Nerelisin?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 01:01 schreef be-strong het volgende:
Ik kan niet slapen (lees mijn laatste topic). Dus niet "alle" turken slapen. Maar ik ben van de niet-schadelijke variant als je het zo bedoeld.
Het zijn vooral die gassies met de turkse vlag in hun avatarquote:Op vrijdag 27 mei 2011 01:01 schreef be-strong het volgende:
Ik kan niet slapen (lees mijn laatste topic). Dus niet "alle" turken slapen. Maar ik ben van de niet-schadelijke variant als je het zo bedoeld.
Hmhmm, het westen. Bolu alhier.quote:
Lol, ik wou net zeggen dat zargon ook niet bij die turken behoort. Maar hij is creatief geweest met zn plaatje....quote:Op vrijdag 27 mei 2011 01:03 schreef keeszify het volgende:
[..]
Het zijn vooral die gassies met de turkse vlag in hun avatarJij bent een lieve turk
Gewoon mezelf superieus vinden dan elke ander ras. Neerkijken op hollanders. Opscheppen over mn turkheid, mn bmws etc..quote:Op vrijdag 27 mei 2011 01:07 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hmhmm, het westen. Bolu alhier.
Wat bedoel je eigenlijk met de "niet-schadelijke variant"?
Turken bezorgen Marokkanen een slecht imago, ook de Algerijnen hebben er een handje vanquote:
Speciaal voor de TS ingesteld. Op speciale dagen verandert mijn damesmeisje weleens.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 01:08 schreef be-strong het volgende:
[..]
Lol, ik wou net zeggen dat zargon ook niet bij die turken behoort. Maar hij is creatief geweest met zn plaatje....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |