistratie het volgende:
Goedemorgen ochtend fappertjes...
De fles heeft hier ook iemand een kater bezorgd. Top avond gehad.
mietjesquote:
awesome!quote:
niet zo gek ookquote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:54 schreef Morphs het volgende:
JA WTF deze challenge is kapot!Was gewoon te geil van het feesten, drank en vrouwen vanacht. Fokking weer gefaald... ik lijk PBtje wel
Zo neemt niemand me hier nog serieus met deze challenge.
pirates valt echt tegenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:39 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
awesome!ik wil eerst naar de nieuwe piraten. hangover 2 lijkt me ook super vet.
Moest jij niet al de verleiding ontwijkenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:35 schreef Morphs het volgende:
[..]
Het was het waard.. had ik al gezegd dat Georgische vrouwen sexy zijn?
Hahahaha dubbele FAIL :pquote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:54 schreef Morphs het volgende:
JA WTF deze challenge is kapot!Was gewoon te geil van het feesten, drank en vrouwen vanacht. Fokking weer gefaald... ik lijk PBtje wel
Zo neemt niemand me hier nog serieus met deze challenge.
Neuken?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:21 schreef PB-tje het volgende:
Vraagje aan de mannen:
Kerel waar ik gister gruwelijk geil mee heb staan 'plekken' is best wel een aantrekkelijk dier
Werd ook best wel hitsig van hem, heeft me zowat droog staan vingeren in de club (broek was nog aan) en hij wist met zn handen wel de goede plekken te vinden om het zo maar te zeggen
Wat is een goed smsje wat ik kan sturen?
Beste kerel,quote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:21 schreef PB-tje het volgende:
Vraagje aan de mannen:
Kerel waar ik gister gruwelijk geil mee heb staan 'plekken' is best wel een aantrekkelijk dier
Werd ook best wel hitsig van hem, heeft me zowat droog staan vingeren in de club (broek was nog aan) en hij wist met zn handen wel de goede plekken te vinden om het zo maar te zeggen
Wat is een goed smsje wat ik kan sturen?
clichéquote:
Ja, eerst even polsen wat zijn intenties zijnquote:
keiharde sex jonguh, BAMquote:
Ik twijfel altijdquote:Op vrijdag 27 mei 2011 13:08 schreef Nightwulf het volgende:
Enige twijfel dan of hij dat ook wil?
Anders sta je toch niet te p l e k k e n
+ met drank op plekken is altijd zonder twijfelquote:Op vrijdag 27 mei 2011 13:08 schreef Nightwulf het volgende:
Enige twijfel dan of hij dat ook wil?
Anders sta je toch niet te p l e k k e n
Plekken rocks!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 13:25 schreef Nightwulf het volgende:
Verklaringen - Betekenis - Definitie en Synoniem voor:
Plekken = Afgeven, Kladden, Smetten, Vlekken; Kleven, Lijmen, Plakken, Vastkleven
en hoelang duurt die zwakte nog? dagen weken maanden?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:37 schreef Morphs het volgende:
Dagkaart, geef je hoop in mij niet op! De grootste zwakte gaat vooraf aan de grootste kracht!
random self-motivational quote..
Er is niks mooiers dan het zuidenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 13:32 schreef Nightwulf het volgende:
Moet toch eens richting het zuiden, gebeuren daar dingen......
brabo'squote:
quote:
Thanksquote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:05 schreef PB-tje het volgende:
[..]
Ow, gefeliciteerd met je autootje trouwens!
pffffffff, hij beledigd net alle brabanders en jij wilt alweer een ritjequote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:06 schreef PB-tje het volgende:
[..]
Wanneer mag ik hem uitproberen voor een testrit?
Haha ik maak net een edit in me vorige postquote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:06 schreef PB-tje het volgende:
[..]
Wanneer mag ik hem uitproberen voor een testrit?
Ik ga hem overtuigen dat brabant het beste isquote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:08 schreef Dagkaart het volgende:
[..]
pffffffff, hij beledigd net alle brabanders en jij wilt alweer een ritje![]()
liefde gaat door de autoquote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:08 schreef Dagkaart het volgende:
[..]
pffffffff, hij beledigd net alle brabanders en jij wilt alweer een ritje![]()
zuid holland. Vlak bij de grens met brabant. Kweet ik mag niet iedereen over 1 kam scheren maar de meeste brabo's die ik ken zijn eikels. Altijd een grote bek en de stoerste praat over van alles. Achja daar hebben we een verzekering voorquote:
Ooooooooooo ik wil ook.... kga vanavond te chique uit etenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:27 schreef X_FoutBijRegistratie het volgende:
Trek in snack voer![]()
Altijd na het zuipen....
Maar nee, ik heb gewoon weer goede gezonde bruine boterhammetjes bij mij
Laten we hopen dat er eind van de dag gefrituurd wordt hier.
8 gangenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:29 schreef PB-tje het volgende:
[..]
Ooooooooooo ik wil ook.... kga vanavond te chique uit eten8 gangen gedoe... spijt van
Hahahaha ja euhm... ik heb vanmorgen maar wat uit de kast getrokkenquote:
Tregging is een soort van hele hele strakke broekquote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:35 schreef Nightwulf het volgende:
tregging? mijn god? ik blijf dat woordenboek raadplegen
Kan je in een tregging ook plekken?
kut je kent mequote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:21 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
zuid holland. Vlak bij de grens met brabant. Kweet ik mag niet iedereen over 1 kam scheren maar de meeste brabo's die ik ken zijn eikels. Altijd een grote bek en de stoerste praat over van alles. Achja daar hebben we een verzekering voor
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:27 schreef X_FoutBijRegistratie het volgende:
Trek in snack voer![]()
Altijd na het zuipen....
Maar nee, ik heb gewoon weer goede gezonde bruine boterhammetjes bij mij
Laten we hopen dat er eind van de dag gefrituurd wordt hier.
Hahaha nou bij een tregging is de stof veel sterker dus nee... een cameltoe is toch echt voor de leggings...quote:
ik moest lachenquote:
Idd daar heb je wel gelijk in! Daarom wordt dit topic ook een sc topic als de 40 dagen voorbij zijnquote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:41 schreef Nightwulf het volgende:
Leerzame dag vandaag
Trouwens, ik vind dat dit topic een prijs verdient!
Nog geen verkeerd woord gevallen, geen Mod die in heeft hoeven grijpen.
Zo kom je ze niet iedere dag tegen.
sc topic, leg uitquote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:42 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Idd daar heb je wel gelijk in! Daarom wordt dit topic ook een sc topic als de 40 dagen voorbij zijn
...quote:
moeten we nog langzamer gaan?quote:
soms denk ik nog wel eens: Zit hier nou een vent de boel op te butsenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:49 schreef PB-tje het volgende:
[..]
Fok... kheb me toch een partij zin... sjeeezzz
Gewoon patat met een frikandel speciaal bestellenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:29 schreef PB-tje het volgende:
[..]
Ooooooooooo ik wil ook.... kga vanavond te chique uit eten8 gangen gedoe... spijt van
Dude!!!quote:
Doe dan maar in bikini...quote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:55 schreef X_FoutBijRegistratie het volgende:
PB-tje, pics van je galajurk!
Gatver wat een oostblok hoofdquote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:02 schreef Nightwulf het volgende:
[..]
Doe dan maar in bikini...
[ afbeelding ]
Hoofd?? is er ook een hoofd te zienquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |